תודה, השינוייםהיו כדי לפתור את הבעיה:
איך לשמור על המתח וההפתעה כשכותבים שוב ושוב את אותו הקטע.
 
איך לא להפוך אותה למרושעת זקנה, איך לדאוג שיבינו שהיא אהבה את תלמידיה, והם אוהבים אותה. היא דרשה מהם את דם נשמתם על הבמה, והם נותנים לה. קודם כל לה, ואחר כך לקהל. היא הפחידה אותם, כשהם באים להציג בפניה, הם חשים כקורבנות לעולה, כשהם משחקים בפניה תפקיד של חולים קשים, עומד אמבולנס בהיכון, עד כדי כך הם משחקים עבורה. והיא שיחקה עבורם. כשבאו אליה, היא הפסיקה להיות הזקנה, היא הציגה תפקיד. וכשהציגה תפקיד של נערה, הברמן ב"שלולית" דרש ממנה תעודת זהות.
 
ניסיתי בתרגיל להעביר את הפחד, האהבה, האמנות והרצון למשפחה תוך משחק בזמנים. היה עדיף לי אם סדר הקריאה היה "עתיד, עבר, הווה".