תרגיל כתיבה - תיאורים!

ויימס

New member
אני אוהבת את הראשונה.

החזרתיות עובדת משום מה. ואני מזדהה. זה נשמע שגם הוא צריך חופשה בטהיטי.
 
הבעיה עם הראשונה

שהיא מספקת יותר מדי פרטים ולא תורמת לאוירה יותר מהפתיחה השניה. (מצד שני, לא חשבתי על טהיטי, כך שיתכן שהפתיחה הראשונה נותנת הרבה יותר אוירה ו"תחושה" מהשניה).
 

ויימס

New member
בעיניי

היא באמת נותנת אווירה ותחושה שהוא נמצא במקום עבודה דכאני ומשעמם. למרות שזה לכאורה סותר, התיאור של המקום המשעמם והאפור יצר אצלי עניין ומיסתורין. חשבתי לעצמי שאני ממש רוצה לדעת מה יקרה לו עכשיו והאם הוא ייצא משם.
זה משהו שתמיד נאבקתי איתו- איך לכתוב על שעמום בצורה מעניינת?
(זה אותו הבחור עם הסוכריות הקופצות מדצמבר 2013, אגב?)
 
יש לי מעט מאד דמויות

השתמשתי באותו הטיפוס לשני התרגילים, כחובב גיבסון, צ'רי וויליאמס (ג'והן וולטר) - הטיפוס הזה ממש מתאים.
 

shiningSnow

New member
איפה המספר שאמור להיות עם האיש האפור בחדר?

ואיפה הקשר בין המספר לאיש האפור?
אני לא חושב שזה עונה על כללי התרגיל...אבל חוץ מזה, ממש נחמד
 
יתכן שהבנתי לא נכון את התרגיל.

כתבתי משפט התחלה, שבמינימום מלים (10 בדוגמה השניה) מספק תחושה של התחלה, של סוג מסויים של חיים (מהסוג שבד"כ מוצאים בפילם נואר אם הצלחתי בתיאורי), מבלי לספר כלום על הדמויות. הכוונה היתה לשחזר את התפיסה שמאחורי משפט הפתיחה בנוירומסר. אם האצה לא תסכים איתי - אשכתב.
 

אלודאה

New member
אני מסכימה חלקית עם שיינינג, אבל.

אתה אכן מצליח לשחזר את התחושה של נוירומנסר, ולכן אני מחליקה לך את זה.
&nbsp
אפשרות א' ארוכה ומסורבלת יותר מאפשרות ב'. הייתי בוחרת באחת משתיהן על פי המשפט הבא. אתה יודע מה הוא?
 
למעלה