012מובייל משיבה למבצע של גולן

YosMan1

New member
אז אני אסביר

אולי קשה לאנשים שחיים את האינטרנט להבין את זה אבל :
אנשים (לאו דווקא מאד מבוגרים) שמתקשים עם טכנולוגיה וגם או מבוגרים או חיים לבדם או שניהם, אבל הם אנשים עצמאיים שלא מעונינים להיות תלויים בילדים או בנכדים שלהם.
אנשים כאלה להכנס לאינטרנט לצט כדי לברר חשבון או לשנות תוכנית או לבדוק למה הטלפון הפסיק לעבוד להם או למה הם לא מצליחים לגלוש או שלוח SMS , זו פשוט לא אופציה בשבילם.
להכנס פעם פעמיים בשנה לצט לאינטרנט בשבילם זו לא אופציה.
הם זקוקים לביטחון ולידיעה שאם (גם פעם אחת בשנה) תהיה להם בעיה אז תהיה להם דרך מוכרת לפתור אותה בלי לבקש טובות מהילדים.
הם אנשים בוגרים שרוצים שלא רוצים להיות תלויים באחרים.
זה לא כל כך קשה להבין ומי שלא מבין עדיין אז יבין יום אחד שזה יקרה לו (וזה יקרה לכולנו בסיטואציה זו או אחרת מתי שהוא)
וזו הסיבה שאנשים כאלה נשארים בחברות האפס והן כמובן חוגגים עליהם.
אין שום טעם לכתוב שוב כמה 012 נפלאים ואין שום בעיה ושום צורך בשרות שם.
א. כי זה לא נכון, יש לי שני קווים שם ומדי פעם יש צורך בשרות (החלפת סים כשמחליפין טלפון, החלפת תוכנית, שרות חוץ לארץ...)
ב. זה בכלל לא רלוונטי כמה שרות זקוקים בפועל הענין הוא הרגשת הביטחון שאם יהיו זקוקים לו אז הוא יהיה שם.
 

noa_f

New member
גם בתור מישהו שכן חי באינטרנט, אני מאוד סבלתי

מהשירות האינטרנטי של 012.
לגבי הצ׳אט:
היו לי פעם או פעמיים שאלות שלא מצאתי עליהן מענה באתר שלהם ב-FAQ או ב״איזור האישי״. אז פניתי באימייל (זה לא היה דחוף) - לא ענו לי עד היום.
בסוף ניגשתי לצ׳אט. פניתי לצ׳אט פעמיים או שלוש. פעם אחת לפחות התייאשתי לפני שענו לי. באחרות זה לקח לפחות רבע שעה רק לקבל נציג. וזה אומר להשאיר חלון פתוח ולשים לב מה קורה בו. מבאס.

אחת הפניות לצ׳אט היתה כדי לסגור את התא הקולי. בגולן עושים את זה לבד, ב-012 כאמור, צריך לחכות על הקו (האינטרנטי). -- זה בתשובה למי שלא מבין מה נותן השירות העצמאי של גולן. הנה אחד.

לגבי השירות העצמי ב-012:
הוא מאפשר ארבעה דברים:
1. צפיה בחשבוניות ובמצב חשבון
2. פתיחה/סגירה של המכשיר בחו״ל
3. מעבר בין תוכניות.
4. נדמה לי שאפשר לעדכן חלק מהפרטים האישיים. לא הכל.
זהו.

השירות העצמי ב״גולן״ מאפשר שליטה הרבה יותר גדולה במאפייני החשבון, כולל השימוש בשירותים המיוחדים שלהם (מספר ויראטואלי, חסימת שיחות לא מזוהות, הפעלה וניתוק של שירותים כמו תא קולי, שיחות ועידה, סמסים, ועוד. כולל גם האפשרות לשנות מאפיינים של שירותים כמו שירותי מסרונים וכאלה).

אבל בעיני, ההבדל המשמעותי בין השירות העצמי ב-012 לבין זה שבגולן הוא שהחיבור לשירות העצמי ב-012 הוא סיוט מתמשך.
- אתה חייב את המכשיר לידך, כי אתה מקבל סמס לזיהוי. אם המכשיר אצל הילד או בן הזוג או הסבתא, אי אפשר.
- יש 3(!!!) מסכי זיהוי, עם המון פרטים להכניס. כל פעם. תמיד. כמו תהליך זיהוי אצל המוקדן (אבל לומר את תעודת הזהות שלך בקול לאדם אנושי, זה פחות מבאס מאשר לתקתק אותה למחשב). בעידן שבו אפילו הבנק מסתדר עם שם וסיסמאות, זה עינוי סיני. ואני די בטוחה שאתר 012 לא מאובטח כמו אתר הבנק שלי.

החיבור המתוסבך (שלא לומר ״פסיכוטי״) לאתר 012 גם לא מאפשר לאפליקציות כמו ״כמה דיברתי״ לתקשר איתו. וזה אומר שעבור מצב חשבון עדכני, אתה חייב להכנס בויה דולורוזה, אין קיצורי דרך.

-- גילוי נאות: יש אפשרות להתקין אפליקציה של 012 שמאפשרת חיבור יותר נוח. אבל רק לסמארטפוני אנדרואיד וגם חייבים להיות בחיבור 3G ולא סלולר (למה?). זה אומר שאתה ״משלם״ בצריכת דאטה, כמו לשלם זמ״א על חיוג לתא הקולי.

אגב, גם החיבור לשירות העצמי ב-hot mobile גרוע כמו ב-012. גם פה מסתמכים על זיהוי באמצעות מסרון. אצלי, המכשיר שמחובר להוט הוא מכשיר הגיבוי והוא סגור במגירה וללא סוללה מלאה ולכן זה עוד יותר מעצבן. אבל בעוד שב-012 השירות העצמי עוד כולל משהו, בהוט אין כלום!!!
אתה עובר דרך יסורים להכנס פנימה (אני כבר לא מדברת על ההרשמה, שהצריכה דפדפן מסויים!) ואח״כ אין בפנים כלום! נאדה! גורנישט!.
רק צפייה בחשבוניות וגם אז אני בד״כ מקבלת הודעה ״אין נתונים״.
 

voguemaster

New member
אולי זה נוגע להרגשת ביטחון אבל אני חושב

שאתה עדיין טועה. אבא שלי היה לקוח של סלקום ולא חשב לזוז מהם בכלל. וגם כשהגיע הזמן לנייד לגולן טלקום הוא לא רצה להתעסק - הוא נתן לי להתעסק.
יש בעיה היום - אותם אנשים שלא מבינים כלום ולא רוצים להתעסק עם דברים מסובכים מוצאים את עצמם מגיעים למרכז שירות ובתכלס לא יודעים מה להגיד ולא יודעים איך להתנהל מול חברת הסלולר, שעושה מזה מטעמים.
אז ככה שאני מטיל ספק באופן כללי בעובדה שזה משרה הרגשת ביטחון. בד"כ מה שקורה זה שהם הולכים לשם, הם מסתבכים ומתקשרים אליך, לפעמים תוך כדי שהם יושבים עם הנציג או שהם בשיחה טלפונית איתו.
 
אהבתי את המשפט האחרון שכתבת


 

ארזS

New member
לך ג'ורג' זה יתרון

כי אתה מומחה.
אבל אם תסתכל סביבך ברחוב, להערכתי הצנועה כ-90% מהאנשים שתראה לא חושבים כמוך.
 

Sanchez

Member
ארז... אם קנית מכשיר "ברחוב" ונרשמת לתכנית "הכל כלול" באחת החברות,
איזה שירות מעניין אותך ? מה אתה מחפש בשירות ?
 

ארזS

New member
העניין הוא

ש-90% שברחוב קונים את המכשיר מהספקיות ולכן הם רוצים וזקוקים לשרות.
וגם אלה שקנו בסין או בחנות ברחוב רוצים לדעת למה הם לא מצליחים לשלוח MMS ולא מצליחים לגלוש?...
זה שאני יודע היום את מה שלא ידעתי לפני שנה, לא אומר שכל השאר יודעים, ולכן הם זקוקים לשרות !
 

Sanchez

Member
אני לא חושב שהיום 90% קונים מכשירים... אצל המפעילות
זה היה נכון פעם. אבל נדמה לי שהמספר 90 פשוט לא נכון לימינו אנו.
לפי דעתי, מי שמשתמש בגלישה בטלפון שלו- לא יתקשה להכנס לצ'אט
ולקבל את מבוקשו שם.
כל שאר האוכלוסיה היותר "חלשה", תצטרך להשאר אצל הגדולים ולהתשמש
בשירות פרונטאלי.
כך זה בכל תחום בחיים...החלשים משלמים יותר ומקבלים פחות.
אני אומר זאת בצער רב.
 

LZ88

New member
ההכנסות ממכירת ציוד קצה ירדו בכ 50%

אצל כלל המפעילות. כנראה שזהו פחות או יותר גם המספר שמשקף את אחוז הקונים מהמפעילה.
 

Sanchez

Member
זה שההכנסות ירדו ב 50%... לא אומר עדיין שהם מוכרים חצי מהמכשירים שמכרו פעם.
זה יכול, למשל, להגיד שהם הורידו מחיר לאותם המכשירים (וגם זה קרה אצלם). אבל עזוב, זו כבר כלכלה וחשבונאות.
אבל בעיקרון אין לי ויכוח איתך על המספר שנקבת.
 

LZ88

New member
ברור לי. בגלל זה לא אמרתי שגם המכירות

ירדו באחוז זהה. אלא, שהוא משקף אחוז דומה.
הרי המחירים של המכשירים לא ירדו ב 50 אחוז. אפילו לא קרוב. בשונה מפעם, היום ישנה אפשרות ל"הנחת מזומן" (שעדיין יקרה). אבל המחיר ב36 תש' נותר זהה כמו בעבר.
 

ארזS

New member
שלילי !

המחירים ב-36 תשלומים ירדו גם הם, ובאחוזים ניכרים.
 

LZ88

New member
כמה עולה היום מכשיר הדגל, גלקסי 5 ב36 תש'

בחברות הסלולר? ניסיתי לחפש, לא מצאתי. רק את המחיר ב6-12 תשלומים (לא השקעתי בחיפוש. ייתכן וכן הוא מפורסם).
 

ארזS

New member
לא חיפשתי ולא מתעניין בו כעת.

רק זוכר שעיתוני פסח היו מלאים במודעות עליו.
 

LZ88

New member
יגעתי ומצאתי


פלאפון ואורנג': 4316.4 ש"ח (119.9*36).
סלקום לא מצאתי התייחסות ל 36 תשלומים.
הוט מובייל "הכי זולים" - 4284 ש"ח (119*36).

כמו שאתה רואה, המחירים נותרו כמעט כמו שהיו. בעבר מכשיר דגל חדש היה נמכר ב 4644 ש"ח (129*36)
 

LZ88

New member
אין לי את נתוני פילוח העסקאות בחברות הסלולר

מה שאני כן יודע, שהיום יש הרבה יותר מודעות (ובצורה משמעותית) לרכישה מחוץ לחברות הסלולר בחנויות הפרטיות ובהזמנות מסין.
אני בטוח שהרוב עדיין קונים במפעילות, אך אין סיכוי שמדובר ב-90%
 
למעלה