למרות שלרוב יש בינינו הסכמה כמעט גורפת...
הפעם אנחנו חלוקים.
לא מזמן ערכתי מעין משאל [אינני יכול לקרוא לזה סקר] בין כמה עשרות חברים, קרובים, ידידים, בני משפחה, חברים לעבודה, אנשים שנפגש איתם בעבודה, וכו'.
שאלתי כמה שאלות, לא רשמתי תשובות ומספרים, סמכתי על הזכרון שלי שבדרך כלל לא בוגד בי. [
...]
להערכתי מספר הנשאלים היה כ-70-80, אני בטוח שרובם המוחלט והמכריע, שאני מעריכו במעל 90% עדיין רוכשים מכשירים [התשובה הנפוצה ביותר היה "שידרגנו"] מהחברות הסלולריות.
רוב מוחלט מהנשאלים אמר לי שלפחות אחת לכמה חודשים [יש כאלה שענו תשובה לעיתים קרובות יותר] הם נזקקים לשרות של נציג שרות, מעל מחצית נזקקו למרכז שרות [בגלל מקום רכישת המכשירים].
לי זה אומר דרשני, לכן אני כל כך בטוח בדברים.
וכידוע לך כשאני לא יודע משהו אינני מתבייש להגיד "לא יודע".
לגלות לך עוד "סוד" קטן ?
רק אחד מהנשאלים מכיר את פורום סלולרי בתפוז.
אני מסכים [כמעט לחלוטין] עם הסיפא שלך "כך זה בכל תחום בחיים...החלשים משלמים יותר ומקבלים פחות. " וגם אני אומר זאת בצער רב, אם כי בתחום הספציפי שלנו כאן אינני בטוח שמי שמשלם יותר מקבל פחות, לפחות לא בכל המקרים.