012מובייל משיבה למבצע של גולן

ארזS

New member
יש מודעות, ברור.

ואולי הגזמתי עם המספר 90%,
אך הוא אינו רחוק מכך בהרבה.

שבת שלום.
 

motti261

New member
לא ממש...ראה דוגמא

גלאקסי S4 שבבסטמובייל למשל נמכר ב 2066 שקל, נמכר בחברת אורנג' ב 2999 שקל למי שמשלם ב עד 12 תשלומים וב.... 3956.4 (!) שקלים, למי שרוכש ב 36 תשלומים. כמעט פי 2 במחיר. עצוב לי על האנשים שרוכשים במחיר כזה (ואני הייתי כזה! מתקשה להאמין שהייתי כזה, ורכשתי אפילו כמה כאלה במהלך השנים).
 

ארזS

New member
גם לי עצוב על מי שרוכש במחיר שכזה

וכפי שגם אני ציינתי כבר, גם אני הייתי כזה בעבר.
אבל כנראה ששכחת משהו מוטי:
בעבר רבים היו קונים ב-36 תשלומים כי אף אחד לא הראה להם שיש אפשרות ב-24 תשלומים או ב-12 תשלומים, ורוב הקונים קיבלו החזר בשיטת חיוב זיכוי, לכן סכום הקניה מבחינת החברות היה הסכום של 36 התשלומים.
כיום כשאין יותר את ה"חיוב זיכוי" רוב הקונים שעדיין קונים מכשירים בחברות עושים זאת בפחות תשלומים או ב-6 תשלומים שנחשבים כמזומן, ולכן מחיר הקניה נופל בעשרות אחוזים, וככה יוצא כאילו המכירות ירדו ב-50%.
תחשוב על זה...
 

ארזS

New member
למרות שלרוב יש בינינו הסכמה כמעט גורפת...

הפעם אנחנו חלוקים.
לא מזמן ערכתי מעין משאל [אינני יכול לקרוא לזה סקר] בין כמה עשרות חברים, קרובים, ידידים, בני משפחה, חברים לעבודה, אנשים שנפגש איתם בעבודה, וכו'.
שאלתי כמה שאלות, לא רשמתי תשובות ומספרים, סמכתי על הזכרון שלי שבדרך כלל לא בוגד בי. [
...]
להערכתי מספר הנשאלים היה כ-70-80, אני בטוח שרובם המוחלט והמכריע, שאני מעריכו במעל 90% עדיין רוכשים מכשירים [התשובה הנפוצה ביותר היה "שידרגנו"] מהחברות הסלולריות.
רוב מוחלט מהנשאלים אמר לי שלפחות אחת לכמה חודשים [יש כאלה שענו תשובה לעיתים קרובות יותר] הם נזקקים לשרות של נציג שרות, מעל מחצית נזקקו למרכז שרות [בגלל מקום רכישת המכשירים].
לי זה אומר דרשני, לכן אני כל כך בטוח בדברים.

וכידוע לך כשאני לא יודע משהו אינני מתבייש להגיד "לא יודע".

לגלות לך עוד "סוד" קטן ?
רק אחד מהנשאלים מכיר את פורום סלולרי בתפוז.

אני מסכים [כמעט לחלוטין] עם הסיפא שלך "כך זה בכל תחום בחיים...החלשים משלמים יותר ומקבלים פחות. " וגם אני אומר זאת בצער רב, אם כי בתחום הספציפי שלנו כאן אינני בטוח שמי שמשלם יותר מקבל פחות, לפחות לא בכל המקרים.
 

Sanchez

Member
גם כשאין בינינו הסכמה גורפת... אנחנו עונים אחד לשני בצורה מכובדת.
חבל שאי אפשר לומר זאת על עוד אנשים כאן...
 

Sanchez

Member
מסכים איתך שיש פה לא מעט אמוציות ללא מעט... אנשים.
אנשים חושבים שמיכאל הוא האביר על סוס לבן, שבא להציל את עם ישראל.
 

z1george

Member
מנהל
היתה מציאות מסוימת עד מאי 2012

אנשים שילמו חשבונות של לפחות 200 שקל על 1000 דקות והוסיפו כסף על הרחבת הגלישה
הגלישה הוגבלה לרבע או חצי ג׳יגה (מעבר לכך היה חיוב יותר או היית בר מזל , חסימה)
לתוך המציאות הזו הגיע יזם שהציע בלי הגבלה , 3 ג׳יגה , בלי מכשירים ובלי התחייבות

שנית התחום של סלולר הפך למוצר צריכה לכל דבר עם ביקוש חזק ובמקביל היו 3 חברות שפעלו בתיאום לא כתוב
ורוב עצום של האוכלוסיה שנא את המפעילה שלו אבל נשאר בה מחוסר ברירה (התחייבות למכשיר, לתכנית, לדיבורית )

ירידה חדה כזו במחירים אני מכיר רק בטיסות לחול וגם היא התרחשה לאורך כמה שנים ולא בלילה אחד
אנשים לא שנאו את חברת אל על באותה עוצמה כמו את שלושת המפעילות
 

Sanchez

Member
דוקא לגבי אלעל אני לא כל כך מסכים איתך... כמי שטס קצת מעבר לממוצע, אני נתקל כל הזמן באנשים שפשוט שונאים
את החברה הלאומית שלנו.
ואני חשבתי שאני די בודד במערכה, שמעדיף לפעמים לשלם יותר כדי לא לטוס עם החברה הדפוקה שלנו. למזלי, כמעט תמיד הם יותר יקרים ונותנים
לי סיבה מספיק טובה לטוס עם אחרים.

ולמעשה לא היתה ירידה דרמטית במחירי הטיסות לחו"ל.
אני צריך לטוס בעוד כמה שבועות לדבלין. לא מצליח למצוא כרטיס יותר זול
מ 800-900 דולר. יש אמנם את הטורקים ב 500, אבל עם חניית ביניים
באורך הגלות.
 

wil

New member
שכחת בשיחות לחו"ל

פעם שילמו 3-4 שקלים לדקה על שיחה לארה"ב
ואיכות השיחה היתה מזעזעת

היום המחירים הם בסביבות 8-25 אגורות לדקה.
 

ארזS

New member
גם כשיש מחלוקת רצינית ולא סתם אי הסכמה

תמיד השתדלתי לכתוב בצורה מכובדת, מה שאי אפשר היה להגיד על חלק גדול מהצד השני.
לצערי נגררתי בעבר אחרי אותם "צד שני", כולי צער והתנצלות מעומק הלב על כך, בטוחני שמזה חודשים כולם רואים שלא עוד.
לכל המתנגחים שיבושם להם.
מי שלא יודע לכבד את האחר זאת בעייה שלו [שמשפיעה לצערנו על כל הסביבה].
 

דרוmי

New member
יש להם שירות טלפוני דווקא

לא יודע מה זמני ההמתנה שם אולי זה השתפר משעה וחצי עד שעתיים והשיחה מתנתקת. לזמן מענה סביר.מי שלקוח שלהם מוזמן לבדוק 1800-055-888.
 

danik56

New member
שימו לב

שאין חיוב על מעבר מסלול.
זכור לי שיש איזו חברה שלא נזכיר את שמה שגובה 49 על מעבר מסלול.
 

motti261

New member
לצערנו יש כמה חברות כאלה.

גולן טלקום, רמי לוי.

יופון לדוגמא לא מאפשרים ללקוחות קיימים לעבור בכלל למסלול המוזל ב 48 שקלים לחודש.
 

AD HOC

New member
מאפשרים תמורת 49 ש"ח

אבל רק בשרות הטלפוני - לא ניתן באתר
 

danik56

New member
באתר של גולן

בכל אחת מהחבילות מופיע: "דמי טיפול ומשלוח חד פעמיים:₪49"
 
למעלה