A1-רכבות בוקר אקספרס, החל מיום שלישי 15 למאי 2018(***).

מצב
הנושא נעול.
הקו שהיה אמור לקשר את תחנת הרצליה להרצליה פיתוח זה הקו הורוד

נקווה, שזה יהיה וגם מספר שנים אחרי זה

יורדים בהרצליה, מחליפים לקו הרכבת הקלה הירוק, כדי לנסוע לאזור התעשייה הרצליה.
או: יורדים בתל אביב השלום וממשיכים בקו הסגול לכיוון אלנבי או בו יהודה בתל אביב.
הקו שהיה אמור לקשר את תחנת הרצליה להרצליה פיתוח זה הקו הורוד
שראש עיריית רעננה הרג.

והקו הסגול לא יעבור ליד תחנת השלום, אלא ליד תחנת ההגנה ותחנת הקצה שלו תהיה ליד תחנת סבידור מרכז.
 

אורי404

New member
טעות שלי בקווים

הקו שהיה אמור לקשר את תחנת הרצליה להרצליה פיתוח זה הקו הורוד
שראש עיריית רעננה הרג.

והקו הסגול לא יעבור ליד תחנת השלום, אלא ליד תחנת ההגנה ותחנת הקצה שלו תהיה ליד תחנת סבידור מרכז.
טעות שלי בקווים
היה לי נדמה, שהקו הסגול הוא, במובן מסויים מחליף את קו 56. לכן חשבתי, שהוא גם עובר ליד תחנת השלום.
בכל מקרה הוא יהיה שימושי משתי תחנות רכבת אחרות בתל אביב.

את הקו הורוד לא הייתי אומר, שראש עיריית רעננה 'הרג'. זה לדעתי היה פרויקט מגלומני של נת"ע, שלא חשבו על הערים השונות, בהם הקו יעבור. גם לא שקלו מספיק את נושא התקציב, שהוא על חשבון משלם המסים - כלל האזרחים. המצב כיום לא הכי טוב, אבל עדיף על מה, שהיה קודם לכן. את מסלול קו 39 לקו מהיר. בקו 39 ו-29 אפשר לעלות בדלת האחורית. בשלב הבא אפשר להכניס מפרקיות, בדומה לקו 1 בגוש דן או לקו 189.כך יהיה שיפור מיידי בלי סבל של עבודות ממשוכות או שפיכת כסף רב.
 

darkshadow1

New member
אני לא מבין את הנקודה שלך.

טעות שלי בקווים
היה לי נדמה, שהקו הסגול הוא, במובן מסויים מחליף את קו 56. לכן חשבתי, שהוא גם עובר ליד תחנת השלום.
בכל מקרה הוא יהיה שימושי משתי תחנות רכבת אחרות בתל אביב.

את הקו הורוד לא הייתי אומר, שראש עיריית רעננה 'הרג'. זה לדעתי היה פרויקט מגלומני של נת"ע, שלא חשבו על הערים השונות, בהם הקו יעבור. גם לא שקלו מספיק את נושא התקציב, שהוא על חשבון משלם המסים - כלל האזרחים. המצב כיום לא הכי טוב, אבל עדיף על מה, שהיה קודם לכן. את מסלול קו 39 לקו מהיר. בקו 39 ו-29 אפשר לעלות בדלת האחורית. בשלב הבא אפשר להכניס מפרקיות, בדומה לקו 1 בגוש דן או לקו 189.כך יהיה שיפור מיידי בלי סבל של עבודות ממשוכות או שפיכת כסף רב.
אני לא מבין את הנקודה שלך.
האם קו 1 הוא תחליף הולם לקו האדום? בוודאי שלא.
ברור שהמצב בשרון לא דומה למצב במרכז המטרופולין, אבל עדיין- העובדה שאפשר לשפר את המצב הקיים באמצעים פשוטים יחסית לא מהווה פסילה להשקעות גדולות כדי ליצור שינוי משמעותי יותר.
חוץ מזה, צריך לזכור שאחת הטענות של בעלי העסקים ברעננה נגד הקו הורוד הייתה שהוא יהפוך את אחוזה ל"כביש מעבר". או אם נתרגם את הטענות שלהם לשפה הגיונית- הוא עלול לאפשר לתושבי האזור נסיעה מהירה יותר, מה שחס וחלילה עוד יגרום להם לשקול לקנות בחנויות קצת יותר רחוקות.
 

אורי404

New member
אני מסכים איתך, שקו 1 הוא לא תחליף לקו האדום

אני לא מבין את הנקודה שלך.
האם קו 1 הוא תחליף הולם לקו האדום? בוודאי שלא.
ברור שהמצב בשרון לא דומה למצב במרכז המטרופולין, אבל עדיין- העובדה שאפשר לשפר את המצב הקיים באמצעים פשוטים יחסית לא מהווה פסילה להשקעות גדולות כדי ליצור שינוי משמעותי יותר.
חוץ מזה, צריך לזכור שאחת הטענות של בעלי העסקים ברעננה נגד הקו הורוד הייתה שהוא יהפוך את אחוזה ל"כביש מעבר". או אם נתרגם את הטענות שלהם לשפה הגיונית- הוא עלול לאפשר לתושבי האזור נסיעה מהירה יותר, מה שחס וחלילה עוד יגרום להם לשקול לקנות בחנויות קצת יותר רחוקות.
אני מסכים איתך, שקו 1 הוא לא תחליף לקו האדום
פרויקט הקו הורוד היה פרויקט שנוי במחלוקת. היו נימוקים שונים של ראשי הערים. כאן בפורום יש הפוסלים את הדעות של ראש עיריית רעננה. אבל גם היו לדעתי לראשי הערים של כפר סבא, רעננה והרצליה סיבות ענייניות על אופן ביצוע הפרויקט. בעיקר על חריגות תקציב. לא בכדי הפרויקט הזה הוקפא.
כשיסבירו לי איך הופכים את רחוב ויצמן, שכיום חלקו הגודל הוא נתיב אחד, לרחוב עם שני נתיבים, שאחד מהם לBRT. כך גם בסוקולוב בהרצליה.
באתר מציגים תמונות של רחוב התעש לרחוב, שבו יעבור BRT. אבל עשו שינוי גרפי בתמונות, שהרחוב הלא רחב הזה יספיק לכל כלי התחבורה. במציאות זה לא יספיק.
מובן שדרוש שינוי משמעותי יותר בתחבורה הציבורית בכלל ובאזור השרון, בפרט. באזור השרון יש שימוש גבוה של תחבורה ציבורית. אני לא אפריז, אם אציין, שיש מהאזור הזה פחות את הדברים הרעים ויותר את הדברים הטובים מהאוכלוסייה. אין שם עבירות גבוהות או פשעים חמורים. בצד השני רבים עושים צבא סדיר ומילואים. בתקופת "צוק איתן", למשל חלק ניכר מהפצועים וההרוגים הם מהרצליה, רעננה, כפר סבא והוד השרון.
השאלה באיזה אופן משפרים את הדברים. לא בטוח שבאמצעות פרויקט הקו הורוד.
 

darkshadow1

New member
איך מדברים על חריגות תקציב אם הפרויקט אפילו לא התחיל?

אני מסכים איתך, שקו 1 הוא לא תחליף לקו האדום
פרויקט הקו הורוד היה פרויקט שנוי במחלוקת. היו נימוקים שונים של ראשי הערים. כאן בפורום יש הפוסלים את הדעות של ראש עיריית רעננה. אבל גם היו לדעתי לראשי הערים של כפר סבא, רעננה והרצליה סיבות ענייניות על אופן ביצוע הפרויקט. בעיקר על חריגות תקציב. לא בכדי הפרויקט הזה הוקפא.
כשיסבירו לי איך הופכים את רחוב ויצמן, שכיום חלקו הגודל הוא נתיב אחד, לרחוב עם שני נתיבים, שאחד מהם לBRT. כך גם בסוקולוב בהרצליה.
באתר מציגים תמונות של רחוב התעש לרחוב, שבו יעבור BRT. אבל עשו שינוי גרפי בתמונות, שהרחוב הלא רחב הזה יספיק לכל כלי התחבורה. במציאות זה לא יספיק.
מובן שדרוש שינוי משמעותי יותר בתחבורה הציבורית בכלל ובאזור השרון, בפרט. באזור השרון יש שימוש גבוה של תחבורה ציבורית. אני לא אפריז, אם אציין, שיש מהאזור הזה פחות את הדברים הרעים ויותר את הדברים הטובים מהאוכלוסייה. אין שם עבירות גבוהות או פשעים חמורים. בצד השני רבים עושים צבא סדיר ומילואים. בתקופת "צוק איתן", למשל חלק ניכר מהפצועים וההרוגים הם מהרצליה, רעננה, כפר סבא והוד השרון.
השאלה באיזה אופן משפרים את הדברים. לא בטוח שבאמצעות פרויקט הקו הורוד.
איך מדברים על חריגות תקציב אם הפרויקט אפילו לא התחיל?
קודם כל, רוב פרוייקטי התשתית במדינת ישראל סובלים מחריגות תקציביות. האם זאת סיבה להפסיק להקים תשתיות במדינה? בוודאי שלא.
אני מניח שהטענות על חריגות תקציב הגיעו בגלל הצורה שבה בוצע פרויקט המטרונית בחיפה. במציאות גם אחרי חריגות התקציב המטרונית היא לא פרויקט יקר במיוחד: 1.5 מיליארד ש"ח ל-40-60 ק"מ של מת"צים (תלוי איך מודדים), כלומר אם נניח שהקו הורוד יהיה יקר באותה המידה- עלותו תהיה 500-750 מיליון ש"ח (לעומת 17 מיליארד לקו האדום).
אני מודה שאני לא כ"כ מכיר את האזור הרלוונטי בשרון- אבל משיטוט מהיר ב-google maps נראה שרוב התוואי עובר ברחובות רחבים מספיק, ואת הרחובות הצרים ניתן להרחיב בקלות באמצעות הפיכת חניות למת"צים. נראה שהבעיה היחידה היא בחלק קצר בסוקולוב בהרצליה שיאלצו לגלח בו כמה מטרים טובים מהמדרכה.
שימוש גבוה בתח"צ בשרון הוא לא סיבה לא לשפר את התח"צ באזור, ולא ברור לי מה הקשר בין המילואים של תושבי הרצליה לבין הכדאיות בהקמת הקו הורוד.
 

אורי404

New member
darkshadow1 היו כתבות על התקציב הצפוי של הפרויקט

איך מדברים על חריגות תקציב אם הפרויקט אפילו לא התחיל?
קודם כל, רוב פרוייקטי התשתית במדינת ישראל סובלים מחריגות תקציביות. האם זאת סיבה להפסיק להקים תשתיות במדינה? בוודאי שלא.
אני מניח שהטענות על חריגות תקציב הגיעו בגלל הצורה שבה בוצע פרויקט המטרונית בחיפה. במציאות גם אחרי חריגות התקציב המטרונית היא לא פרויקט יקר במיוחד: 1.5 מיליארד ש"ח ל-40-60 ק"מ של מת"צים (תלוי איך מודדים), כלומר אם נניח שהקו הורוד יהיה יקר באותה המידה- עלותו תהיה 500-750 מיליון ש"ח (לעומת 17 מיליארד לקו האדום).
אני מודה שאני לא כ"כ מכיר את האזור הרלוונטי בשרון- אבל משיטוט מהיר ב-google maps נראה שרוב התוואי עובר ברחובות רחבים מספיק, ואת הרחובות הצרים ניתן להרחיב בקלות באמצעות הפיכת חניות למת"צים. נראה שהבעיה היחידה היא בחלק קצר בסוקולוב בהרצליה שיאלצו לגלח בו כמה מטרים טובים מהמדרכה.
שימוש גבוה בתח"צ בשרון הוא לא סיבה לא לשפר את התח"צ באזור, ולא ברור לי מה הקשר בין המילואים של תושבי הרצליה לבין הכדאיות בהקמת הקו הורוד.
darkshadow1 היו כתבות על התקציב הצפוי של הפרויקט
במידה וזה חשוב לראות את הכתבות, אני אנסה יותר מאוחר לחפש אותן ברשת ולעלות אותן.

כמו שכתבת רחוב סוקולוב הוא רחוב צר וכך גם רחוב התעש. למען הסדר הטוב ייאמר, ששני הרחובות האלה לא היו מסלולים מתוכננים. היה תכנון בכביש 55, במקום רחוב התעש, שזהו כביש רחב יותר. אם אני לא טועה, במקום רחוב סוקולוב הייתה תכנון דרך רחוב העצמאות או הרב קוק.
רוצים לשפר? תקצו נתיבי תחבורה ציבורית ברב תוואי הקו, תכניסו מפרקיות לקווים השונים. לפני עשרים שנה פעלו בקו 29 מפרקיות, זה לא שהמציאו את הגלגל. גם בחלק מנסיעות קו 501 פעלו מפרקיות.
כנראה בנת"ע או גורמים אחרים, חושבים לעשות בדיחה מתושבי השרון. מי יודע, אולי הם חושבים, שאם יש נכונות גבוהה של התושבים למילואים, זה אומר שהם מוכנים לספוג את הגחמות שלהם בתכנונים שלהם.
שימוש גבוה בתח"צ - מובן שהוא סיבה לשפר את התח"צ באזור. לא בטוח, שבמתכונת הקו הורוד. אין גם בעיה שזהו פרויקט BRT, אבל לא כפי שתכננו אותו והתעלמו לחלוטין מהתושבים ומראשי העירייה בערים אלה.
 
זה לא תיאור נכון

darkshadow1 היו כתבות על התקציב הצפוי של הפרויקט
במידה וזה חשוב לראות את הכתבות, אני אנסה יותר מאוחר לחפש אותן ברשת ולעלות אותן.

כמו שכתבת רחוב סוקולוב הוא רחוב צר וכך גם רחוב התעש. למען הסדר הטוב ייאמר, ששני הרחובות האלה לא היו מסלולים מתוכננים. היה תכנון בכביש 55, במקום רחוב התעש, שזהו כביש רחב יותר. אם אני לא טועה, במקום רחוב סוקולוב הייתה תכנון דרך רחוב העצמאות או הרב קוק.
רוצים לשפר? תקצו נתיבי תחבורה ציבורית ברב תוואי הקו, תכניסו מפרקיות לקווים השונים. לפני עשרים שנה פעלו בקו 29 מפרקיות, זה לא שהמציאו את הגלגל. גם בחלק מנסיעות קו 501 פעלו מפרקיות.
כנראה בנת"ע או גורמים אחרים, חושבים לעשות בדיחה מתושבי השרון. מי יודע, אולי הם חושבים, שאם יש נכונות גבוהה של התושבים למילואים, זה אומר שהם מוכנים לספוג את הגחמות שלהם בתכנונים שלהם.
שימוש גבוה בתח"צ - מובן שהוא סיבה לשפר את התח"צ באזור. לא בטוח, שבמתכונת הקו הורוד. אין גם בעיה שזהו פרויקט BRT, אבל לא כפי שתכננו אותו והתעלמו לחלוטין מהתושבים ומראשי העירייה בערים אלה.
זה לא תיאור נכון
ראשי העיריה הקודמים של הרצליה, רעננה וגם כפר סבא הסכימו לתכנון של הקו הורוד.
עיריית כפר סבא בגלגולה הקודם אפילו הכינה מצגת לתושבים על הקו הורוד.

אבל סוחרי רחוב אחוזה ברעננה לא רוצים שתיפגע הנגישות של כלי רכב פרטיים למרחק של שני מטר מחנויותיהם ועסקיהם ובילסקי רץ בבחירות עם רוח גבית שלהם על הטיקט של ביטול הקו הורוד. הוא הבטיח וקיים.
לבילסקי ולסוחרי רחוב אחוזה (כלשונו של בילסקי "אחוזה שייך לרעננים") לא משנה אם מדובר בקו ורוד או בנת"צ. הם נגד כל שינוי ברחוב אחוזה שלהם.
הם יתנגדו גם לתוכניות חליפיות כפי שאתה מציע. מבחינתם שהתח"צ החוצה תסתלק מרחוב אחוזה של הרעננים. הכפר סבאים, ההרצליינים והאחרים שמשתמשים בתח"צ מעניינים אותם כקליפת השום. אותם מעניין שכל רכב פרטי יוכל לחנות שני מטר מכל חנות והם יתנגדו לכל דבר שישנה זאת, בין אם זה קו ורוד עם חריגות תקציב, קו ורוד ללא חריגות תקציב, או נת"צ פשוט.

הם רוצים להגלות את מערכת הסעת ההמונים לרחוב ויצמן ברעננה וטוב שנת"ע ומשרד התחבורה לא נכנעים לגחמות שלהם.

כפר סבא מערימה קשיים גם על תוכנית הנת"צים החליפית של משרד התחבורה.

ערי השרון לא רוצות - לא צריך. זו הגישה של משרד התחבורה ושל נת"ע.

אגב, אם אני זוכר נכון, אתה היית בעד רכבת קלה באותו תוואי וההתנגדות שלך נבעה מכך שמדובר ב BRT ולא ברק"ל.
אז אם היה מדובר ברק"ל לא היה מדובר בבדיחה ובגחמות?
אם זה רק"ל אז אין בעיית רוחב ברחובות ויצמן בכפר סבא, סוקולוב בהרצליה ואחוזה ברעננה?

וכשמדברים על בעיית רוחב לBRT - אני ממליץ לעשות סיור ברחוב אליהו וברחובות שכונת הדר בחיפה.
 
ראשי העיריות הקודמים של רעננה והרצליה אף חתמו על הסכמים עם

darkshadow1 היו כתבות על התקציב הצפוי של הפרויקט
במידה וזה חשוב לראות את הכתבות, אני אנסה יותר מאוחר לחפש אותן ברשת ולעלות אותן.

כמו שכתבת רחוב סוקולוב הוא רחוב צר וכך גם רחוב התעש. למען הסדר הטוב ייאמר, ששני הרחובות האלה לא היו מסלולים מתוכננים. היה תכנון בכביש 55, במקום רחוב התעש, שזהו כביש רחב יותר. אם אני לא טועה, במקום רחוב סוקולוב הייתה תכנון דרך רחוב העצמאות או הרב קוק.
רוצים לשפר? תקצו נתיבי תחבורה ציבורית ברב תוואי הקו, תכניסו מפרקיות לקווים השונים. לפני עשרים שנה פעלו בקו 29 מפרקיות, זה לא שהמציאו את הגלגל. גם בחלק מנסיעות קו 501 פעלו מפרקיות.
כנראה בנת"ע או גורמים אחרים, חושבים לעשות בדיחה מתושבי השרון. מי יודע, אולי הם חושבים, שאם יש נכונות גבוהה של התושבים למילואים, זה אומר שהם מוכנים לספוג את הגחמות שלהם בתכנונים שלהם.
שימוש גבוה בתח"צ - מובן שהוא סיבה לשפר את התח"צ באזור. לא בטוח, שבמתכונת הקו הורוד. אין גם בעיה שזהו פרויקט BRT, אבל לא כפי שתכננו אותו והתעלמו לחלוטין מהתושבים ומראשי העירייה בערים אלה.
ראשי העיריות הקודמים של רעננה והרצליה אף חתמו על הסכמים עם
המדינה בקשר לקו הורוד, ועל סמך ההסכמים הללו אף פורסם מכרז ביצוע.
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=2736:dover-2013-05-23&catid=56:dover-c-1&Itemid=65[/URL]
כך שמי שעושה בדיחה אלה העיריות מהמדינה ולא להיפך.
 
תנסה ליסוע בבוקר ב 39 מכ"ס לא.ת. הרצליה.

טעות שלי בקווים
היה לי נדמה, שהקו הסגול הוא, במובן מסויים מחליף את קו 56. לכן חשבתי, שהוא גם עובר ליד תחנת השלום.
בכל מקרה הוא יהיה שימושי משתי תחנות רכבת אחרות בתל אביב.

את הקו הורוד לא הייתי אומר, שראש עיריית רעננה 'הרג'. זה לדעתי היה פרויקט מגלומני של נת"ע, שלא חשבו על הערים השונות, בהם הקו יעבור. גם לא שקלו מספיק את נושא התקציב, שהוא על חשבון משלם המסים - כלל האזרחים. המצב כיום לא הכי טוב, אבל עדיף על מה, שהיה קודם לכן. את מסלול קו 39 לקו מהיר. בקו 39 ו-29 אפשר לעלות בדלת האחורית. בשלב הבא אפשר להכניס מפרקיות, בדומה לקו 1 בגוש דן או לקו 189.כך יהיה שיפור מיידי בלי סבל של עבודות ממשוכות או שפיכת כסף רב.
תנסה ליסוע בבוקר ב 39 מכ"ס לא.ת. הרצליה.
ותראה את תראה כשתרד מהאוטובוס. כאילו עבדת חצי יום.
למה צריכים עשר תחנות באחוזה אני לא יודע.
ביחד עם 15 רמזורים זה שילוב קטלני.
תנסה לצאת מכפר סבא בבוקר. זה לוקח לבד חצי שעה.
זה לא עסק.
עד שלא מוכנה מסילת השרון אנחנו מסכנים.
 

אורי404

New member
ללא ספק מסילת השרון צפויה לשפר מאוד את המצב

תנסה ליסוע בבוקר ב 39 מכ"ס לא.ת. הרצליה.
ותראה את תראה כשתרד מהאוטובוס. כאילו עבדת חצי יום.
למה צריכים עשר תחנות באחוזה אני לא יודע.
ביחד עם 15 רמזורים זה שילוב קטלני.
תנסה לצאת מכפר סבא בבוקר. זה לוקח לבד חצי שעה.
זה לא עסק.
עד שלא מוכנה מסילת השרון אנחנו מסכנים.
ללא ספק מסילת השרון צפויה לשפר מאוד את המצב
 
לגבי התאריך - אתם עדיין נאמנים לפתיחת הקו ב2018?

A1-רכבות בוקר אקספרס, החל מיום שלישי 15 למאי 2018(***).
לו״ז מירושלים-האומה להרצליה:
1. יציאה: 07:00
2. ת״א-ההגנה הגעה: 07:28
3. ת״א-ההגנה יציאה: 07:29
4. ת״א-השלום הגעה: 07:33
5. ת״א-השלום יציאה: 07:35
6. ת״א-סבידור הגעה: 07:39
7. ת״א-סבידור יציאה: 07:42
8. ת״א-אוניבר הגעה: 07:46
9. ת״א-אוניבר יציאה: 07:47
10. הרצליה הגעה: 07:55
הערות:
א. הרכבת היא ללא עצירה בנתב״ג ופאתי-מודיעין.
ב. כדי להגיע לרציף, ר״י מעמידה לרשות הנוסעים הנכבדים 2 מעליות מהירות(כל אחת ל 33 איש ללא כבודה), דרגנועים ומדרגות, וממליצה להגיע לכניסת התחנה 15-20 דקות לפני יציאת הרכבת.
ג. לחיילים עם תרמילים גדולים ו/או נשק חל איסור להשתמש במעליות עד לשעה 08:00.

לו״ז מת״א-סבידור לירושלים-האומה:
1. יציאה: 06:49
2.ת״א-השלום הגעה: 06:53
3.ת״א-השלום יציאה: 06:55
4.ת״א-ההגנה הגעה: 06:59
5.ת״א-ההגנה יציאה: 07:00
6.ירושלים-האומה הגעה: 07:39
הערות:
א.הרכבת היא ללא עצירה בנתב״ג ובפאתי- מודיעין.

(***)=אתם לא חייבים להאמין לי! שבת שלום!
לגבי התאריך - אתם עדיין נאמנים לפתיחת הקו ב2018?
לפי הרושם שאני מקבל פה בפורום ובכלל, וגם בהגיון כשמסתכלים על העיכובים בחשמול ובמכרזי הקטרים נראה שבמקרה הטוב הקו ייפתח ב2019 ואולי אף מאוחר יותר, לא?
 
קשה לענות

לגבי התאריך - אתם עדיין נאמנים לפתיחת הקו ב2018?
לפי הרושם שאני מקבל פה בפורום ובכלל, וגם בהגיון כשמסתכלים על העיכובים בחשמול ובמכרזי הקטרים נראה שבמקרה הטוב הקו ייפתח ב2019 ואולי אף מאוחר יותר, לא?
קשה לענות
לשאלה שלך לגבי חנוכת הקו ב 2018; אבל דברים זזים:
-27 קטרים חשמליים אמורים להמסר לר״י כבר בעוד 23 חודשים( לא פורסם אם
EX-WORKS KASSEL/GERMANY
או
FAS ASHDOD)
-ר״י חתמה השבוע עם חברה ספרדית חוזה להתקנת מערכת החשמול.
-אני הצעתי ל GLSRA שסוקר עבור הפורום את האזור,
לראות אם יש כבר סימנים בשטח להקמת תחנת ההשנאה להזנת A1.
 

h0m3r

New member
2020 ע"פ מקורות אמינים.

לגבי התאריך - אתם עדיין נאמנים לפתיחת הקו ב2018?
לפי הרושם שאני מקבל פה בפורום ובכלל, וגם בהגיון כשמסתכלים על העיכובים בחשמול ובמכרזי הקטרים נראה שבמקרה הטוב הקו ייפתח ב2019 ואולי אף מאוחר יותר, לא?
2020 ע"פ מקורות אמינים.
לא כולל קריסת המנהרות שדה-מרקר דיווח עליה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה