זה לא תיאור נכון
darkshadow1 היו כתבות על התקציב הצפוי של הפרויקט
במידה וזה חשוב לראות את הכתבות, אני אנסה יותר מאוחר לחפש אותן ברשת ולעלות אותן.
כמו שכתבת רחוב סוקולוב הוא רחוב צר וכך גם רחוב התעש. למען הסדר הטוב ייאמר, ששני הרחובות האלה לא היו מסלולים מתוכננים. היה תכנון בכביש 55, במקום רחוב התעש, שזהו כביש רחב יותר. אם אני לא טועה, במקום רחוב סוקולוב הייתה תכנון דרך רחוב העצמאות או הרב קוק.
רוצים לשפר? תקצו נתיבי תחבורה ציבורית ברב תוואי הקו, תכניסו מפרקיות לקווים השונים. לפני עשרים שנה פעלו בקו 29 מפרקיות, זה לא שהמציאו את הגלגל. גם בחלק מנסיעות קו 501 פעלו מפרקיות.
כנראה בנת"ע או גורמים אחרים, חושבים לעשות בדיחה מתושבי השרון. מי יודע, אולי הם חושבים, שאם יש נכונות גבוהה של התושבים למילואים, זה אומר שהם מוכנים לספוג את הגחמות שלהם בתכנונים שלהם.
שימוש גבוה בתח"צ - מובן שהוא סיבה לשפר את התח"צ באזור. לא בטוח, שבמתכונת הקו הורוד. אין גם בעיה שזהו פרויקט BRT, אבל לא כפי שתכננו אותו והתעלמו לחלוטין מהתושבים ומראשי העירייה בערים אלה.
זה לא תיאור נכון
ראשי העיריה הקודמים של הרצליה, רעננה וגם כפר סבא הסכימו לתכנון של הקו הורוד.
עיריית כפר סבא בגלגולה הקודם אפילו הכינה מצגת לתושבים על הקו הורוד.
אבל סוחרי רחוב אחוזה ברעננה לא רוצים שתיפגע הנגישות של כלי רכב פרטיים למרחק של שני מטר מחנויותיהם ועסקיהם ובילסקי רץ בבחירות עם רוח גבית שלהם על הטיקט של ביטול הקו הורוד. הוא הבטיח וקיים.
לבילסקי ולסוחרי רחוב אחוזה (כלשונו של בילסקי "אחוזה שייך לרעננים") לא משנה אם מדובר בקו ורוד או בנת"צ. הם נגד כל שינוי ברחוב אחוזה שלהם.
הם יתנגדו גם לתוכניות חליפיות כפי שאתה מציע. מבחינתם שהתח"צ החוצה תסתלק מרחוב אחוזה של הרעננים. הכפר סבאים, ההרצליינים והאחרים שמשתמשים בתח"צ מעניינים אותם כקליפת השום. אותם מעניין שכל רכב פרטי יוכל לחנות שני מטר מכל חנות והם יתנגדו לכל דבר שישנה זאת, בין אם זה קו ורוד עם חריגות תקציב, קו ורוד ללא חריגות תקציב, או נת"צ פשוט.
הם רוצים להגלות את מערכת הסעת ההמונים לרחוב ויצמן ברעננה וטוב שנת"ע ומשרד התחבורה לא נכנעים לגחמות שלהם.
כפר סבא מערימה קשיים גם על תוכנית הנת"צים החליפית של משרד התחבורה.
ערי השרון לא רוצות - לא צריך. זו הגישה של משרד התחבורה ושל נת"ע.
אגב, אם אני זוכר נכון, אתה היית בעד רכבת קלה באותו תוואי וההתנגדות שלך נבעה מכך שמדובר ב BRT ולא ברק"ל.
אז אם היה מדובר ברק"ל לא היה מדובר בבדיחה ובגחמות?
אם זה רק"ל אז אין בעיית רוחב ברחובות ויצמן בכפר סבא, סוקולוב בהרצליה ואחוזה ברעננה?
וכשמדברים על בעיית רוחב לBRT - אני ממליץ לעשות סיור ברחוב אליהו וברחובות שכונת הדר בחיפה.