ההגיון מכסה חלק מהבנת המציאות,זה שלא את כולה,זה דבר אחר-
תהליכי ההגיון עוצבו כדי לתפוס את התרחשויות המציאות,לפחות בחלקם.
ההגיון בשילוב ההתנסות הנפשית במציאות,שלנו,שניהם מעלים
כמה תובנות בסיס,ביחס *לנקודות שניסיתי להפריך,של טענת שואל
ומשיב1,על מציאות בורא,די הוצאת דברים מהקשרם.
ולא אכנס לכמה מהעניין שייך לתפקיד ההגיון,וכמה להתנסות המציאות.
ולומר שיש מציאות אחרת,בה כל ההגיון הזה,אינו תקף,לדעתי זה צעד תלוש.
אני תומך כידוע לך,בתיאוריה שהמציאות היא מציאות מדומה,
ושיש מציאות אחרת,בה יש דברים מעבר להגיון המוגבל שלנו,כמו איכות
הבסיס של הנפש,אבל עדיין עם קווי בסיס של ההגיון הקיים שלנו.
אבל לא מציאות שנבראה.
אם יחסיות זמן,של תורת היחסות,נחשבת אצלך משהו מעל ההגיון,אתה שוגה.
לגבי סופרפוזיציה,והחתול של שרדינגר,זה אכן משהו שמעבר להגיון שלנו.
אני סובר שהמדע שלנו,הוא בחלקו,המצאות מופרכות,שהושתלו על ידי
מערכת הבינה המלאכותית,שמקרינה לנו את המציאות המדומה.
כוח המשיכה הוא שרירותי,והטענות של התיאוריות המנסות להסביר אותו,
מופרכות,כך לדעתי גם סופרפוזיציה,עם החתול הגם מת וגם חי,שבררתי כמה דברים לגביה,
ונותרתי ללא מענה.
ההדמיה הממוחשבת של המערכת במציאות האמיתית,מדמה באופן
שרירותי,משיכה בין מסות.
לעניות דעתי אין במציאות האמיתית,משהו שהולך נגד ההגיון,
כמו חתול גם מת וגם חי.
אומנם יש דברים בלתי נתפסים אחרים,בהגיון שלנו,אבל לא שבאים בהתנגשות
שכזאת.