Hello.. is there anybody in there?

Lucifer Chen

New member
אוקיי.. הבנתי.

אני מסכימה ומודעת למה שכתבת. אני לא אמרתי שרוג'ר תלית שכולה תכלת, וכן, גם רוג'ר עשה דברים לא נחמדים במיוחד. ואני מצטערת אם עצבנתי אותך או משהו, פשוט אני לא יכולה לראות את גילמור באור חיובי, לא יודעת למה.
 

Miss CB

New member
גילמור.. לא נחמד? ווטרס...

...למען הלהקה? האמנם? לפי רוב המקורות, דווקא ווטרס הוא זה שפועל לפי אינטרס אישי. בהחלט קידם את הלהקה, עשה דברים בשביל הלהקה, אבל רק מפני שזו הלהקה *שלו*, אני חושבת. ודווקא גילמור תמיד הצטייר בעייני כמו "הבחור הטוב", דאג לתמלוגים של סיד, וכל זה. ברור שהיו בין שניהם ריבים, אבל ריב זה לעול םלא אשמה של בנאדם אחד..
 

P o M i K i

New member
לדעתי מאז

שווטרס השטלת על הלהקה היא רק הלכה למטה. הוא באמת כותב מעולה(למרות שאני חושב שהרעיון הכללי של החומה הוא ילדותי מידי) מבחינה מוזיקלית הכי אהבתי את "אטום הארט מאדר" (לא איכפת לי שזה לא ממש הלהקה עשתה) אני חולה על הקטע הזה, לדעתי הוא הדבר הכי גאוני שהם הוציאו. אבל האלבומים שיצאו אחרי הדארק סייד לדעתי די "משעממים". ולהגיד שלווטר יותר איכפת מגילמור מהלקה זה דבר שלא ממש נכון ולא מבוסס להגיד. קודם כל, גם ווטרס(ושאר חברי הלהקה) לפי מה שידוע לי אמרו שאם הם היו יכולים הם לא היו מוציאים את "אטום הארט מאדר" אז הוא כן השמיץ אלבומים. ולפי דעתי זה טוב שגילמור אומר את דעתו האמיתי על האלבומים. ווטרס אולי כותב נפלא, אבל לדעתי הוא הרס את הלהקה..
 

Lucifer Chen

New member
אהמ..

טוב, זאת דעתך. אני לא יכולה לטעון שאת טועה, כי כל אחד ודעתו. את שונאת את ווטרס- שיהיה לך בכיף. את אוהבת את גילמור- תעשי חיים. יומטוב. זתומרת, לילה טוב.
 

oribarak

New member
חטאת באשמת זילזול בדארק סייד

את נידונה למאסר עולם והשמעה של דארק סייד בלופ חוזר ל25 שנה... אני הייתי מוכן למאסר עולם שכזה!! סתם אבל זו דעתך....ואני מכבד דעה של כל אחד אבל ניסית פעם אחת לשבת ולשמוע דארק סייד ולהתנתק לחלוטין מהעולם? נסי את זה..שווה
 

NIR Y

New member
פומיקי זה בן ! ומה ??

אני חושב שהתכוונת לומר את כל על החומה, לא ?
 

P o M i K i

New member
../images/Emo45.gif

כמו שניר אמר, אני בן
הבנת הנקרא לכיתה ו'-אבל האלבומים שיצאו אחרי הדארק סייד לדעתי די "משעממים". משמע.. כל האלבומים ששמעתי(ולא שמעתי את כולם) שיצאו אחרי הדארק סייד (ולא כולל הדארק סייד) לדעתי(חשוב מאוד!) משעממים. כלומר, אני בשום פנים ואופן לא חושב שדארד סייד משעמם, אני חושב ש"טיים" ו"מאני" הם שירים נהדרים וגאוניים. והאמת שעכשיו אני מסתכל על הדיסוגרפיה שלהם ואני רואה ש"וויש יו" יצא אחר כך וגם אותו די אהבתי(אבל לא כמו את החלילן, דארק סייד או "אטום הארט מאדר")
 

One Echoe

New member
הם אמרו שהם לא היו מוציאים

את אטום הארט מאדר מבחינתם. בגלל שזו הייתה תקופה שהם חיפשו את עצמם. הם לא ידעו ממש מהם, או לאן הכיוון שלהם הולך, לאחר שסיד עזב. לכן הם אמרו את זה.
 

One Echoe

New member
גילמור לא שר את

HAVE A CIGAR כי אלו מילים ביקורתיות מידי כלפי תעשיית המוזיקה. ואני לא יודע למה את קוראת לגילמור זונה. גילמור הוא ה-בנאדם בלהקה, הכי טוב. רוג'ר ווטארס נחשב אם כבר ל " רע " שבחבורה.
 

Lucifer Chen

New member
אני לא אמרתי שגילמור שר את

Have A Cigar.. אני אמרתי שהם לא רצה לשיר את השיר בגלל המילים הביקורתיות שלו, בדיוק מה שאתה אמרת עכשיו. ולגבי שאר התגובה שלך, זאת דעתך וזאת זכותך לחשוב ככה.
 

One Echoe

New member
..

לדוגמא, רוג'ר- שכתב את מילות השיר Have A Cigar נתקל בבעיה כשרצו להופיע עם השיר.. מכיוון שגילמור בחליט שהוא לא מוכן לשיר את המילים "הבוטות" של השיר (אני אישית חושבת שזה שיר מעולה). זה מה שכתבת. זה לא קשור למילים בוטות...וזה לא קשור שהשיר לא מעולה. כבר כתבתי למעלה למה הוא לא שר אותו.
 

Enigma M

New member
להזכירך...

אחרי שווטרס וגילמור עזרו לסיד בארט להוציא אלבום סולו, אחרי שהוא נפל לשיגעון, ווטרס לא הסכים לעזור לו להפיק אלבום נוסף כי הוא "לא מוכן לעבור דבר כזה שוב". גילמור לעומתו עזר לסיד להפיק אלבום נוסף... ווטרס הוא זה שהשתלט על הלהקה, העיף את רייט ועשה בלאגן, הסתכסך עם כולם. גם אחר כך, בפיינל קאט, מי שעבדו איתו טענו (וגם הוא עצמו) שקשה לעבוד איתו. ועוד משהו, גילמור הזמין את ווטרס ליומהולדת 50 שלו, ו-ווטרס סירב. ווטרס בן אדם קשה, כנראה בגלל כל השריטות שלו מהילדות. גילמור, לעומתו, בנאדם נחמד. אני לא מבין מה את רוצה מהבנאדם.
 

israeli saiko

New member
בוא נגיד ככה...

בדוגרי, האלבומים שרוג'ר הוא ה"דמות המרכזית" בהפקתם, הרבה יותר טובים מהאלבומים של פינק פלויד שיצאו בלעדיו, לפי דעתי. (להוציא את פיינאל קאט.) מומנטרי - כל כך חסר עוצמה, לא יעזור. דיויז'ן בל - עדיף לא לדבר, אני כבר מעדיף את פיינאל קאט. אנימלס זה גאונות, החומה מעולה, בעיקר מבחינת הנושאים המעניינים (גם אם לא מסכימים איתם) שהיא מנסה להעביר. ווטרס הוא תותח על, גם אם אתם מעדיפים את ה"רכות" של ריק רייט/גילמור, בלעדיו ראינו את התוצאות. ואומר לכם את זה אחד שמתחבר, לתקופות הפסיכודליות/אוואנגרדיות של הלהקה.
 

Lucifer Chen

New member
נכון!

אני מסכימה [: לדעתי, האלבומים ללא רוג'ר לא משתווים לאלבומים שכן.
 

itaikuskus

New member
ווטרס הוא תותח על

וכידוע,כשהתותחים רועמים,המוזות שותקות. לכן אותו תותח על דירדר את הלהקה, הוציא אלבום מחאתי (אנימלז),אלבום קונספט (החומה) כי נגמר ללהקה הכסף וזה מה שהיה לו בכיס, העיף את רייט, החזיר אותו כשכיר (אוי הבושה...העובדה שרייט היחיד שלא הפסיד כסף מהסיבוב הופעות היא סטירה לפניו של ווטרס השחצן), רצה לרכב על הגל של החומה והוציא את האלבום הנורא והנורא משעמם-פיינל קאט. רבות כתבתי בגנותו של האלבום הזה, כמה הוא המשך בכייני ומשעמם של החומה, כמה קולו של ווטרס,המבטא בקול הנמוך הצרוד, השבירה בקול הגבוה הבכייני,כמה כל זה צורם לאזני, כמה נושאי הכתיבה ממוחזרים ומאוסים. דבר אחד הציל את האלבום הזה מלהיות עוד אלבום סולו של ווטרס-דיויד גילמור. הוא נקודת האור באלבום, עבודת הגיטרה שלו מצילה את המצב. כמובן שבלי המוזה נשאר רק התותח על, לבדו (טוב הוא ו1287481 נגנים שכירים וכושיות עם קול גבוה), ושלל אלבומי סולו נוראיים. ווטרס הפך למושא שנאתו, הוא הפך להיות כל מה שהוא התנגד לו, הוא כל כך פחד להשתגע כמו סיד שהוא השתגע לצד השני-והפך לקונטרול פריק תאב בצע. טפי. גילמור יודע שפינק פלויד הפכה אותו לכוכב,והוא יודע שהוא חייב להם את הכל. הוא תרם רבות למיטב יצירת הלהקה, תמך בבארט והפיק את האלבום הראשון שלו, תרם לחומה את השיר הכי טוב בה (וזה אומר הרבה), ונלחם בכל הכוח כדי להשאיר את השם אצלו ואצל רייט ומייסון, כדי שפינק פלויד לא תהפוך לעוד להקה כזאת של "מנהיג הלהקה ועוד כמה נגנים שכירים" (יש המון המון דוגמאות-שאדווז,דיפ פרפל,קינג קרימזון,איירון מיידן-שימו לב יש פה המון נציגויות של המון סגנונות כמו אינסטרומנטלי,פרוג,רוק כבד ומטאל). אני מציע לך לשמוע את שני שיריו החדשים של ווטרס שעוסק היום,איך לא,בגנות המלחמה בעירק. השירים שלו נשמעים כמו פארודיה על השירים שלו.
 

israeli saiko

New member
אני לא עד כדי כך בקי...

בהיסטוריה של היחסים בין חברי הלהקה, אני דברתי מבחינה מוזיקלית נטו. אין עוררין כי פיינאל קאט גרוע, למרות שיר אחד נחמד שאהבתי מהאלבום (not no john), ואז מה אם אנימלס הוא מחאתי, הוא גאוני, מהפנט, הרבה אלמנטים של פסיכדליה, גם הליריקה ההזויה תורמת לאלבום. החומה מבחינת מוזיקלית הוא "לא יציב" בוא נגיד כך, יש שירים חלשים, אבל יש שם שירים גאוניים מוזיקלית, אחד מהם הוא the trial, שזה למעשה שיא האלבום. אני עד היום לא מבין מה מוצאים בקומפטרבלי נאמב. ובכלל, האלבום שנראה לי הכי מיוצג עם גילמור - meddle, אין בו שום דבר מיוחד בכלל, יותר מדי "קליל" בשבילי, אין בו משהו מיוחד, פשוט מדי. יש שיר שאני שם לב שלא מדברים עליו פה הרבה - careful with that axe eugene, גם אם לא מתאימה לכם הצעקה של ווטרס באמצע, זה שיר חזק ביותר. לסיכום, אני מעדיף את ווטרס כי הוא פשוט יותר מעניין לדעתי מגילמור, לא מעניין עד כמה הוא היה מניאק, מה הוא עשה, וכל השוואות לשגעון של סיד לא רלוונטיות. אחרי סיד בארט, רוג'ר הוא הנכס הכי טוב של הלהקה...
 
תראה

כתבת הרבה דברים שהם דיי שנויים במחלוקת אבל אני אתייחס לשני דברים. שמעת פעם את האלבום meddle עד הסוף? כי אם התשובה חיובית יש לך בעייה באבחנה המוזיקלית שלך (רמז "echoes").אם לא תעשה מאמץ לשמוע אותו עוד 23 דקות. השיר "cereful" הוזכר בזמנו לא מעט פעמים,וכמובן אף אחד לא חולק על הצרחות שעושות אותו הרבה יותר עוצמתי וייחודי
 
למעלה