אביתר777777777777777
New member
את ואני בזבזנים או לא חוסכים. הוא
מעדיף לא להניע שוב ושוב גם כדי לחסוך דלק וגם כדי להאריך את משך חיי הסטרטר. פעם היתה טענה שצרור מפתחות כבד גורם נזק לסטרטר. זה היה נכון בעבר. כיום עם סטרטר מודרני אין למשקל או לגודל הצרור שום משמעות. ועוד משהו חשוב: כאשר נדמה שהסטרטר הולך "על ריק", ולא מניע, אין זה אומר שצריך להחליף אותו, אלא רק את הפחמים הקטנים שבתוכו שמחירם ביחד 30 ש"ח. מחירו של סטרטר משופץ 800 ש"ח + מ.ע.מ. עכשיו את רואה איך מרויחים מוסכים...
את ואני בזבזנים או לא חוסכים. הואתודה, אביה!!!!
יש לי חבר, שלמד מחבר (הזוי, האמת) שלו, לא להתניע את האוטו סתם, כדי לא לבזבז את... (אני לא יודעת בדיוק את מה)
אז הוא עושה שמיניות באוויר, מעדיף לחכות כמה דקות עם רכב "דולק", כדי לא להתניע מחדש. משתגע ממני שאני לא עושה חשבון כזה (וחשבונות בכלל).
האם הוא צודק?
מעדיף לא להניע שוב ושוב גם כדי לחסוך דלק וגם כדי להאריך את משך חיי הסטרטר. פעם היתה טענה שצרור מפתחות כבד גורם נזק לסטרטר. זה היה נכון בעבר. כיום עם סטרטר מודרני אין למשקל או לגודל הצרור שום משמעות. ועוד משהו חשוב: כאשר נדמה שהסטרטר הולך "על ריק", ולא מניע, אין זה אומר שצריך להחליף אותו, אלא רק את הפחמים הקטנים שבתוכו שמחירם ביחד 30 ש"ח. מחירו של סטרטר משופץ 800 ש"ח + מ.ע.מ. עכשיו את רואה איך מרויחים מוסכים...