הרפורמה בקווי אגד בחיפה - ההשוואה

מצב
הנושא נעול.
וזה גם יאפשר להקטין את מספר קווי ה-2X הנכנסים

אני הייתי מציע הצעה אחרת, שקו 2 של המטרונית
יעשה בקרית אתא לולאה ויחזור דרך הדשנים למרכזית המפרץ כתחנת קצה.
כך הקו של המטרונית יכסה את מרבית קרית אתא ויתן קישור ישיר מרוב חלקיה למרכזית המפרץ.
וזה גם יאפשר להקטין את מספר קווי ה-2X הנכנסים
לתוך קרית אתא.
 

נתנאל531

Well-known member
ואיך יתבצע הקישור לעומק ק. אתא?

אני הייתי מציע הצעה אחרת, שקו 2 של המטרונית
יעשה בקרית אתא לולאה ויחזור דרך הדשנים למרכזית המפרץ כתחנת קצה.
כך הקו של המטרונית יכסה את מרבית קרית אתא ויתן קישור ישיר מרוב חלקיה למרכזית המפרץ.
ואיך יתבצע הקישור לעומק ק. אתא?
 
קודם כל לפי הצעתי קו 2 של המטרונית יכסה

ואיך יתבצע הקישור לעומק ק. אתא?
קודם כל לפי הצעתי קו 2 של המטרונית יכסה
את רוב קרית אתא, כי הוא יעשה בה לולאה.
דבר שני, לא הצעתי לבטל את כל קווי האוטובוס בקרית אתא. הקישורים לקו 2, לצומת קרית אתא ולשאר הקריות ימשיכו להתבצע על ידי קווי 2X אבל יהיה צורך בפחות קווים שייכנסו לתוך קרית אתא.
 
מה היתרון של זה לעומת החזרת קו 62 או 63

אני הייתי מציע הצעה אחרת, שקו 2 של המטרונית
יעשה בקרית אתא לולאה ויחזור דרך הדשנים למרכזית המפרץ כתחנת קצה.
כך הקו של המטרונית יכסה את מרבית קרית אתא ויתן קישור ישיר מרוב חלקיה למרכזית המפרץ.
מה היתרון של זה לעומת החזרת קו 62 או 63
במתכונת מצומצמת?

אתה פשוט מציע לחבר שני קווים שונים ונפרדים לכדי לולאה אחת גדולה ומסורבלת. אין שום סיבה שקו המטרונית הקיים וקו מטרונית דרך רחוב זבולון שהצעת יהיו אחד המשך של השני.

חוץ מזה, לדעתי חיבור בין מרכז קרית אתא ללב המפרץ לא מצדיק מפרקיות שנוסעות כל 10 דקות בנוסף לקו המטרונית הקיים.
 
המפה שגויה

אז האם קרית אתא הרוויחה או הפסידה מהמטרונית?
מצד אחד אתם רואים את המספרים המרשימים - גידול של 80% במספר האוטובוסים הנכנסים ביום לקרית אתא.
מצד שני, בניגוד לשאר הקריות, בקרית אתא המטרונית מכסה רק חלק מסוים מהעיר. לשאר התושבים המספר הזה לא רלוונטי, ומבחינתם מספר הנסיעות עלה מ-230 ל-275, רק ב-20%.
עבור אותם תושבים שאינם גרים ליד המטרונית, נפגע גם הקשר הישיר למקומות רבים:
נסיעה ללב המפרץ דורשת מעתה החלפה אחת במקום אפס.
כדי להגיע לתחנת רכבת, יש לבצע החלפה או לנסוע בקו 21 שאינו תדיר במיוחד.
נסיעה לנשר ומזרחה משם דורשת שתי החלפות במקום אחת.
נסיעה להדר דורשת שתי החלפות, או עלייה לקו ספציפי מאד - קו 23, שהוא היחיד שפוגש את קו 3 של המטרונית ברחוב אריה שנקר. התדירות של קו 23 אמנם יחסית גבוהה במונחים חיפאיים, אבל לא גבוהה מספיק - כל 12-18 דקות, 71 נסיעות ביום. יחד עם התדירות הנמוכה יחסית של מטרונית 3, זה יהפוך את הנסיעה להדר ללא נוחה בעליל.

לדעתי הפתרון הנכון ביותר הוא להפעיל מחדש את אחד הקווים 62 או 63, לפחות בתדירות של פעם ב-20 דקות, כדי להחזיר את החיבור הנוח מחלק הארי של קרית אתא לאיזור הצ'ק פוסט, להדר, לערים מדרום-מזרח לחיפה, ולתחנת הרכבת לב המפרץ.
מה דעתכם?
המפה שגויה
מסלול הנסיעה של קו 2,
לפי שעה דרך רחוב הדשנים, כמו קו 165 , תחנת מטרונית הוקמה בצומת קרית אתא, ממש צמוד לתחנות של קווי 2X לקרית אתא...וקווי 6X ,
התחנה הראשונה בקרית אתא נמצאת בתחילת דרך יצחק רבין פינת חנקין.
ויש תשתית לפניה ימינה בצומת קרית חיים, אך הנתיב ימינה סגור בשלב זה,
ולכן במסלול קו 2 לא נכללות התחנות הבאות:
מוטה גור 47484
בן צבי 47483.
בשני הכיוונים,
יחד עם זאת רשומה התחנה:
הדשנים 43070.
המטרונית יורדת מנתיבה אחרי צומת ההסתדרות / שנקר.
 
סליחה, בטעות הגבתי לך מתחת.

המפה שגויה
מסלול הנסיעה של קו 2,
לפי שעה דרך רחוב הדשנים, כמו קו 165 , תחנת מטרונית הוקמה בצומת קרית אתא, ממש צמוד לתחנות של קווי 2X לקרית אתא...וקווי 6X ,
התחנה הראשונה בקרית אתא נמצאת בתחילת דרך יצחק רבין פינת חנקין.
ויש תשתית לפניה ימינה בצומת קרית חיים, אך הנתיב ימינה סגור בשלב זה,
ולכן במסלול קו 2 לא נכללות התחנות הבאות:
מוטה גור 47484
בן צבי 47483.
בשני הכיוונים,
יחד עם זאת רשומה התחנה:
הדשנים 43070.
המטרונית יורדת מנתיבה אחרי צומת ההסתדרות / שנקר.
סליחה, בטעות הגבתי לך מתחת.
 
המפה לא שגויה.

אז האם קרית אתא הרוויחה או הפסידה מהמטרונית?
מצד אחד אתם רואים את המספרים המרשימים - גידול של 80% במספר האוטובוסים הנכנסים ביום לקרית אתא.
מצד שני, בניגוד לשאר הקריות, בקרית אתא המטרונית מכסה רק חלק מסוים מהעיר. לשאר התושבים המספר הזה לא רלוונטי, ומבחינתם מספר הנסיעות עלה מ-230 ל-275, רק ב-20%.
עבור אותם תושבים שאינם גרים ליד המטרונית, נפגע גם הקשר הישיר למקומות רבים:
נסיעה ללב המפרץ דורשת מעתה החלפה אחת במקום אפס.
כדי להגיע לתחנת רכבת, יש לבצע החלפה או לנסוע בקו 21 שאינו תדיר במיוחד.
נסיעה לנשר ומזרחה משם דורשת שתי החלפות במקום אחת.
נסיעה להדר דורשת שתי החלפות, או עלייה לקו ספציפי מאד - קו 23, שהוא היחיד שפוגש את קו 3 של המטרונית ברחוב אריה שנקר. התדירות של קו 23 אמנם יחסית גבוהה במונחים חיפאיים, אבל לא גבוהה מספיק - כל 12-18 דקות, 71 נסיעות ביום. יחד עם התדירות הנמוכה יחסית של מטרונית 3, זה יהפוך את הנסיעה להדר ללא נוחה בעליל.

לדעתי הפתרון הנכון ביותר הוא להפעיל מחדש את אחד הקווים 62 או 63, לפחות בתדירות של פעם ב-20 דקות, כדי להחזיר את החיבור הנוח מחלק הארי של קרית אתא לאיזור הצ'ק פוסט, להדר, לערים מדרום-מזרח לחיפה, ולתחנת הרכבת לב המפרץ.
מה דעתכם?
המפה לא שגויה.
המטרונית עולה מרחוב הדשנים על עוקף קריות ונכנסת לקרית אתא בדיוק כפי שסימנתי במפה. אם כוונתך שהמטרונית תיסע ברחוב זבולון, זה לא יקרה.
 

asmopil

New member
לא בטוח שאני מסכים

אז האם קרית אתא הרוויחה או הפסידה מהמטרונית?
מצד אחד אתם רואים את המספרים המרשימים - גידול של 80% במספר האוטובוסים הנכנסים ביום לקרית אתא.
מצד שני, בניגוד לשאר הקריות, בקרית אתא המטרונית מכסה רק חלק מסוים מהעיר. לשאר התושבים המספר הזה לא רלוונטי, ומבחינתם מספר הנסיעות עלה מ-230 ל-275, רק ב-20%.
עבור אותם תושבים שאינם גרים ליד המטרונית, נפגע גם הקשר הישיר למקומות רבים:
נסיעה ללב המפרץ דורשת מעתה החלפה אחת במקום אפס.
כדי להגיע לתחנת רכבת, יש לבצע החלפה או לנסוע בקו 21 שאינו תדיר במיוחד.
נסיעה לנשר ומזרחה משם דורשת שתי החלפות במקום אחת.
נסיעה להדר דורשת שתי החלפות, או עלייה לקו ספציפי מאד - קו 23, שהוא היחיד שפוגש את קו 3 של המטרונית ברחוב אריה שנקר. התדירות של קו 23 אמנם יחסית גבוהה במונחים חיפאיים, אבל לא גבוהה מספיק - כל 12-18 דקות, 71 נסיעות ביום. יחד עם התדירות הנמוכה יחסית של מטרונית 3, זה יהפוך את הנסיעה להדר ללא נוחה בעליל.

לדעתי הפתרון הנכון ביותר הוא להפעיל מחדש את אחד הקווים 62 או 63, לפחות בתדירות של פעם ב-20 דקות, כדי להחזיר את החיבור הנוח מחלק הארי של קרית אתא לאיזור הצ'ק פוסט, להדר, לערים מדרום-מזרח לחיפה, ולתחנת הרכבת לב המפרץ.
מה דעתכם?
לא בטוח שאני מסכים
חיבור ללב המפרץ:
אתה מחליף לכרמל/ נו"ש/ עיר תחתית/ הדר/ חוף הכרמל/ רכבת - בצומת קרית אתא.
ואפשר כמובן להגדיל תדירות של קו 23/21

נסיעה מזרחה:
הגיע הזמן להעביר אוטובוס מיקנעם מסוף לקרית אתא דרך צומת זבולון, חסידים, יגור.
זה יקצר דרך לנוסעים מזרחה.
 
נציין שרק ברחוב יוספטל יש בתי מגורים..

אז האם קרית אתא הרוויחה או הפסידה מהמטרונית?
מצד אחד אתם רואים את המספרים המרשימים - גידול של 80% במספר האוטובוסים הנכנסים ביום לקרית אתא.
מצד שני, בניגוד לשאר הקריות, בקרית אתא המטרונית מכסה רק חלק מסוים מהעיר. לשאר התושבים המספר הזה לא רלוונטי, ומבחינתם מספר הנסיעות עלה מ-230 ל-275, רק ב-20%.
עבור אותם תושבים שאינם גרים ליד המטרונית, נפגע גם הקשר הישיר למקומות רבים:
נסיעה ללב המפרץ דורשת מעתה החלפה אחת במקום אפס.
כדי להגיע לתחנת רכבת, יש לבצע החלפה או לנסוע בקו 21 שאינו תדיר במיוחד.
נסיעה לנשר ומזרחה משם דורשת שתי החלפות במקום אחת.
נסיעה להדר דורשת שתי החלפות, או עלייה לקו ספציפי מאד - קו 23, שהוא היחיד שפוגש את קו 3 של המטרונית ברחוב אריה שנקר. התדירות של קו 23 אמנם יחסית גבוהה במונחים חיפאיים, אבל לא גבוהה מספיק - כל 12-18 דקות, 71 נסיעות ביום. יחד עם התדירות הנמוכה יחסית של מטרונית 3, זה יהפוך את הנסיעה להדר ללא נוחה בעליל.

לדעתי הפתרון הנכון ביותר הוא להפעיל מחדש את אחד הקווים 62 או 63, לפחות בתדירות של פעם ב-20 דקות, כדי להחזיר את החיבור הנוח מחלק הארי של קרית אתא לאיזור הצ'ק פוסט, להדר, לערים מדרום-מזרח לחיפה, ולתחנת הרכבת לב המפרץ.
מה דעתכם?
נציין שרק ברחוב יוספטל יש בתי מגורים..
כל ציר ההסתדרות שמופיע בכחול הוא ציר שלצידו יש שטחים חקלאיים ובצידו השני בית וחצי ואיצטדיון כדורגל..
הבחירה להעביר את המטרונית בציר הזה היא בחירה שגויה לחלוטין..
אני מניח שאולי התכנון הוא שהציר הזה יהיה כציר המשך לרכבת קלה לנצרת?

בכל מקרה המטרונית בקרית אתא סובלת מתכנון לקוי מאוד.. אפשר בהחלט היה להעביר אותה בציר העצמאות או לאפשר לה לנסוע בציר חנקין על הכביש הרגיל...
מעבר לזה אני חייב לציין שאני באמת לא מבין למה מלכתחילה המטרונית לא תוכננה לנסוע בציר זבולון, יש שם מספיק מקום לנתיבי מטרונית.
 
קרית ים: שיפור בתדירות ברוב הצירים

הרפורמה בקווי אגד בחיפה - ההשוואה
הלילה פורסם הלו"ז של יום ראשון, ומהיום אפשר להשוות בין לוחות הזמנים של הקווים העירוניים לפני השלב העיקרי של רפורמת המטרונית ואחריו.
בשרשור הקודם בנושא היתה השוואה חלקית של לוחות הזמנים של קווי אגד ביום שישי בלבד.
שרשור נוסף מפרט את שלבי הפעלת המטרונית עצמה.
את לוחות הזמנים של המטרונית אפשר לראות כאן.
קרית ים: שיפור בתדירות ברוב הצירים
ממרכזית המפרץ לקרית ים:
היום - 121 נסיעות בקווים 59, 58, 55 ונספחיהם.
מהשבוע הבא - 109 נסיעות בקו 3 של המטרונית.
אבל אם למניין הנסיעות מוסיפים את הנסיעות בקווים 15 ו-23 מחוצות המפרץ ומצומת קרית אתא לקרית ים, מקבלים 115 נסיעות נוספות שמאפשרות קישור ישיר לקווים 1, 2, 123, 136 לרחבי חיפה.
אם משווים למצב לפני הפעלת קו 23 במאי, להערכתי גם כאן מקבלים שיפור מרשים מאד של עשרות רבות של אחוזים.

קו 15 - "הקו סותם החורים" שמכסה את הפערים שנותרו בעקבות ביטול 58א ו-59א, יפעל בתדירות מרשימה של כל 20 דקות ברוב שעות היום, ויסיים די מאוחר - ב-22:30. זה משפר משמעותית את השירות לרחובות מסוימים בקרית ים, שכן הקווים 58א ו-59א פעלו בשעות מצומצומת מאד ובתדירות מצומצמת.

תדירות קו 12 עולה לכל 13 דקות (במקום 15 כיום), קו 23 ייסע כל 15 דקות (במקום 20 כיום), וקו 11 כל 12-15 דקות (במקום 15 כיום). המספרים נכונים לרוב שעות היום.
 

tapuzo

New member
שום שיפור הקריות מגיעים למרכזית המפרץ הנוראית

קרית ים: שיפור בתדירות ברוב הצירים
ממרכזית המפרץ לקרית ים:
היום - 121 נסיעות בקווים 59, 58, 55 ונספחיהם.
מהשבוע הבא - 109 נסיעות בקו 3 של המטרונית.
אבל אם למניין הנסיעות מוסיפים את הנסיעות בקווים 15 ו-23 מחוצות המפרץ ומצומת קרית אתא לקרית ים, מקבלים 115 נסיעות נוספות שמאפשרות קישור ישיר לקווים 1, 2, 123, 136 לרחבי חיפה.
אם משווים למצב לפני הפעלת קו 23 במאי, להערכתי גם כאן מקבלים שיפור מרשים מאד של עשרות רבות של אחוזים.

קו 15 - "הקו סותם החורים" שמכסה את הפערים שנותרו בעקבות ביטול 58א ו-59א, יפעל בתדירות מרשימה של כל 20 דקות ברוב שעות היום, ויסיים די מאוחר - ב-22:30. זה משפר משמעותית את השירות לרחובות מסוימים בקרית ים, שכן הקווים 58א ו-59א פעלו בשעות מצומצומת מאד ובתדירות מצומצמת.

תדירות קו 12 עולה לכל 13 דקות (במקום 15 כיום), קו 23 ייסע כל 15 דקות (במקום 20 כיום), וקו 11 כל 12-15 דקות (במקום 15 כיום). המספרים נכונים לרוב שעות היום.
שום שיפור הקריות מגיעים למרכזית המפרץ הנוראית
אי אפשר לקרוא לשום דבר שיפור.
תצטרך קו שכונתי שיקח אותך להמתין למטרונית שתקח אותך למרכזית המפלץ הנוראית בלי מיזוג שנראית כמו תחנה משנות ה-50
ושם תצטרך להמתין עוד רבע שעה-חצי שעה לקו שיוצא לחיפה. מה השיפור הגדול? הארכת ההמתנה בין 3 אוטובוסים במקום 2?

המטרונית לא משפרת שום דבר שהיה אפשר לשפר עם אוטובוסים רגילים נוספים כמו 59 - 58 רק במקום הלולאה
המיותרת בחלוצי התעשייה אפשר היה לקצר אותם ולהוסיף קו נוסף מהיר מהקריות ישירות למרכזית המפלץ

את הכסף שזרקו על המטרוניות המיותרות היה רצוי להוציא על תחנה ממוזגת נעימה כמו בחוף הכרמל
שממנה אפשר לצאת כמו בנאדם בלי לסבול אבק חול זיעה וריח שתן על הרציפים
 
לא הצליח לך עם ה-"3-4 קווים" אז אתה מנסה משהו

שום שיפור הקריות מגיעים למרכזית המפרץ הנוראית
אי אפשר לקרוא לשום דבר שיפור.
תצטרך קו שכונתי שיקח אותך להמתין למטרונית שתקח אותך למרכזית המפלץ הנוראית בלי מיזוג שנראית כמו תחנה משנות ה-50
ושם תצטרך להמתין עוד רבע שעה-חצי שעה לקו שיוצא לחיפה. מה השיפור הגדול? הארכת ההמתנה בין 3 אוטובוסים במקום 2?

המטרונית לא משפרת שום דבר שהיה אפשר לשפר עם אוטובוסים רגילים נוספים כמו 59 - 58 רק במקום הלולאה
המיותרת בחלוצי התעשייה אפשר היה לקצר אותם ולהוסיף קו נוסף מהיר מהקריות ישירות למרכזית המפלץ

את הכסף שזרקו על המטרוניות המיותרות היה רצוי להוציא על תחנה ממוזגת נעימה כמו בחוף הכרמל
שממנה אפשר לצאת כמו בנאדם בלי לסבול אבק חול זיעה וריח שתן על הרציפים
לא הצליח לך עם ה-"3-4 קווים" אז אתה מנסה משהו
אחר?
המטרונית לא תיקח מהקריות רק עד מרכזית המפרץ. היא תגיע גם לעיר התחתית, לבת גלים, להדר, למת"מ ולחוף הכרמל.
ובשביל להגיע מהקריות לכרמל לא בהכרח צריך להחליף במרכזית המפרץ. ל-123 או 136 אפשר להחליף בצומת קרית אתא. לקווים אחרים יהיה אפשר להחליף גם בעיר התחתית או בהדר.
הבנו כבר שאתה נגד המטרונית, אתה לא צריך להזכיר לנו את זה שוב ושוב ושוב.
כמי שמתגעגע לימי מרכזית בת גלים "העליזים" - הנה משהו טוב מהמטרונית בשבילך: 2 קווים של המטרונית נוסעים ישירות מהקריות עד לאזור מרכזית בת גלים.
המטרונית לא מתחילה ומסתיימת במרכזית המפרץ.
 

tapuzo

New member
מן הסתם רוב נוסעי הקריות יחליפו במרכזית המפרץ

לא הצליח לך עם ה-"3-4 קווים" אז אתה מנסה משהו
אחר?
המטרונית לא תיקח מהקריות רק עד מרכזית המפרץ. היא תגיע גם לעיר התחתית, לבת גלים, להדר, למת"מ ולחוף הכרמל.
ובשביל להגיע מהקריות לכרמל לא בהכרח צריך להחליף במרכזית המפרץ. ל-123 או 136 אפשר להחליף בצומת קרית אתא. לקווים אחרים יהיה אפשר להחליף גם בעיר התחתית או בהדר.
הבנו כבר שאתה נגד המטרונית, אתה לא צריך להזכיר לנו את זה שוב ושוב ושוב.
כמי שמתגעגע לימי מרכזית בת גלים "העליזים" - הנה משהו טוב מהמטרונית בשבילך: 2 קווים של המטרונית נוסעים ישירות מהקריות עד לאזור מרכזית בת גלים.
המטרונית לא מתחילה ומסתיימת במרכזית המפרץ.
מן הסתם רוב נוסעי הקריות יחליפו במרכזית המפרץ
לכל הקוים או מוניות שמגיעים למפרץ חיפה ואזורי תעשייה, לנשר, לכרמל ולמרכזי
התעסוקה בחיפה כמו בי"ח כרמל, בני ציון, מרכז הכרמל, מרכז חורב, הטכניון, אוניברסיטה.
אז להגיד שאפשר להחליף בצומת קרית אתא ל-136.. טוב, נו, יופי. ממרכזית המפרץ
המטונפת לצומת הכי מזוהם בקריות. תענוג לחכות שם 20 דקות לעוד אוטובוס - בצומת קרית אתא, זה בטוח.
 

alantan

New member
מקווה שהאקסל הבא יהיה שימושי

הרפורמה בקווי אגד בחיפה - ההשוואה
הלילה פורסם הלו"ז של יום ראשון, ומהיום אפשר להשוות בין לוחות הזמנים של הקווים העירוניים לפני השלב העיקרי של רפורמת המטרונית ואחריו.
בשרשור הקודם בנושא היתה השוואה חלקית של לוחות הזמנים של קווי אגד ביום שישי בלבד.
שרשור נוסף מפרט את שלבי הפעלת המטרונית עצמה.
את לוחות הזמנים של המטרונית אפשר לראות כאן.
מקווה שהאקסל הבא יהיה שימושי
https://docs.google.com/file/d/0BzAwV6MF_YSsQnBrME5NTlBmTFU/edit?usp=sharing

הפקתי את זה באופן אוטומטי-למחצה מה-GTFS מתוך מטרה לעזור לי עם המיפוי שלי - הכללתי רק את הלו"זים שמסתיימים באוקטובר 2013, כלומר האחרונים בקובץ.

הצעות ובקשות אפשר לרשום כאן, אפשר גם לכתוב הערות ב-Google Drive עצמו, מה שיקל עלי בהפקות הבאות.
 
נראה שימושי מאד, תודה רבה!

מקווה שהאקסל הבא יהיה שימושי
https://docs.google.com/file/d/0BzAwV6MF_YSsQnBrME5NTlBmTFU/edit?usp=sharing

הפקתי את זה באופן אוטומטי-למחצה מה-GTFS מתוך מטרה לעזור לי עם המיפוי שלי - הכללתי רק את הלו"זים שמסתיימים באוקטובר 2013, כלומר האחרונים בקובץ.

הצעות ובקשות אפשר לרשום כאן, אפשר גם לכתוב הערות ב-Google Drive עצמו, מה שיקל עלי בהפקות הבאות.
נראה שימושי מאד, תודה רבה!
 
אז הקווים התדירים ביותר אחרי הרפורמה הם:

מקווה שהאקסל הבא יהיה שימושי
https://docs.google.com/file/d/0BzAwV6MF_YSsQnBrME5NTlBmTFU/edit?usp=sharing

הפקתי את זה באופן אוטומטי-למחצה מה-GTFS מתוך מטרה לעזור לי עם המיפוי שלי - הכללתי רק את הלו"זים שמסתיימים באוקטובר 2013, כלומר האחרונים בקובץ.

הצעות ובקשות אפשר לרשום כאן, אפשר גם לכתוב הערות ב-Google Drive עצמו, מה שיקל עלי בהפקות הבאות.
אז הקווים התדירים ביותר אחרי הרפורמה הם:
 
עשרים המובילים לפי מספר הנסיעות (בסדר יורד):

אז הקווים התדירים ביותר אחרי הרפורמה הם:
עשרים המובילים לפי מספר הנסיעות (בסדר יורד):
מטרונית 1 (230 נסיעות)
מטרונית 2 (141 נסיעות)
מטרונית 3 (109 נסיעות)
123 (91.5 נסיעות לכיוון בבמוצע)
115 (89.5 נסיעות לכיוון בממוצע)
37/א
3 אגד
136, 101, 112, 18, 19/א, 20 (בין 68 ל-70 נסיעות לכיוון בממוצע)
111
5/א
28
33
34, 38
24
 
בזכות זה הצצתי במסלול של 115

עשרים המובילים לפי מספר הנסיעות (בסדר יורד):
מטרונית 1 (230 נסיעות)
מטרונית 2 (141 נסיעות)
מטרונית 3 (109 נסיעות)
123 (91.5 נסיעות לכיוון בבמוצע)
115 (89.5 נסיעות לכיוון בממוצע)
37/א
3 אגד
136, 101, 112, 18, 19/א, 20 (בין 68 ל-70 נסיעות לכיוון בממוצע)
111
5/א
28
33
34, 38
24
בזכות זה הצצתי במסלול של 115
לראות את הצירים התדירים בחיפה.
 
הקווים החזקים של שעות השפל:

אז הקווים התדירים ביותר אחרי הרפורמה הם:
הקווים החזקים של שעות השפל:
הקווים התדירים ביותר בין השעות 9:00 ל-12:00:

מטרונית 1 (כל 5 דקות)
מטרונית 2 (כל 7-8 דקות)
מטרונית 3 (כל 10 דקות)
115 (כל 7-13 דקות, כ-10 בממוצע)
19, 3 אגד (כל 12 דקות)
123 (כל 8-15 דקות, כ-13 בממוצע)
אחריהם באים הקווים הבאים שתדירותם היא בסביבות 15 דקות בשעות השפל בשני הכיוונים: 101, 37/א, 112, 18, 20, 111, 28, 5/א, וקו 17 רק באחד הכיוונים.
 
ובשעות הערב אלו אותם הקווים

הקווים החזקים של שעות השפל:
הקווים התדירים ביותר בין השעות 9:00 ל-12:00:

מטרונית 1 (כל 5 דקות)
מטרונית 2 (כל 7-8 דקות)
מטרונית 3 (כל 10 דקות)
115 (כל 7-13 דקות, כ-10 בממוצע)
19, 3 אגד (כל 12 דקות)
123 (כל 8-15 דקות, כ-13 בממוצע)
אחריהם באים הקווים הבאים שתדירותם היא בסביבות 15 דקות בשעות השפל בשני הכיוונים: 101, 37/א, 112, 18, 20, 111, 28, 5/א, וקו 17 רק באחד הכיוונים.
ובשעות הערב אלו אותם הקווים
אם מישהו ירצה אשמח לראות את הקווים החזקים על מפה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה