25306yosef
New member
פורסם היום במקומון זהר הצפון של כרמיאל >>>
כתבה מעניינת ונכונה בעיקרהמרכז אדווה נגד תחבורה ציבורית
פורסם היום במקומון זהר הצפון של כרמיאל >>>
יוממות תהיהכתבה מעניינת ונכונה בעיקרה
אין ספק שהקו לכרמיאל ישרת בעיקר את היוממים מכרמיאל לחיפה ולא את היוממים מכרמיאל לת"א, גם אם יהיו לא מעט כאלו. מעבר לכך, זה לא נכון תחבורתית וסביבתית לעודד אנשים לסע מרחקים כאלו כנסיעות יוממות. זה רק מוסיף עומס על המערכת התחבורתית שכבר היום כורעת תחת העומס. אני חושב שזה הרבה יותר נכון, כפי שכתוב בכתבה, להשקיע בפיתוח מרכזי תעסוקה אזוריים ותחבורה ציבורית אזורית.
אם נסתכל מעבר לכך, בהיבט של פיתוח המסילות בצפון ובדרום, נראה שהקמת הקו לכרמיאל והקמת הקו לבית-שאן יתנו מענה חדש לנסיעות לכיוון חיפה לתושבים רבים בצפון הארץ. פיתוח הקו מאשקלון לבאר-שבע יתן פתרון לתושבי הסביבה שמרבים לסע לבירת הנגב או לאשקלון ואשדוד שכידוע מספקות חלק גדול ממקורות התעסוקה באיזור.
היוממות מכרמיאל תהיה תמידיוממות תהיהאו בתח"צ, או ברכב פרטי.
אז כן מרכזי תעסוקה או לא מרכזי תעסוקה (אגב, איך "יפתחו" אותם, על ידי סובסידיות? לא היינו כבר בסרט הזה?), בכל מקרה אין שום סיבה שנסיעה מקרית שמונה למרכז בתח"צ תיקח 4 שעות או יותר. הפריפריה תתקיים כל עוד אין אליה קישור תחבורתי מהיר ואמין (כלומר, לא באמצעות עוד ועוד כבישים...) וכל "השקעה", כלומר סובסידיה, תרד לטמיון.
וכל נסיון להראות כאילו שלהקמת רכבת לפריפריה יש השפעה שלילית (!) כלשהי, פשוט מרתיח. שלא תעיזו להגיד דברים כאלה לאוסטרים או לשייצרים למשל, שמזמן היו מקימים רכבת לעיר בגודל של קרית שמונה (מה גם שיש עוד כמה וכמה יישובים בדרך, כרמיאל ביניהם). הם היו מתפקעים מצחוק ומגיעים למסקנה חד-משמעית שאנחנו ילידים פרימיטיביים המפחדים מרכבות, שמקומם בהחלט ליד סוריה וירדן ולא בעולם המפותח, ולא פלא שאין כאן תחבורה ציבורית מפותחת. ועם "ארגונים חוץ-ממשלתיים" פופוליסטיים שכאלה, שרק מזיקים לעניין במקום לסייע, אולי גם לעולם לא תהיה.
אני בהחלט מסכים עם זה. ההודעה הבאה שליהיוממות מכרמיאל תהיה תמיד
פרקציה זערורית מול היוממות לחיפה. אין מה לעשות.
להציג את הקו כקישור לת"א זה לא נכון ומטעה את הציבור. בדיוק כמו הסיפור על אורלי מדימונה שתסע ברכבת ללקק גלידה בת"א. ככה זרו לדימונאים חול בעיניים ונעלמה לה הקשת לבאר שבע מרכז.
אבל, אין ספק שמי שירצה להגיע מכרמיאל לת"א בתח"צ יהיה לו עם פתיחת הקו יותר קל ומהר.
... אגב, המטרה האמיתית היא בהחלט לקשר לחיפהכתבה מעניינת ונכונה בעיקרה
אין ספק שהקו לכרמיאל ישרת בעיקר את היוממים מכרמיאל לחיפה ולא את היוממים מכרמיאל לת"א, גם אם יהיו לא מעט כאלו. מעבר לכך, זה לא נכון תחבורתית וסביבתית לעודד אנשים לסע מרחקים כאלו כנסיעות יוממות. זה רק מוסיף עומס על המערכת התחבורתית שכבר היום כורעת תחת העומס. אני חושב שזה הרבה יותר נכון, כפי שכתוב בכתבה, להשקיע בפיתוח מרכזי תעסוקה אזוריים ותחבורה ציבורית אזורית.
אם נסתכל מעבר לכך, בהיבט של פיתוח המסילות בצפון ובדרום, נראה שהקמת הקו לכרמיאל והקמת הקו לבית-שאן יתנו מענה חדש לנסיעות לכיוון חיפה לתושבים רבים בצפון הארץ. פיתוח הקו מאשקלון לבאר-שבע יתן פתרון לתושבי הסביבה שמרבים לסע לבירת הנגב או לאשקלון ואשדוד שכידוע מספקות חלק גדול ממקורות התעסוקה באיזור.
חיבור תחבורתי טוב עוזר גם למשוך עסקיםכתבה מעניינת ונכונה בעיקרה
אין ספק שהקו לכרמיאל ישרת בעיקר את היוממים מכרמיאל לחיפה ולא את היוממים מכרמיאל לת"א, גם אם יהיו לא מעט כאלו. מעבר לכך, זה לא נכון תחבורתית וסביבתית לעודד אנשים לסע מרחקים כאלו כנסיעות יוממות. זה רק מוסיף עומס על המערכת התחבורתית שכבר היום כורעת תחת העומס. אני חושב שזה הרבה יותר נכון, כפי שכתוב בכתבה, להשקיע בפיתוח מרכזי תעסוקה אזוריים ותחבורה ציבורית אזורית.
אם נסתכל מעבר לכך, בהיבט של פיתוח המסילות בצפון ובדרום, נראה שהקמת הקו לכרמיאל והקמת הקו לבית-שאן יתנו מענה חדש לנסיעות לכיוון חיפה לתושבים רבים בצפון הארץ. פיתוח הקו מאשקלון לבאר-שבע יתן פתרון לתושבי הסביבה שמרבים לסע לבירת הנגב או לאשקלון ואשדוד שכידוע מספקות חלק גדול ממקורות התעסוקה באיזור.
מרכז אדווה נגד תחבורה ציבורית
פורסם היום במקומון זהר הצפון של כרמיאל >>>
מה בדבריו של הכלכלן הוביל אותך לתמוךאתה צודק בהחלט, והם טועים ומטעים בהחלט.
כל הטוען את הטענה ההזויה שלהקמת רכבת לכרמיאל תהיה השפעה שלילית כלשהי על כרמיאל עצמה (!), הוא נגד תחבורה ציבורית מפותחת, נגד איכות הסביבה ונגד תושבי כרמיאל "והפריפריה" כולה. יש להשקיע על מנת לסגור את כל הפערים הקיימים, כולל הפער התחבורתי העצום והבלתי-הגיוני שנוצר כאן.
יש בדיווח הזה בעיה אחת בסיסית:מה בדבריו של הכלכלן הוביל אותך לתמוך
בדבריו של יוסף ש"מרכז אדווה נגד תחבורה ציבורית"?
זה נכוןיש בדיווח הזה בעיה אחת בסיסית:
ההתייחסות למסילות הרכבת כאילו מטרתן היחידה היא לאפשר לתושבי הפריפריה ליומם לתל אביב, כשהמצב בפועל רחוק מזה. המטרה היא לאפשר יוממות לחיפה ולאפשר נסיעות מזדמנות נוחות לשאר הארץ. הכלכלן טוען שיוממות לתל אביב מהפריפריה היא לא כדאית כלכלית וזה אכן נכון ולא סותר במאומה את הצורך להשקיע במסילות רכבת שיקשרו את הפריפריה לשאר הארץ. את הקישור השגוי הזה עשו במרכז אדווה.
הם בעד תחבורה ציבורית "זולה"זה נכון
אבל מכאן ועד הכותרת "מרכז אדווה נגד תחבורה ציבורית" המרחק עדיין גדול. הם לחלוטין בעד תחבורה ציבורית.
גם זה משהו שלא כתוב שםהם בעד תחבורה ציבורית "זולה"
איטית ולא יעילה.
מרכז אדווה נגד תחבורה ציבורית !!!גם זה משהו שלא כתוב שם
לא בפירוש ולא במרומז. חבל שמזלזלים בכתבה בצורה כזו.
אתה צריך להיות יותר ספציפימרכז אדווה נגד תחבורה ציבורית !!!
מי שמזלזל בקו רכבת, הוא למעשה נגד תחבורה ציבורית ובעד הגברת השימוש ברכב הפרטי.
מי שמחזיק כיום ברכב פרטי, לא יעבור אל האוטובוסים, ואילו אל הרכבת כן. לכן כל הקמה של קו רכבת תעודד את השימוש בתחבורה הציבורית על חשבון הרכב הפרטי וחברות הדלק, ואת זה ככל הנראה לא אוהבים במרכז אדווה.
אני בחיים לא הייתי כותב את הכותרת כפי שנכתבה בכתבה (שאפילו לא קראתי), אלא אם כן הייתי מקבל טובות הנאה ממישהו...
כתבתי:אתה צריך להיות יותר ספציפי
זה דווקא לא נכוןכתבתי:
"מי שמחזיק כיום ברכב פרטי, לא יעבור אל האוטובוסים"
במרכז אדווה מתנגדים לרכבת ורוצים שכולם יסעו באוטובוסים, אך דבר זה לא יקרה והם ימשיכו כמובן להשתמש ברכב הפרטי.
גם זה לא מופיע בכתבה שהעליתכתבתי:
"מי שמחזיק כיום ברכב פרטי, לא יעבור אל האוטובוסים"
במרכז אדווה מתנגדים לרכבת ורוצים שכולם יסעו באוטובוסים, אך דבר זה לא יקרה והם ימשיכו כמובן להשתמש ברכב הפרטי.
אבל התחבורה האוטובוסית בישראל גרועה ביותרגם זה לא מופיע בכתבה שהעלית
ולדעתי המשפט הזה פשוט לא נכון.
לו התחבורה האוטובוסית הייתה טובה, נוחה, זמינה ומשולבת היטב עם סוגים אחרים של תחבורה, אנשים היו עוברים להשתמש בה. לא ניתן לספק לכל יישוב בישראל קו רכבת ישיר ותדיר לת"א. פשוט אי אפשר!
לא מקבל את הסקת המסקנות שלךאבל התחבורה האוטובוסית בישראל גרועה ביותר
ולכן אנשים לא ישתמשו בה.
וזה לא הולך להשתנות בקרוב, ובמרכז אדווה אמורים לדעת על כך, ולכן אם הם נגד הרכבת, אז הם למעשה בעד השימוש ברכב הפרטי כי התחבורה האוטובוסית בישראל גרוע ביותר והמצב הזה לא הולך להשתנות בקרוב, ולכן אנשים לא ישתמשו בה, ולעומת זאת ברכבת כן.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.