4X11‬

Rachel47

New member
אני חושבת שקשה

"לאהוב" רעים אבל תסכימי איתי שגם שנאה זה לא נכון
אמממ רעים זה כאלה שאנחנו "אוהבים לשנוא"
מצד שני הם מזיזים את העלילות
לא סתם יש "רע עונתי"
אחרת מה? נסתכל על הצ'ארמינגים מתנשקים כל היום?
לא נראה לי....
אבל כן הולך להיות מאוד מעניין עם הרביעיה הזו....
 

niviri

New member
אני תוהה לגבי זה...

אני חושבת שהוא היה דמות מאוד מאוד מוצלחת בהתחלה. פעם חשבתי שהוא כמעט מחזיק לבד את הסדרה, ואין מצב בחיים שיסתדרו בלעדיו אבל הלכו איתו כבר רחוק מדי. זה מרגיש לי שהגיעו איתו לרמה שהוא בשיא הרשעות ואין להם איך עוד לפתח אותו. ולא נראה לי שהוא יכול להיות טוב, גם כי הדמות תיהרס ככה וגם כי הוא חזק מדי אז אם הוא יהיה בצד הטובים לא יהיה אתגר ולא סדרה

אז אני דווקא מאוד חוששת שיש סיכוי טוב שיהרגו אותו בהמשך העונה. או שהוא יהיו בלי כוחות קסם- זו אופציה טובה לדעתי ויכול להוביל לכיוונים מעניינים...
&nbsp
ואני בד"כ הכי אוהבת רעים
 

Aranel Nenharma

Well-known member


אז אני אתחיל בלציין שאני אוהבת את רמפל (לא לזרוק עלי אבנים) חלק גדול מהאהבה זה הכישרון של רוברט אבל חוץ מזה לדמות יש המון פונטיציאל.
כן הוא עושה רע לסטוריבוק אבל תמיד מישהו יעשה רע לעיר ואני מעדיפה שזה מישהו משלנו ושלא יביא דמות שעוד חצי עונה תלך.
החלק שבל העיפה אותו מקו העיר היה ממש עצוב, ממש חששתי לרמפל ולכן ממש שמחתי כשהראו אותו 6 שבעות אחר כך במנהטן.
אם כבר מדברים על דמות שצריכה לעוף זו בל, אף פעם לא אהבתי את הזוג הזה ובל די חייה מהזוג, בלי רמפל אין לה עלילה, היא די מעצבנת.
בקשר לשאר הפרק, אז סוף סוף נפרדנו מפורזן, ממש לא אהבתי שזה היה חיקוי אחד לאחד של הסרט, איפה החוש היצירתי שלכם?
כמו כן המניעה של מלכת השלג וסופה היה פשוט מטומטם כאילו אילצו להמציא לה עלילה.
ממש התאכזבתי כל החצי הזה שהצרמינגים לא היו כמעט על המסך, נכון שהם די מיצו את עצמם ב3 עונות הקודמות אבל עדיין מדובר בצארמינגים וסתם לשים אותם ברקע בלי דיאלוג ממש מרושל מצד הכותבים.
ועכשיו לנושא הכי מעצבן מצד הכותבים מה עם וויל? הסיבה שעוד איכשהו המשכתי לראות את ארץ הפלאות היה בגלל הדמות של וויל שממש אהבתי אותה (הדמות הנסבלת היחידה בתוכנית ההיא) וכהודיעו שהוא הולך להיות בסטוריבוק ממש שמחתי מהרעיון ואפילו עשו ממנו דמות קבועה, אבל איפה הוא? הוא בקושי מופיעה ל2 דקות וגם אז אין לו ממש עלילה. אני מקווה שבחצי השני של העונה הכותבים כבר יכניסו לו עלילה כי אחרת זה סתם נותן הרגשה שהכותבים צוחקים עלינו.
 

אביטל186

New member
טוב אז אחרי שחזרתי הביתה והפועלים יצאו מהבית..


קודם כל ראיתי שוב את הפרק 11 המדהים. ולהלן מסקנותי:
1.רג'ינה ממש ממש השתנתה! נראה שזה הפעם סופי, והולך לכיון אחד.
2.בל- איזה תירוץ מוזר, שככה היא עלתה על רמפל. כאילו אחרי שהיא גילתה את הפגיון האמיתי אני מבינה, אבל לפני כן? אני הייתי מחכה לשובו ואז שואלת אותו על זה
3.בין אלסה לאמה הרגיש ממש חיבור אמיתי. אפילו שזה משחק, זה הרגיש כאילו באמת הם ניהיו קצת אחיות עם כל מה שהם עברו יחד.
4.זה שאנה פתאום הודיע שהיא מכירה את רמפל.... נכון זה מפתיע אבל לא באופן כזה שאני הייתי חרדה ככ אוי מה רמפל הזה מתכנן בואו נחפש אותו.. אה! הוא בטח במגדל השעון חורש מזימות בואו נלך לשם!
ואם כבר, אחרי שהיגעתם לשם וראיתם את המעמד אז ראבק תעשי משהו חוץ מלאמר לו עצור ולהביט בו..
5. הוק הזה באמת בר מזל.. איך מצילים אותו כל פעם, חבל שאין לו תפקידים אם יותר תוכן.
6. רג'ינה והנרי מצאו את הסופר יופי. אבל חדר כזה מלא בספרים ריקים זה דבר לא טוב.
אני בטוחה שרמפל ינסה ויצליח להגיע לשם כשיחזור לסטוריברוק עם הרעות התורניות, ואז יהיה אסון כשהוא יכתוב או ינסה לכתוב מה שבא לו על עצמו ועל כולם.
 

niviri

New member
דווקא מסתדר לי מה שקרה עם בל

היא מצאה את הכפפה, הבינה שהוא אף פעם לא ויתר על הכפפה בשבילה וכדי להיות בטוחה שהבינה נכון היא ניצלה את זה שהכפפה ממילא לידה כדי לגלות מה הנק' חולשה שלו ואז מצאה את הפגיון.
&nbsp
ואני חושבת שברגע שהם הבינו שגולד שיקר להם- מה שאומר שהוא כנראה לא השתנה אז כבר ברור שהוא חורש מזימות וצריך לחשוש.... החלק של להגיע בדיוק למגדל השעון הוא כבר קצת פחות הגיוני... אבל בואי נניח שהם חיפשו אותו בעוד הרבה מקומות קודם ופשוט חסכו מאיתנו את זה
 

הלדיל

New member
עד עצם היום הזה והגירוש מגן עדן

פרק מצוין. החלק היחיד שלא הבנתי זה למה רובין הוד לא לוקח את "האנשים העליזים" איתו לקראת קריירת פשע חדשה בעולמנו במקום רק לקחת את מריאן ובנו. הקטע בו אמה ורג'ינה מתחברות היה מעניין למרות שאני חושב שגם אמה הייתה רוצה סוף טוב בלי קשר לסטאטוס שלה. הפלאשבק היה מעניין ואהבתי את הגירסה שלהם לאורסולה בשני הזמנים. הבעיה היחידה בפלאשבק היא שרמפליצקין הבין רק קרוב מאד לסוף שהוא מאוהב בה. אין לי בעיה להאמין שהוא כועס על כך שגנבו ממנו פריט רב ערך מבלי להבין שהוא מאוהב בה. ועוד לגבי אהבה, בל הוכיחה שוב את טפשותה: רמפליצקין אמר נקודת תורפה, בל, לא האדם האהוב עליך. הפיגיון הוא אכן נקודת התורפה שלו.
 

אביטל186

New member
לגבי המשפט האחרון-

רמפל בעצמו אמר שנקודת התורפה- זה בדכ מה שאדם הכי אוהב. בכלל זה מוטיב חוזר אצל הרעים כאן,
שאהבה למישהו זה חולשה.
כלומר כל חולשה אצלם חייבת להיות קשורה לאהבה ולכן הם מחסלים אותה.
 

הלדיל

New member
אהבה היא גם אחת התמות המרכזיות של הסדרה.

אז מטבע הדברים הנבלים בוחרים באהבה כחולשה שיש לבודד, לתקוף ולהשמיד. עוד כמה מחשבות: ציפיתי מרמפליצקין להגיע ברכב פאר לאקווריום שאורסולה עבדה בו. ניכר מהמקל ברשותו ודי הולם את דמותו שיש לו משאבים כספיים לא מבוטלים בעולמנו וקשרים לא פחות מסועפים. אני מניח שהוא לא רצה למשוך את תשומת לבן של הבריות אליו. וכמובן, זה מצחיק. בעונה הראשונה, הדמויות מדברות כל הזמן דווקא על בוסטון. עכשיו הם מדברים כל הזמן על ניו יורק.
 

אביטל186

New member
דווקא לי הוא היה נראה דל ואביון..

ממש לא מליונר ובעל קשרים.
גם איך שהוא פחד להיזרק מחוץ לעיירה, הוא לא שייך לעולם החיצוני ועדיין אין לו שם יד ורגל.
 

הלדיל

New member
הוא לא רצה להישלח לעולם בלי כוחותיו.

ויש לו קשרים. הוא השיג לרג'ינה את הנרי דרך סוכנות אימוץ מפוקפקת כשהוא עוד האמין שהוא מר גולד. בסך הכל, הוא יוצא עם מקל הליכה סביר למראה מתוך אוטובוס שהיה לו את הממון לשלם אותו. מעבר לכך, הוא השיג לאמה ולו כרטיסי טיסה בעונה השנייה. וקשה לי להאמין שהוא עמד לצאת עם בלה מבלי לסדר את הכל מראש בניו יורק. גם לא היה לו קושי לאתר את אורסולה בניו יורק. אין לזה קשר למה שהוא מרגיש. זו הסיבה שהסוף הטוב הספציפי חמק ממנו - עוץ לי גוץ לי אף פעם לא מרוצה ממה שיש לו ותמיד רוצה משהו יותר טוב בכל מחיר. הוא, בפירוש, מדבר עם אורסולה על כך שהוא והיא צריכים לקפוץ לשיחה עם "הסופר" כדי שיארגן להם חיים טובים יותר.
 

אביטל186

New member
ברור שהואלא מרוצה. אבל איך שהם הציגו אותו

זה בהחלט מעוניין להעביר מסר של אדם מסכן חסר כל.
ירד מהאוטובוס הגיע למקום המגעיל הזה,
הלך לבקש את עזרת הרעות להשיג משהו טו ביותר.
למה אתה נצמד למקל הזה?
יש לו אותו כבר כמה עונות.
 

אביטל186

New member
כן אתה צודק

הוא לא נפל איתו, אבל זה נראה לי משהו שהם לא מקפידים שיהיה עיקבי.
לא חסר כאילו דברים קטנים שאתה לא מבין מאיפה הם צצו, או המשיכו באופן ברור מאליו.
נחכה ל1 במרץ! לראות מה יצא מכל זה..
 

הלדיל

New member
ראיתי את הסצנה שוב.

כללית, הדבר העיקרי שהבחנתי הוא שהבגדים שלו כהים יחסית אך רחוקים מאד מלהיות מרופטים. הוא גם נקי ומטופח כפי שהיית מצפה ממישהו בעל הון. הוא בעיקר נמרץ ומלא זעם. כפי שהסברתי קודם, לרמפליצקין יש כסף בבנק. ראינו שיש לו ניסיון בהעברת כסף מתוך ומחוץ לסטוריברוק כמר גולד (הוא שהה בדמותו זו עשרים ושמונה שנה לפני שאמה באה. אולי הוא לא יצא מחוץ לתחומי סטוריברוק אבל צד "מר גולד" שלו הוא בן אדם מודרני לכל דבר.). חוץ מזה, הוא מאד חכם; עוד ביער המכושף הוא למד להבין לפחות צורות שונות מאד של קסם משלו.
 

niviri

New member
גם לי הוא מצטייר עני כזה.. (ובכלל מאיפה יהיה לו כסף בחוץ?)

 

niviri

New member
יש בעיה בקביעה הזאת שהכפפה מובילה לנק' חולשה

כי קורה הרבה שלאנשים יש מס' נק' חולשה (ואדם אהוב הוא אכן נק' חולשה). אז לאן היא מובילה?
במקרה של גולד, אני חושבת שגם בל היא נק' חולשה שלו. למעשה, לדעתי בהחלט יכול להיות שאם היא היתה באה למגדל בלי הפגיון היא היתה משיגה אותן תוצאות.
&nbsp
נכון שלא הגיוני שרמפל יוותר על הכפפה בשביל להציל את בל בשלב הזה שלהם, אבל להבנתי הוא כבר תיכנן מראש להחזיר לעצמו את הכפפה אח"כ ככה שהוא ידע שהוא לא מפסיד כלום.
 

אביטל186

New member
היא הגיעה למגדל ושם מצאה את הפגיון האמיתי.

שיי לב שהפגיון האמיתי היה אצלו כל הזמן והוא היה זקוק לו כדי להפוך את הקופסא הזאת לכובע ולהפעיל את כל הדבר הזה.
ואני לא חושבת שהוא היה עוצר בגללה.
לפחות היה ממשיך להרוג את הוק ואז היה נפנה אליה.
 

niviri

New member
הבנתי את זה


התכוונתי לשאול איך הכפפה בוחרת לאן להוביל כשיש כמה נק' חולשה...
&nbsp
גולד מעולם לא התכוון שבל תגלה מה עושה. כלומר, הוא תמיד הניח שהיא לא תדע ותישאר איתו ולכן לא היתה לו בעיה להתנהג ככה. אני כן חושבת שברגע שהיא עלתה עליו, והוא יודע שאם הוא ממשיך והורג את הוק הוא מאבד אותה סופית- הוא לא היה עושה את זה (בהנחה שהוא לא חושב על האופציה לקחת לה את הזיכרון הזה). אבל כנראה שלעולם לא נגלה....
 
למעלה