down under
New member
כשגרתי בפרבר היוקראתי סאות' יאררה שכמעט
צמוד למלבורן, בתחנת רכבת הפרברים (של הרכבת החשמלית הכבדה, זו שנראית כמו רכבת רכבת ולא החשמלית, כי מהשכונה/פרבר שלי היה גם
חשמלית [טראם] לסיטי)
הרכבות למלבורן יצאו משני רציפים שונים מתוך 6 רציפים.
השעות היו קבועות ובנוסף היה לוח דיגיטלי וגם כריזה.
גם היה לוח בלובי התחנה כך שתמיד ידעתי לאיזה רציף ללכת.
העניין הוא ששם היו רכבות כל 4 עד 8 דקות, כן, כן, בשעות הלחץ כל 4 עד 8 דקות רכבת כבדה לעיר
וגם זה היה שם מקדמת דנא.
בארץ אם יעשו זאת בסבידור ורכבת לא תהיה כל 8 דקות, זה יגרום ויגרור בלבולים רבים ולכן
צריך לעשות הכל, אבל הכל, על מנת שלעיר X תמיד הרכבת תהיה מאותו אי רציפים בתחנות גדולות כגון סבידור.
כשגרתי בפרבר היוקראתי סאות' יאררה שכמעטצודק, התבלבלתי ברציפים, לא התכוונתי שיהיו 4
צפונה, אלא שיהיו 3 צפונה ו-3 דרומה, אבל עדיין הרכבות מאשקלון ייצאו מאותו אי. זה יותר מסובך ממה שחשבתי, ואולי אחשוב בהמשך האם יש פתרון.
צמוד למלבורן, בתחנת רכבת הפרברים (של הרכבת החשמלית הכבדה, זו שנראית כמו רכבת רכבת ולא החשמלית, כי מהשכונה/פרבר שלי היה גם
חשמלית [טראם] לסיטי)
הרכבות למלבורן יצאו משני רציפים שונים מתוך 6 רציפים.
השעות היו קבועות ובנוסף היה לוח דיגיטלי וגם כריזה.
גם היה לוח בלובי התחנה כך שתמיד ידעתי לאיזה רציף ללכת.
העניין הוא ששם היו רכבות כל 4 עד 8 דקות, כן, כן, בשעות הלחץ כל 4 עד 8 דקות רכבת כבדה לעיר
וגם זה היה שם מקדמת דנא.
בארץ אם יעשו זאת בסבידור ורכבת לא תהיה כל 8 דקות, זה יגרום ויגרור בלבולים רבים ולכן
צריך לעשות הכל, אבל הכל, על מנת שלעיר X תמיד הרכבת תהיה מאותו אי רציפים בתחנות גדולות כגון סבידור.