העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות

מצב
הנושא נעול.
לא נסעתי בהם, אבל זה מה שמופיע ב"כל-קו". +

התחנה הסופית רשומה כמגידו באתר המפות
אשמח אם הם באמת מסיימים בתחנת המוצא כי הדבר יפשט את המפה.
לא נסעתי בהם, אבל זה מה שמופיע ב"כל-קו". +
עוד כמה דברים:
1. נראה לי שחסרה תחנה ל-76/77 בקומוי פינת קלישר (וידאתי את קיומה ב"כל קו").
2. ברחוב חטיבת כרמלי קשה לי להבין מה הקווים אומרים. הרי יש ארבעה קווי אוטובוס (40, 40א, 42, 42א) והם מצוירים כשני קווים מקבילים. אז לא כל כך ברור מה החלוקה של ארבעת הקווים על פי השניים.

ולעניין כללי - אני תוהה בעניין הפתרון של קווים כהים ובהירים. כשקו כהה (כמו 111) נוסע באותו רחוב כמו קו בהיר (כמו 115), הבהיר נעלם. אבל למה דווקא 115 הוא זה שנעלם? מה היתרון של 111 עליו, או של 112 על פני 3, או של 11, 12 (קריות) על פני 13? לקח לי קצת זמן עד שהבנתי מה המסלול של קו 13 בקריות, כי ראיתי שהוא נעלם פתאם. אולי היה עדיף אם 13 היה צהוב לכל אורכו (ולא נבלע בכתום), ולעומת זאת 115 אולי צריך להיות ירוק כהה לכל אורכו (ואז יש לו זכות להתלכד עם 111). אשמח לשמוע מה היו השיקולים שלך ומה אתה חושב בעניין.
 

alantan

New member
לגבי חטיבת כרמלי - אני מסכים, ניסיתי המון

לא נסעתי בהם, אבל זה מה שמופיע ב"כל-קו". +
עוד כמה דברים:
1. נראה לי שחסרה תחנה ל-76/77 בקומוי פינת קלישר (וידאתי את קיומה ב"כל קו").
2. ברחוב חטיבת כרמלי קשה לי להבין מה הקווים אומרים. הרי יש ארבעה קווי אוטובוס (40, 40א, 42, 42א) והם מצוירים כשני קווים מקבילים. אז לא כל כך ברור מה החלוקה של ארבעת הקווים על פי השניים.

ולעניין כללי - אני תוהה בעניין הפתרון של קווים כהים ובהירים. כשקו כהה (כמו 111) נוסע באותו רחוב כמו קו בהיר (כמו 115), הבהיר נעלם. אבל למה דווקא 115 הוא זה שנעלם? מה היתרון של 111 עליו, או של 112 על פני 3, או של 11, 12 (קריות) על פני 13? לקח לי קצת זמן עד שהבנתי מה המסלול של קו 13 בקריות, כי ראיתי שהוא נעלם פתאם. אולי היה עדיף אם 13 היה צהוב לכל אורכו (ולא נבלע בכתום), ולעומת זאת 115 אולי צריך להיות ירוק כהה לכל אורכו (ואז יש לו זכות להתלכד עם 111). אשמח לשמוע מה היו השיקולים שלך ומה אתה חושב בעניין.
לגבי חטיבת כרמלי - אני מסכים, ניסיתי המון
דברים שם ושום דבר אינו ממש נראה ברור. הדבר היחידי שאפשר אולי לעשות זה לסמן את 40/42 בצבע אחד ואת 40א/42א בצבע אחר אבל זה כבר נראה לי מטורף.

לגבי הסיפא שלך, חשבתי ש"שלטי" מספרי הקווים מבהירים מה קורה שם. המטרה הייתה לצמצם עד כמה שניתן את מספר הקווים המקבילים ברחובות כמו הרצל או שבתאי לוי, אבל יישמתי זאת גם בקריות. מדובר הרי במפה די מסובכת גם כך עם המון צבעים.

אם זה לא מספיק ברור אולי אין ברירה אלא להראות כל קו כצבע נפרד לגמרי או לאחד קווים כמו 111 ו-115 לצבע אחד כפי שהצעת, דבר שיפחית את מספר הצבעים וזה כבר יתרון.

אין כלל עדיפות של קו אחד על קו אחר - פשוט זה מה שיצא מבחינה גרפית שבדרך כלל הכהה "מנצח" כי הוא צבע חזק יותר מהבהיר.
 

alantan

New member
תשובות

עוד שני דברים
1. בצומת קרית חיים כתוב גם "צומת מוצקין" - האם זאת טעות?
2. ברחובות הרצל והחלוץ המספרים "4,6" נראים כמו "46".
תשובות
1. לצערי זה לא טעות - שמות התחנות הרשמיים הזויים. בכיוון אחד צומת קריית חיים ובשני צומת מוצקין. זה נמשך לכל אורך ההסתדרות.
2. אכן.
 

alantan

New member
כן, התלבטתי לגבי איך לחבר את הקריות

שאפו!
יפה לראות איך הארגון מחדש בקריות הביא למצב שבו רוב הקווים תדירים, בניגוד לחיפה שבה קווים רבים אינם תדירים.

האם חוסר-הפרופורציה במעבר בין חיפה לקריות (והקרבה של קרית חיים לעיר התחתית) היא במטרה להגביל את הגודל הפיזי של המפה? נראה לי שהריחוק בין מרכזית המפרץ למסילת הרכבת עלול לבלבל...

עוד משהו קטן שעלול לבלבל - כשמספרי הקווים 9, 9א מופיעים ביחד, זה נראה כמו "99א".
כן, התלבטתי לגבי איך לחבר את הקריות
ניסיתי המון דברים וזה הדבר היחיד שעבד. אבל אני מודה שזה לא אופטימלי. המטרה אכן היתה להגבלת הגודל.

שים לב לתשובה שאכתוב ל-euronitzan בנושא הגודל.

לגבי הרחקת המספרים החד-ספרתיים, אכן טעון שיפור.
 

euronitzan

New member
תודה רבה על המפה, כמה הערות ברשותך...

העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...
תודה רבה על המפה, כמה הערות ברשותך...
כל ההערות שלי מבוססות על קורס בקרטוגרפיה שלקחתי לפני כמה חודשים, הביקורת שלי היא מאוד מינורית כי בסה"כ המפה מצוינת:
1. הכותרת: הייתי משנה לתחבורה ציבורית עירונית בחיפה והקריות - הסיבה לשינוי היא כדי להדגיש שהמפה לא מנסה לכלול או לתאר קווים בין-עירוניים. לגביי חיפה הקריות - המושג "מטרופולין חיפה" פחות נפוץ בשימוש יומיומי מאשר חיפה והקריות ובמפה המיועדת להדיוטות רצוי להשתמש במושג הנפוץ ביותר כל עוד הוא תקין.
2. סידור העמוד: אני רואה שישנו שטח נרחב בתחתית העמוד שהוא פנוי - אפשר לשקול האם להעביר לשם את המקרא וכך ניתן יהיה להרחיב את השטח הניתן למפה עצמה. את הכותרת וכותרת המשנה ניתן למרכז מעל המפה. (כמובן שהמפה תצטרך לזוז מעט למטה)
3. NEAT LINE - אני מניח שהמונח המתאים בעברית הוא קו מתאר. קרטגרפים רבים מוסיפים קו דק מסביב לכל השטח, כולל המפה והמקרא.
4. צבעים: יש כאן מקום מסוים לשיפור. ישנו קו אוטובוס שקיבל את אותו צבע כתום כמו הכרמלית. התגובה הראשונה שלי כשראיתי את זה הייתה "מה הכרמלית עושה בקריות?" הייתי משנה את הגוון של הכתום של האוטובוס למשהו יותר כהה או אפילו גוון של חום/חרדל.
5.מקרא: המילה "מקרא" מיותרת. המונח "קווי הסעת המונים" פחות שגרתי אבל אני מניח שהשימוש בו נועד להניח את דעתם של אלו שההבדל בין BRT לרק"ל עקרוני להם.
 

alantan

New member
תשובות

תודה רבה על המפה, כמה הערות ברשותך...
כל ההערות שלי מבוססות על קורס בקרטוגרפיה שלקחתי לפני כמה חודשים, הביקורת שלי היא מאוד מינורית כי בסה"כ המפה מצוינת:
1. הכותרת: הייתי משנה לתחבורה ציבורית עירונית בחיפה והקריות - הסיבה לשינוי היא כדי להדגיש שהמפה לא מנסה לכלול או לתאר קווים בין-עירוניים. לגביי חיפה הקריות - המושג "מטרופולין חיפה" פחות נפוץ בשימוש יומיומי מאשר חיפה והקריות ובמפה המיועדת להדיוטות רצוי להשתמש במושג הנפוץ ביותר כל עוד הוא תקין.
2. סידור העמוד: אני רואה שישנו שטח נרחב בתחתית העמוד שהוא פנוי - אפשר לשקול האם להעביר לשם את המקרא וכך ניתן יהיה להרחיב את השטח הניתן למפה עצמה. את הכותרת וכותרת המשנה ניתן למרכז מעל המפה. (כמובן שהמפה תצטרך לזוז מעט למטה)
3. NEAT LINE - אני מניח שהמונח המתאים בעברית הוא קו מתאר. קרטגרפים רבים מוסיפים קו דק מסביב לכל השטח, כולל המפה והמקרא.
4. צבעים: יש כאן מקום מסוים לשיפור. ישנו קו אוטובוס שקיבל את אותו צבע כתום כמו הכרמלית. התגובה הראשונה שלי כשראיתי את זה הייתה "מה הכרמלית עושה בקריות?" הייתי משנה את הגוון של הכתום של האוטובוס למשהו יותר כהה או אפילו גוון של חום/חרדל.
5.מקרא: המילה "מקרא" מיותרת. המונח "קווי הסעת המונים" פחות שגרתי אבל אני מניח שהשימוש בו נועד להניח את דעתם של אלו שההבדל בין BRT לרק"ל עקרוני להם.
תשובות
1. מסכים.
2. רעיון טוב, רק שיקח לי איזה שלושה חודשים לערוך מחדש את המפה מבחינת שטח... במקור ניסיתי להגביל את גודל המפה שתכנס ל-A3 אנכי, ותשים לב שהעיר חיפה נכנסת פחות או יותר לשטח הזה. בסופו של דבר המפה גדולה יותר ואכן אפשר להרחיב אותה לרוחב. מצד שני, אולי אפשר למקם את המקרא בפינה התחתונה מימין ולעשות את המפה בצורת L. אולי זה יאפשר לי לשנות את הזוויות כך שכולן תהיינה 45 מעלות.
3. מסכים.
4. מסכים, אבל פסיכולוגים ממליצים להשתמש בתשעה צבעים לכל היותר. התלבטתי המו לגבי שימוש בכתום הזה בקווים אחרים, ואגב היה חום במקור ששונה לצהוב עבור קווים 10 ו-12.
5. מסכים שהמלה מיותרת. לגבי המונח - זה כולל גם את הכרמלית ורכבת ישראל, וכל דבר שזוכה להעדפה ורמת שירות גבוהה יותר.
 

euronitzan

New member
הערה קטנה לגביי סעיף 4

תשובות
1. מסכים.
2. רעיון טוב, רק שיקח לי איזה שלושה חודשים לערוך מחדש את המפה מבחינת שטח... במקור ניסיתי להגביל את גודל המפה שתכנס ל-A3 אנכי, ותשים לב שהעיר חיפה נכנסת פחות או יותר לשטח הזה. בסופו של דבר המפה גדולה יותר ואכן אפשר להרחיב אותה לרוחב. מצד שני, אולי אפשר למקם את המקרא בפינה התחתונה מימין ולעשות את המפה בצורת L. אולי זה יאפשר לי לשנות את הזוויות כך שכולן תהיינה 45 מעלות.
3. מסכים.
4. מסכים, אבל פסיכולוגים ממליצים להשתמש בתשעה צבעים לכל היותר. התלבטתי המו לגבי שימוש בכתום הזה בקווים אחרים, ואגב היה חום במקור ששונה לצהוב עבור קווים 10 ו-12.
5. מסכים שהמלה מיותרת. לגבי המונח - זה כולל גם את הכרמלית ורכבת ישראל, וכל דבר שזוכה להעדפה ורמת שירות גבוהה יותר.
הערה קטנה לגביי סעיף 4
מוכרת לי התיאוריה הנ"ל ועדיין, לאחר הסתכלות במקרא, הרושם הראשוני הוא שהכרמלית מפוזרת ע"פ כל המפה. אמנם עדיף להשתמש בלא יותר מ9 צבעים, אבל במקרה הזה התוצאה מבלבלת את הקורא. אולי כדאי פשוט להחליף את הקו הצהוב בצבע אחר מהמגוון וכך "לשמור" את הצבע הצהוב עבור הכרמלית. אלטרנטיבה נוספת היא להשתמש בצבע האדום עבור כל קווי הסעת ההמונים, כאשר שינוי גוונים, עובי קו וקווקו מעיד על הבדל באמצעי - לכרמלית ניתן קו אדום חזק, עבה ומקווקו (משום שהיא לא משמשת כקו עירוני בהגדרה). לכרמלית ניתן לתת את אותו קו, רק רציף. למטרונית ניתן לתת גוון בהיר יותר של אדום, מעט פחות עבה כאשר הקו הולך ונעשה בהיר ודק יותר בהתאם לתדירות המקסימלית.
 

alantan

New member
עוד משהו קטן לגבי סעיף 3

תודה רבה על המפה, כמה הערות ברשותך...
כל ההערות שלי מבוססות על קורס בקרטוגרפיה שלקחתי לפני כמה חודשים, הביקורת שלי היא מאוד מינורית כי בסה"כ המפה מצוינת:
1. הכותרת: הייתי משנה לתחבורה ציבורית עירונית בחיפה והקריות - הסיבה לשינוי היא כדי להדגיש שהמפה לא מנסה לכלול או לתאר קווים בין-עירוניים. לגביי חיפה הקריות - המושג "מטרופולין חיפה" פחות נפוץ בשימוש יומיומי מאשר חיפה והקריות ובמפה המיועדת להדיוטות רצוי להשתמש במושג הנפוץ ביותר כל עוד הוא תקין.
2. סידור העמוד: אני רואה שישנו שטח נרחב בתחתית העמוד שהוא פנוי - אפשר לשקול האם להעביר לשם את המקרא וכך ניתן יהיה להרחיב את השטח הניתן למפה עצמה. את הכותרת וכותרת המשנה ניתן למרכז מעל המפה. (כמובן שהמפה תצטרך לזוז מעט למטה)
3. NEAT LINE - אני מניח שהמונח המתאים בעברית הוא קו מתאר. קרטגרפים רבים מוסיפים קו דק מסביב לכל השטח, כולל המפה והמקרא.
4. צבעים: יש כאן מקום מסוים לשיפור. ישנו קו אוטובוס שקיבל את אותו צבע כתום כמו הכרמלית. התגובה הראשונה שלי כשראיתי את זה הייתה "מה הכרמלית עושה בקריות?" הייתי משנה את הגוון של הכתום של האוטובוס למשהו יותר כהה או אפילו גוון של חום/חרדל.
5.מקרא: המילה "מקרא" מיותרת. המונח "קווי הסעת המונים" פחות שגרתי אבל אני מניח שהשימוש בו נועד להניח את דעתם של אלו שההבדל בין BRT לרק"ל עקרוני להם.
עוד משהו קטן לגבי סעיף 3
גם מקובל שמסביב לכל קו יהיה קו דקיק בצבע הרקע כדי שקווים לא "יגעו" בקווים חוצים וכן שלא יראו את הקווים שעוברים מלמטה בין שני קווים. את זה אני מתכנן גם לעשות מתישהו...
 

euronitzan

New member
אני מכיר את זה כHALO

עוד משהו קטן לגבי סעיף 3
גם מקובל שמסביב לכל קו יהיה קו דקיק בצבע הרקע כדי שקווים לא "יגעו" בקווים חוצים וכן שלא יראו את הקווים שעוברים מלמטה בין שני קווים. את זה אני מתכנן גם לעשות מתישהו...
אני מכיר את זה כHALO
מכיוון שרקע המפה שלך לבן, אני לא בטוח שזה נחוץ, אולי בקווים שבהם הגוון דומה (צהוב ואדום למשל). בכל מקרה, זה תופס שטח, אז כדאי להיזהר עם הטכניקה הנ"ל.
 

alantan

New member
הבעיה אינה בין קווים מקבילים - גם כך יש רווח

אני מכיר את זה כHALO
מכיוון שרקע המפה שלך לבן, אני לא בטוח שזה נחוץ, אולי בקווים שבהם הגוון דומה (צהוב ואדום למשל). בכל מקרה, זה תופס שטח, אז כדאי להיזהר עם הטכניקה הנ"ל.
הבעיה אינה בין קווים מקבילים - גם כך יש רווח
לא קטן בין כל הקווים חוץ מקווי ההסעה ההמונית.

הכוונה שלי רק בנקודות המפגש בין קווים שונים שחוצים זה את זה. השיטה שלי ל-halo היא להוסיף לכל קו, קו זהה לבן עם עובי מעט עבה יותר מלמטה. במקרה כזה ה-halo לא תופס מקום כי הוא אינו חלק מהקו ולכן היכן שיש קו מקביל הוא יכול פשוט להסתתר גם מתחתיו.
 

euronitzan

New member
הבנתי וזו שיטה טובה

הבעיה אינה בין קווים מקבילים - גם כך יש רווח
לא קטן בין כל הקווים חוץ מקווי ההסעה ההמונית.

הכוונה שלי רק בנקודות המפגש בין קווים שונים שחוצים זה את זה. השיטה שלי ל-halo היא להוסיף לכל קו, קו זהה לבן עם עובי מעט עבה יותר מלמטה. במקרה כזה ה-halo לא תופס מקום כי הוא אינו חלק מהקו ולכן היכן שיש קו מקביל הוא יכול פשוט להסתתר גם מתחתיו.
הבנתי וזו שיטה טובה
התוכנה שאני עובד איתה ביום יום (ArcGIS) מפעילה HALO בשיטה של עיבוי קו קיים (בדומה לבאפר) בברירת המחדל. כמובן שניתן לשכפל שכבות ואז להפוך אחת מהן ללבנה. רעיון טוב שלא חשבתי עליו. תודה על העצה.
 
צייזל/חטיבת גולני/פל-ים

העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...
צייזל/חטיבת גולני/פל-ים
יוצא מן הכלל אלן!
או אולי - בושה לרשויות וגופי התחבורה בישראל שכל-כך הרבה שנים לא מצליחים להרים בעצמם משהו דומה.

הערות:
הרחוב בו נמצא תחנת ואדי סאליב הוא פל-ים, לא 'פייצל'. הכיכר הסמוכה (לשעבר) נקראת פייסל ולא 'פייצל'
הרחוב שבהמשך לכיוון דרום-מזרח הוא צייזל ולא 'צייסל'
אם כבר הפרדת בין הרחובות חטיבת גולני לפל-ים עבור קו 40א', למרות שאין לו תחנה שם, כדאי לסמן שם גם את שאר הקווים, כי הם עוברים בכיוון אחד בפל-ים ובכיוון השני בחט' גולני.
 

alantan

New member
תודה - אנסה להפריד את הכיוונים של שאר הקווים

צייזל/חטיבת גולני/פל-ים
יוצא מן הכלל אלן!
או אולי - בושה לרשויות וגופי התחבורה בישראל שכל-כך הרבה שנים לא מצליחים להרים בעצמם משהו דומה.

הערות:
הרחוב בו נמצא תחנת ואדי סאליב הוא פל-ים, לא 'פייצל'. הכיכר הסמוכה (לשעבר) נקראת פייסל ולא 'פייצל'
הרחוב שבהמשך לכיוון דרום-מזרח הוא צייזל ולא 'צייסל'
אם כבר הפרדת בין הרחובות חטיבת גולני לפל-ים עבור קו 40א', למרות שאין לו תחנה שם, כדאי לסמן שם גם את שאר הקווים, כי הם עוברים בכיוון אחד בפל-ים ובכיוון השני בחט' גולני.
תודה - אנסה להפריד את הכיוונים של שאר הקווים
למרות שאני חושב שהדבר די יסבך את המפה. בקו 40א זה עוד עוזר להבנה, כי הוא משנה כיוון בקיבוץ גלויות/פלי"ם.
 

אורי404

New member


העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...
 

נתנאל531

Well-known member


העליתי מפה חדשה של חיפה והקריות
לאחר כשלושה חודשים של עבודה בלתי פוסקת, סופסוף המפה הגיעה למצב שאני מרגיש שאפשר לשחרר אותה.

מדובר במפה סכמטית המחולקת ל-16 זוויות שונות במקום ה-8 הרגילות. הסיבה היא שרציתי להשאר נאמן ככל שניתן לגאוגרפיה ולא לבלבל לגמרי את הנוסע שככלות הכל אינו נוסע במטרו בבטן האדמה אלא במערכת עילית מבוססת אוטובוסים.

הערות וביקורות בונות תתקבלנה בברכה!
http://telaviv.busmappa.com/p/blog-page_2.html

כן, אני יודע - אני צריך לשנות את שמות התת-דומיין למשהו שלא יהיה תל-אביבי כל כך...

הערה לגבי קו 23 בקרית ים - יש לו מעקף בשבת באיזור קרית שמואל, בכיוון הנסיעה מקרית ים לקרית אתא הוא ממשיך ישר ומדלג על הכניסה לקרית שמואל ולתחנת הרכבת, בכיוון ההפוך הוא עושה סיבוב קצר דרך ק. חיים מערבית.
 
עבור שבת צריך מפה נפרדית.


הערה לגבי קו 23 בקרית ים - יש לו מעקף בשבת באיזור קרית שמואל, בכיוון הנסיעה מקרית ים לקרית אתא הוא ממשיך ישר ומדלג על הכניסה לקרית שמואל ולתחנת הרכבת, בכיוון ההפוך הוא עושה סיבוב קצר דרך ק. חיים מערבית.
עבור שבת צריך מפה נפרדית.
יש הרבה הבדלים בין מסלולי הקווים הרגילים לבין המסלולים בשבת, וגם הבדלים רבים בין שעות היום בשבת לבין מוצאי שבת. יש קווים שלמים שפועלים רק בשבת: 23, 25, 35, 245 ועוד.
אני חושב שאלן ניסה להציג מפה של המסלולים הרגילים, כי להכניס מסלולים חלופיים בשעות הערב ובשבת יהפוך את המפה לבלתי-קריאה.
 
*נפרדת

עבור שבת צריך מפה נפרדית.
יש הרבה הבדלים בין מסלולי הקווים הרגילים לבין המסלולים בשבת, וגם הבדלים רבים בין שעות היום בשבת לבין מוצאי שבת. יש קווים שלמים שפועלים רק בשבת: 23, 25, 35, 245 ועוד.
אני חושב שאלן ניסה להציג מפה של המסלולים הרגילים, כי להכניס מסלולים חלופיים בשעות הערב ובשבת יהפוך את המפה לבלתי-קריאה.
*נפרדת
 
גם קו 23 בקרית חיים

עבור שבת צריך מפה נפרדית.
יש הרבה הבדלים בין מסלולי הקווים הרגילים לבין המסלולים בשבת, וגם הבדלים רבים בין שעות היום בשבת לבין מוצאי שבת. יש קווים שלמים שפועלים רק בשבת: 23, 25, 35, 245 ועוד.
אני חושב שאלן ניסה להציג מפה של המסלולים הרגילים, כי להכניס מסלולים חלופיים בשעות הערב ובשבת יהפוך את המפה לבלתי-קריאה.
גם קו 23 בקרית חיים
מסלול שונה בשבת.
 
גם קו 136 יש לו מסלול לשבת

עבור שבת צריך מפה נפרדית.
יש הרבה הבדלים בין מסלולי הקווים הרגילים לבין המסלולים בשבת, וגם הבדלים רבים בין שעות היום בשבת לבין מוצאי שבת. יש קווים שלמים שפועלים רק בשבת: 23, 25, 35, 245 ועוד.
אני חושב שאלן ניסה להציג מפה של המסלולים הרגילים, כי להכניס מסלולים חלופיים בשעות הערב ובשבת יהפוך את המפה לבלתי-קריאה.
גם קו 136 יש לו מסלול לשבת
 

alantan

New member
תודה! אזכור זאת כשאעבוד על מפה השבת



הערה לגבי קו 23 בקרית ים - יש לו מעקף בשבת באיזור קרית שמואל, בכיוון הנסיעה מקרית ים לקרית אתא הוא ממשיך ישר ומדלג על הכניסה לקרית שמואל ולתחנת הרכבת, בכיוון ההפוך הוא עושה סיבוב קצר דרך ק. חיים מערבית.
תודה! אזכור זאת כשאעבוד על מפה השבת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה