איליה קוגן
New member
לא נסעתי בהם, אבל זה מה שמופיע ב"כל-קו". +
עוד כמה דברים:
1. נראה לי שחסרה תחנה ל-76/77 בקומוי פינת קלישר (וידאתי את קיומה ב"כל קו").
2. ברחוב חטיבת כרמלי קשה לי להבין מה הקווים אומרים. הרי יש ארבעה קווי אוטובוס (40, 40א, 42, 42א) והם מצוירים כשני קווים מקבילים. אז לא כל כך ברור מה החלוקה של ארבעת הקווים על פי השניים.
ולעניין כללי - אני תוהה בעניין הפתרון של קווים כהים ובהירים. כשקו כהה (כמו 111) נוסע באותו רחוב כמו קו בהיר (כמו 115), הבהיר נעלם. אבל למה דווקא 115 הוא זה שנעלם? מה היתרון של 111 עליו, או של 112 על פני 3, או של 11, 12 (קריות) על פני 13? לקח לי קצת זמן עד שהבנתי מה המסלול של קו 13 בקריות, כי ראיתי שהוא נעלם פתאם. אולי היה עדיף אם 13 היה צהוב לכל אורכו (ולא נבלע בכתום), ולעומת זאת 115 אולי צריך להיות ירוק כהה לכל אורכו (ואז יש לו זכות להתלכד עם 111). אשמח לשמוע מה היו השיקולים שלך ומה אתה חושב בעניין.
לא נסעתי בהם, אבל זה מה שמופיע ב"כל-קו". +התחנה הסופית רשומה כמגידו באתר המפות
אשמח אם הם באמת מסיימים בתחנת המוצא כי הדבר יפשט את המפה.
עוד כמה דברים:
1. נראה לי שחסרה תחנה ל-76/77 בקומוי פינת קלישר (וידאתי את קיומה ב"כל קו").
2. ברחוב חטיבת כרמלי קשה לי להבין מה הקווים אומרים. הרי יש ארבעה קווי אוטובוס (40, 40א, 42, 42א) והם מצוירים כשני קווים מקבילים. אז לא כל כך ברור מה החלוקה של ארבעת הקווים על פי השניים.
ולעניין כללי - אני תוהה בעניין הפתרון של קווים כהים ובהירים. כשקו כהה (כמו 111) נוסע באותו רחוב כמו קו בהיר (כמו 115), הבהיר נעלם. אבל למה דווקא 115 הוא זה שנעלם? מה היתרון של 111 עליו, או של 112 על פני 3, או של 11, 12 (קריות) על פני 13? לקח לי קצת זמן עד שהבנתי מה המסלול של קו 13 בקריות, כי ראיתי שהוא נעלם פתאם. אולי היה עדיף אם 13 היה צהוב לכל אורכו (ולא נבלע בכתום), ולעומת זאת 115 אולי צריך להיות ירוק כהה לכל אורכו (ואז יש לו זכות להתלכד עם 111). אשמח לשמוע מה היו השיקולים שלך ומה אתה חושב בעניין.