פרסום של מטרופולין על עלייה בדלת האחורית בקוים 29 ו 39

מצב
הנושא נעול.
החוויה שלי מקו 39 מהבוקר

פרסום של מטרופולין על עלייה בדלת האחורית בקוים 29 ו 39
החל ממחר
[URL]http://www.metropoline.com/files/files/15001796_back.pdf[/URL]
החוויה שלי מקו 39 מהבוקר
עליתי על האוטובוס ברחוב התע״ש בשעה 8:40. כניסה מדלת אחורית עובדת, שקע יו אס בי לכל מושב עבור קישקושי סלולר ללא הגבלת סוללה, לא עובר דרך מרכז הרצליה. נשמע יופי.
גבירותי ורבותי, בשעה 9:40 האוטובוס עבר את צומת רעננה, זאת אומרת בפקקים איומים של כפר סבא לקח שעה שלמה להגיע רק לצומת רעננה! משך הנסיעה עד רחוב מדינת היהודים בהרצליה פיתוח: שעתיים פחות רבע.
בגלל שזה אוטובוס עירוני, והמושבים לא הכי נוחים, אבל זמן נסיעה ארוך מאוד - כאמור שעתיים פחות רבע, דפקתי את הגב והתחת. אי אפשר לשבת על המושבים האלה כל כך הרבה זמן.
ברצוני לאמר שגם ברכב פרטי לוקח לי להגיע לעבודה יותר משעה, וגם יוצא לפעמים שעה וחצי. המצב קטסטרופלי ואין לי מילים מספיק חמורות לתאר את המצב. בלי נת״צ אין תכלית לקו הזה, וראש העיר כפר סבא אומר שאי אפשר להקצות נת״צ לפני פתיחת 531 (מה הקשר?). שיסלק את החניות מרחוב ויצמן ויתן נתיב אחד לתח״צ ונתיב אחד למכוניות. כנ״ל ברחוב זבוטינסקי. זה בהחלט אפשרי. אבל לא רוצים לפגוע בפרייבטים.
כמובן שאם הייתי יוצא ב 6:30 בבוקר היה קל יותר, אבל אם אני יוצא ב 6:30 אני לוקח אוטו ומגיע יותר מהר.
 
טשרניחובסקי ולא זבוטינסקי

החוויה שלי מקו 39 מהבוקר
עליתי על האוטובוס ברחוב התע״ש בשעה 8:40. כניסה מדלת אחורית עובדת, שקע יו אס בי לכל מושב עבור קישקושי סלולר ללא הגבלת סוללה, לא עובר דרך מרכז הרצליה. נשמע יופי.
גבירותי ורבותי, בשעה 9:40 האוטובוס עבר את צומת רעננה, זאת אומרת בפקקים איומים של כפר סבא לקח שעה שלמה להגיע רק לצומת רעננה! משך הנסיעה עד רחוב מדינת היהודים בהרצליה פיתוח: שעתיים פחות רבע.
בגלל שזה אוטובוס עירוני, והמושבים לא הכי נוחים, אבל זמן נסיעה ארוך מאוד - כאמור שעתיים פחות רבע, דפקתי את הגב והתחת. אי אפשר לשבת על המושבים האלה כל כך הרבה זמן.
ברצוני לאמר שגם ברכב פרטי לוקח לי להגיע לעבודה יותר משעה, וגם יוצא לפעמים שעה וחצי. המצב קטסטרופלי ואין לי מילים מספיק חמורות לתאר את המצב. בלי נת״צ אין תכלית לקו הזה, וראש העיר כפר סבא אומר שאי אפשר להקצות נת״צ לפני פתיחת 531 (מה הקשר?). שיסלק את החניות מרחוב ויצמן ויתן נתיב אחד לתח״צ ונתיב אחד למכוניות. כנ״ל ברחוב זבוטינסקי. זה בהחלט אפשרי. אבל לא רוצים לפגוע בפרייבטים.
כמובן שאם הייתי יוצא ב 6:30 בבוקר היה קל יותר, אבל אם אני יוצא ב 6:30 אני לוקח אוטו ומגיע יותר מהר.
טשרניחובסקי ולא זבוטינסקי
 

טנק2

New member
נת"ץ גם לא יפתור את הבעיה, כי הוא יהיה בצד הימני של הכביש

החוויה שלי מקו 39 מהבוקר
עליתי על האוטובוס ברחוב התע״ש בשעה 8:40. כניסה מדלת אחורית עובדת, שקע יו אס בי לכל מושב עבור קישקושי סלולר ללא הגבלת סוללה, לא עובר דרך מרכז הרצליה. נשמע יופי.
גבירותי ורבותי, בשעה 9:40 האוטובוס עבר את צומת רעננה, זאת אומרת בפקקים איומים של כפר סבא לקח שעה שלמה להגיע רק לצומת רעננה! משך הנסיעה עד רחוב מדינת היהודים בהרצליה פיתוח: שעתיים פחות רבע.
בגלל שזה אוטובוס עירוני, והמושבים לא הכי נוחים, אבל זמן נסיעה ארוך מאוד - כאמור שעתיים פחות רבע, דפקתי את הגב והתחת. אי אפשר לשבת על המושבים האלה כל כך הרבה זמן.
ברצוני לאמר שגם ברכב פרטי לוקח לי להגיע לעבודה יותר משעה, וגם יוצא לפעמים שעה וחצי. המצב קטסטרופלי ואין לי מילים מספיק חמורות לתאר את המצב. בלי נת״צ אין תכלית לקו הזה, וראש העיר כפר סבא אומר שאי אפשר להקצות נת״צ לפני פתיחת 531 (מה הקשר?). שיסלק את החניות מרחוב ויצמן ויתן נתיב אחד לתח״צ ונתיב אחד למכוניות. כנ״ל ברחוב זבוטינסקי. זה בהחלט אפשרי. אבל לא רוצים לפגוע בפרייבטים.
כמובן שאם הייתי יוצא ב 6:30 בבוקר היה קל יותר, אבל אם אני יוצא ב 6:30 אני לוקח אוטו ומגיע יותר מהר.
נת"ץ גם לא יפתור את הבעיה, כי הוא יהיה בצד הימני של הכביש
בעיקר ברחובות ראשיים צרים עם הרבה פניות בשלושת הערים.
הקו המהיר/BRT אמור לעבור בבן יהודה בכפ"ס, ויצמן רעננה, והבריגדה בהרצליה. הוא יעבור במקומות מרכזיים כמו תחנת הרכבת ברעננה (בית לוינשטיין) מסוף התעש (מוצא) טשרניחובסקי/מנחם בגין, צומת רעננה צפון, אזור התעשייה ברעננה.
לרוב מדובר על כבישים מהירים עם 2 ו3 נתיבים שיוכלו להכיל נת"צ. לא חונים כמעטט בשוליים ומהירות מותרת גבוהה.
זו יציאה קלאסית ממרכז העיר החונק, שגם על הדרך עוברת בבין תחומי. בסוף הקו יסתיים בקומפלקס העצום של שבעת הכוכבים, תחנת רכבת הרצליה (לכיוון הצפון), הרצליה פיתוח, הים, קניון ארנה, ועוד 70 אלף חברות הייטק באזוה"ת הזה.
&nbsp
חוץ מזה, שתי שכונות ענקיות נבנות היום בצפון שתי הערים רעננה וכפ"ס: השכונה הירוקה, עם קניון-מוקד משיכה ותעסוקה, וגם קרבה לבית חולים "מאיר", ושכונת נווה זמר, עם משהו כמו 50 אלף תושבים (ומכוניות לא עלינו, שיימנעו אם יהיה קו מהיר נורמלי לרכבת לת"א).
זה אידאי
 

alantan

New member
קו ה-BRT הוורוד מתוכנן לעבור בויצמן כפ"ס ואחוזה ברעננה

נת"ץ גם לא יפתור את הבעיה, כי הוא יהיה בצד הימני של הכביש
בעיקר ברחובות ראשיים צרים עם הרבה פניות בשלושת הערים.
הקו המהיר/BRT אמור לעבור בבן יהודה בכפ"ס, ויצמן רעננה, והבריגדה בהרצליה. הוא יעבור במקומות מרכזיים כמו תחנת הרכבת ברעננה (בית לוינשטיין) מסוף התעש (מוצא) טשרניחובסקי/מנחם בגין, צומת רעננה צפון, אזור התעשייה ברעננה.
לרוב מדובר על כבישים מהירים עם 2 ו3 נתיבים שיוכלו להכיל נת"צ. לא חונים כמעטט בשוליים ומהירות מותרת גבוהה.
זו יציאה קלאסית ממרכז העיר החונק, שגם על הדרך עוברת בבין תחומי. בסוף הקו יסתיים בקומפלקס העצום של שבעת הכוכבים, תחנת רכבת הרצליה (לכיוון הצפון), הרצליה פיתוח, הים, קניון ארנה, ועוד 70 אלף חברות הייטק באזוה"ת הזה.
&nbsp
חוץ מזה, שתי שכונות ענקיות נבנות היום בצפון שתי הערים רעננה וכפ"ס: השכונה הירוקה, עם קניון-מוקד משיכה ותעסוקה, וגם קרבה לבית חולים "מאיר", ושכונת נווה זמר, עם משהו כמו 50 אלף תושבים (ומכוניות לא עלינו, שיימנעו אם יהיה קו מהיר נורמלי לרכבת לת"א).
זה אידאי
קו ה-BRT הוורוד מתוכנן לעבור בויצמן כפ"ס ואחוזה ברעננה
אבל עקב התנגדותה של עיריית רעננה יש ספק לגבי הקמתו. אין טעם להעביר BRT בצירים דלילים יחסית כמו בן יהודה בכפר סבא וויצמן ברעננה.
&nbsp
דווקא נת"צ ימני יכול לתפקד היטב בקטעים מסויימים בכפר סבא, בתור שלב ביניים. למשל לאורך ויצמן מסוקולוב עד טשרניחובסקי ובטשרניחובסקי עד צומת כפר סבא. מדובר בציר שאין שם חניה מימין ואין חנויות רבות חוץ מקטע בודד ליד ביטוח לאומי.
 

טנק2

New member
סביר להניח שעיריית רעננה לא תיכנע

קו ה-BRT הוורוד מתוכנן לעבור בויצמן כפ"ס ואחוזה ברעננה
אבל עקב התנגדותה של עיריית רעננה יש ספק לגבי הקמתו. אין טעם להעביר BRT בצירים דלילים יחסית כמו בן יהודה בכפר סבא וויצמן ברעננה.
&nbsp
דווקא נת"צ ימני יכול לתפקד היטב בקטעים מסויימים בכפר סבא, בתור שלב ביניים. למשל לאורך ויצמן מסוקולוב עד טשרניחובסקי ובטשרניחובסקי עד צומת כפר סבא. מדובר בציר שאין שם חניה מימין ואין חנויות רבות חוץ מקטע בודד ליד ביטוח לאומי.
סביר להניח שעיריית רעננה לא תיכנע
ולכן אפשר להעביר את הBRT מויצמן ודרך ירושלים, שם יוכל לנסוע הרבה יותר מהר, וגם לעבור בקרבת נווה זמר-פרויקט ענק של בניינים בני 5 ו6 קומות, הדורש תח"צ טובה. גם אזור התעשייה צפוי להתרחב-מגדלים נוספים נבנים באזור. השכונה הירוקה-כל אלה.
וככלל, אחוזה הוא פקק תחבורתי אחד גדול. עלייה וירידה מכל תחנה, כניסות ימינה ורמזורים, רחוב צר שלא יורחב והתנגדות העירייה לשנות את צביון העיר ימנעו מעבר באחוזה. ולכן, יש למצוא פשרה בויצמן.
 
בויצמן לא צריך BRT. בא נראה שיהיה קו אחד רגיל שנוסע

סביר להניח שעיריית רעננה לא תיכנע
ולכן אפשר להעביר את הBRT מויצמן ודרך ירושלים, שם יוכל לנסוע הרבה יותר מהר, וגם לעבור בקרבת נווה זמר-פרויקט ענק של בניינים בני 5 ו6 קומות, הדורש תח"צ טובה. גם אזור התעשייה צפוי להתרחב-מגדלים נוספים נבנים באזור. השכונה הירוקה-כל אלה.
וככלל, אחוזה הוא פקק תחבורתי אחד גדול. עלייה וירידה מכל תחנה, כניסות ימינה ורמזורים, רחוב צר שלא יורחב והתנגדות העירייה לשנות את צביון העיר ימנעו מעבר באחוזה. ולכן, יש למצוא פשרה בויצמן.
בויצמן לא צריך BRT. בא נראה שיהיה קו אחד רגיל שנוסע
מצפון כפר סבא, דרך ויצמן ברעננה, ירושלים והבריגדה היהודית עד להרצליה פיתוח.
קו רגיל אחד.
אחרי זה, אם הקו הזה יתמוטט מרוב עומס, יהיה אולי טעם לדבר על BRT בצירים הללו...
 

טנק2

New member
מכיוון שעיריית רעננה היא היחידה שמתנגדת, חשבתי לשנות רק שם

בויצמן לא צריך BRT. בא נראה שיהיה קו אחד רגיל שנוסע
מצפון כפר סבא, דרך ויצמן ברעננה, ירושלים והבריגדה היהודית עד להרצליה פיתוח.
קו רגיל אחד.
אחרי זה, אם הקו הזה יתמוטט מרוב עומס, יהיה אולי טעם לדבר על BRT בצירים הללו...
מכיוון שעיריית רעננה היא היחידה שמתנגדת, חשבתי לשנות רק שם
אבל זה יהיה בעייתי...
אכן קו מאוד חסר הוא על הציר הזה, קו 49. לא בטוח שהוא יתמוטט מרוב עומס, אבל הוא אכן קו חשוב-התע"ש בכפ"ס, בית חולים מאיר ומ"רם, השכונה הירוקה+קניון, צומת רעננה צפון, אזוה"ת, תחנת הרכבת העתידית בבית לוינשטיין, הבין תחומי (דרך אגב, על יד הבין תחומי תוקם במקום שדה התעופה שכונת מגורים גדולה מאוד, וזה יבוא בקרוב. כבר היום בעקבות פסיקת עליון נערך השדה לסגירה) שבעת הכוכבים....
&nbsp
לגבי BRT-לא צריך. השאלה כמה חזקה התנגדות עיריית רעננה לגבי אחוזה ואיזה פתרון חלופי אפשר למצוא
 
זה מקרה קלאסי של Take it or Leave it

מכיוון שעיריית רעננה היא היחידה שמתנגדת, חשבתי לשנות רק שם
אבל זה יהיה בעייתי...
אכן קו מאוד חסר הוא על הציר הזה, קו 49. לא בטוח שהוא יתמוטט מרוב עומס, אבל הוא אכן קו חשוב-התע"ש בכפ"ס, בית חולים מאיר ומ"רם, השכונה הירוקה+קניון, צומת רעננה צפון, אזוה"ת, תחנת הרכבת העתידית בבית לוינשטיין, הבין תחומי (דרך אגב, על יד הבין תחומי תוקם במקום שדה התעופה שכונת מגורים גדולה מאוד, וזה יבוא בקרוב. כבר היום בעקבות פסיקת עליון נערך השדה לסגירה) שבעת הכוכבים....
&nbsp
לגבי BRT-לא צריך. השאלה כמה חזקה התנגדות עיריית רעננה לגבי אחוזה ואיזה פתרון חלופי אפשר למצוא
זה מקרה קלאסי של Take it or Leave it
אם עיריית רעננה תצליח לטרפד את ה BRT באחוזה, אז רעננה תישאר ללא BRT כלל.
אבל עד כמה שאני יודע לא רק עיריית רעננה מתנגדת. גם לעיריות כפר סבא והרצליה יש תנאים.
חלק מהעניין זה שהעיריות מנסות לנצל את הפרויקטים הללו על מנת לסחוט מהמדינה השקעות נוספות בעריהן.
ראה ערך ראש עיריית רמת גן הנוכחי והיציאה החדשה שלו על תוואי עילי ברמת גן, אחרי שהתוואי של הקו האדום שונה לתת-קרקעי בין השאר בגלל דרישה של עיריית רמת גן.
סחטנות נטו.
 
לא מקימים BRT בצירים שבהם לא קיימים קווי אוטובוס תדירים

נת"ץ גם לא יפתור את הבעיה, כי הוא יהיה בצד הימני של הכביש
בעיקר ברחובות ראשיים צרים עם הרבה פניות בשלושת הערים.
הקו המהיר/BRT אמור לעבור בבן יהודה בכפ"ס, ויצמן רעננה, והבריגדה בהרצליה. הוא יעבור במקומות מרכזיים כמו תחנת הרכבת ברעננה (בית לוינשטיין) מסוף התעש (מוצא) טשרניחובסקי/מנחם בגין, צומת רעננה צפון, אזור התעשייה ברעננה.
לרוב מדובר על כבישים מהירים עם 2 ו3 נתיבים שיוכלו להכיל נת"צ. לא חונים כמעטט בשוליים ומהירות מותרת גבוהה.
זו יציאה קלאסית ממרכז העיר החונק, שגם על הדרך עוברת בבין תחומי. בסוף הקו יסתיים בקומפלקס העצום של שבעת הכוכבים, תחנת רכבת הרצליה (לכיוון הצפון), הרצליה פיתוח, הים, קניון ארנה, ועוד 70 אלף חברות הייטק באזוה"ת הזה.
&nbsp
חוץ מזה, שתי שכונות ענקיות נבנות היום בצפון שתי הערים רעננה וכפ"ס: השכונה הירוקה, עם קניון-מוקד משיכה ותעסוקה, וגם קרבה לבית חולים "מאיר", ושכונת נווה זמר, עם משהו כמו 50 אלף תושבים (ומכוניות לא עלינו, שיימנעו אם יהיה קו מהיר נורמלי לרכבת לת"א).
זה אידאי
לא מקימים BRT בצירים שבהם לא קיימים קווי אוטובוס תדירים
ועמוסים.
זה מעניין שמתלוננים כאן רבות בפורום על כך שתחנות הרכבת הכבדה נבנות באמצע שום מקום, אבל כשזה מגיע לסלילת מת"צ ל BRT בצירים הראשיים של הערים, יש הדוגלים בדחיקת ה BRT מהצירים הללו לצירים אחרים שלא זקוקים כלל ל BRT.

תסתכל על קווי האוטובוס שקיימים היום בערי השרון ותאמר לעצמך אילו קווים הגיוני שיהפכו לקווי BRT.

בקישור הבא יש רמז.

אם לדעתך ה BRT צריך להיות בבן יהודה, ויצמן והבריגדה היהודית, אז מן הראוי כבר היום להעביר את הקו שאותו הקו הורוד אמור להחליף לרחובות הללו.
מה דעתך?
 

טנק2

New member
אני כמובן חושב שהBRT צריך לדבוק בתכנית המקורית

לא מקימים BRT בצירים שבהם לא קיימים קווי אוטובוס תדירים
ועמוסים.
זה מעניין שמתלוננים כאן רבות בפורום על כך שתחנות הרכבת הכבדה נבנות באמצע שום מקום, אבל כשזה מגיע לסלילת מת"צ ל BRT בצירים הראשיים של הערים, יש הדוגלים בדחיקת ה BRT מהצירים הללו לצירים אחרים שלא זקוקים כלל ל BRT.

תסתכל על קווי האוטובוס שקיימים היום בערי השרון ותאמר לעצמך אילו קווים הגיוני שיהפכו לקווי BRT.

בקישור הבא יש רמז.

אם לדעתך ה BRT צריך להיות בבן יהודה, ויצמן והבריגדה היהודית, אז מן הראוי כבר היום להעביר את הקו שאותו הקו הורוד אמור להחליף לרחובות הללו.
מה דעתך?
אני כמובן חושב שהBRT צריך לדבוק בתכנית המקורית
אבל עיריית רעננה איננה בדעתנו...
 

4XTOS

New member
בשרטוט מופיעה תחנת רכבת כפר סבא צפון

לא מקימים BRT בצירים שבהם לא קיימים קווי אוטובוס תדירים
ועמוסים.
זה מעניין שמתלוננים כאן רבות בפורום על כך שתחנות הרכבת הכבדה נבנות באמצע שום מקום, אבל כשזה מגיע לסלילת מת"צ ל BRT בצירים הראשיים של הערים, יש הדוגלים בדחיקת ה BRT מהצירים הללו לצירים אחרים שלא זקוקים כלל ל BRT.

תסתכל על קווי האוטובוס שקיימים היום בערי השרון ותאמר לעצמך אילו קווים הגיוני שיהפכו לקווי BRT.

בקישור הבא יש רמז.

אם לדעתך ה BRT צריך להיות בבן יהודה, ויצמן והבריגדה היהודית, אז מן הראוי כבר היום להעביר את הקו שאותו הקו הורוד אמור להחליף לרחובות הללו.
מה דעתך?
בשרטוט מופיעה תחנת רכבת כפר סבא צפון
יש תכנונים להקמתה בזמן הקרוב?
 

Citizen Y

New member
להבנתי לפי הפרסומים הBRT לא אמור לעבור בבריגדה בכלל

נת"ץ גם לא יפתור את הבעיה, כי הוא יהיה בצד הימני של הכביש
בעיקר ברחובות ראשיים צרים עם הרבה פניות בשלושת הערים.
הקו המהיר/BRT אמור לעבור בבן יהודה בכפ"ס, ויצמן רעננה, והבריגדה בהרצליה. הוא יעבור במקומות מרכזיים כמו תחנת הרכבת ברעננה (בית לוינשטיין) מסוף התעש (מוצא) טשרניחובסקי/מנחם בגין, צומת רעננה צפון, אזור התעשייה ברעננה.
לרוב מדובר על כבישים מהירים עם 2 ו3 נתיבים שיוכלו להכיל נת"צ. לא חונים כמעטט בשוליים ומהירות מותרת גבוהה.
זו יציאה קלאסית ממרכז העיר החונק, שגם על הדרך עוברת בבין תחומי. בסוף הקו יסתיים בקומפלקס העצום של שבעת הכוכבים, תחנת רכבת הרצליה (לכיוון הצפון), הרצליה פיתוח, הים, קניון ארנה, ועוד 70 אלף חברות הייטק באזוה"ת הזה.
&nbsp
חוץ מזה, שתי שכונות ענקיות נבנות היום בצפון שתי הערים רעננה וכפ"ס: השכונה הירוקה, עם קניון-מוקד משיכה ותעסוקה, וגם קרבה לבית חולים "מאיר", ושכונת נווה זמר, עם משהו כמו 50 אלף תושבים (ומכוניות לא עלינו, שיימנעו אם יהיה קו מהיר נורמלי לרכבת לת"א).
זה אידאי
להבנתי לפי הפרסומים הBRT לא אמור לעבור בבריגדה בכלל
אלא אמור לעבור כמו 501 על סוקולוב.
כמובן שזה נשמע דמיוני כאשר עכשיו שוב משפצים את סוקולוב ובטח שלא עושים דבר בנידון אבל כך מופיע בכל השרטוטים שראיתי.
האם זה השתנה?
 
לא השתנה, לקו הורוד מתוכנן להיות עד מחלף הסירה מסלול דומה

להבנתי לפי הפרסומים הBRT לא אמור לעבור בבריגדה בכלל
אלא אמור לעבור כמו 501 על סוקולוב.
כמובן שזה נשמע דמיוני כאשר עכשיו שוב משפצים את סוקולוב ובטח שלא עושים דבר בנידון אבל כך מופיע בכל השרטוטים שראיתי.
האם זה השתנה?
לא השתנה, לקו הורוד מתוכנן להיות עד מחלף הסירה מסלול דומה
למסלולים של קווים 29 ו 501.
 

טנק2

New member
קו 39 נוסע ריק

פרסום של מטרופולין על עלייה בדלת האחורית בקוים 29 ו 39
החל ממחר
[URL]http://www.metropoline.com/files/files/15001796_back.pdf[/URL]
קו 39 נוסע ריק
מעדויות שאספתי בשלושת הימים האחרונים, המציאות היא שקו 39, שאינו ממותג מספיק, נוסע כמעט ריק, ו29 המוכר מפוצץ עד אפס מקום. וזה לווא דווקא העניין בהרצליה-גם לכיוון כפ"ס-ברעננה, כפ"ס ואילך עד לסוף. לעומת זאת, 39 שאחריו היה די ריק, כי הוא לא מספיק מוכר.
נוסף על כך, יוצא הרבה יותר מדי שהם לא באים-בעיקר בבוקר. מכיוון שיש רווח בין הנסיעה של שש וחצי לשבע, ועד שהוא מגיע, כל התגבור של הבוקר מתפספס ומגיע רק ב9 לתחנות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה