כעת קראתי את מאמרך לבחינת הפרויקט הלבוביציאני
אני מצטט מסוף מאמרך:
"בנימה אישית אוסיף כי התוודעתי למשנתו של ליבוביץ בשלב קריטי בחיי. אינני יודע היכן הייתי היום בלעדיו. אהבתי את ליבוביץ בחייו וגמעתי בשקיקה את הרצאותיו; לימים אף זכיתי להנחות את מקצתן. בחרתי ללמוד מתמטיקה באוניברסיטה העברית בזכותו. אלא שברוח דברי אריסטו על אפלטון מורו, מצאתי את עצמי [אמנם] אוהב את ליבוביץ, אך האחריות לגורלה של היהדות ושל העם היושב בציון, אחריות שספגתי מלוא החופן ממנו, חשובה לי יותר".
פיסקה זו בהחלט מתיחסת אל בסיס-שאלתי. עם זאת, אשמח אם תוכל להתיחס ספציפית לאותן נקודות בשאלתי שלא קיבלו מענה לגמרי-ממוקד בפיסקה המצוטטת.
כמו כן, שמתי לב שמאמרך הנ"ל מתיחס כולו לשאלה ג שלי. לאור זאת, אנסח קצת אחרת את שאלה ג: האם פרט לנושאים המשיקים אל יחסי: יהדות, עם-ישראל ומדינת-ישראל, יש נקודות נוספות שבהן אתה רואה את עצמך חלוק על ליבוביץ. הרי תסכים איתי, שליבוביץ לא עסק רק בנושאים הנ"ל, אלא בנושאים רבים נוספים, כגון בסוגיות של היחס לנצרות, הנמקת הרצון, הבעיה הפסיכופיזית, התפתחות ותורשה, וכדומה.
אני מצטט מסוף מאמרך:
"בנימה אישית אוסיף כי התוודעתי למשנתו של ליבוביץ בשלב קריטי בחיי. אינני יודע היכן הייתי היום בלעדיו. אהבתי את ליבוביץ בחייו וגמעתי בשקיקה את הרצאותיו; לימים אף זכיתי להנחות את מקצתן. בחרתי ללמוד מתמטיקה באוניברסיטה העברית בזכותו. אלא שברוח דברי אריסטו על אפלטון מורו, מצאתי את עצמי [אמנם] אוהב את ליבוביץ, אך האחריות לגורלה של היהדות ושל העם היושב בציון, אחריות שספגתי מלוא החופן ממנו, חשובה לי יותר".
פיסקה זו בהחלט מתיחסת אל בסיס-שאלתי. עם זאת, אשמח אם תוכל להתיחס ספציפית לאותן נקודות בשאלתי שלא קיבלו מענה לגמרי-ממוקד בפיסקה המצוטטת.
כמו כן, שמתי לב שמאמרך הנ"ל מתיחס כולו לשאלה ג שלי. לאור זאת, אנסח קצת אחרת את שאלה ג: האם פרט לנושאים המשיקים אל יחסי: יהדות, עם-ישראל ומדינת-ישראל, יש נקודות נוספות שבהן אתה רואה את עצמך חלוק על ליבוביץ. הרי תסכים איתי, שליבוביץ לא עסק רק בנושאים הנ"ל, אלא בנושאים רבים נוספים, כגון בסוגיות של היחס לנצרות, הנמקת הרצון, הבעיה הפסיכופיזית, התפתחות ותורשה, וכדומה.