אבל זה הקטע גבר, זו לא סדרה שמנסה לספר סיפור בכלל.
בכל ההיטמנים תמיד היתה עלילה גרועה שהיא היתה כל כך גרועה שהיוצרים אפילו לא עשו לה קטעי קישור כי הם ידעו שזה לא מעניין אף אחד.
זה משחק של שלבים שאתה כל פעם משחק בהם שוב כדיהשתפר, נראה שIO סוף סוף הבינה שזה מה שהפאנבייס של הסדרה אוהב, כי בכל משך 2016 יהיו משימות חדשות
בתוך שלבים ישנים ומטרות חדשות לרצוח, כי החרישה הזו זה האפיל.
אם הם ינסו לבנות דומה שונה ולהתמקד בעלילה ייצא להם היטמן שחוטא למה שאני ואנשים אחרים שאוהבים את הסדרה רוצים, מה שאמרת מתאים בעיני לסדרת צד.
פשוט צריך להיות במיינד set הנכון למשחקים האלה, לא לצפות מראש לעלילה ואז נהנהים
אני מבין אותך בקטע של המכשף 3 וכאלה שאתה חייב לסיים אבל נגיד במיוחד במשחקים של בטסדה כמו פוללאוט אני חושב שתהנה מהמשחק פי כמה אם לא תכריח את עצמך לסיים את הקמפיין הראשי ופשוט תטייל ותישאב לעולם של המשחק.
לטעמי זו ההנאה הגדולה של משחק WRPG. כידוע לך אני כמוך וגם במשחקים עם העולם הכי פתוח אני מחפש חוויה לינארית מחפש את החלק הכי עסיסי במשחק ושוכח מהזבל.
אבל שוב לטעמי האישי, הקווסטים הראשיים במשחקי WRPG הם לא הקרם דה לה קרם.
שמע אני ביזבזתי על סקיירים 300 שעות מהחיים בלי לסיים את הקמפיין שלו,
זה רשמית המשחק ששיחקתי הכי הרבה זמן בחיים שלי, אבל זה היופי שאתה יכול לקבוע לעצמך אם מיצית.