והשנה מגיעים מבני ברק לים עם חברת...:

מצב
הנושא נעול.
הדשא אצל השכן ירוק יותר

אני מריח בלגן
לא ברור לי איך תדירות של כמה דקות תוחלף באוטובוס פעם ב-45 דקות, וההסבר מראש שאומר "עם זאת, בשל המגבלות האמורות, למרות הרצון הטוב לסייע ולא להשאיר את תושבי בני ברק בתקופה זו ללא שרות לים, ייתכן ולא תקבלו את השרות שהורגלתם בעבר" מכין את תושבי בני ברק לגרוע מכל.
הדשא אצל השכן ירוק יותר
קו 161 יתוגבר על ידי מפרקיות וסידורים נוספים כדי לענות על הביקוש שיהיה לכיוון חוף שרתון
 

mister K

New member
בלאגן יהיה בטוח.

אני מריח בלגן
לא ברור לי איך תדירות של כמה דקות תוחלף באוטובוס פעם ב-45 דקות, וההסבר מראש שאומר "עם זאת, בשל המגבלות האמורות, למרות הרצון הטוב לסייע ולא להשאיר את תושבי בני ברק בתקופה זו ללא שרות לים, ייתכן ולא תקבלו את השרות שהורגלתם בעבר" מכין את תושבי בני ברק לגרוע מכל.
בלאגן יהיה בטוח.
השירות צפוי להיות פחות טוב מהשירות שנתנה דן.
פחות חלופות, תדירות נמוכה ובטח גם שעת סיום יותר מוקדמת ללא אוטובוסים נוספים מעבר ללו"ז הרשמי.
 

orenhz

Member
להורן-לייבוביץ' יש צי אוטובוסים די גדול

בלאגן יהיה בטוח.
השירות צפוי להיות פחות טוב מהשירות שנתנה דן.
פחות חלופות, תדירות נמוכה ובטח גם שעת סיום יותר מוקדמת ללא אוטובוסים נוספים מעבר ללו"ז הרשמי.
להורן-לייבוביץ' יש צי אוטובוסים די גדול
אני מאמין שהם יבצעו חלק ניכר מהנסיעות.
גל למסיעי שאשא לא חסר אוטובוסים. בעיקר לאור העובדה שזאת חברה שפועלת רבות בתחום הסעת תלמידים לבי"ס, מה שלא מתבצע בחופש...
 

droriko

New member
נצל"ש שאלה היסטורית

והשנה מגיעים מבני ברק לים עם חברת...:
............ קווים !

אחרי שכבר התרגלנו שקווים עונתיים ב"דן" עוברים לחברות אחרות (96/97 מטרופולין, 463 קווים בשנה שעברה), השנה עובר קו 98 של דן לחב' קווים (לפחות למשך העונה הקרובה...)

הקו יופעל מב"ב ב-3 חלופות שימוספרו 850/860/870 ישירות לחוץ הנפרד בהרצליה.
אלא שהשנה בעקבות רצף אירועים מורכב, התדירות תהיה "מעט" שונה. אחרי שהורגלנו לראות את קו 98 יוצא בתדירות של כל כמה דק', השנה נראה אוטובוסים בהפרש של 45 ויותר (צירוף של הרמדאן, בין הזמנים, תחילת הפעלת אשכול מודיעין.

בחב' קווים מנסים לעבוד על עניין היח"צ שלהם ודאגו להוסיף מראש את ההודעה הבאה:

לציבור הנוסעים!
בשנים עברו, הפעילה חברת 'דן' קווי תחבורה מבני ברק לחוף הנפרד בהרצליה בתקופת חופשת הקיץ. השנה, התבקשה חברת 'קווים' ע"י משרד התחבורה להפעיל את הקווים. יש לציין, שבתקופה הנוכחית, עסוקה חברת 'קווים' בהשקת אשכולות-קווים חדשים בהם זכתה לאחרונה במכרזי משרד התחבורה. גם הפעלת קווי השירות הוותיקים של החברה בתקופת בין הזמנים, שחופפת השנה לחודש ה'ראמדן', דורשת היערכות מיוחדת ומוגברת. כמו כן, צי האוטובוסים שברשות 'קווים', מופעל בקווי השירות של החברה ברחבי הארץ, ואינו מספיק להפעלת קווי השירות המיוחדים. למרות כל זאת, בכדי למנוע מצב בו יבוטלו הקווים לחלוטין, התאמצנו לגייס אוטובוסים שכורים ולייחד את המשאבים הדרושים, ולהיענות לאתגר ולסייע בהפעלת קווי השירות מבני ברק לחוף הנפרד בהרצליה. עם זאת, בשל המגבלות האמורות, למרות הרצון הטוב לסייע ולא להשאיר את תושבי בני ברק בתקופה זו ללא שרות לים, ייתכן ולא תקבלו את השרות שהורגלתם בעבר; ואנו מתנצלים מראש על כך. הקווים לא יופעלו במתכונתם בשנים עברו; וזאת עקב המגבלות האמורות, ולאחר חשיבה
מעמיקה והתייעצות עם גורמים המכירים את התחום וע"פ אישור משרד התחבורה. הקווים יופעלו אפוא במתכונת הבאה:
• מסלולי האיסוף והפיזור יהיו לאורך הצירים הראשיים בלבד.
• הגבייה תתבצע בכניסה וביציאה לחוף.
תעריפי הנסיעה החדשים הינם כפי שנקבעו על ידי משרד התחבורה.
אנו נעשה כל שביכולתנו כדי לספק את השירות הטוב שאנו רגילים לתת.
בתקווה להבנה
חברת קווים


שמישהו יסביר לי למה בחרו דווקא בחב' קווים לביצוע המשימה הזאת (ויאוליה נראה לי יותר מתאימים כרגע)

לתושבי ב"ב


http://www.kavim-t.co.il/download/files/קווים - חוף הרצליה חצי גליון_2.pdf
נצל"ש שאלה היסטורית
באיזה שנים פעל המסוף של קו 98 ברחוב אהרונוביץ'?(איפה שהיום מסתבר נמצאת תחנת המוצא של קו 2)
 

Ccyclist

Well-known member
מדובר בהורדת 80% מהקיבולת בקו. גרוע ביותר.

והשנה מגיעים מבני ברק לים עם חברת...:
............ קווים !

אחרי שכבר התרגלנו שקווים עונתיים ב"דן" עוברים לחברות אחרות (96/97 מטרופולין, 463 קווים בשנה שעברה), השנה עובר קו 98 של דן לחב' קווים (לפחות למשך העונה הקרובה...)

הקו יופעל מב"ב ב-3 חלופות שימוספרו 850/860/870 ישירות לחוץ הנפרד בהרצליה.
אלא שהשנה בעקבות רצף אירועים מורכב, התדירות תהיה "מעט" שונה. אחרי שהורגלנו לראות את קו 98 יוצא בתדירות של כל כמה דק', השנה נראה אוטובוסים בהפרש של 45 ויותר (צירוף של הרמדאן, בין הזמנים, תחילת הפעלת אשכול מודיעין.

בחב' קווים מנסים לעבוד על עניין היח"צ שלהם ודאגו להוסיף מראש את ההודעה הבאה:

לציבור הנוסעים!
בשנים עברו, הפעילה חברת 'דן' קווי תחבורה מבני ברק לחוף הנפרד בהרצליה בתקופת חופשת הקיץ. השנה, התבקשה חברת 'קווים' ע"י משרד התחבורה להפעיל את הקווים. יש לציין, שבתקופה הנוכחית, עסוקה חברת 'קווים' בהשקת אשכולות-קווים חדשים בהם זכתה לאחרונה במכרזי משרד התחבורה. גם הפעלת קווי השירות הוותיקים של החברה בתקופת בין הזמנים, שחופפת השנה לחודש ה'ראמדן', דורשת היערכות מיוחדת ומוגברת. כמו כן, צי האוטובוסים שברשות 'קווים', מופעל בקווי השירות של החברה ברחבי הארץ, ואינו מספיק להפעלת קווי השירות המיוחדים. למרות כל זאת, בכדי למנוע מצב בו יבוטלו הקווים לחלוטין, התאמצנו לגייס אוטובוסים שכורים ולייחד את המשאבים הדרושים, ולהיענות לאתגר ולסייע בהפעלת קווי השירות מבני ברק לחוף הנפרד בהרצליה. עם זאת, בשל המגבלות האמורות, למרות הרצון הטוב לסייע ולא להשאיר את תושבי בני ברק בתקופה זו ללא שרות לים, ייתכן ולא תקבלו את השרות שהורגלתם בעבר; ואנו מתנצלים מראש על כך. הקווים לא יופעלו במתכונתם בשנים עברו; וזאת עקב המגבלות האמורות, ולאחר חשיבה
מעמיקה והתייעצות עם גורמים המכירים את התחום וע"פ אישור משרד התחבורה. הקווים יופעלו אפוא במתכונת הבאה:
• מסלולי האיסוף והפיזור יהיו לאורך הצירים הראשיים בלבד.
• הגבייה תתבצע בכניסה וביציאה לחוף.
תעריפי הנסיעה החדשים הינם כפי שנקבעו על ידי משרד התחבורה.
אנו נעשה כל שביכולתנו כדי לספק את השירות הטוב שאנו רגילים לתת.
בתקווה להבנה
חברת קווים


שמישהו יסביר לי למה בחרו דווקא בחב' קווים לביצוע המשימה הזאת (ויאוליה נראה לי יותר מתאימים כרגע)

לתושבי ב"ב


http://www.kavim-t.co.il/download/files/קווים - חוף הרצליה חצי גליון_2.pdf
מדובר בהורדת 80% מהקיבולת בקו. גרוע ביותר.
חישוב פשוט:

השירות הקודם - מפרקית כל 5 דקות = 12 מפרקיות בשעה.
השירות המוצע 3 אוטובוסים כל 45 דקות = 4 אוטובוסים קצרים לשעה (בהנחה ש 850 יצא בעגולה, 860 ברבע, 870 בחצי, ו850 שוב ברבע ל..)

השירות החדש נותן קצת יותר מ2 מפרקיות, נגיד 2.5 מפרקיות, וזה אומר קצת יותר משישית מהקיבולת הקודמת בקו, נעשה להם הנחה ונקרא לזה חמישית.

המשמעות היא של80% מהנוסעים שנסעו בקו בשנה שעברה (ולפי העדויות כאן יצאו מפרקיות עמוסות) לא ימצא מקום ב"שירות" החדש הזה, וכולנו יודעים שמדובר בציבור שיודע להתאגד ולעמוד על שלו... מתכון לצרות. כבר שמענו איך מונעים מאוטובוסים לעזוב תחנות עמוסות בנוסעים באזורים האלו בארועים חד פעמיים שחברות התחבורה אולי לא יכלו לחזות. במקרה הזה מדובר במצב שחברת התחבורה יודעת שרק לחמישית מהנוסעים בתחנות ימצא מקום באוטובוסים שלה.
 

droriko

New member
הקו יקרוס

מדובר בהורדת 80% מהקיבולת בקו. גרוע ביותר.
חישוב פשוט:

השירות הקודם - מפרקית כל 5 דקות = 12 מפרקיות בשעה.
השירות המוצע 3 אוטובוסים כל 45 דקות = 4 אוטובוסים קצרים לשעה (בהנחה ש 850 יצא בעגולה, 860 ברבע, 870 בחצי, ו850 שוב ברבע ל..)

השירות החדש נותן קצת יותר מ2 מפרקיות, נגיד 2.5 מפרקיות, וזה אומר קצת יותר משישית מהקיבולת הקודמת בקו, נעשה להם הנחה ונקרא לזה חמישית.

המשמעות היא של80% מהנוסעים שנסעו בקו בשנה שעברה (ולפי העדויות כאן יצאו מפרקיות עמוסות) לא ימצא מקום ב"שירות" החדש הזה, וכולנו יודעים שמדובר בציבור שיודע להתאגד ולעמוד על שלו... מתכון לצרות. כבר שמענו איך מונעים מאוטובוסים לעזוב תחנות עמוסות בנוסעים באזורים האלו בארועים חד פעמיים שחברות התחבורה אולי לא יכלו לחזות. במקרה הזה מדובר במצב שחברת התחבורה יודעת שרק לחמישית מהנוסעים בתחנות ימצא מקום באוטובוסים שלה.
הקו יקרוס
זה קו עם כמות נוסעים עצומה,אתם לא מבינים. יום אחד עשיתי ספירות יום שלם בחוף בהרצליה וקיללתי את היום שנולדתי בכלל.
 

londonisrael

New member
שים


מדובר בהורדת 80% מהקיבולת בקו. גרוע ביותר.
חישוב פשוט:

השירות הקודם - מפרקית כל 5 דקות = 12 מפרקיות בשעה.
השירות המוצע 3 אוטובוסים כל 45 דקות = 4 אוטובוסים קצרים לשעה (בהנחה ש 850 יצא בעגולה, 860 ברבע, 870 בחצי, ו850 שוב ברבע ל..)

השירות החדש נותן קצת יותר מ2 מפרקיות, נגיד 2.5 מפרקיות, וזה אומר קצת יותר משישית מהקיבולת הקודמת בקו, נעשה להם הנחה ונקרא לזה חמישית.

המשמעות היא של80% מהנוסעים שנסעו בקו בשנה שעברה (ולפי העדויות כאן יצאו מפרקיות עמוסות) לא ימצא מקום ב"שירות" החדש הזה, וכולנו יודעים שמדובר בציבור שיודע להתאגד ולעמוד על שלו... מתכון לצרות. כבר שמענו איך מונעים מאוטובוסים לעזוב תחנות עמוסות בנוסעים באזורים האלו בארועים חד פעמיים שחברות התחבורה אולי לא יכלו לחזות. במקרה הזה מדובר במצב שחברת התחבורה יודעת שרק לחמישית מהנוסעים בתחנות ימצא מקום באוטובוסים שלה.
שים

אם אני מבין נכון מדובר על שלושה קוים שיחליפו קו אחד (98) כך שהקטסטרופה פחותה.
מנסיוני עם קווים בביתר עילית (עילית) יש להם המון אוטובוסים פרטיים ש'נשלפים' בזמני עומס, כך שלדעתי יש מצב שיעמדו במשימה.
ונקודה נוספת, 'קווים' מעוניינת בציבור החרדי ותעשה מאמצים רבים כדי לא להיכשל במשימה, הודעת ההתנצלות מראש היא למקרה שבכל זאת ישתבשו הענינים.
 

אוהד11

New member
קווים לא ציינו בהודעה את מסלולו של כל קו

והשנה מגיעים מבני ברק לים עם חברת...:
............ קווים !

אחרי שכבר התרגלנו שקווים עונתיים ב"דן" עוברים לחברות אחרות (96/97 מטרופולין, 463 קווים בשנה שעברה), השנה עובר קו 98 של דן לחב' קווים (לפחות למשך העונה הקרובה...)

הקו יופעל מב"ב ב-3 חלופות שימוספרו 850/860/870 ישירות לחוץ הנפרד בהרצליה.
אלא שהשנה בעקבות רצף אירועים מורכב, התדירות תהיה "מעט" שונה. אחרי שהורגלנו לראות את קו 98 יוצא בתדירות של כל כמה דק', השנה נראה אוטובוסים בהפרש של 45 ויותר (צירוף של הרמדאן, בין הזמנים, תחילת הפעלת אשכול מודיעין.

בחב' קווים מנסים לעבוד על עניין היח"צ שלהם ודאגו להוסיף מראש את ההודעה הבאה:

לציבור הנוסעים!
בשנים עברו, הפעילה חברת 'דן' קווי תחבורה מבני ברק לחוף הנפרד בהרצליה בתקופת חופשת הקיץ. השנה, התבקשה חברת 'קווים' ע"י משרד התחבורה להפעיל את הקווים. יש לציין, שבתקופה הנוכחית, עסוקה חברת 'קווים' בהשקת אשכולות-קווים חדשים בהם זכתה לאחרונה במכרזי משרד התחבורה. גם הפעלת קווי השירות הוותיקים של החברה בתקופת בין הזמנים, שחופפת השנה לחודש ה'ראמדן', דורשת היערכות מיוחדת ומוגברת. כמו כן, צי האוטובוסים שברשות 'קווים', מופעל בקווי השירות של החברה ברחבי הארץ, ואינו מספיק להפעלת קווי השירות המיוחדים. למרות כל זאת, בכדי למנוע מצב בו יבוטלו הקווים לחלוטין, התאמצנו לגייס אוטובוסים שכורים ולייחד את המשאבים הדרושים, ולהיענות לאתגר ולסייע בהפעלת קווי השירות מבני ברק לחוף הנפרד בהרצליה. עם זאת, בשל המגבלות האמורות, למרות הרצון הטוב לסייע ולא להשאיר את תושבי בני ברק בתקופה זו ללא שרות לים, ייתכן ולא תקבלו את השרות שהורגלתם בעבר; ואנו מתנצלים מראש על כך. הקווים לא יופעלו במתכונתם בשנים עברו; וזאת עקב המגבלות האמורות, ולאחר חשיבה
מעמיקה והתייעצות עם גורמים המכירים את התחום וע"פ אישור משרד התחבורה. הקווים יופעלו אפוא במתכונת הבאה:
• מסלולי האיסוף והפיזור יהיו לאורך הצירים הראשיים בלבד.
• הגבייה תתבצע בכניסה וביציאה לחוף.
תעריפי הנסיעה החדשים הינם כפי שנקבעו על ידי משרד התחבורה.
אנו נעשה כל שביכולתנו כדי לספק את השירות הטוב שאנו רגילים לתת.
בתקווה להבנה
חברת קווים


שמישהו יסביר לי למה בחרו דווקא בחב' קווים לביצוע המשימה הזאת (ויאוליה נראה לי יותר מתאימים כרגע)

לתושבי ב"ב


http://www.kavim-t.co.il/download/files/קווים - חוף הרצליה חצי גליון_2.pdf
קווים לא ציינו בהודעה את מסלולו של כל קו
והסתפקו במספר הקו ובנקודות יציאה סתמיות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה