השאלה אם הבעיה הייתה בפייפל או באיביי
אם הבעיה הייתה שפייפל לא הצליחו לחייב לך את כרטיס האשראי או שהייתה איזו תקלה טכנית או שלא הצלחת לשלם על הקנייה כי, אולי, קנית מוצר שלא נשלח לישראל או כל בעיה אחרת.
קשה לדעת מה הבעיה בלי לדעת מהם השלבים המדויקים שעברת ואיפה היה הכשל, איזו הודעת שגיאה קיבלת וכו'. את יכולה לנסות לרכוש את זה עכשיו, אם זה רלוונטי לך עדיין, ואם לא תצליחי לפרט בדיוק מה היה בכל שלב ואז יהיה אפשר לעלות על מקור הבעיה.