מגילה של
-ים
דיאמונד ווייט: ההתחלה השקטה הייתה טובה, אבל כשהקצב של השיר עלה... לטעמי זה פגע לא מעט בדיאמונד. היו לה זיופים, היו לה צלילים שטוחים, ובכלל היה נשמע שהיא לא בטוחה איך לנשום נכון. לקראת הסוף זה סתם התחיל להרגיש לי ארוך מדי. אה ו... ברצינות? זה השיר שצריך לתת לילדה בת 13? WTF? ציון: 6.
וינו אלאן: טוב, זה...היה...משעמם. הביצוע היה די חלש, עד הרגע שהגיע הרגאיי שהכניס קצת עניין להופעה . אבל זה היה קצר והוא חזר מהר מאוד לשיממון של ההתחלה. הוא, כרגיל, ממשיך לשעמם אותי למוות. ציון: 4.
פייג' תומאס: פייג' הערב ממש הצליחה להפתיע אותי לטובה! היא נשמעה מעולה, זזה טוב על הבמה ואפילו הצליחה להתבלט בהפקה הגדולה שנכנסה לקראת הסוף של הביצוע. לטעמי זאת הייתה ההופעה הכי טובה שלה בתכנית עד כה! הביצוע, עד הרגע שנכנסו הרקדנים היה מעולה. אחרי שהם נכנסו האיכות שלו קצת ירדה, והסיום היה חלש, אבל עדיין – הפתיעה אותי לטובה. נו, כנראה לפעמים משתלם לעמוד על דעתך מול המנטור(ית) שלך. בעיקר כשזאת דמי... ציון: 9.
פיפת' הרמוני: הייתי מעדיף שהיו חוסכים ממני את רוב הקטע של אלי שממררת בבכי על סבא שלה שנפטר, אבל זה האקס פקטור וזאת ארה"ב וברור שהם פשוט לא מסוגלים בלי הדברים האלה...
בכל מקרה ההופעה... היה נחמד לראות אותן מבצעות שיר עם קצב קצת יותר מהיר(האמת זה אחד השירים שקיוויתי שהן ייבצעו, או לפחות משהו דומה לו ) הבעיה... לטעמי ההופעה הייתה קריוקית מדי. גם זאת הייתה טעות לתת ללורן את כל הבתים של השיר. למה? כי הקול שלה לא שונה בהרבה מזה של קלי קלארקסון וזה רק הדגיש עד כמה ההופעה יצאה קריוקית מדי. לי זה הרגיש כמו 5 חברות שהלכו לבר קריוקי והחליטו לעלות לבמה ולשיר את השיר הזה. לדעתי, כדי, להפריד אותו(גם אם במקצת) מהמקור היה עדיף לתת לקמילה או אלי את הסולואים בבתים, כי להן יש גוון הרבה יותר מיוחד ושונה לקול שלהן(אולי אפילו לנורמני). ההרמוניות היו טובות, אבל הן עדיין לא מספיק טובות, כי זאת לא חוכמה לשיר ביחד ולקרוא לזה הרמוניות, צריך גם, לפעמים, לגוון. מישהו חייב לעבוד איתן הרבה יותר על ההרמוניות שלהן ושיתופי הפעולה הקוליים בהופעות שלהן, אם הן יישרדו עוד שבוע. אה והסכמתי עם דמי לגבי חוסר התזוזה על הבמה במהלך השיר. גם על זה צריך לעבוד איתן. קצת כוריאוגרפיה וריקודים בהופעות שלהן לא תזיק. ציון: 7.
קרלי רוז סננקלר: מה? מה?! למה את שרה אדל??? די, כבר נמאס לגמרי מכיסויים לאדל! ולמה דווקא את "Rolling in the deep"??? אין לאדל מספיק שירים אחרים? טוב היא זייפה המון וזה משהו שאני ממש לא רגיל לשמוע ממנה. רוב העיבוד של השיר היה די משעמם. הוא היה רגוע מדי. הרבה יותר מדי רגוע. בקיצור – זה היה עיבוד נוראי. מה שכן – אהבתי את הכובע שלה. מה בריטני חשבה לעצמה??? נו, לפחות, זה מוכיח שקרלי אנושית.
ציון: 4. אני לא יודע על מה סיימון ודמי כל כך היללו אותה. זה היה רע!
טייט סטיבנס: לא יודע למה, אבל לטעמי הקצב של השיר היה מהיר מדי בשביל טייט. הוא נשמע טוב בתוך הז'אנר שלו, אבל הביצוע ממש לא עשה לי את זה וגם נשמע לעיתים מאולץ מדי מהצד של טייט. בכנות לא הצלחתי אפילו להכריח את עצמי לראות אותו עד הסוף. ציון: 3. ושוב אני לא מבין למה השופטים היללו אותו כל כך. אה, רגע... אף אחד מהם, מלבד סיימון, לא באמת התייחס לביצוע עצמו. מממ...
סיסי פריי: מה היה הקטע עם השמלה שהיא לבשה בהופעה? בכל מקרה, היא נשמעה קצת יותר טוב בהופעה שלה, אבל לטעמי השיר היה גדול עליה. היא לא באמת הצליחה להתבלט מעל השיר ועדיין סבלה מזיופים, לא מעט צלילים שטוחים ולא ממש הצליחה להחזיק בסולם של השיר. לדעתי זה נראה ונשמע יותר כמו איזו הופעה בברודווי או לאס וגאס מכל דבר אחר. ציון: 3.
אמבלם 3: פה סיימון לקח רחוק מדי את כל המוניטין של השלישייה הזאת כ"ביץ' בויז". ההופעה הייתה מהנה, אני לא אכחיש, אבל מעבר לזה... כלום! טוב חוץ אולי מעוד הופעת קריוקי מהקבוצות שלו. אני מנסה להבין מה סיימון בדיוק מנסה לעשות איתם, כי זה לא ברור לי. מה שכן ברור לי זה ש...זה ממש לא הכיוון הנכון. ציון: 4.
מההופעות הערב לטעמי סיסי, טייט ווינו צריכים להיות בבוטום3. קשה לי להאמין שסיסי לא תהיה שם. אבל השניים האחרים... לצערי הסיכוי קלוש. אני בעיקר חושש לגורלן של פיפת' הרמוני. מצד שני אולי כל קטעי אלי ברוק ממררת בבכי על סבא שלה יעזרו להן אצל המצביעים הרחמניים.