8x22-8x23
בפעם האחרונה בהחלט

james p

New member
מתי דיברתם על טוי סטורי3 ולא קראתם לי ביצ'יס?

שיו כמה פספסתי את שניכם. אנשים שתענוג לשוחח איתם.
וכן טויסטורי 3 מלא אלמנטים שואתיים סצינת הקרמטורים וההליכה למוות פשוט מדהימה.
בכלל מדובר בסרט האנימציה המרטיט כמעט אי פעם.
ממש שיא יצירה אדיר!!!!
 

King Homer

New member
אני חושב שזו היתה תקופה שקצת נעלמת

מהפורום... אבל היי, אנחנו דיברנו מלאאא על שובר שורות 4 (ועדיין צריכים לדבר, אגב
) ולא קראנו לו
 

james p

New member
איך פספסתי את זה

אני כלכ ך התרגשתי מצעצוע של סיפור 3. אחת הסרטים הכי טובים שראיתי ממש מרגש ברמות על. ויש בו המון קונוטציות שואה. זה היה הדבר הראשון שאמרתי לאחיינים שלי כדי להפחיד אותם מהסרט הזה.

כן יש לנו המון על מה לדבר אני אתפוס אותך במסנג'ר.
שיו אני כבר כל כך מתגעגע... איך חלפו להם הימים.....
 

james p

New member
איתי היקר מה קרה????

מתי באמת אהבת את הסדרה הזאת?
באמת לא התחברת לשום דבר?
 

Itay Simons

New member
לא שלא התחברתי בכלל

אבל מעונה 7 ואילך הרגשתי תחושת מיאוס שהמשיכה אפילו בפרק האחרון
אני לא אגיד שהעונה לא ריגשה אותי בכלל, אבל אם הסדרה הייתה מתחילה כמו שתי העונות האלו - לא הייתי ממשיך לצפות בה בכלל
 

james p

New member
מבין אותך.

רק אחרי סדרה שבסופו של דבר כן העבירה בי המון רטטיםשל עונג אני נפרד ממנה באהבה אחרי הכל היה מאמץ לקלווז'ר מכובד.
 

james p

New member
זהו, זה נגמר זה נגמר זה נגמר


לצערי אין לי זמן לכתוב כראוי וכייאה אבל אני עוד אכתוב.
אני רק אומר שהיה פינאלה נהדר ומרגש.
מארק צ'רי בהופעת אורח א לה היצ'קוק.
סימבוליקה של מוות לידה וחתונה.
כל רוחות הרפאים מן העבר כמעט מלוות...
ופלאשפוורד לעתיד כמעט כמו עמוק באדמה.

כמה הסתייגויות קשות יש לי-
א. אידי שלא הייתה. אני מבין טוב למה זה לא התאפשר אבל מבחינה
אומנותית זה היה ממש חסר. מצעד שלם של רוחות רפאים חלקן בתפקיד ממש קטן אפילו ג'ורג' הרוקח המעט חתיך והמאוד קריפי היה
ורק אידי הייתה כל כך אבל כל כך חסרה.
ב.קתרין, 10 משפטים בלבד חזרה להיות כלבה סטרייטית.
כל כך ריחמתי על עדיN כששמעתי אותה אומרת שהיא כבר לא בקטע של נשים. בושה שלצ'רי לא היה את האומץ להתמיד בזה עוד אחרי שהוא ניסה לגרום לזה להיראות אמין.

חסר לי גם שלא הראו את העתיד של סוזן אבל נו שוין
העתיד של השאר הרבה יותר מעניין.

בכלל נראה שמארק הצטער על זה שהוא גמר עם מרתה הובר מהר מדי (והאמת שאני דיי מצדיק אותו היא הייתה דמות נהדרת בעונה הראשונה והרבה יותר אהבתי אותה מאחותה המזויעה פלישיה במרתה היה משהו אנושי מגעיל בטירוף אבל אנושי)
כי הוא הביא אותה בכל הזדמנות וגם הפעם. לי הפלאשבק הקטן שלה עם מרי אליס היה נראה לי מאולץ קצת כדי להביא גם את מרי אליס וגם את מרתה שוב למסך. הפלאשבאק לכשעצמו היה מעניין והיה עשוי טוב אילו הוא היה מופיע בשלבים מוקדמים יותר של הסדרה, בעונה 1 או בפרק ה100. זה נראה לי איזה תסריט מגירה ישן שצ'רי הרגיש שהוא חייב להשתמש. קטע מגירה נהדר אבל תפור לבגד בתפרים גסים.


האמת שגם שניות הסיום היו קצת מעצבנות כאילו עוד עלילת מסתורין מתחילה בשעה שאני רציתי להישאר עם הקלווז'ר ודי אבל זה היה חלק מהאמירה וכאילו בויסטריה ליין ימשיכו לקרות דברים איומים.

מעבר לכל ההסתייגויות שלי ואם הן היו מתוקנות היה מדובר במופת ושלמות טלוויזיונית. זה לא קרה וחבל.
אבל בלי קשר צ'רי נתן לבייבי שלו סיום נפלא מרגש ומופלא.
מעבר לכל המעצבנים האלה מדובר בפינאלה פשוט אדיר!!!!

אוהב את כולכם
 

טיי 1

New member
ג'יימס, we've only just Begun...

זה היה השיר האהוב על פייג' (ניקולט שרידן) בנוטס לנדינג, שאני בספק אם יש פה אולי פרט לאחד אנשים שהכירו את הסידרה.

לא קראתי את ההודעה שלך , רק אחרי שכתבתי את שלי בשרשור .... וכצפוי - כתבנו כמה דברים זהים לחלוטין !!!

לגבי סעיף ב', על קתרין , מסכים איתך לחלוטין (לא היה לי מספיק זמן לכתוב את זה) ... הביאו אותה בתור אנקדוטה, היא הייתה מגעילה, ביצ'ית, לא מפרגנת (אבל האמת - אולי זה טוב , להראות שגם עבור פרק סיום - הקלישאה שכולם הם טובי לב, ומדיפי מלוקקות - זה לא תמיד הולך.

לגבי הקטע שהיא לא מעדיפה נשים - אני (בכוח) העדפתי לראות את זה כקריצה , וכהמשך קלאסי למסורת של מארק צ'רי לא לדון בעניינים בכובד ראש.
הנה , ה"הנעה" בין המגדריות בין אהבת גברים או נשים ,היא קלילה ביותר, והיא ענייני של החלטה, או גחמה רגעית. בהחלט לא משהו מעמיק שצריך לדון בו בכובד ראש.


רוחות מהעבר - לא אהבתי , כנראה כי זה היה מלווה בעיקר בקטע שנראה כמו דה זה' וו מפינאלה של עונות קודמות...סוזן עוזבת את השכונה.

לא הראו את העתיד של סוזן כנראה .. כי יותר עתיד מזה , והפילטרים של ה High Defenition יישלחו יד בנפשם . (לא , סתם , חנופה למנהלת הפורום תמיד הייתה דבר חיובי).

מרתה הובר נראתה ממש צעירה , יחסית לעונה הראשונה, לזכרוני, עד שנראה כאילו צילמו את הסצינה הזו בעבר).

רוח הרפאים היחידה שהייתה מוצדקת - היא מארי אליס- כמתבוננת על השכונה. את זה אהבתי.

הפלאשבק עם מארי אליס ומרתה הובר , לא תרם הרבה.. חשבתי שבמהלך הפרק לאט לאט ייחשף סוד נוסף רלוונטי , אבל ה"תגלית" בסצינה הראשונה, הייתה מאוד מינורית וזניחה.

שניות הסיום - כתבתי גם אני - מאוד תלושות , מוציאות מהפוקוס של גיבורות הסידרה ומהטעם שנשאר. זה היה מיותר . ברור למה זה נעשה, מתוך מחשבה אמירתית כלשהי, אבל האמירה הייתה מיותרת ומחלישה.
אני גם לא חושב שמהות הסידרה היא על "סוד"... אלא , כמו שלדעתי היה בסצינה אחת בפרקים האלה - על "ייאוש" , והמעשים שאנחנו עושים או חושבים לעשות מתוך הנואשות הזו שמשתלטת לפעמים על החיים,
ובגינה שם הסידרה.

לא אהבתי את העתיד של אף אחת ומבחינתי זה היה מיותר.

לפתוח עם קארן מקלאסקי... להראות את זה שסוף סוף היא התקבלה כ"חברה" בשכונה (שזה באמת משהו שנשאר מהעונה הראשונה.. באמת PAYBACK מטורף , שאהבתי, כאילו מארק צ'רי חיכה מהעונה הראשונה, בה גב' מקלאסקי תמיד הייתה על תקן השכנה ה"שימושית" - להפוך אותה ללב ולנכס צאן ברזל שהיא ראויה לו.
המשפט היה נחמד ובאויירה מדוייקת , שום דבר נחפז מדי , גם אם אפשר להעיר על חוסר אמינות כמובן ,סצינת הסיום ברחוב של לינט וטום, החולצה המשובצת הצבעונית של מרתה הובר , בדיחות הנכנסים של לי-
הכל היה good ol' עקרות . היה מעולה.


אחרי הפרק הראשון ששודר - גם המילה שאני כתבתי - היא - "שלמות" . גם אם בראיה ניתוחית זה לא - זו ההרגשה שנותרתי איתה.

ואוהב את כולכם ? :) הלו, גם אני כתבתי . מה קורה פה.

קלישאתיים אנחנו.
הותשתי :)
 

adii1201

New member
זה נראה לי
מעליי

אבל לא ראיתי את הפרק ואני לא רוצה לקרוא לעומק
 

טיי 1

New member
צודקים. סליחה
למעלה (מחפפים בסופים)

ושירי - היה נעים מאוד גם להכיר ולדבר איתך פה !
 

adii1201

New member
אני מסכימה לגבי "שלמות"

באובר אול הכללי, בעיקר כי זה הסוף.

הרגת אותי עם ההערה על סוזן


אפרופו מרת'ה הובר שנראית אותו הדבר, מילא, זה היה פלאשבק. אבל האישה הזו שלינט עבדה איתה שראינו בעונה הראשונה? הלוווו עברו 8 שנים!!! תחליפו לה תסרוקת או לכל הפחות תחליפו לה בגדים!
 

james p

New member
מסכים עם כל מילה בהודעתך

ההערה על סוזן ענקית.
אבל מה? מדובר באותה אחת מהעונה הראשונה???
שיו זה ממש מדהים אם זו בדיוק אותה אישה.
 
בקשר לקטע עם הרוחות

קודם כל אידי המתוקה בלטה בהיעדרה. אני זוכרת מתי אימא של אורסון מתה (משהו עם סולם ליד הקומה השנייה של הבית) אבל מתי אשתו מתה? ולמה לא ראו את אימא של זאק שעזבה את העולם בדרך לא כ"כ טבעית... ואת הבעל לשעבר של קתרין שהיא הרגה מתוך הגנה עצמית. בקיצור, זה כאילו שמארק החליט כמו הילד הכי מקובל בכיתה את מי הוא מזמין ליום ההולדת שלו ומי נשאר בחוץ. והבחירה את מי כן להציב על הדשא לא ממש ברורה. הקטע עם לינטום היה מתוק, וגם עם גבי וקרלוס. את הקטע עם ברי לא אהבתי בכלל...
 

james p

New member
אמא של אורסון

לא מתה בעונה 3 זו רק אשתו הראשונה הג'ינג'ית המוזרה הזאת. אמא שלו חטפה אירוע מוחי ונשארה כלואה בתוך הגוף שלה באיזה מושב זקנים ככה זה יצא בסוף סטוריליין המתח בעונה 4 שנגמר בפרק 16 בגלל ההריון של מרשה קרוס שגרם לזה שהוא ייגמר מוקדם וקצת חירבש את העונה.
דיקסי קרטר השחקנית שגילמה את אמא של אורסון נפטרה ולא יכלו להביא אותה.

בנוגע לבעל לשעבר של קתרין הוא היה בתפקיד אורח ממש זניח של 2-3 פרקים. אגב הוא שחקן שעושה תפקיד אורח ממש נהדר באישה הטובה.
אני משער שלא כל השחקנים היו זמינים לאותו יום מבחינת מארק הוא היה שמח שכולם היו נמצאים שם. הוא מאוד השקיע.
אידי אבל מדובר בפספוס בלתי נשכח כי מדובר בדמות מיתולוגית ממש בסדרה.
 
למעלה