ניצן cocos
Member
כן, אחרי הכפלת הרכבת קווים ישירים צריכים ל
להיות ליעדים סופיים שלהם לא מגיע הרכבת, כמו רחובות, ראשון ובית שמש, צומת קסטינה אינה יעד סופי.
מה שכן יכול להיות שכדאי שהאוטובוסים יעצרו במעט תחנות בדרך. ונוסעים משם יחליפו לקווים פנימיים.
כן, אחרי הכפלת הרכבת קווים ישירים צריכים לאתה שואל ברצינות?
אתה יודע כמה אנשים נוסעים יום יום מאיזור קסטינה ולא רק מקרית מלאכי לבאר שבע?
אתה יודע שכל האוטובוסים שמגיעים לקסטינה בבקרים ואחה"צ בשני הכיוונים מגיעים עם מספר מקומות ישיבה נמוך מ-10 במקרה הטוב (והיותר נדיר) ועם מקומות בעמידה בלבד או ללא מקומות כמעט בכלל?
בקסטינה יש תחלופת נוסעים דיי שווה בשווה. מי שנוסע בקו 369 מת"א לכיוון באר שבע ויורד בקסטינה - אותה הכמות שירדה פלוס מינוס מוחלפת בנוסעים שעולים בקסטינה לכיוון באר שבע. אותו הדבר להיפך ובכל הקווים שעוברים בקסטינה.
אתה היית נוסע בשעות הבוקר מקסטינה לבאר שבע בזמן נסיעה שלוקח יותר משעה? כי בשעות השפל זה לוקח סביב ה-55 דקות, אבל בשעות השיא כשהכבישים פקוקים... ושכקרית גת עצמה פקוקה, כולל היציאות והכניסות ממנה... זה סיוט.
מסוף קסטינה (ולא סתם יש במקום מסוף) מרכז קווים מיעדים שונים בארץ ליעדים שונים בארץ. בין אם מדובר בקווים לתל אביב, לירושלים, לראשון לציון (כולל נס ציונה ורחובות), לאשדוד, לאשקלון, לשדרות>נתיבות>אופקים, לבית שמש, לבאר שבע, לקרית גת, לבני ברק, לאילת
הרשימה הענקית הזאת, מספרת את הסיפור בעצמה. העומס על הקווים השונים בציר שבין באר שבע לצומת גדרה, יכול להיפתר על ידי הוספת קו ישיר מקסטינה לבאר שבע. ולא רק על ידי הקו החד יומי והחד כיווני שנפתח לפני שבועיים בבקרים מבאר שבע למכללת אחווה (כי סטודנטים לא צריכים לחזור הביתה בקו נוח ומהיר).
להיות ליעדים סופיים שלהם לא מגיע הרכבת, כמו רחובות, ראשון ובית שמש, צומת קסטינה אינה יעד סופי.
מה שכן יכול להיות שכדאי שהאוטובוסים יעצרו במעט תחנות בדרך. ונוסעים משם יחליפו לקווים פנימיים.