רשת שתביא לכאן מוצר טוב שיעניין את החיך הישראלי - תצליח
בישראל יש קרקע פוריה לאימוץ של מותגים מחו"ל, על אחת כמה וכמה מארצות הברית. רוב הרשתות שקמו ונפלו לא הצליחו לעמוד במבחן הזה. כמו שכתב pix ואחרים גם אני חושב שכשבא לי מאפה מתוק לנשנש ברחוב הדבר האחרון שיבוא לי לאכול זה דונאט. אני כבר אעדיף איזה מאפה שמרים טוב שאפשר להשיג במיליון מקומות בארץ.
גם KFC לא נדבק לי כמשהו שיכול לתת פייט לפיצה ו/או המבורגר ו/או פיתה עם פלאפל/שווארמה/כל דבר אחר, שכולם אלטרנטיבות הרבה יותר מושרשות. מקדונלד'ס לא נפלה על חלל ריק. לפני שהיא הגיעה, בערך בתקופה שהייתי בתיכון, כבר פעלה בורגר ראנץ' שהיתה לה הצלחה לא רעה. מקדונלד'ס בסך הכל עשו אמריקניזציה של מוצר שכבר היה לו אחיזה בישראל.
KFC ודאנקן דונאטס לא נופלים על שום דבר שיש לו אחיזה כלשהי כאן, ולכן הם מביאים משהו שלא מכאן ולא מפתיע אותי שהם לא הצליחו.
אם יש דבר אחד שמצער אותי שלא הצליח זה הסינבון, שבארצות הברית אני מת על זה, והוא יכל להשתלב לא רע אם
א) לא היו הורגים אותו בדרך - מה שמוגש בארץ רחוק שנות אור מהמקור.
ב) היו משווקים אותו כדוכן בקניונים, תחנות רכבת וכו' כמו שזה בארצות הברית ולא כחנות בפני עצמה באבן גבירול ששם הסינבון הוא העיקר.
בכל הדוגמאות האלה - יש הצדקה לכישלון. זה לא הופך את הכישלון הזה לחוק טבע. רשת שכן תביא מוצר שיכול לעניין את החיך הישראלי, לא תהרוג את המוצר בדרך, ותעשה את זה בצורה נכונה ולא הזויה - אין סיבה שלא תצליח.
בישראל יש קרקע פוריה לאימוץ של מותגים מחו"ל, על אחת כמה וכמה מארצות הברית. רוב הרשתות שקמו ונפלו לא הצליחו לעמוד במבחן הזה. כמו שכתב pix ואחרים גם אני חושב שכשבא לי מאפה מתוק לנשנש ברחוב הדבר האחרון שיבוא לי לאכול זה דונאט. אני כבר אעדיף איזה מאפה שמרים טוב שאפשר להשיג במיליון מקומות בארץ.
גם KFC לא נדבק לי כמשהו שיכול לתת פייט לפיצה ו/או המבורגר ו/או פיתה עם פלאפל/שווארמה/כל דבר אחר, שכולם אלטרנטיבות הרבה יותר מושרשות. מקדונלד'ס לא נפלה על חלל ריק. לפני שהיא הגיעה, בערך בתקופה שהייתי בתיכון, כבר פעלה בורגר ראנץ' שהיתה לה הצלחה לא רעה. מקדונלד'ס בסך הכל עשו אמריקניזציה של מוצר שכבר היה לו אחיזה בישראל.
KFC ודאנקן דונאטס לא נופלים על שום דבר שיש לו אחיזה כלשהי כאן, ולכן הם מביאים משהו שלא מכאן ולא מפתיע אותי שהם לא הצליחו.
אם יש דבר אחד שמצער אותי שלא הצליח זה הסינבון, שבארצות הברית אני מת על זה, והוא יכל להשתלב לא רע אם
א) לא היו הורגים אותו בדרך - מה שמוגש בארץ רחוק שנות אור מהמקור.
ב) היו משווקים אותו כדוכן בקניונים, תחנות רכבת וכו' כמו שזה בארצות הברית ולא כחנות בפני עצמה באבן גבירול ששם הסינבון הוא העיקר.
בכל הדוגמאות האלה - יש הצדקה לכישלון. זה לא הופך את הכישלון הזה לחוק טבע. רשת שכן תביא מוצר שיכול לעניין את החיך הישראלי, לא תהרוג את המוצר בדרך, ותעשה את זה בצורה נכונה ולא הזויה - אין סיבה שלא תצליח.