תסתכל במפה מפורטת או צילום לוויין על תוואי המסילות ותבין
למשל בopenstreetmap
 
http://www.openstreetmap.org/#map=16/32.1426/34.8143
 
שתי המסילות "מזגזגות" בשטח המוקצה להם בין נתיבי הכביש. נראה שסללו אותם במקור ככה כדי לצמצם עיקולים (אאל"ט עוד לפני שהכביש היה שם). עכשיו צריך 4 מסילות באותו שטח, אז צריך מקום לחדשות. זה לא היה דורש השבתה אם המסילות הקיימות היו נצמדות לימין, שמאל, או מרכז זכות הדרך. אבל בגלל שבחלקים שונים של התוואי הן נצמדות לצד אחר של זכות הדרך זה הופך את הפרוייקט למורכב הרבה יותר.
תסתכל במפה מפורטת או צילום לוויין על תוואי המסילות ותביןאז לדעתך תהיה תקופה שבאיילון יהיה פער בין כ.שמריהו להרצליה??
מה ההגיון בכך? (וכן, אני יודע שאמרת שאולי אתה טועה, אבל אם זה כך - למה?)
למשל בopenstreetmap
 
http://www.openstreetmap.org/#map=16/32.1426/34.8143
 
שתי המסילות "מזגזגות" בשטח המוקצה להם בין נתיבי הכביש. נראה שסללו אותם במקור ככה כדי לצמצם עיקולים (אאל"ט עוד לפני שהכביש היה שם). עכשיו צריך 4 מסילות באותו שטח, אז צריך מקום לחדשות. זה לא היה דורש השבתה אם המסילות הקיימות היו נצמדות לימין, שמאל, או מרכז זכות הדרך. אבל בגלל שבחלקים שונים של התוואי הן נצמדות לצד אחר של זכות הדרך זה הופך את הפרוייקט למורכב הרבה יותר.