קו 9 יוצא בתדירות של כל 6 דקות בבוקר
ואח"כ הוא נע בין כל 7-10 דקות (ועדיין הוא מלא, כמעט תמיד, כולל הנסיעה האחרונה של 11 בלילה).
קווים שמשרתים איזורים עם בניינים גבוהים, תמיד יהיו מלאים יותר מקווים שמשרתים שכונות של צמודי קרקע, קומותיים, "שלוש קומות" (בעגה הבארשבעית של פעם) וכו'. זו הסיבה שקווים כמו 9 ו12 מפוצצים כל הזמן יחד עם תדירות סופר גבוהה, בדיוק כמו קו 51 בת"א. ההבדל היחיד הוא שכאן מדובר בקווים קצרים יותר מקו 51 ושהקווים בעיקר אוספים מהשכונות ומתחילים לפרוק רק בהגעה לשדרות רגר. זו בדיוק הסיבה שהם לא יעילים.
כדי להתגבר על העומס הנוכחי בקווים האלו, או שצריך מפרקיות או שהתדירות צריכה להיות כל 2 וחצי - 3 דקות. אני לא מכיר קווים שזו התדירות שלהם בישראל.
קו 9 יוצא בתדירות של כל 6 דקות בבוקרכמובן שצריך מצבת גבוהה יותר
לא התכוונתי שקו 21 יבוא במקום 22, אם כי אולי עדיף לתגבר את 21 ו-9 ולאו דווקא את 22. אני לא מכיר מספיק טוב את העיר. לא ברור מדוע זה אינו אפשרי, כפי שנראה יש מספיק נוסעים להצדקת שירות אינטנסיבי הרבה יותר בעיר.
ואח"כ הוא נע בין כל 7-10 דקות (ועדיין הוא מלא, כמעט תמיד, כולל הנסיעה האחרונה של 11 בלילה).
קווים שמשרתים איזורים עם בניינים גבוהים, תמיד יהיו מלאים יותר מקווים שמשרתים שכונות של צמודי קרקע, קומותיים, "שלוש קומות" (בעגה הבארשבעית של פעם) וכו'. זו הסיבה שקווים כמו 9 ו12 מפוצצים כל הזמן יחד עם תדירות סופר גבוהה, בדיוק כמו קו 51 בת"א. ההבדל היחיד הוא שכאן מדובר בקווים קצרים יותר מקו 51 ושהקווים בעיקר אוספים מהשכונות ומתחילים לפרוק רק בהגעה לשדרות רגר. זו בדיוק הסיבה שהם לא יעילים.
כדי להתגבר על העומס הנוכחי בקווים האלו, או שצריך מפרקיות או שהתדירות צריכה להיות כל 2 וחצי - 3 דקות. אני לא מכיר קווים שזו התדירות שלהם בישראל.