It's Friday I'm In Love

זה לא איצטדיון - זה אולם קונצרטים

המיקומים שלא מול הבמה ישירות הם מרפסות של קומה שניה ושלישית.
כמו בהיכל התרבות בת"א או אולמות אופרה וכד'.

בלי קשר, הכרטיסים יקרים כי קישרתי לעמוד המכירה של סטאבהאב ולא של משרד הכרטיסים הראשוני (טיקטמאסטר או טיקטסנטר וכד').
סטאבהאב הוא אתר מכירה 'יד שניה'. כלומר, אנשים קונים כרטיסים ומכל מיני סיבות לא מתכוונים לנצל אותם. אז במקום לאבד את הכסף הם מוכרים אותם לאנשים אחרים. בד"כ ברווח לא מבוטל.
זה סוג של ספסרות חוקית, בעיקר כשמשרדי כרטיסים עצמאיים וסוכנויות תיירות התחילו לקנות כמויות של כרטיסים במכירות המוקדמות של טיקטמאסטר ואח"כ רצים למכור אותם בסטאבהאב כאילו היו אנשים פרטיים. נורא מעצבן. אבל זו המציאות בצפון אמריקה נכון להיום.

אם התכוונת לכרטיסים של לוק ברייאן, זה בגלל שהכרטיסים הם לא רק להופעה שלו. זה כרטיס יומי לרודיאו, התערוכה החקלאית, הופעת הצהריים והופעת הערב. אגב, ליידי A מופיעים ביום המחרת, אם למישהו מתחשק להיגרר 300 ק"מ דרום מזרחית לאדמונטון לחור באמצע הערבה. הג'ימבורי הזה הוא בכלל סיפור לא מהעולם הזה. כרטיסים נמכרים שם במכירה מוקדמת מראש כמו מינויים שנים מראש אפילו בלי לדעת מי יהיה האמן שיופיע בפועל. כנ"ל חניות לRV לקמפינג. תופעה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
הו.. תודה על ההסבר

אם כך, כמה עולים כרטיסים "אמיתיים" להופעה של ליטל ביג טאון? סתם מענין אותי.
חוץ מזה ש-100 דולר לא נשמע כל כך הרבה ביחס למחירים שאנשים פה משלמים כדי לראות אמנים שמגיעים לכאן פעם בחיים
הייתי מוכנה שכל ההופעות כאן בארץ יעלו בסכום הזה
אבל כן, אני מניחה שכשאפשר למצוא כרטיסים לאמנים באותו סדר גודל (או אפילו אותו אמן באירוע אחר) בחצי מחיר, זה די מעצבן.
חוץ מזה שאורית הוציאה איזה 300 דולר על כרטיס להופעה של שאניה טווין אז אני מניחה ש-100 דולר זה ממש פרוטות
 
הכרטיס לב"ט שלי עלה 64.40$ כולל מס ועמלות

אבל זה כי במקרה הצלחתי למצוא כרטיס בודד בזול.
100$ לכרטיס זה לא מעט, אבל גם לא הון עתק מטורף.
אנשים קונים במחירים כאלו באופן שוטף.
בארץ מן הסתם זה לא יכול לקרות פשוט כי עלויות השינוע אדירות וכמות הקהל הפוטנציאלי קטנה. זה לא שמרבית האמנים מופיעים בישראל כחלק מהפינה המזרח תיכונית עם הופעות בלבנון, מצריים ירדן וכד'. הם מגיעים במיוחד לישראל (אולי במקרה הטוב גם לטורקיה או קפריסין, אבל בינינו, זה לא כ"כ קרוב כדי לעשות שינוע יבשתי ממילא).
 

LeAnnDylan

Well-known member
זה אתה יכול להגיד על אמנים מחו"ל

אבל מה עם אמנים מקומיים שחיים בסרט ולוקחים 350 ש"ח לכרטיס?
אני באופן אישי לא בענין של מוזיקה ישראלית אז לא ממש אכפת לי. [והיחידה שאני כן הולכת להופעות שלה היא קרן פלס שלוקחת מחירים שפויים יחסית לכרטיס (בין 70-120 ש"ח)]
אבל אין פה שום עלויות שינוע [אלא אם כן שינוע מת"א לקיסריה נחשב]. בישראל סתם מחפשים לעשות עלינו קופה. עד 500 ש"ח לכרטיס בהיכל נוקיה שמכיל 11,700 מקומות זה ה-מ-ו-ן כסף! וזה בהחלט מכסה את כל הוצאות השינוע למינהן. אין שום סיבה למכור כרטיסים גם ב-1500 ש"ח. זה נראה לי תאוות בצע לחלוטין.
 
עבדתי שנים בתור פועל במה ולאמנים השפעה זניחה

על מחיר הכרטיס.
כרטיסים לקיסריה עולים המון כסף כי הגן הלאומי שם (או בשוני שהתחילו להופיע בו בשנים האחרונות) גובים המון כסף. זו דרך של רשות הגנים להרוויח עוד כסף. יש גם עלויות אבטחה מוגברות במקומות האלו ממגוון סיבות וגם הלוגיסטיקה שלהם מסובכת יותר.
גנרטורים, תאורה חזקה יותר, יועצי בטיחות מיוחדים, וכד'.
חלק מההופות מערבות המון פירוטכניקה, השקעה ב VJ על המסכים, רקדנים וכד'. למשל ההופעות של ריטה הן חתיכת הפקה יקרה.
במקרים מסוימים אם בלהקה הרבה חברים וכל אחד רוצה להרוויח קצת כסף, אז מחירי הכרטיס יהיו יקרים יותר כדי לפצות על כך.
בל נשכח שבמקומות קטנים ופרטיים (זאפה, ברל'ה,חוות החיות וכד') גם בעלי המקום רוצים לעשות קופה, ויש מאזן של היצע וביקוש אז הם יכולים לפעמים להשתולל. באותה מידה שהכרטיס של לב"ט היה זול, כרטיס הכי זול להופעה של טרי קלארק באיזה קזינו נידח פה באזור אמור לעלות 150$. אני בכלל לא מדבר על כרטיסים לשורות הראשונות, אם הם בכלל הועמדו אי פעם למכירה.
אבל, אני לא רוצה להיות סנגור עליהם כי בינינו מי שגוזרים את הקופון הכי שמן הם משרדי הכרטיסים, האמרגנים והמנהלים האישיים.
 

symptoms

New member
דווקא הספר השלישי גרם למשבר?

בדרך כלל זה השני.

מה גרם לזה?

רעות
 

limors2

Active member
ים עצומים למשחקי הכס השלישי!

למה השני? אני לא זוכרת משהו משברי במיוחד. לא כמו המוות הפתאומי והכפול של רוב וקייטלין:| אני לא מאמינה שהוא עשה את זה
ואז פרק אחרי זה אריה!!!!
למרות שאחרי אשליית המוות של אריה הייתי באמת במשבר (שגרם לי לשבת עם הבעה מזועזעת באוטובוס ולקרוא קריאות בהלה קטנות
) והלכתי לרשימת הפרקים בתחילת הספר כדי לראות אם יש לה עוד. ויש לה עוד. אז פיו.
אבל רוב?
 

symptoms

New member


האמת שאת רוב אהבתי רק אחרי שראיתי את הסדרה, אז אני מניחה שההלם על המוות שלו היה יותר חזק מהצער שהוא מת, חוץ מהעובדה כמובן שזה שהוא מת די גרם לכך שהמלחמה של הסטארקים אבודה והם די המשפחה החביבה עלי (מה שנשאר מהם לפחות
). אבל הפרק הזה הוא אחד החזקים. ותכלס זה מה שאדיר הסדרה הזאת, אי אפשר באמת לדעת מה יקרה, כל רגע כל אחד יכול למות.

אריה היא אחת הדמויות האהובות עלי, אז אני כל הזמן חוששת לה, אבל היא בניגוד לדמויות אחרות לא עושה פעולות מטופשות לחלוטין (רוב הזמן) אז אני חושבת שהיא תהיה בסדר.

כי בסופו של דבר, רוב הדמויות שמתו עד עכשיו זה סוג של הגיע להם. (במובן של היה אפשר לראות את זה קורה בגלל כל מיני דברים שהם עשו, לא הגיע להם כי הם מעצבנים ואין סיבה שנמשיך לקרוא עליהם) אבל זה עדיין היה מפתיע כי זה לא רגיל שהורגים ככה דמויות, אם חושבים על זה לעומק אבל ולא על מה שקורה בדרך כלל בספרים רואים את ההגיון. (וכן, זה לא עוזר כשדמות שאוהבים מתה סתם)

והספר השני משברי במובן שהוא סוג של משעמם ולא ממש קורה בו משהו.

רעות
 

limors2

Active member


לפני הסדרה רק חיבבתי את רוב, אבל ההלם+צער על המוות שלו היו חזקים גם אם לא הייתי אוהבת אותו. עד שקאליסי תבוא רכובה על דרקונים ותיקח את השלטון קיוויתי שהוא ישמור עליו

[אגב קאליסי, הוא (הסופר) חייב לכתוב את תולדות בית טארגריין. זה יהיה הספר הכי טוב בסדרה
]

אריה מלחיצה אותי בכל דבר שהיא עושה, אבל אני סומכת עליה שהיא תצליח להישאר בחיים. או לפחות מקווה.

ואהבתי את הספר השני הרבה יותר מאת הראשון! הוא היה מרתק! אז יש לי תקווה לעתיד, אם אומרים שהחמישי לא משהו?
 

symptoms

New member


את החמישי בינתיים אני אוהבת עד מאוד. הרביעי היה לי קשה במיוחד (אבל זה בגלל הפיצול דמויות שנעשה ברביעי/חמישי, רוב אלה שאני אוהבת הם בחמישי כך שזו לא ממש חוכמה).

וואי, לגמרי, הטארגריינים שרוטים לגמרי. גם לוקח זמן להבין שהם בעצם הגיבורים האמיתיים של הספרים. בהתחלה הלב נוטה עם הסטראקים. אני מבינה מה שאת אוהבת על ההלם והצער. לדעתי העובדה שרוב לא קיבל בכלל פרקים אולי אפילו חיזקה את זה, הוא היה מן מנהיג מרוחק כזה, לא היה לנו מושג מה באמת קורה שם.

איפה את עכשיו? באיזה ספר?
האמת שקראתי אותם ברצף (עד הרביעי שאז עשיתי הפסקה) אבל אני זוכרת את השני כסוג של החסר אירועים ביותר (מה קורה שם באמת?) הראשון קשה לקריאה מסיבות אחרות לחלוטין, הוא מאוד מעניין אבל קשה להבין ולהכנס לקטע כי יש המוני דמויות ובגלל הצורה שכל פרק הוא מנקודת מבט של דמות אחרת לוקח זמן עד שיודעים מי נגד מי.

רעות
 

limors2

Active member


אז למה לוקח לך חצי שנה?|חושד|

אני בחצי השני של השלישי, וקוראת כרגע רק בדרך/חזרה מהעבודה ובהפסקה, ובגלל שהוא באנגלית לוקח לי קצת יותר זמן לקרוא אותו. אז אולי יקח לי עוד חודש להגיע לרביעי. ועכשיו כשאמרת שהוא קשה אני אקרא אותו בעברית.

השני היה באמת לא מלא אירועים במיוחד. הרוב היה תחמונים ותכנונים, כשג'יימי (
) בשבי של הסטארקים ואז בורח עם בריאן, ת'יאון המניאק זומם על ווינטרפל וסאנסה מתענה עם ג'ופרי. אבל עדיין ממש אהבתי אותו.
 

symptoms

New member
אממ, אני צריכה באמצעגם לכתוב את

התזה שלי. ואני קוראת ספרים בעברית בזמן הזה. אז יוצא לי לקרוא בין 2 ל-3 פרקים בשבוע.


הרביעי לא קשה, לי הוא היה יותר איטי בגלל הדמויות, אבל אני מניחה שזה אינדיבידואלי ותלוי בדמויות שאת אוהבת...

רעות
 

West Doll

New member
"תזה" זה נשמע מזה חכם מדי לפורום הזה...

אני מקסימום כותבת את הביוגרפיה של קרי לאיזה סיכום קרי שעושים פה מדי פעם
 

symptoms

New member
אוי


זה אחד הקטעים שיותר העציבו אותי. ממש אהבתי אותה, בעיקר כי ג'ון הוא באמת ילד קטן שלא יודע כלום וזה נחמד שמישהו אומר לו את זה. (אבל היא אדירה בלי קשר)

וכן, אל תקשרי לדמויות, רוב הסיכויים שהן ימותו


רעות
 

limors2

Active member


מה שעוד יותר עצוב פה זה שכתבתי את ההודעה דרך הפלאפון וראיתי שכתבתי "עכשיו" לא נכון, אבל לא הצלחתי לחזור ולתקן את זה כי תפוז בסלולרי זה השטן
 

limors2

Active member
אבל יותר קשה מזה


(אני פשוט אמשיך לדבר פה על הספר כשיהיה לי מה לומר
)

זה שז'ורה מורמונט בגד בקאליסי וריגל לטובת ואריז. בשביל מה?
 
למעלה