כתבה ב- YNET על השקת המטרוניתהודעות/כתבות/מאמרים
תיקון לכותרת:כתבה ב- YNET על השקת המטרונית
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4157989,00.html
מקוממת אותי התשובה שם לגבי המזגן -תיקון לכותרת:
"מי צריך את ynet?.." (אתם מוזמנים להשלים את ההמשך.) עם או בלי קשר לצהובון: הפרוייקט עצמו מבורך; אבל ארורים הדמגוגים שמנצלים אותו.
אכן המטרונית עדיפה בכל פרמטרתיקון לכותרת:
"מי צריך את ynet?.." (אתם מוזמנים להשלים את ההמשך.) עם או בלי קשר לצהובון: הפרוייקט עצמו מבורך; אבל ארורים הדמגוגים שמנצלים אותו.
דירת 5 חדרים בפסגת זאב נמכרת השבוע ב-אכן המטרונית עדיפה בכל פרמטר
בדיוק כפי שאוטובוס ארוך עדיף בירושלים על הרק"ל האיטית והמסורבלת שהרסה לתושבי שכונת זאב את החיים עד כדי ירידת ערך הבתים בשכונה ב-25 אחוזים בחצי שנה והגברת הפקקים בבוקר בצורה איומה ונוראה כדי להכריח את התושבים להשתמש ברק"ל האיטית שמתחילה בשום מקום ונגמרת בשום מקום. הרק"ל אינה גמישה כמו אוטובוס, יקרה מאוד, לא תחזיר את ההשקעה ומיותרת לחלוטין בירושלים וצודקת מנהלת שכונת פסגת-זאב - השכונה הגדולה בישראל עם 42500 נפש שקיים צורך בהול להתנתק מירושלים, להתאחד עם מעלה-אדומים ולההיפך לעיר ואם חדשה בישראל. מי שלא גר באזור ואינו מכיר מקרוב את המאטרייה, שיישב בשקט ולא יגיב. הדבר הבהול ביותר - אולי צורך קיומי של ממש הוא פיטורי ראש העיר ירושלים שאינו נוקף אצבע למען התושבים. הוא הבטיח לטרפד את הרק"ל כאשר היה באופוזיצייה ולא עמד במילה לסלק מירושלים את הקטסטרופה התכנונית והאורבנית ששמה רק"ל. חבל שמיסטר ברקת לא מתפטר כבר. תושבי ירושלים מתגעגעים לראש העיר האגדי שלנו - דניאל אוסטר, ז"ל. בטח לא לראש העיר ששיתף פעולה עם המודיעין הבריטי והסגיר יהודים לבריטים....
ואל תשכח אביתראכן המטרונית עדיפה בכל פרמטר
בדיוק כפי שאוטובוס ארוך עדיף בירושלים על הרק"ל האיטית והמסורבלת שהרסה לתושבי שכונת זאב את החיים עד כדי ירידת ערך הבתים בשכונה ב-25 אחוזים בחצי שנה והגברת הפקקים בבוקר בצורה איומה ונוראה כדי להכריח את התושבים להשתמש ברק"ל האיטית שמתחילה בשום מקום ונגמרת בשום מקום. הרק"ל אינה גמישה כמו אוטובוס, יקרה מאוד, לא תחזיר את ההשקעה ומיותרת לחלוטין בירושלים וצודקת מנהלת שכונת פסגת-זאב - השכונה הגדולה בישראל עם 42500 נפש שקיים צורך בהול להתנתק מירושלים, להתאחד עם מעלה-אדומים ולההיפך לעיר ואם חדשה בישראל. מי שלא גר באזור ואינו מכיר מקרוב את המאטרייה, שיישב בשקט ולא יגיב. הדבר הבהול ביותר - אולי צורך קיומי של ממש הוא פיטורי ראש העיר ירושלים שאינו נוקף אצבע למען התושבים. הוא הבטיח לטרפד את הרק"ל כאשר היה באופוזיצייה ולא עמד במילה לסלק מירושלים את הקטסטרופה התכנונית והאורבנית ששמה רק"ל. חבל שמיסטר ברקת לא מתפטר כבר. תושבי ירושלים מתגעגעים לראש העיר האגדי שלנו - דניאל אוסטר, ז"ל. בטח לא לראש העיר ששיתף פעולה עם המודיעין הבריטי והסגיר יהודים לבריטים....
לילה טוב וילי היקר ! אני מאחל לתושבי פסגת-זאבואל תשכח אביתר
בתקופת אולמרט כרה"ע ירושלים ניסתה לספח אליה גם את מוצא, מבשרת, מעלה אדומים ועוד מקומות שמהיותי תושב השפלה איני מכיר מספיק... היה לו תיאבון טריטוריאלי גדול וכמובן תיאבון לארנונה. כיום נראה לי שזה קצת נרגע, לא שזה עוזר למקומות כמו פסגת זאב שכבר תחת כיבוש ירושלמי...
לא ניסו לספח את מעלה אדומים, רק אזורים שבתוךואל תשכח אביתר
בתקופת אולמרט כרה"ע ירושלים ניסתה לספח אליה גם את מוצא, מבשרת, מעלה אדומים ועוד מקומות שמהיותי תושב השפלה איני מכיר מספיק... היה לו תיאבון טריטוריאלי גדול וכמובן תיאבון לארנונה. כיום נראה לי שזה קצת נרגע, לא שזה עוזר למקומות כמו פסגת זאב שכבר תחת כיבוש ירושלמי...
תודה על התיקון, עמיתלא ניסו לספח את מעלה אדומים, רק אזורים שבתוך
תחומי הקו שאת צבעו אני מעדיף שלא להזכיר כאן מסיבות מובנות.
הודעות/כתבות/מאמרים
האמנם?תחבורה מסילתית פרק ב': רכבות קלות
זוכרים את המאמר הדי לא רעההוא? אז הנה מגיע פרק ההמשך. אין פה שום "סקופ" עבור קוראי הפורום הקבועים, אבל טוב שמישהו מעלה את הדברים בצורה מתומצתת ופשוטה על הכתב, וגם בתפוצה רחבה. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1882915 "הרכבת הקלה ממשיכה להפגין יעילות גם בהשוואה לפתרונות תחבורה ציבורית אחרים כמו אוטובוס וכן BRT, גם במספר הנוסעים שניתן לקחת על גבי מסלול אחד וגם בתחשיב הכלכלי. להסעת 8,500 נוסעים בשעה בתדירות של אחת ל-3 דקות דרושים 4 אוטובוסים רגילים לעומת רכבת קלה אחת. מבחינת ניצול האנרגיה, הרכבת הקלה מובילה עם צריכת חשמל של 3 קו"ש לק"מ בעלות של 1.35 שקל לק"מ... זאת לעומת אוטובוס דיזל שעולה כ-12 שקלים לכל קילומטר. בחישוב של 30 שנים מציג האוטובוס עלות תפעולים פי 2.5 מזו של הרכבת הקלה."הערה שלי: אבל זה כמובן בתנאי שהרכבת הקלה מוקמת ומופעלת במסלול שיש בו מספיק ביקוש לקיבולת הגדולה שהרק"ל יודעת לספק. כמובן שקו רכבת ריק-למחצה עלול להיות פחות יעיל בתחשיב כלכלי, מאשר קו אוטובוס מפוצץ בנוסעים. המסקנה: יש לתכנן את המערכת כולה כך שקווי הרק"ל ישמשו כשדרה המרכזית והמהירה. אמנם גם זה אמור להיות מובן מאליו, אבל אולי לא יזיק אם נזכיר שוב.
זה ידוע והגיוני, אם זוכרים שהרק"ל נוסעת על...האמנם?
אוטובוס רגיל צורך פי תשע (!) אנרגיה מרק"ל שגדול וכבד ממנו הרבה יותר??? אני לא מבין בזה בכלל, אבל זה לא נשמע לי הגיוני. מה שאני כן יודע הוא שסיטיפס יכולים להרוויח הרבה כסף עם יתבעו דיבה על הטענה לפיה הרק"ל בירושלים היא "לא יותר מאשר קרטוע עצוב". זה פשוט לא נכון.
לגבי טענת שיטת ההזנה וקוטר המנהרות:תחבורה מסילתית פרק ב': רכבות קלות
זוכרים את המאמר הדי לא רעההוא? אז הנה מגיע פרק ההמשך. אין פה שום "סקופ" עבור קוראי הפורום הקבועים, אבל טוב שמישהו מעלה את הדברים בצורה מתומצתת ופשוטה על הכתב, וגם בתפוצה רחבה. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1882915 "הרכבת הקלה ממשיכה להפגין יעילות גם בהשוואה לפתרונות תחבורה ציבורית אחרים כמו אוטובוס וכן BRT, גם במספר הנוסעים שניתן לקחת על גבי מסלול אחד וגם בתחשיב הכלכלי. להסעת 8,500 נוסעים בשעה בתדירות של אחת ל-3 דקות דרושים 4 אוטובוסים רגילים לעומת רכבת קלה אחת. מבחינת ניצול האנרגיה, הרכבת הקלה מובילה עם צריכת חשמל של 3 קו"ש לק"מ בעלות של 1.35 שקל לק"מ... זאת לעומת אוטובוס דיזל שעולה כ-12 שקלים לכל קילומטר. בחישוב של 30 שנים מציג האוטובוס עלות תפעולים פי 2.5 מזו של הרכבת הקלה."הערה שלי: אבל זה כמובן בתנאי שהרכבת הקלה מוקמת ומופעלת במסלול שיש בו מספיק ביקוש לקיבולת הגדולה שהרק"ל יודעת לספק. כמובן שקו רכבת ריק-למחצה עלול להיות פחות יעיל בתחשיב כלכלי, מאשר קו אוטובוס מפוצץ בנוסעים. המסקנה: יש לתכנן את המערכת כולה כך שקווי הרק"ל ישמשו כשדרה המרכזית והמהירה. אמנם גם זה אמור להיות מובן מאליו, אבל אולי לא יזיק אם נזכיר שוב.
זה אפשרי, אם כי מסרבל במקצת את המערכיםלגבי טענת שיטת ההזנה וקוטר המנהרות:
לא ברור לי למה לא מתכננים בגוש דן שילוב של הזנה עילית במפלס הרחוב והזנה קרקעית במנהרות, זה קיים כבר עשרות שנים באמסטרדם וברוטרדם!
היום כבר יש חשמול עילילגבי טענת שיטת ההזנה וקוטר המנהרות:
לא ברור לי למה לא מתכננים בגוש דן שילוב של הזנה עילית במפלס הרחוב והזנה קרקעית במנהרות, זה קיים כבר עשרות שנים באמסטרדם וברוטרדם!
אבל אנשי "עיר לכולנו" המגוחכיםתחבורה מסילתית פרק ב': רכבות קלות
זוכרים את המאמר הדי לא רעההוא? אז הנה מגיע פרק ההמשך. אין פה שום "סקופ" עבור קוראי הפורום הקבועים, אבל טוב שמישהו מעלה את הדברים בצורה מתומצתת ופשוטה על הכתב, וגם בתפוצה רחבה. http://cars.walla.co.il/?w=/4705/1882915 "הרכבת הקלה ממשיכה להפגין יעילות גם בהשוואה לפתרונות תחבורה ציבורית אחרים כמו אוטובוס וכן BRT, גם במספר הנוסעים שניתן לקחת על גבי מסלול אחד וגם בתחשיב הכלכלי. להסעת 8,500 נוסעים בשעה בתדירות של אחת ל-3 דקות דרושים 4 אוטובוסים רגילים לעומת רכבת קלה אחת. מבחינת ניצול האנרגיה, הרכבת הקלה מובילה עם צריכת חשמל של 3 קו"ש לק"מ בעלות של 1.35 שקל לק"מ... זאת לעומת אוטובוס דיזל שעולה כ-12 שקלים לכל קילומטר. בחישוב של 30 שנים מציג האוטובוס עלות תפעולים פי 2.5 מזו של הרכבת הקלה."הערה שלי: אבל זה כמובן בתנאי שהרכבת הקלה מוקמת ומופעלת במסלול שיש בו מספיק ביקוש לקיבולת הגדולה שהרק"ל יודעת לספק. כמובן שקו רכבת ריק-למחצה עלול להיות פחות יעיל בתחשיב כלכלי, מאשר קו אוטובוס מפוצץ בנוסעים. המסקנה: יש לתכנן את המערכת כולה כך שקווי הרק"ל ישמשו כשדרה המרכזית והמהירה. אמנם גם זה אמור להיות מובן מאליו, אבל אולי לא יזיק אם נזכיר שוב.
"יהיה" - צ"ל "תהיה"אבל אנשי "עיר לכולנו" המגוחכים
ימשיכו לבלבל את המוח על הBRT שלהם ולדרוש ביטול הרק"ל. הם יעלו כל טענה שלא יהיה - למרות שהם יודעים שהם מדברים שטויות - כדי לתקוף את חולדאי. שלא לדבר על אתר הבית של "עיר לכולנו", YNET, עם הכותרות שלו "מי צריך רק"ל? יש מטרונית"...
יש לא מעט ארגונים שלא מתביישים לצעוק שטויות.אבל אנשי "עיר לכולנו" המגוחכים
ימשיכו לבלבל את המוח על הBRT שלהם ולדרוש ביטול הרק"ל. הם יעלו כל טענה שלא יהיה - למרות שהם יודעים שהם מדברים שטויות - כדי לתקוף את חולדאי. שלא לדבר על אתר הבית של "עיר לכולנו", YNET, עם הכותרות שלו "מי צריך רק"ל? יש מטרונית"...
יש לא מעט ארגונים שלא מתביישים לצעוק שטויות.
כשהמטרה היא לזכות לעוד פרסום/כח/השפעה/תקציבים/פרסום וחוזר חלילה, יש כאלה שכל האמצעים כשרים בעיניהם. אני לא באמת יודע, האם המטרה כאן היא דווקא לתקוף את חולדאי (אם כי מגיע לו קצת, אבל על דברים אחרים לחלוטין) ואילו היה ראש עיר אחר, גם אותו לא היו תוקפים כמעט בוודאות בכל תואנה, הזויה ככל שתיראה בעינינו. אלא אם כן ראש עיר אחר היה לוקח חסות על הארגון, או משתייך לאותו מחנה פוליטי עם מנהיגיו, או עם החשובים שבהם...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.