Expo 1520 שרשור 1/4

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
==36==

Expo 1520 שרשור 1/4
קצת באיחור אני פותח סדרה בת 4 שרשורים נפרדים מהסלון הרכבתי הגדול ביותר בכל 'מרחב 1520מ"מ' - כלומר, רוב אזור מזרח אירופה וחלק מאסיה, או בקיצור - רוב שטחה של ברית המועצות לשעבר. תעשיית הרכבות ברוסיה, אוקראינה, אוזבקיסטן וכו' משנה פאזה בשנים האחרונות: אחרי שנים רבות של קיפאון והוואקום שנוצר עם פירוקה של ברית המועצות, מתחילה לפרוח ולשגשג מחדש אחת התעשיות הגדולות ביותר במדינות אלה - תעשיית הרכבות. חברת הרכבות הרוסית, RZD, עברה שינוי ארגוני מקיף, תשתיות ישנות זוכות לשדרוג, ציוד נייד חדש נרכש... חברות רבות נכנסות לתחום בכל מיני סגמנטים ומייצרות, מפתחות ומשווקות מוצרים ושרותים הקשורים לענף הרכבות. הסלון הרכבתי Expo 1520 מהווה את ההוכחה המובהקת ביותר להתעוררות הרבה שחלה בפלח שוק זה. הסלון נערך מדי שנתיים והשנה התקיים זו הפעם השלישית (הפעמים הקודמות היו ב- 2007 ו- 2009). השנה זכיתי לבקר בסלון לאחר שבעקבות פניה שלי לחברה המארגנת - קיבלתי הזמנה רשמית. השנה הציגו בתערוכה מעל 200 חברות מתחום הרכבות שהגיעו מ- 20 מדינות שונות. מהתערוכה לא נעדרה אף חברה המכבדת את עצמה, כולל היצרנים המובילים באירופה וארה"ב. במסגרת התערוכה נערך הקונגרס הרביעי הבינלאומי בנושא עתידה של תעשיית הרכבות בעולם, בה השתתפו נציגים רבים מחברות רכבות, יצרנים ורגולטורים. התערוכה התקיימה בשטחה של מסילת הברזל המעגלית של מכון VNIIZHT. מכון VNIIZHT הוא מכון המחקר הממלכתי הרוסי לטכנולוגיות רכבתיות - אחד ממוסדות המחקר והפיתוח המובילים בעולם בנושאים רכבתיים. מסילת הניסויים המעגלית של המכון נמצאת בסמיכות לכפר Shcherbinka, כ- 40 ק"מ דרומית למוסקבה. הקומפלקס העצום הזה כולל כ- 30 מעבדות מחקר, אולמות ייצור ותחזוקה ובמרכזו - מעגל בהיקף של כ- 6 ק"מ המורכב מ- 3 מסילות מעגליות מחושמלות המשמשות לעריכת ניסויים שונים בציוד נייד מגוון - קטרים, קרונות, טראמים, קרונות מטרו וכן ציוד מסילתי, מערכות איתות ובקרה, רכיבי מבנה עליון ותחתון של מסילה, מערכות חישמול DC ו - AC וכו'. המסילה נבנתה ב- 1932. מערכת המסילות בקומפלקס הזה מורכבת ומסועפת ביותר. היא מחוברת לרשת מסילות הברזל הארצית במספר נקודות כניסה, הקומפלקס כולל עשרות רבות של מסילות דיור, מסילות המובילות למעבדות השונות וכו' וכו'. המקום מהווה מוקד עליה לרגל לכל חובב רכבות המכבד את עצמו בשל הציוד הנייד הנדיר שאפשר למצוא באתר. כל ציוד נייד חדש שמפותח מגיע לסדרת הרצות וניסויים במסילה הטבעתית. ברחבי הקומפלקס, על מסילות צדדיות חונים מאות פריטי ציוד נייד נדירים - רבים מהם ייחודיים - כאלה שמעולם לא יוצרו בייצור המוני - אבות טיפוס של קטרים, קרונות, קרונועים, קרונות מטרו וטראמים. שהיתי במקום משעה מוקדמת בבוקר ועד שעות החשיכה ובקושי הצלחתי לכסות את כל אולמות התצוגה, הביתנים והתצוגות החיצוניות של הציוד הנייד. בין לבין אזרתי אומץ והתעמקתי אל נבכי מגרשי הדיור העצומים של המכון כדי לצלם קצת ציוד נייד שחונה שם. על השתתפות בהרצאות ובדיונים הרבים שהתקיימו במקביל באולמות לא היה בכלל על מה לדבר... המקום הוא גן עדן של ממש לחובבי רכבות ואפשר לבלות בו ימים ושבועות ולא לראות את הכל. התערכוה היא הזדמנות נדירה להסתובב במקום שברך כלל סגור מאחורי שערים וגדרות בשל הסודיות האופפת פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. בשטח הטבעת אף נבנתה תחנת רכבת פיקטיבית ששימשה כרקע לצילומי סרט הקולנוע Generation P ע"פ ספרו של ויקטור פלבין את הסיקור אחלק ל- 4 שרשורים נפרדים בשל כמות התמונות. יש הרי גבול לשרשרפלצת שאפשר לעכל בפעם אחת...
בשל מזג האוויר הגשום - חלק מהתמונות יצאו מטושטשות ועל כך אני מתנצל מראש. תרגישו חופשי לכתוב הערות ולשאול שאלות. אשמח לענות על כולן. תהנו!
==36==
גלגלי רכבת של הענק Evraz
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==37==

Expo 1520 שרשור 1/4
קצת באיחור אני פותח סדרה בת 4 שרשורים נפרדים מהסלון הרכבתי הגדול ביותר בכל 'מרחב 1520מ"מ' - כלומר, רוב אזור מזרח אירופה וחלק מאסיה, או בקיצור - רוב שטחה של ברית המועצות לשעבר. תעשיית הרכבות ברוסיה, אוקראינה, אוזבקיסטן וכו' משנה פאזה בשנים האחרונות: אחרי שנים רבות של קיפאון והוואקום שנוצר עם פירוקה של ברית המועצות, מתחילה לפרוח ולשגשג מחדש אחת התעשיות הגדולות ביותר במדינות אלה - תעשיית הרכבות. חברת הרכבות הרוסית, RZD, עברה שינוי ארגוני מקיף, תשתיות ישנות זוכות לשדרוג, ציוד נייד חדש נרכש... חברות רבות נכנסות לתחום בכל מיני סגמנטים ומייצרות, מפתחות ומשווקות מוצרים ושרותים הקשורים לענף הרכבות. הסלון הרכבתי Expo 1520 מהווה את ההוכחה המובהקת ביותר להתעוררות הרבה שחלה בפלח שוק זה. הסלון נערך מדי שנתיים והשנה התקיים זו הפעם השלישית (הפעמים הקודמות היו ב- 2007 ו- 2009). השנה זכיתי לבקר בסלון לאחר שבעקבות פניה שלי לחברה המארגנת - קיבלתי הזמנה רשמית. השנה הציגו בתערוכה מעל 200 חברות מתחום הרכבות שהגיעו מ- 20 מדינות שונות. מהתערוכה לא נעדרה אף חברה המכבדת את עצמה, כולל היצרנים המובילים באירופה וארה"ב. במסגרת התערוכה נערך הקונגרס הרביעי הבינלאומי בנושא עתידה של תעשיית הרכבות בעולם, בה השתתפו נציגים רבים מחברות רכבות, יצרנים ורגולטורים. התערוכה התקיימה בשטחה של מסילת הברזל המעגלית של מכון VNIIZHT. מכון VNIIZHT הוא מכון המחקר הממלכתי הרוסי לטכנולוגיות רכבתיות - אחד ממוסדות המחקר והפיתוח המובילים בעולם בנושאים רכבתיים. מסילת הניסויים המעגלית של המכון נמצאת בסמיכות לכפר Shcherbinka, כ- 40 ק"מ דרומית למוסקבה. הקומפלקס העצום הזה כולל כ- 30 מעבדות מחקר, אולמות ייצור ותחזוקה ובמרכזו - מעגל בהיקף של כ- 6 ק"מ המורכב מ- 3 מסילות מעגליות מחושמלות המשמשות לעריכת ניסויים שונים בציוד נייד מגוון - קטרים, קרונות, טראמים, קרונות מטרו וכן ציוד מסילתי, מערכות איתות ובקרה, רכיבי מבנה עליון ותחתון של מסילה, מערכות חישמול DC ו - AC וכו'. המסילה נבנתה ב- 1932. מערכת המסילות בקומפלקס הזה מורכבת ומסועפת ביותר. היא מחוברת לרשת מסילות הברזל הארצית במספר נקודות כניסה, הקומפלקס כולל עשרות רבות של מסילות דיור, מסילות המובילות למעבדות השונות וכו' וכו'. המקום מהווה מוקד עליה לרגל לכל חובב רכבות המכבד את עצמו בשל הציוד הנייד הנדיר שאפשר למצוא באתר. כל ציוד נייד חדש שמפותח מגיע לסדרת הרצות וניסויים במסילה הטבעתית. ברחבי הקומפלקס, על מסילות צדדיות חונים מאות פריטי ציוד נייד נדירים - רבים מהם ייחודיים - כאלה שמעולם לא יוצרו בייצור המוני - אבות טיפוס של קטרים, קרונות, קרונועים, קרונות מטרו וטראמים. שהיתי במקום משעה מוקדמת בבוקר ועד שעות החשיכה ובקושי הצלחתי לכסות את כל אולמות התצוגה, הביתנים והתצוגות החיצוניות של הציוד הנייד. בין לבין אזרתי אומץ והתעמקתי אל נבכי מגרשי הדיור העצומים של המכון כדי לצלם קצת ציוד נייד שחונה שם. על השתתפות בהרצאות ובדיונים הרבים שהתקיימו במקביל באולמות לא היה בכלל על מה לדבר... המקום הוא גן עדן של ממש לחובבי רכבות ואפשר לבלות בו ימים ושבועות ולא לראות את הכל. התערכוה היא הזדמנות נדירה להסתובב במקום שברך כלל סגור מאחורי שערים וגדרות בשל הסודיות האופפת פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. בשטח הטבעת אף נבנתה תחנת רכבת פיקטיבית ששימשה כרקע לצילומי סרט הקולנוע Generation P ע"פ ספרו של ויקטור פלבין את הסיקור אחלק ל- 4 שרשורים נפרדים בשל כמות התמונות. יש הרי גבול לשרשרפלצת שאפשר לעכל בפעם אחת...
בשל מזג האוויר הגשום - חלק מהתמונות יצאו מטושטשות ועל כך אני מתנצל מראש. תרגישו חופשי לכתוב הערות ולשאול שאלות. אשמח לענות על כולן. תהנו!
==37==
דור חדש של חוגונים מתוחכמים מדגם Barber S-2-R בעלי בולמי זעזועים מתוחכמים המיועדים לשפר את הביצועים בעומסים משתנים של מפעל הקרונות Tikhvin Freight Car Building Plant
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==38==

Expo 1520 שרשור 1/4
קצת באיחור אני פותח סדרה בת 4 שרשורים נפרדים מהסלון הרכבתי הגדול ביותר בכל 'מרחב 1520מ"מ' - כלומר, רוב אזור מזרח אירופה וחלק מאסיה, או בקיצור - רוב שטחה של ברית המועצות לשעבר. תעשיית הרכבות ברוסיה, אוקראינה, אוזבקיסטן וכו' משנה פאזה בשנים האחרונות: אחרי שנים רבות של קיפאון והוואקום שנוצר עם פירוקה של ברית המועצות, מתחילה לפרוח ולשגשג מחדש אחת התעשיות הגדולות ביותר במדינות אלה - תעשיית הרכבות. חברת הרכבות הרוסית, RZD, עברה שינוי ארגוני מקיף, תשתיות ישנות זוכות לשדרוג, ציוד נייד חדש נרכש... חברות רבות נכנסות לתחום בכל מיני סגמנטים ומייצרות, מפתחות ומשווקות מוצרים ושרותים הקשורים לענף הרכבות. הסלון הרכבתי Expo 1520 מהווה את ההוכחה המובהקת ביותר להתעוררות הרבה שחלה בפלח שוק זה. הסלון נערך מדי שנתיים והשנה התקיים זו הפעם השלישית (הפעמים הקודמות היו ב- 2007 ו- 2009). השנה זכיתי לבקר בסלון לאחר שבעקבות פניה שלי לחברה המארגנת - קיבלתי הזמנה רשמית. השנה הציגו בתערוכה מעל 200 חברות מתחום הרכבות שהגיעו מ- 20 מדינות שונות. מהתערוכה לא נעדרה אף חברה המכבדת את עצמה, כולל היצרנים המובילים באירופה וארה"ב. במסגרת התערוכה נערך הקונגרס הרביעי הבינלאומי בנושא עתידה של תעשיית הרכבות בעולם, בה השתתפו נציגים רבים מחברות רכבות, יצרנים ורגולטורים. התערוכה התקיימה בשטחה של מסילת הברזל המעגלית של מכון VNIIZHT. מכון VNIIZHT הוא מכון המחקר הממלכתי הרוסי לטכנולוגיות רכבתיות - אחד ממוסדות המחקר והפיתוח המובילים בעולם בנושאים רכבתיים. מסילת הניסויים המעגלית של המכון נמצאת בסמיכות לכפר Shcherbinka, כ- 40 ק"מ דרומית למוסקבה. הקומפלקס העצום הזה כולל כ- 30 מעבדות מחקר, אולמות ייצור ותחזוקה ובמרכזו - מעגל בהיקף של כ- 6 ק"מ המורכב מ- 3 מסילות מעגליות מחושמלות המשמשות לעריכת ניסויים שונים בציוד נייד מגוון - קטרים, קרונות, טראמים, קרונות מטרו וכן ציוד מסילתי, מערכות איתות ובקרה, רכיבי מבנה עליון ותחתון של מסילה, מערכות חישמול DC ו - AC וכו'. המסילה נבנתה ב- 1932. מערכת המסילות בקומפלקס הזה מורכבת ומסועפת ביותר. היא מחוברת לרשת מסילות הברזל הארצית במספר נקודות כניסה, הקומפלקס כולל עשרות רבות של מסילות דיור, מסילות המובילות למעבדות השונות וכו' וכו'. המקום מהווה מוקד עליה לרגל לכל חובב רכבות המכבד את עצמו בשל הציוד הנייד הנדיר שאפשר למצוא באתר. כל ציוד נייד חדש שמפותח מגיע לסדרת הרצות וניסויים במסילה הטבעתית. ברחבי הקומפלקס, על מסילות צדדיות חונים מאות פריטי ציוד נייד נדירים - רבים מהם ייחודיים - כאלה שמעולם לא יוצרו בייצור המוני - אבות טיפוס של קטרים, קרונות, קרונועים, קרונות מטרו וטראמים. שהיתי במקום משעה מוקדמת בבוקר ועד שעות החשיכה ובקושי הצלחתי לכסות את כל אולמות התצוגה, הביתנים והתצוגות החיצוניות של הציוד הנייד. בין לבין אזרתי אומץ והתעמקתי אל נבכי מגרשי הדיור העצומים של המכון כדי לצלם קצת ציוד נייד שחונה שם. על השתתפות בהרצאות ובדיונים הרבים שהתקיימו במקביל באולמות לא היה בכלל על מה לדבר... המקום הוא גן עדן של ממש לחובבי רכבות ואפשר לבלות בו ימים ושבועות ולא לראות את הכל. התערכוה היא הזדמנות נדירה להסתובב במקום שברך כלל סגור מאחורי שערים וגדרות בשל הסודיות האופפת פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. בשטח הטבעת אף נבנתה תחנת רכבת פיקטיבית ששימשה כרקע לצילומי סרט הקולנוע Generation P ע"פ ספרו של ויקטור פלבין את הסיקור אחלק ל- 4 שרשורים נפרדים בשל כמות התמונות. יש הרי גבול לשרשרפלצת שאפשר לעכל בפעם אחת...
בשל מזג האוויר הגשום - חלק מהתמונות יצאו מטושטשות ועל כך אני מתנצל מראש. תרגישו חופשי לכתוב הערות ולשאול שאלות. אשמח לענות על כולן. תהנו!
==38==
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==39==

Expo 1520 שרשור 1/4
קצת באיחור אני פותח סדרה בת 4 שרשורים נפרדים מהסלון הרכבתי הגדול ביותר בכל 'מרחב 1520מ"מ' - כלומר, רוב אזור מזרח אירופה וחלק מאסיה, או בקיצור - רוב שטחה של ברית המועצות לשעבר. תעשיית הרכבות ברוסיה, אוקראינה, אוזבקיסטן וכו' משנה פאזה בשנים האחרונות: אחרי שנים רבות של קיפאון והוואקום שנוצר עם פירוקה של ברית המועצות, מתחילה לפרוח ולשגשג מחדש אחת התעשיות הגדולות ביותר במדינות אלה - תעשיית הרכבות. חברת הרכבות הרוסית, RZD, עברה שינוי ארגוני מקיף, תשתיות ישנות זוכות לשדרוג, ציוד נייד חדש נרכש... חברות רבות נכנסות לתחום בכל מיני סגמנטים ומייצרות, מפתחות ומשווקות מוצרים ושרותים הקשורים לענף הרכבות. הסלון הרכבתי Expo 1520 מהווה את ההוכחה המובהקת ביותר להתעוררות הרבה שחלה בפלח שוק זה. הסלון נערך מדי שנתיים והשנה התקיים זו הפעם השלישית (הפעמים הקודמות היו ב- 2007 ו- 2009). השנה זכיתי לבקר בסלון לאחר שבעקבות פניה שלי לחברה המארגנת - קיבלתי הזמנה רשמית. השנה הציגו בתערוכה מעל 200 חברות מתחום הרכבות שהגיעו מ- 20 מדינות שונות. מהתערוכה לא נעדרה אף חברה המכבדת את עצמה, כולל היצרנים המובילים באירופה וארה"ב. במסגרת התערוכה נערך הקונגרס הרביעי הבינלאומי בנושא עתידה של תעשיית הרכבות בעולם, בה השתתפו נציגים רבים מחברות רכבות, יצרנים ורגולטורים. התערוכה התקיימה בשטחה של מסילת הברזל המעגלית של מכון VNIIZHT. מכון VNIIZHT הוא מכון המחקר הממלכתי הרוסי לטכנולוגיות רכבתיות - אחד ממוסדות המחקר והפיתוח המובילים בעולם בנושאים רכבתיים. מסילת הניסויים המעגלית של המכון נמצאת בסמיכות לכפר Shcherbinka, כ- 40 ק"מ דרומית למוסקבה. הקומפלקס העצום הזה כולל כ- 30 מעבדות מחקר, אולמות ייצור ותחזוקה ובמרכזו - מעגל בהיקף של כ- 6 ק"מ המורכב מ- 3 מסילות מעגליות מחושמלות המשמשות לעריכת ניסויים שונים בציוד נייד מגוון - קטרים, קרונות, טראמים, קרונות מטרו וכן ציוד מסילתי, מערכות איתות ובקרה, רכיבי מבנה עליון ותחתון של מסילה, מערכות חישמול DC ו - AC וכו'. המסילה נבנתה ב- 1932. מערכת המסילות בקומפלקס הזה מורכבת ומסועפת ביותר. היא מחוברת לרשת מסילות הברזל הארצית במספר נקודות כניסה, הקומפלקס כולל עשרות רבות של מסילות דיור, מסילות המובילות למעבדות השונות וכו' וכו'. המקום מהווה מוקד עליה לרגל לכל חובב רכבות המכבד את עצמו בשל הציוד הנייד הנדיר שאפשר למצוא באתר. כל ציוד נייד חדש שמפותח מגיע לסדרת הרצות וניסויים במסילה הטבעתית. ברחבי הקומפלקס, על מסילות צדדיות חונים מאות פריטי ציוד נייד נדירים - רבים מהם ייחודיים - כאלה שמעולם לא יוצרו בייצור המוני - אבות טיפוס של קטרים, קרונות, קרונועים, קרונות מטרו וטראמים. שהיתי במקום משעה מוקדמת בבוקר ועד שעות החשיכה ובקושי הצלחתי לכסות את כל אולמות התצוגה, הביתנים והתצוגות החיצוניות של הציוד הנייד. בין לבין אזרתי אומץ והתעמקתי אל נבכי מגרשי הדיור העצומים של המכון כדי לצלם קצת ציוד נייד שחונה שם. על השתתפות בהרצאות ובדיונים הרבים שהתקיימו במקביל באולמות לא היה בכלל על מה לדבר... המקום הוא גן עדן של ממש לחובבי רכבות ואפשר לבלות בו ימים ושבועות ולא לראות את הכל. התערכוה היא הזדמנות נדירה להסתובב במקום שברך כלל סגור מאחורי שערים וגדרות בשל הסודיות האופפת פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. בשטח הטבעת אף נבנתה תחנת רכבת פיקטיבית ששימשה כרקע לצילומי סרט הקולנוע Generation P ע"פ ספרו של ויקטור פלבין את הסיקור אחלק ל- 4 שרשורים נפרדים בשל כמות התמונות. יש הרי גבול לשרשרפלצת שאפשר לעכל בפעם אחת...
בשל מזג האוויר הגשום - חלק מהתמונות יצאו מטושטשות ועל כך אני מתנצל מראש. תרגישו חופשי לכתוב הערות ולשאול שאלות. אשמח לענות על כולן. תהנו!
==39==
חוגון תלת-סרני נוסף של הענק הסלובקי Tatravagonka
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==40==

Expo 1520 שרשור 1/4
קצת באיחור אני פותח סדרה בת 4 שרשורים נפרדים מהסלון הרכבתי הגדול ביותר בכל 'מרחב 1520מ"מ' - כלומר, רוב אזור מזרח אירופה וחלק מאסיה, או בקיצור - רוב שטחה של ברית המועצות לשעבר. תעשיית הרכבות ברוסיה, אוקראינה, אוזבקיסטן וכו' משנה פאזה בשנים האחרונות: אחרי שנים רבות של קיפאון והוואקום שנוצר עם פירוקה של ברית המועצות, מתחילה לפרוח ולשגשג מחדש אחת התעשיות הגדולות ביותר במדינות אלה - תעשיית הרכבות. חברת הרכבות הרוסית, RZD, עברה שינוי ארגוני מקיף, תשתיות ישנות זוכות לשדרוג, ציוד נייד חדש נרכש... חברות רבות נכנסות לתחום בכל מיני סגמנטים ומייצרות, מפתחות ומשווקות מוצרים ושרותים הקשורים לענף הרכבות. הסלון הרכבתי Expo 1520 מהווה את ההוכחה המובהקת ביותר להתעוררות הרבה שחלה בפלח שוק זה. הסלון נערך מדי שנתיים והשנה התקיים זו הפעם השלישית (הפעמים הקודמות היו ב- 2007 ו- 2009). השנה זכיתי לבקר בסלון לאחר שבעקבות פניה שלי לחברה המארגנת - קיבלתי הזמנה רשמית. השנה הציגו בתערוכה מעל 200 חברות מתחום הרכבות שהגיעו מ- 20 מדינות שונות. מהתערוכה לא נעדרה אף חברה המכבדת את עצמה, כולל היצרנים המובילים באירופה וארה"ב. במסגרת התערוכה נערך הקונגרס הרביעי הבינלאומי בנושא עתידה של תעשיית הרכבות בעולם, בה השתתפו נציגים רבים מחברות רכבות, יצרנים ורגולטורים. התערוכה התקיימה בשטחה של מסילת הברזל המעגלית של מכון VNIIZHT. מכון VNIIZHT הוא מכון המחקר הממלכתי הרוסי לטכנולוגיות רכבתיות - אחד ממוסדות המחקר והפיתוח המובילים בעולם בנושאים רכבתיים. מסילת הניסויים המעגלית של המכון נמצאת בסמיכות לכפר Shcherbinka, כ- 40 ק"מ דרומית למוסקבה. הקומפלקס העצום הזה כולל כ- 30 מעבדות מחקר, אולמות ייצור ותחזוקה ובמרכזו - מעגל בהיקף של כ- 6 ק"מ המורכב מ- 3 מסילות מעגליות מחושמלות המשמשות לעריכת ניסויים שונים בציוד נייד מגוון - קטרים, קרונות, טראמים, קרונות מטרו וכן ציוד מסילתי, מערכות איתות ובקרה, רכיבי מבנה עליון ותחתון של מסילה, מערכות חישמול DC ו - AC וכו'. המסילה נבנתה ב- 1932. מערכת המסילות בקומפלקס הזה מורכבת ומסועפת ביותר. היא מחוברת לרשת מסילות הברזל הארצית במספר נקודות כניסה, הקומפלקס כולל עשרות רבות של מסילות דיור, מסילות המובילות למעבדות השונות וכו' וכו'. המקום מהווה מוקד עליה לרגל לכל חובב רכבות המכבד את עצמו בשל הציוד הנייד הנדיר שאפשר למצוא באתר. כל ציוד נייד חדש שמפותח מגיע לסדרת הרצות וניסויים במסילה הטבעתית. ברחבי הקומפלקס, על מסילות צדדיות חונים מאות פריטי ציוד נייד נדירים - רבים מהם ייחודיים - כאלה שמעולם לא יוצרו בייצור המוני - אבות טיפוס של קטרים, קרונות, קרונועים, קרונות מטרו וטראמים. שהיתי במקום משעה מוקדמת בבוקר ועד שעות החשיכה ובקושי הצלחתי לכסות את כל אולמות התצוגה, הביתנים והתצוגות החיצוניות של הציוד הנייד. בין לבין אזרתי אומץ והתעמקתי אל נבכי מגרשי הדיור העצומים של המכון כדי לצלם קצת ציוד נייד שחונה שם. על השתתפות בהרצאות ובדיונים הרבים שהתקיימו במקביל באולמות לא היה בכלל על מה לדבר... המקום הוא גן עדן של ממש לחובבי רכבות ואפשר לבלות בו ימים ושבועות ולא לראות את הכל. התערכוה היא הזדמנות נדירה להסתובב במקום שברך כלל סגור מאחורי שערים וגדרות בשל הסודיות האופפת פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. בשטח הטבעת אף נבנתה תחנת רכבת פיקטיבית ששימשה כרקע לצילומי סרט הקולנוע Generation P ע"פ ספרו של ויקטור פלבין את הסיקור אחלק ל- 4 שרשורים נפרדים בשל כמות התמונות. יש הרי גבול לשרשרפלצת שאפשר לעכל בפעם אחת...
בשל מזג האוויר הגשום - חלק מהתמונות יצאו מטושטשות ועל כך אני מתנצל מראש. תרגישו חופשי לכתוב הערות ולשאול שאלות. אשמח לענות על כולן. תהנו!
==40==
סדים מיוחדים של חברת TeraProm המשמשים להחזרת קרונות שמוטים למסילה
 

davidfainshtein

Member
מנהל
=====

Expo 1520 שרשור 1/4
קצת באיחור אני פותח סדרה בת 4 שרשורים נפרדים מהסלון הרכבתי הגדול ביותר בכל 'מרחב 1520מ"מ' - כלומר, רוב אזור מזרח אירופה וחלק מאסיה, או בקיצור - רוב שטחה של ברית המועצות לשעבר. תעשיית הרכבות ברוסיה, אוקראינה, אוזבקיסטן וכו' משנה פאזה בשנים האחרונות: אחרי שנים רבות של קיפאון והוואקום שנוצר עם פירוקה של ברית המועצות, מתחילה לפרוח ולשגשג מחדש אחת התעשיות הגדולות ביותר במדינות אלה - תעשיית הרכבות. חברת הרכבות הרוסית, RZD, עברה שינוי ארגוני מקיף, תשתיות ישנות זוכות לשדרוג, ציוד נייד חדש נרכש... חברות רבות נכנסות לתחום בכל מיני סגמנטים ומייצרות, מפתחות ומשווקות מוצרים ושרותים הקשורים לענף הרכבות. הסלון הרכבתי Expo 1520 מהווה את ההוכחה המובהקת ביותר להתעוררות הרבה שחלה בפלח שוק זה. הסלון נערך מדי שנתיים והשנה התקיים זו הפעם השלישית (הפעמים הקודמות היו ב- 2007 ו- 2009). השנה זכיתי לבקר בסלון לאחר שבעקבות פניה שלי לחברה המארגנת - קיבלתי הזמנה רשמית. השנה הציגו בתערוכה מעל 200 חברות מתחום הרכבות שהגיעו מ- 20 מדינות שונות. מהתערוכה לא נעדרה אף חברה המכבדת את עצמה, כולל היצרנים המובילים באירופה וארה"ב. במסגרת התערוכה נערך הקונגרס הרביעי הבינלאומי בנושא עתידה של תעשיית הרכבות בעולם, בה השתתפו נציגים רבים מחברות רכבות, יצרנים ורגולטורים. התערוכה התקיימה בשטחה של מסילת הברזל המעגלית של מכון VNIIZHT. מכון VNIIZHT הוא מכון המחקר הממלכתי הרוסי לטכנולוגיות רכבתיות - אחד ממוסדות המחקר והפיתוח המובילים בעולם בנושאים רכבתיים. מסילת הניסויים המעגלית של המכון נמצאת בסמיכות לכפר Shcherbinka, כ- 40 ק"מ דרומית למוסקבה. הקומפלקס העצום הזה כולל כ- 30 מעבדות מחקר, אולמות ייצור ותחזוקה ובמרכזו - מעגל בהיקף של כ- 6 ק"מ המורכב מ- 3 מסילות מעגליות מחושמלות המשמשות לעריכת ניסויים שונים בציוד נייד מגוון - קטרים, קרונות, טראמים, קרונות מטרו וכן ציוד מסילתי, מערכות איתות ובקרה, רכיבי מבנה עליון ותחתון של מסילה, מערכות חישמול DC ו - AC וכו'. המסילה נבנתה ב- 1932. מערכת המסילות בקומפלקס הזה מורכבת ומסועפת ביותר. היא מחוברת לרשת מסילות הברזל הארצית במספר נקודות כניסה, הקומפלקס כולל עשרות רבות של מסילות דיור, מסילות המובילות למעבדות השונות וכו' וכו'. המקום מהווה מוקד עליה לרגל לכל חובב רכבות המכבד את עצמו בשל הציוד הנייד הנדיר שאפשר למצוא באתר. כל ציוד נייד חדש שמפותח מגיע לסדרת הרצות וניסויים במסילה הטבעתית. ברחבי הקומפלקס, על מסילות צדדיות חונים מאות פריטי ציוד נייד נדירים - רבים מהם ייחודיים - כאלה שמעולם לא יוצרו בייצור המוני - אבות טיפוס של קטרים, קרונות, קרונועים, קרונות מטרו וטראמים. שהיתי במקום משעה מוקדמת בבוקר ועד שעות החשיכה ובקושי הצלחתי לכסות את כל אולמות התצוגה, הביתנים והתצוגות החיצוניות של הציוד הנייד. בין לבין אזרתי אומץ והתעמקתי אל נבכי מגרשי הדיור העצומים של המכון כדי לצלם קצת ציוד נייד שחונה שם. על השתתפות בהרצאות ובדיונים הרבים שהתקיימו במקביל באולמות לא היה בכלל על מה לדבר... המקום הוא גן עדן של ממש לחובבי רכבות ואפשר לבלות בו ימים ושבועות ולא לראות את הכל. התערכוה היא הזדמנות נדירה להסתובב במקום שברך כלל סגור מאחורי שערים וגדרות בשל הסודיות האופפת פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. בשטח הטבעת אף נבנתה תחנת רכבת פיקטיבית ששימשה כרקע לצילומי סרט הקולנוע Generation P ע"פ ספרו של ויקטור פלבין את הסיקור אחלק ל- 4 שרשורים נפרדים בשל כמות התמונות. יש הרי גבול לשרשרפלצת שאפשר לעכל בפעם אחת...
בשל מזג האוויר הגשום - חלק מהתמונות יצאו מטושטשות ועל כך אני מתנצל מראש. תרגישו חופשי לכתוב הערות ולשאול שאלות. אשמח לענות על כולן. תהנו!
=====
לסיום השרשור הנוכחי ולפני שנעבור לתצוגות הבאמת מעניינות של הציוד הנייד - אסיים במספר תמונות שצולמו בגשם במסילות הדיור הצדדיות, בהן מחלידים אבות-טיפוס מעניינים וציוד נייד רב אחר מכל מיני סוגים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==41==

Expo 1520 שרשור 1/4
קצת באיחור אני פותח סדרה בת 4 שרשורים נפרדים מהסלון הרכבתי הגדול ביותר בכל 'מרחב 1520מ"מ' - כלומר, רוב אזור מזרח אירופה וחלק מאסיה, או בקיצור - רוב שטחה של ברית המועצות לשעבר. תעשיית הרכבות ברוסיה, אוקראינה, אוזבקיסטן וכו' משנה פאזה בשנים האחרונות: אחרי שנים רבות של קיפאון והוואקום שנוצר עם פירוקה של ברית המועצות, מתחילה לפרוח ולשגשג מחדש אחת התעשיות הגדולות ביותר במדינות אלה - תעשיית הרכבות. חברת הרכבות הרוסית, RZD, עברה שינוי ארגוני מקיף, תשתיות ישנות זוכות לשדרוג, ציוד נייד חדש נרכש... חברות רבות נכנסות לתחום בכל מיני סגמנטים ומייצרות, מפתחות ומשווקות מוצרים ושרותים הקשורים לענף הרכבות. הסלון הרכבתי Expo 1520 מהווה את ההוכחה המובהקת ביותר להתעוררות הרבה שחלה בפלח שוק זה. הסלון נערך מדי שנתיים והשנה התקיים זו הפעם השלישית (הפעמים הקודמות היו ב- 2007 ו- 2009). השנה זכיתי לבקר בסלון לאחר שבעקבות פניה שלי לחברה המארגנת - קיבלתי הזמנה רשמית. השנה הציגו בתערוכה מעל 200 חברות מתחום הרכבות שהגיעו מ- 20 מדינות שונות. מהתערוכה לא נעדרה אף חברה המכבדת את עצמה, כולל היצרנים המובילים באירופה וארה"ב. במסגרת התערוכה נערך הקונגרס הרביעי הבינלאומי בנושא עתידה של תעשיית הרכבות בעולם, בה השתתפו נציגים רבים מחברות רכבות, יצרנים ורגולטורים. התערוכה התקיימה בשטחה של מסילת הברזל המעגלית של מכון VNIIZHT. מכון VNIIZHT הוא מכון המחקר הממלכתי הרוסי לטכנולוגיות רכבתיות - אחד ממוסדות המחקר והפיתוח המובילים בעולם בנושאים רכבתיים. מסילת הניסויים המעגלית של המכון נמצאת בסמיכות לכפר Shcherbinka, כ- 40 ק"מ דרומית למוסקבה. הקומפלקס העצום הזה כולל כ- 30 מעבדות מחקר, אולמות ייצור ותחזוקה ובמרכזו - מעגל בהיקף של כ- 6 ק"מ המורכב מ- 3 מסילות מעגליות מחושמלות המשמשות לעריכת ניסויים שונים בציוד נייד מגוון - קטרים, קרונות, טראמים, קרונות מטרו וכן ציוד מסילתי, מערכות איתות ובקרה, רכיבי מבנה עליון ותחתון של מסילה, מערכות חישמול DC ו - AC וכו'. המסילה נבנתה ב- 1932. מערכת המסילות בקומפלקס הזה מורכבת ומסועפת ביותר. היא מחוברת לרשת מסילות הברזל הארצית במספר נקודות כניסה, הקומפלקס כולל עשרות רבות של מסילות דיור, מסילות המובילות למעבדות השונות וכו' וכו'. המקום מהווה מוקד עליה לרגל לכל חובב רכבות המכבד את עצמו בשל הציוד הנייד הנדיר שאפשר למצוא באתר. כל ציוד נייד חדש שמפותח מגיע לסדרת הרצות וניסויים במסילה הטבעתית. ברחבי הקומפלקס, על מסילות צדדיות חונים מאות פריטי ציוד נייד נדירים - רבים מהם ייחודיים - כאלה שמעולם לא יוצרו בייצור המוני - אבות טיפוס של קטרים, קרונות, קרונועים, קרונות מטרו וטראמים. שהיתי במקום משעה מוקדמת בבוקר ועד שעות החשיכה ובקושי הצלחתי לכסות את כל אולמות התצוגה, הביתנים והתצוגות החיצוניות של הציוד הנייד. בין לבין אזרתי אומץ והתעמקתי אל נבכי מגרשי הדיור העצומים של המכון כדי לצלם קצת ציוד נייד שחונה שם. על השתתפות בהרצאות ובדיונים הרבים שהתקיימו במקביל באולמות לא היה בכלל על מה לדבר... המקום הוא גן עדן של ממש לחובבי רכבות ואפשר לבלות בו ימים ושבועות ולא לראות את הכל. התערכוה היא הזדמנות נדירה להסתובב במקום שברך כלל סגור מאחורי שערים וגדרות בשל הסודיות האופפת פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. בשטח הטבעת אף נבנתה תחנת רכבת פיקטיבית ששימשה כרקע לצילומי סרט הקולנוע Generation P ע"פ ספרו של ויקטור פלבין את הסיקור אחלק ל- 4 שרשורים נפרדים בשל כמות התמונות. יש הרי גבול לשרשרפלצת שאפשר לעכל בפעם אחת...
בשל מזג האוויר הגשום - חלק מהתמונות יצאו מטושטשות ועל כך אני מתנצל מראש. תרגישו חופשי לכתוב הערות ולשאול שאלות. אשמח לענות על כולן. תהנו!
==41==
VL86f-001 פיסת היסטוריה! נתחיל מזה שלמיטב ידיעתי מודבר עד היום בקטר החשמלי החזק ביותר בעולם! ההספק שלו היה 11.4 מגהוואט (מעל 15000 כוחות סוס) תשוו את זה ל- 3000 כ"ס של הבובואים שלנו... זהו קטר משא לקו ראשי שנבנה ב- 1985 ב- Novocherkassk Electric Locomotive Plant כאב טיפוס. זהו קטר זרם חליפין עם הנעה אסינכרונית עם סידור גלגלים Bo-Bo-Bo. לצערנו הרב, בשל המצוקה הכלכלית באותן שנים, לקראת התפוררותו של הגוש הסובייטי, נקלע הפרוייקט לקשיים ובוטל. הקטר לא עבר לשלב הייצור ההמוני ונותר כאב טיפוס בלבד שקיבל את המספ הסידורי 001. כיום, הסקציה הראשונה נמצאת איפה שצילמתי אותה ואילו השניה נמצאת במפעל שייצר אותו... הנה סרטון מיוטיוב של הקטר http://www.youtube.com/watch?v=a11jKr1XkXc
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==42==

Expo 1520 שרשור 1/4
קצת באיחור אני פותח סדרה בת 4 שרשורים נפרדים מהסלון הרכבתי הגדול ביותר בכל 'מרחב 1520מ"מ' - כלומר, רוב אזור מזרח אירופה וחלק מאסיה, או בקיצור - רוב שטחה של ברית המועצות לשעבר. תעשיית הרכבות ברוסיה, אוקראינה, אוזבקיסטן וכו' משנה פאזה בשנים האחרונות: אחרי שנים רבות של קיפאון והוואקום שנוצר עם פירוקה של ברית המועצות, מתחילה לפרוח ולשגשג מחדש אחת התעשיות הגדולות ביותר במדינות אלה - תעשיית הרכבות. חברת הרכבות הרוסית, RZD, עברה שינוי ארגוני מקיף, תשתיות ישנות זוכות לשדרוג, ציוד נייד חדש נרכש... חברות רבות נכנסות לתחום בכל מיני סגמנטים ומייצרות, מפתחות ומשווקות מוצרים ושרותים הקשורים לענף הרכבות. הסלון הרכבתי Expo 1520 מהווה את ההוכחה המובהקת ביותר להתעוררות הרבה שחלה בפלח שוק זה. הסלון נערך מדי שנתיים והשנה התקיים זו הפעם השלישית (הפעמים הקודמות היו ב- 2007 ו- 2009). השנה זכיתי לבקר בסלון לאחר שבעקבות פניה שלי לחברה המארגנת - קיבלתי הזמנה רשמית. השנה הציגו בתערוכה מעל 200 חברות מתחום הרכבות שהגיעו מ- 20 מדינות שונות. מהתערוכה לא נעדרה אף חברה המכבדת את עצמה, כולל היצרנים המובילים באירופה וארה"ב. במסגרת התערוכה נערך הקונגרס הרביעי הבינלאומי בנושא עתידה של תעשיית הרכבות בעולם, בה השתתפו נציגים רבים מחברות רכבות, יצרנים ורגולטורים. התערוכה התקיימה בשטחה של מסילת הברזל המעגלית של מכון VNIIZHT. מכון VNIIZHT הוא מכון המחקר הממלכתי הרוסי לטכנולוגיות רכבתיות - אחד ממוסדות המחקר והפיתוח המובילים בעולם בנושאים רכבתיים. מסילת הניסויים המעגלית של המכון נמצאת בסמיכות לכפר Shcherbinka, כ- 40 ק"מ דרומית למוסקבה. הקומפלקס העצום הזה כולל כ- 30 מעבדות מחקר, אולמות ייצור ותחזוקה ובמרכזו - מעגל בהיקף של כ- 6 ק"מ המורכב מ- 3 מסילות מעגליות מחושמלות המשמשות לעריכת ניסויים שונים בציוד נייד מגוון - קטרים, קרונות, טראמים, קרונות מטרו וכן ציוד מסילתי, מערכות איתות ובקרה, רכיבי מבנה עליון ותחתון של מסילה, מערכות חישמול DC ו - AC וכו'. המסילה נבנתה ב- 1932. מערכת המסילות בקומפלקס הזה מורכבת ומסועפת ביותר. היא מחוברת לרשת מסילות הברזל הארצית במספר נקודות כניסה, הקומפלקס כולל עשרות רבות של מסילות דיור, מסילות המובילות למעבדות השונות וכו' וכו'. המקום מהווה מוקד עליה לרגל לכל חובב רכבות המכבד את עצמו בשל הציוד הנייד הנדיר שאפשר למצוא באתר. כל ציוד נייד חדש שמפותח מגיע לסדרת הרצות וניסויים במסילה הטבעתית. ברחבי הקומפלקס, על מסילות צדדיות חונים מאות פריטי ציוד נייד נדירים - רבים מהם ייחודיים - כאלה שמעולם לא יוצרו בייצור המוני - אבות טיפוס של קטרים, קרונות, קרונועים, קרונות מטרו וטראמים. שהיתי במקום משעה מוקדמת בבוקר ועד שעות החשיכה ובקושי הצלחתי לכסות את כל אולמות התצוגה, הביתנים והתצוגות החיצוניות של הציוד הנייד. בין לבין אזרתי אומץ והתעמקתי אל נבכי מגרשי הדיור העצומים של המכון כדי לצלם קצת ציוד נייד שחונה שם. על השתתפות בהרצאות ובדיונים הרבים שהתקיימו במקביל באולמות לא היה בכלל על מה לדבר... המקום הוא גן עדן של ממש לחובבי רכבות ואפשר לבלות בו ימים ושבועות ולא לראות את הכל. התערכוה היא הזדמנות נדירה להסתובב במקום שברך כלל סגור מאחורי שערים וגדרות בשל הסודיות האופפת פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. בשטח הטבעת אף נבנתה תחנת רכבת פיקטיבית ששימשה כרקע לצילומי סרט הקולנוע Generation P ע"פ ספרו של ויקטור פלבין את הסיקור אחלק ל- 4 שרשורים נפרדים בשל כמות התמונות. יש הרי גבול לשרשרפלצת שאפשר לעכל בפעם אחת...
בשל מזג האוויר הגשום - חלק מהתמונות יצאו מטושטשות ועל כך אני מתנצל מראש. תרגישו חופשי לכתוב הערות ולשאול שאלות. אשמח לענות על כולן. תהנו!
==42==
EP200-002 - הסימול מציין "קטר לרכבות נוסעים, 200 קמ"ש". שני קטרים מדגם זה פותחו ונבנו בשנת 1996 במפעל הקטרים בקולומנה. קטר AC לקו ראשי שיתרונו המרכזי היה בחוגונים המיוחדים שלו. רק שני קטרים מדגם זה נבנו ב- 1996 ועוד ב- 2002 נראו מבצעים נסיעות מבחן במסילה הטבעתית. ב- 2004 קטר מס' 001 נכנס לשרות פעיל בדפו Vyazma של מסילת הברזל המוסקבאית אך בתוך זמן קצר הוא הוחזר למפעל, שם עמד עד 2009. בשנה זו הודיעה RZD ש"אין לה צורך בקטרים מסוג זה" והקטר נגרט ממצבת הציוד הנייד הפעיל והועבר למוזיאון הרכבות בתחנת ריז'סקיי, שם צילמתי אותו בזמנו. קטר 002 נגרט אף הוא והנה הוא מחליד לפניכם...
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==43==

Expo 1520 שרשור 1/4
קצת באיחור אני פותח סדרה בת 4 שרשורים נפרדים מהסלון הרכבתי הגדול ביותר בכל 'מרחב 1520מ"מ' - כלומר, רוב אזור מזרח אירופה וחלק מאסיה, או בקיצור - רוב שטחה של ברית המועצות לשעבר. תעשיית הרכבות ברוסיה, אוקראינה, אוזבקיסטן וכו' משנה פאזה בשנים האחרונות: אחרי שנים רבות של קיפאון והוואקום שנוצר עם פירוקה של ברית המועצות, מתחילה לפרוח ולשגשג מחדש אחת התעשיות הגדולות ביותר במדינות אלה - תעשיית הרכבות. חברת הרכבות הרוסית, RZD, עברה שינוי ארגוני מקיף, תשתיות ישנות זוכות לשדרוג, ציוד נייד חדש נרכש... חברות רבות נכנסות לתחום בכל מיני סגמנטים ומייצרות, מפתחות ומשווקות מוצרים ושרותים הקשורים לענף הרכבות. הסלון הרכבתי Expo 1520 מהווה את ההוכחה המובהקת ביותר להתעוררות הרבה שחלה בפלח שוק זה. הסלון נערך מדי שנתיים והשנה התקיים זו הפעם השלישית (הפעמים הקודמות היו ב- 2007 ו- 2009). השנה זכיתי לבקר בסלון לאחר שבעקבות פניה שלי לחברה המארגנת - קיבלתי הזמנה רשמית. השנה הציגו בתערוכה מעל 200 חברות מתחום הרכבות שהגיעו מ- 20 מדינות שונות. מהתערוכה לא נעדרה אף חברה המכבדת את עצמה, כולל היצרנים המובילים באירופה וארה"ב. במסגרת התערוכה נערך הקונגרס הרביעי הבינלאומי בנושא עתידה של תעשיית הרכבות בעולם, בה השתתפו נציגים רבים מחברות רכבות, יצרנים ורגולטורים. התערוכה התקיימה בשטחה של מסילת הברזל המעגלית של מכון VNIIZHT. מכון VNIIZHT הוא מכון המחקר הממלכתי הרוסי לטכנולוגיות רכבתיות - אחד ממוסדות המחקר והפיתוח המובילים בעולם בנושאים רכבתיים. מסילת הניסויים המעגלית של המכון נמצאת בסמיכות לכפר Shcherbinka, כ- 40 ק"מ דרומית למוסקבה. הקומפלקס העצום הזה כולל כ- 30 מעבדות מחקר, אולמות ייצור ותחזוקה ובמרכזו - מעגל בהיקף של כ- 6 ק"מ המורכב מ- 3 מסילות מעגליות מחושמלות המשמשות לעריכת ניסויים שונים בציוד נייד מגוון - קטרים, קרונות, טראמים, קרונות מטרו וכן ציוד מסילתי, מערכות איתות ובקרה, רכיבי מבנה עליון ותחתון של מסילה, מערכות חישמול DC ו - AC וכו'. המסילה נבנתה ב- 1932. מערכת המסילות בקומפלקס הזה מורכבת ומסועפת ביותר. היא מחוברת לרשת מסילות הברזל הארצית במספר נקודות כניסה, הקומפלקס כולל עשרות רבות של מסילות דיור, מסילות המובילות למעבדות השונות וכו' וכו'. המקום מהווה מוקד עליה לרגל לכל חובב רכבות המכבד את עצמו בשל הציוד הנייד הנדיר שאפשר למצוא באתר. כל ציוד נייד חדש שמפותח מגיע לסדרת הרצות וניסויים במסילה הטבעתית. ברחבי הקומפלקס, על מסילות צדדיות חונים מאות פריטי ציוד נייד נדירים - רבים מהם ייחודיים - כאלה שמעולם לא יוצרו בייצור המוני - אבות טיפוס של קטרים, קרונות, קרונועים, קרונות מטרו וטראמים. שהיתי במקום משעה מוקדמת בבוקר ועד שעות החשיכה ובקושי הצלחתי לכסות את כל אולמות התצוגה, הביתנים והתצוגות החיצוניות של הציוד הנייד. בין לבין אזרתי אומץ והתעמקתי אל נבכי מגרשי הדיור העצומים של המכון כדי לצלם קצת ציוד נייד שחונה שם. על השתתפות בהרצאות ובדיונים הרבים שהתקיימו במקביל באולמות לא היה בכלל על מה לדבר... המקום הוא גן עדן של ממש לחובבי רכבות ואפשר לבלות בו ימים ושבועות ולא לראות את הכל. התערכוה היא הזדמנות נדירה להסתובב במקום שברך כלל סגור מאחורי שערים וגדרות בשל הסודיות האופפת פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. בשטח הטבעת אף נבנתה תחנת רכבת פיקטיבית ששימשה כרקע לצילומי סרט הקולנוע Generation P ע"פ ספרו של ויקטור פלבין את הסיקור אחלק ל- 4 שרשורים נפרדים בשל כמות התמונות. יש הרי גבול לשרשרפלצת שאפשר לעכל בפעם אחת...
בשל מזג האוויר הגשום - חלק מהתמונות יצאו מטושטשות ועל כך אני מתנצל מראש. תרגישו חופשי לכתוב הערות ולשאול שאלות. אשמח לענות על כולן. תהנו!
==43==
הדבר המוזר שבתמונה הוא סקציית מאגר הגז של TGEM10-0001 זהו קטר עיתוק מונע בעזרת טורבינת גז. יש גם חיות כאלה. ויש דומים גם חדשים - בשרשור הבא.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==44==

Expo 1520 שרשור 1/4
קצת באיחור אני פותח סדרה בת 4 שרשורים נפרדים מהסלון הרכבתי הגדול ביותר בכל 'מרחב 1520מ"מ' - כלומר, רוב אזור מזרח אירופה וחלק מאסיה, או בקיצור - רוב שטחה של ברית המועצות לשעבר. תעשיית הרכבות ברוסיה, אוקראינה, אוזבקיסטן וכו' משנה פאזה בשנים האחרונות: אחרי שנים רבות של קיפאון והוואקום שנוצר עם פירוקה של ברית המועצות, מתחילה לפרוח ולשגשג מחדש אחת התעשיות הגדולות ביותר במדינות אלה - תעשיית הרכבות. חברת הרכבות הרוסית, RZD, עברה שינוי ארגוני מקיף, תשתיות ישנות זוכות לשדרוג, ציוד נייד חדש נרכש... חברות רבות נכנסות לתחום בכל מיני סגמנטים ומייצרות, מפתחות ומשווקות מוצרים ושרותים הקשורים לענף הרכבות. הסלון הרכבתי Expo 1520 מהווה את ההוכחה המובהקת ביותר להתעוררות הרבה שחלה בפלח שוק זה. הסלון נערך מדי שנתיים והשנה התקיים זו הפעם השלישית (הפעמים הקודמות היו ב- 2007 ו- 2009). השנה זכיתי לבקר בסלון לאחר שבעקבות פניה שלי לחברה המארגנת - קיבלתי הזמנה רשמית. השנה הציגו בתערוכה מעל 200 חברות מתחום הרכבות שהגיעו מ- 20 מדינות שונות. מהתערוכה לא נעדרה אף חברה המכבדת את עצמה, כולל היצרנים המובילים באירופה וארה"ב. במסגרת התערוכה נערך הקונגרס הרביעי הבינלאומי בנושא עתידה של תעשיית הרכבות בעולם, בה השתתפו נציגים רבים מחברות רכבות, יצרנים ורגולטורים. התערוכה התקיימה בשטחה של מסילת הברזל המעגלית של מכון VNIIZHT. מכון VNIIZHT הוא מכון המחקר הממלכתי הרוסי לטכנולוגיות רכבתיות - אחד ממוסדות המחקר והפיתוח המובילים בעולם בנושאים רכבתיים. מסילת הניסויים המעגלית של המכון נמצאת בסמיכות לכפר Shcherbinka, כ- 40 ק"מ דרומית למוסקבה. הקומפלקס העצום הזה כולל כ- 30 מעבדות מחקר, אולמות ייצור ותחזוקה ובמרכזו - מעגל בהיקף של כ- 6 ק"מ המורכב מ- 3 מסילות מעגליות מחושמלות המשמשות לעריכת ניסויים שונים בציוד נייד מגוון - קטרים, קרונות, טראמים, קרונות מטרו וכן ציוד מסילתי, מערכות איתות ובקרה, רכיבי מבנה עליון ותחתון של מסילה, מערכות חישמול DC ו - AC וכו'. המסילה נבנתה ב- 1932. מערכת המסילות בקומפלקס הזה מורכבת ומסועפת ביותר. היא מחוברת לרשת מסילות הברזל הארצית במספר נקודות כניסה, הקומפלקס כולל עשרות רבות של מסילות דיור, מסילות המובילות למעבדות השונות וכו' וכו'. המקום מהווה מוקד עליה לרגל לכל חובב רכבות המכבד את עצמו בשל הציוד הנייד הנדיר שאפשר למצוא באתר. כל ציוד נייד חדש שמפותח מגיע לסדרת הרצות וניסויים במסילה הטבעתית. ברחבי הקומפלקס, על מסילות צדדיות חונים מאות פריטי ציוד נייד נדירים - רבים מהם ייחודיים - כאלה שמעולם לא יוצרו בייצור המוני - אבות טיפוס של קטרים, קרונות, קרונועים, קרונות מטרו וטראמים. שהיתי במקום משעה מוקדמת בבוקר ועד שעות החשיכה ובקושי הצלחתי לכסות את כל אולמות התצוגה, הביתנים והתצוגות החיצוניות של הציוד הנייד. בין לבין אזרתי אומץ והתעמקתי אל נבכי מגרשי הדיור העצומים של המכון כדי לצלם קצת ציוד נייד שחונה שם. על השתתפות בהרצאות ובדיונים הרבים שהתקיימו במקביל באולמות לא היה בכלל על מה לדבר... המקום הוא גן עדן של ממש לחובבי רכבות ואפשר לבלות בו ימים ושבועות ולא לראות את הכל. התערכוה היא הזדמנות נדירה להסתובב במקום שברך כלל סגור מאחורי שערים וגדרות בשל הסודיות האופפת פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. בשטח הטבעת אף נבנתה תחנת רכבת פיקטיבית ששימשה כרקע לצילומי סרט הקולנוע Generation P ע"פ ספרו של ויקטור פלבין את הסיקור אחלק ל- 4 שרשורים נפרדים בשל כמות התמונות. יש הרי גבול לשרשרפלצת שאפשר לעכל בפעם אחת...
בשל מזג האוויר הגשום - חלק מהתמונות יצאו מטושטשות ועל כך אני מתנצל מראש. תרגישו חופשי לכתוב הערות ולשאול שאלות. אשמח לענות על כולן. תהנו!
==44==
קרונוע חשמלי ER22 נבנה אי שם בשנות ה- 60 של המאה הקודמת. כמו כל הקרונועים בקטגוריה זו - יועד לרכבות פרבריות. נגרט בסוף שנות ה-90.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==45==

Expo 1520 שרשור 1/4
קצת באיחור אני פותח סדרה בת 4 שרשורים נפרדים מהסלון הרכבתי הגדול ביותר בכל 'מרחב 1520מ"מ' - כלומר, רוב אזור מזרח אירופה וחלק מאסיה, או בקיצור - רוב שטחה של ברית המועצות לשעבר. תעשיית הרכבות ברוסיה, אוקראינה, אוזבקיסטן וכו' משנה פאזה בשנים האחרונות: אחרי שנים רבות של קיפאון והוואקום שנוצר עם פירוקה של ברית המועצות, מתחילה לפרוח ולשגשג מחדש אחת התעשיות הגדולות ביותר במדינות אלה - תעשיית הרכבות. חברת הרכבות הרוסית, RZD, עברה שינוי ארגוני מקיף, תשתיות ישנות זוכות לשדרוג, ציוד נייד חדש נרכש... חברות רבות נכנסות לתחום בכל מיני סגמנטים ומייצרות, מפתחות ומשווקות מוצרים ושרותים הקשורים לענף הרכבות. הסלון הרכבתי Expo 1520 מהווה את ההוכחה המובהקת ביותר להתעוררות הרבה שחלה בפלח שוק זה. הסלון נערך מדי שנתיים והשנה התקיים זו הפעם השלישית (הפעמים הקודמות היו ב- 2007 ו- 2009). השנה זכיתי לבקר בסלון לאחר שבעקבות פניה שלי לחברה המארגנת - קיבלתי הזמנה רשמית. השנה הציגו בתערוכה מעל 200 חברות מתחום הרכבות שהגיעו מ- 20 מדינות שונות. מהתערוכה לא נעדרה אף חברה המכבדת את עצמה, כולל היצרנים המובילים באירופה וארה"ב. במסגרת התערוכה נערך הקונגרס הרביעי הבינלאומי בנושא עתידה של תעשיית הרכבות בעולם, בה השתתפו נציגים רבים מחברות רכבות, יצרנים ורגולטורים. התערוכה התקיימה בשטחה של מסילת הברזל המעגלית של מכון VNIIZHT. מכון VNIIZHT הוא מכון המחקר הממלכתי הרוסי לטכנולוגיות רכבתיות - אחד ממוסדות המחקר והפיתוח המובילים בעולם בנושאים רכבתיים. מסילת הניסויים המעגלית של המכון נמצאת בסמיכות לכפר Shcherbinka, כ- 40 ק"מ דרומית למוסקבה. הקומפלקס העצום הזה כולל כ- 30 מעבדות מחקר, אולמות ייצור ותחזוקה ובמרכזו - מעגל בהיקף של כ- 6 ק"מ המורכב מ- 3 מסילות מעגליות מחושמלות המשמשות לעריכת ניסויים שונים בציוד נייד מגוון - קטרים, קרונות, טראמים, קרונות מטרו וכן ציוד מסילתי, מערכות איתות ובקרה, רכיבי מבנה עליון ותחתון של מסילה, מערכות חישמול DC ו - AC וכו'. המסילה נבנתה ב- 1932. מערכת המסילות בקומפלקס הזה מורכבת ומסועפת ביותר. היא מחוברת לרשת מסילות הברזל הארצית במספר נקודות כניסה, הקומפלקס כולל עשרות רבות של מסילות דיור, מסילות המובילות למעבדות השונות וכו' וכו'. המקום מהווה מוקד עליה לרגל לכל חובב רכבות המכבד את עצמו בשל הציוד הנייד הנדיר שאפשר למצוא באתר. כל ציוד נייד חדש שמפותח מגיע לסדרת הרצות וניסויים במסילה הטבעתית. ברחבי הקומפלקס, על מסילות צדדיות חונים מאות פריטי ציוד נייד נדירים - רבים מהם ייחודיים - כאלה שמעולם לא יוצרו בייצור המוני - אבות טיפוס של קטרים, קרונות, קרונועים, קרונות מטרו וטראמים. שהיתי במקום משעה מוקדמת בבוקר ועד שעות החשיכה ובקושי הצלחתי לכסות את כל אולמות התצוגה, הביתנים והתצוגות החיצוניות של הציוד הנייד. בין לבין אזרתי אומץ והתעמקתי אל נבכי מגרשי הדיור העצומים של המכון כדי לצלם קצת ציוד נייד שחונה שם. על השתתפות בהרצאות ובדיונים הרבים שהתקיימו במקביל באולמות לא היה בכלל על מה לדבר... המקום הוא גן עדן של ממש לחובבי רכבות ואפשר לבלות בו ימים ושבועות ולא לראות את הכל. התערכוה היא הזדמנות נדירה להסתובב במקום שברך כלל סגור מאחורי שערים וגדרות בשל הסודיות האופפת פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. בשטח הטבעת אף נבנתה תחנת רכבת פיקטיבית ששימשה כרקע לצילומי סרט הקולנוע Generation P ע"פ ספרו של ויקטור פלבין את הסיקור אחלק ל- 4 שרשורים נפרדים בשל כמות התמונות. יש הרי גבול לשרשרפלצת שאפשר לעכל בפעם אחת...
בשל מזג האוויר הגשום - חלק מהתמונות יצאו מטושטשות ועל כך אני מתנצל מראש. תרגישו חופשי לכתוב הערות ולשאול שאלות. אשמח לענות על כולן. תהנו!
==45==
זוג קרונות ER5 עתיקים וקטר חשמלי שאני לא מזהה את הדגם המדוייק שלו כרגע.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==46==

Expo 1520 שרשור 1/4
קצת באיחור אני פותח סדרה בת 4 שרשורים נפרדים מהסלון הרכבתי הגדול ביותר בכל 'מרחב 1520מ"מ' - כלומר, רוב אזור מזרח אירופה וחלק מאסיה, או בקיצור - רוב שטחה של ברית המועצות לשעבר. תעשיית הרכבות ברוסיה, אוקראינה, אוזבקיסטן וכו' משנה פאזה בשנים האחרונות: אחרי שנים רבות של קיפאון והוואקום שנוצר עם פירוקה של ברית המועצות, מתחילה לפרוח ולשגשג מחדש אחת התעשיות הגדולות ביותר במדינות אלה - תעשיית הרכבות. חברת הרכבות הרוסית, RZD, עברה שינוי ארגוני מקיף, תשתיות ישנות זוכות לשדרוג, ציוד נייד חדש נרכש... חברות רבות נכנסות לתחום בכל מיני סגמנטים ומייצרות, מפתחות ומשווקות מוצרים ושרותים הקשורים לענף הרכבות. הסלון הרכבתי Expo 1520 מהווה את ההוכחה המובהקת ביותר להתעוררות הרבה שחלה בפלח שוק זה. הסלון נערך מדי שנתיים והשנה התקיים זו הפעם השלישית (הפעמים הקודמות היו ב- 2007 ו- 2009). השנה זכיתי לבקר בסלון לאחר שבעקבות פניה שלי לחברה המארגנת - קיבלתי הזמנה רשמית. השנה הציגו בתערוכה מעל 200 חברות מתחום הרכבות שהגיעו מ- 20 מדינות שונות. מהתערוכה לא נעדרה אף חברה המכבדת את עצמה, כולל היצרנים המובילים באירופה וארה"ב. במסגרת התערוכה נערך הקונגרס הרביעי הבינלאומי בנושא עתידה של תעשיית הרכבות בעולם, בה השתתפו נציגים רבים מחברות רכבות, יצרנים ורגולטורים. התערוכה התקיימה בשטחה של מסילת הברזל המעגלית של מכון VNIIZHT. מכון VNIIZHT הוא מכון המחקר הממלכתי הרוסי לטכנולוגיות רכבתיות - אחד ממוסדות המחקר והפיתוח המובילים בעולם בנושאים רכבתיים. מסילת הניסויים המעגלית של המכון נמצאת בסמיכות לכפר Shcherbinka, כ- 40 ק"מ דרומית למוסקבה. הקומפלקס העצום הזה כולל כ- 30 מעבדות מחקר, אולמות ייצור ותחזוקה ובמרכזו - מעגל בהיקף של כ- 6 ק"מ המורכב מ- 3 מסילות מעגליות מחושמלות המשמשות לעריכת ניסויים שונים בציוד נייד מגוון - קטרים, קרונות, טראמים, קרונות מטרו וכן ציוד מסילתי, מערכות איתות ובקרה, רכיבי מבנה עליון ותחתון של מסילה, מערכות חישמול DC ו - AC וכו'. המסילה נבנתה ב- 1932. מערכת המסילות בקומפלקס הזה מורכבת ומסועפת ביותר. היא מחוברת לרשת מסילות הברזל הארצית במספר נקודות כניסה, הקומפלקס כולל עשרות רבות של מסילות דיור, מסילות המובילות למעבדות השונות וכו' וכו'. המקום מהווה מוקד עליה לרגל לכל חובב רכבות המכבד את עצמו בשל הציוד הנייד הנדיר שאפשר למצוא באתר. כל ציוד נייד חדש שמפותח מגיע לסדרת הרצות וניסויים במסילה הטבעתית. ברחבי הקומפלקס, על מסילות צדדיות חונים מאות פריטי ציוד נייד נדירים - רבים מהם ייחודיים - כאלה שמעולם לא יוצרו בייצור המוני - אבות טיפוס של קטרים, קרונות, קרונועים, קרונות מטרו וטראמים. שהיתי במקום משעה מוקדמת בבוקר ועד שעות החשיכה ובקושי הצלחתי לכסות את כל אולמות התצוגה, הביתנים והתצוגות החיצוניות של הציוד הנייד. בין לבין אזרתי אומץ והתעמקתי אל נבכי מגרשי הדיור העצומים של המכון כדי לצלם קצת ציוד נייד שחונה שם. על השתתפות בהרצאות ובדיונים הרבים שהתקיימו במקביל באולמות לא היה בכלל על מה לדבר... המקום הוא גן עדן של ממש לחובבי רכבות ואפשר לבלות בו ימים ושבועות ולא לראות את הכל. התערכוה היא הזדמנות נדירה להסתובב במקום שברך כלל סגור מאחורי שערים וגדרות בשל הסודיות האופפת פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. בשטח הטבעת אף נבנתה תחנת רכבת פיקטיבית ששימשה כרקע לצילומי סרט הקולנוע Generation P ע"פ ספרו של ויקטור פלבין את הסיקור אחלק ל- 4 שרשורים נפרדים בשל כמות התמונות. יש הרי גבול לשרשרפלצת שאפשר לעכל בפעם אחת...
בשל מזג האוויר הגשום - חלק מהתמונות יצאו מטושטשות ועל כך אני מתנצל מראש. תרגישו חופשי לכתוב הערות ולשאול שאלות. אשמח לענות על כולן. תהנו!
==46==
קרונות שמעולם לא ראיתי לפני כן וקשה לי לזהות אותם.
 

easylivin

New member
דווקא ראיתי הרבה כאלה:

==46==
קרונות שמעולם לא ראיתי לפני כן וקשה לי לזהות אותם.
דווקא ראיתי הרבה כאלה:
אלה קרונות ביניים נגררים של מערכי הקרונועים הצ'כיים, ACh2 שנסעו ועדיין פועלים במחוז של עיר הולדתי בין יתר המקומות. הקרונות הנגררים פחות "מפורסמים" מקרונועי הניהוג, כי הם לא תמיד מחוברים לכל המערכים אלא בהתאם לקיבולת הנדרשת.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==47== סוף חלק 1

Expo 1520 שרשור 1/4
קצת באיחור אני פותח סדרה בת 4 שרשורים נפרדים מהסלון הרכבתי הגדול ביותר בכל 'מרחב 1520מ"מ' - כלומר, רוב אזור מזרח אירופה וחלק מאסיה, או בקיצור - רוב שטחה של ברית המועצות לשעבר. תעשיית הרכבות ברוסיה, אוקראינה, אוזבקיסטן וכו' משנה פאזה בשנים האחרונות: אחרי שנים רבות של קיפאון והוואקום שנוצר עם פירוקה של ברית המועצות, מתחילה לפרוח ולשגשג מחדש אחת התעשיות הגדולות ביותר במדינות אלה - תעשיית הרכבות. חברת הרכבות הרוסית, RZD, עברה שינוי ארגוני מקיף, תשתיות ישנות זוכות לשדרוג, ציוד נייד חדש נרכש... חברות רבות נכנסות לתחום בכל מיני סגמנטים ומייצרות, מפתחות ומשווקות מוצרים ושרותים הקשורים לענף הרכבות. הסלון הרכבתי Expo 1520 מהווה את ההוכחה המובהקת ביותר להתעוררות הרבה שחלה בפלח שוק זה. הסלון נערך מדי שנתיים והשנה התקיים זו הפעם השלישית (הפעמים הקודמות היו ב- 2007 ו- 2009). השנה זכיתי לבקר בסלון לאחר שבעקבות פניה שלי לחברה המארגנת - קיבלתי הזמנה רשמית. השנה הציגו בתערוכה מעל 200 חברות מתחום הרכבות שהגיעו מ- 20 מדינות שונות. מהתערוכה לא נעדרה אף חברה המכבדת את עצמה, כולל היצרנים המובילים באירופה וארה"ב. במסגרת התערוכה נערך הקונגרס הרביעי הבינלאומי בנושא עתידה של תעשיית הרכבות בעולם, בה השתתפו נציגים רבים מחברות רכבות, יצרנים ורגולטורים. התערוכה התקיימה בשטחה של מסילת הברזל המעגלית של מכון VNIIZHT. מכון VNIIZHT הוא מכון המחקר הממלכתי הרוסי לטכנולוגיות רכבתיות - אחד ממוסדות המחקר והפיתוח המובילים בעולם בנושאים רכבתיים. מסילת הניסויים המעגלית של המכון נמצאת בסמיכות לכפר Shcherbinka, כ- 40 ק"מ דרומית למוסקבה. הקומפלקס העצום הזה כולל כ- 30 מעבדות מחקר, אולמות ייצור ותחזוקה ובמרכזו - מעגל בהיקף של כ- 6 ק"מ המורכב מ- 3 מסילות מעגליות מחושמלות המשמשות לעריכת ניסויים שונים בציוד נייד מגוון - קטרים, קרונות, טראמים, קרונות מטרו וכן ציוד מסילתי, מערכות איתות ובקרה, רכיבי מבנה עליון ותחתון של מסילה, מערכות חישמול DC ו - AC וכו'. המסילה נבנתה ב- 1932. מערכת המסילות בקומפלקס הזה מורכבת ומסועפת ביותר. היא מחוברת לרשת מסילות הברזל הארצית במספר נקודות כניסה, הקומפלקס כולל עשרות רבות של מסילות דיור, מסילות המובילות למעבדות השונות וכו' וכו'. המקום מהווה מוקד עליה לרגל לכל חובב רכבות המכבד את עצמו בשל הציוד הנייד הנדיר שאפשר למצוא באתר. כל ציוד נייד חדש שמפותח מגיע לסדרת הרצות וניסויים במסילה הטבעתית. ברחבי הקומפלקס, על מסילות צדדיות חונים מאות פריטי ציוד נייד נדירים - רבים מהם ייחודיים - כאלה שמעולם לא יוצרו בייצור המוני - אבות טיפוס של קטרים, קרונות, קרונועים, קרונות מטרו וטראמים. שהיתי במקום משעה מוקדמת בבוקר ועד שעות החשיכה ובקושי הצלחתי לכסות את כל אולמות התצוגה, הביתנים והתצוגות החיצוניות של הציוד הנייד. בין לבין אזרתי אומץ והתעמקתי אל נבכי מגרשי הדיור העצומים של המכון כדי לצלם קצת ציוד נייד שחונה שם. על השתתפות בהרצאות ובדיונים הרבים שהתקיימו במקביל באולמות לא היה בכלל על מה לדבר... המקום הוא גן עדן של ממש לחובבי רכבות ואפשר לבלות בו ימים ושבועות ולא לראות את הכל. התערכוה היא הזדמנות נדירה להסתובב במקום שברך כלל סגור מאחורי שערים וגדרות בשל הסודיות האופפת פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. בשטח הטבעת אף נבנתה תחנת רכבת פיקטיבית ששימשה כרקע לצילומי סרט הקולנוע Generation P ע"פ ספרו של ויקטור פלבין את הסיקור אחלק ל- 4 שרשורים נפרדים בשל כמות התמונות. יש הרי גבול לשרשרפלצת שאפשר לעכל בפעם אחת...
בשל מזג האוויר הגשום - חלק מהתמונות יצאו מטושטשות ועל כך אני מתנצל מראש. תרגישו חופשי לכתוב הערות ולשאול שאלות. אשמח לענות על כולן. תהנו!
==47== סוף חלק 1
מקרוב. כתוב APCh 2-027-2 אני אישית מעולם לא נסעתי בכאלה אבל פה מצאתי אותם משרתים ברוסטוב: http://nashpoezd.narod.ru/119/rostzern.htm ממה שהבנתי - עדיין משתמשים בהם בכל מיני רכבות תיירותיות בהנעת קיטור... בעיקר ביום הרכבתאים הנחגג בכל שנה ביום א' הראשון של אוגוסט.
 

scooby5

Member
תודה רבה. בציפייה דרוכה להמשך


==47== סוף חלק 1
מקרוב. כתוב APCh 2-027-2 אני אישית מעולם לא נסעתי בכאלה אבל פה מצאתי אותם משרתים ברוסטוב: http://nashpoezd.narod.ru/119/rostzern.htm ממה שהבנתי - עדיין משתמשים בהם בכל מיני רכבות תיירותיות בהנעת קיטור... בעיקר ביום הרכבתאים הנחגג בכל שנה ביום א' הראשון של אוגוסט.
תודה רבה. בציפייה דרוכה להמשך
 

easylivin

New member
לא בטוח שאפשר לחבר כאלה לקטר קיטור.

==47== סוף חלק 1
מקרוב. כתוב APCh 2-027-2 אני אישית מעולם לא נסעתי בכאלה אבל פה מצאתי אותם משרתים ברוסטוב: http://nashpoezd.narod.ru/119/rostzern.htm ממה שהבנתי - עדיין משתמשים בהם בכל מיני רכבות תיירותיות בהנעת קיטור... בעיקר ביום הרכבתאים הנחגג בכל שנה ביום א' הראשון של אוגוסט.
לא בטוח שאפשר לחבר כאלה לקטר קיטור.
הקרונות נועדו במקור לחיבור לקרונועים שיוצרו ביחד איתם בצ'כוסלובקיה (כפי שכתבתי בהודעה הקודמת), וראיתי שבמקומות מסויימים גם מחברים אותם לקטרי דיזל (אפילו לקטרי עיתוק) אבל מעולם לא ראיתי ולו תמונה שלהם עם קטר קיטור. אבל בתיאוריה, הכל יכול להיות... רק אציין שלא בדיוק "עדיין" משתמשים בהם, אלא משתמשים וגם ימשיכו בשנים הקרובות בלא מעט קווים פריפריאליים לא-מחושמלים. למעשה, לא מדובר בקרונות ישנים כל-כך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה