התעוררות

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
המגלומנית הזאת

לא נהוג לעשות שיתוף ציבור בתחבורה ציבורית
רותי אמיר, ראש מינהל תחבורה ציבורית בחברת נתיבי איילון והמתכננת של הרפורמה, הסבירה: "לא נהוג לעשות שיתוף ציבור בתחבורה ציבורית" לדעתי זה מסביר הכל. באמת, מה הקשר של הציבור לתחבורה הציבורית בכלל? באותה הזדמנות היא גם מתרצת ש"הפער בין ההסברה למה שקרה בפועל" זה עיקר הבעיה - - לא העובדה שהודיעו לציבור על עשרות קווים שמשנים את המסלול שבועיים בלבד מראש - לא העובדה שהנהגים לא קבלו הכשרה לאיך לתפעל את המכשיר שלא יגבה מחיר נסיעה נוסף במעברים (וחצי שנה אחרי זה עוד מספרים לי שזה עדיין בחיתולים) - לא מודיעין לקוי שבעצמם לא יודעים את מסלולי הקווים החדשים - לא שכונות שלמות שנותקו והרשימה עוד ממשיכה... מה שנותר הוא להקדיש שיר באהבה לרותי תמיר ובקשה קטנה: תני למישהו אחר את התפקיד.
המגלומנית הזאת
אשמה בכל הצרה הצרוה שהפילה על הציבור שלא מבין כלום, ולכן היא, [כמו גם "המנהיג הגדול" אללה ירחמו בצפון קריאה] מבינה יותר טוב מהציבור מה טוב בשביל הציבור שלא מבין... הגיע הזמן שהיא תפנים שכאן זה לא צפון קוריאה וגם לא סוריה. כאן יש ציבור שמבין מה טוב עבורו ומה לא טוב.
 
מבחינתי הרפורמה היא הצלחה גדולה

התעוררות

10 שנות תכנון, 200 מיליון שקל, ואלפי נוסעים מאוכזבים http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.1615388
מבחינתי הרפורמה היא הצלחה גדולה
חתכה לי 15-20 דקות לכל כיוון ביוממות. אם בעבר הייתי חייב לנסוע אך ורק בקווי דן בגלל הטמטום של החופשי-חודשי המשולב שחל רק על דן, היום אני יכול לנסוע גם באגד, קווים ומטרופולין וכל זאת בתוספת מצחיקה של 21 ש"ח לחודש. אם בעבר ההסתמכות על קווי דן חייבה אותי לנסוע ברכבת עד תחנת השלום כי רק משם היו לי קווי דן לעבודה, היום אני יורד כבר בתחנת ההגנה ולוקח משם קווים באיזו חברה שלא תהיה. אם בעבר הייתי תלוי בשלושה קווים בלבד (51, 60, 54) שהם ורק הם הביאו אותי ישירות לעבודה, וכל היתר חייבו אותי ללכת מרחק משמעותי ברגל - היום אני משתמש בלא פחות מ-11 (!) קווים שונים שכל אחד מהם מביא אותי ישירות לעבודה. למעשה, מאז תחילת הרפורמה, כל חודש בממוצע אני מגלה עוד קו שמקשר בין תחנת ההגנה לבין העבודה... אז אולי יש יותר מ-11... כתוצאה מריבוי הקווים, אם בעבר חיכיתי לעתים 10-15 דקות לאוטובוס וכתוצאה מכך איחרתי לעבודה או לרכבת הביתה, היום אני מחכה לכל היותר 2 דקות בתחנה! למעשה, ברוב המקרים האוטובוס נכנס לרציף התחנה בדיוק כשאני מגיע, כך שאני לא מחכה בכלל. במקרים רבים מגיעים שלושה ואפילו ארבעה אוטובוסים, שכל אחד מהם מתאים לי, כך שאני יכול לבחור על איזה לעלות ונמנע מהצפופים. אם בעבר נזקקתי לשני אוטובוסים לפחות כדי להגיע ממקום עבודה אחד לשני (מה שדרוש לי 5-3 פעמים בחודש) ולעתים המתנתי כ-20 דקות לאחד מהם וסה"כ כ-30 דקות של המתנה בתחנות, היום יש לי 7 קווים שונים שמחברים ישירות את שני המקומות עם הליכה קצרה מאד ברגל בסוף הנסיעה, מה שאומר שאני מחכה רק 5-7 דקות. סה"כ הרפורמה מאד מוצלחת מבחינתי. הדבר היחיד שלדעתי בעייתי הוא מכשיר הרב קו, שמאריך את העצירה בתחנות בגלל הצורך של כל הנוסעים שמשתמשים בו (אני לא אחד מהם כמובן) להעביר אותו במכונה ולחכות למשיח (האור שנדלק). כמובן שהנהג לא ממשיך בנסיעה עד שכולם עלו וכולם קיבלו את אישור המכונה, אז לפעמים העצירה בתחנות ממש משמעותית. אולי כדאי למצוא דרך להפריד בין הנהג לבין המכשיר וכך לאפשר המשך הנסיעה והעברת הכרטיסים תוך כדי נסיעה.
 

אוהד11

New member
הבדל בין הצלחת הרפורמה בתעריפים ובכרטוס, וגם

מבחינתי הרפורמה היא הצלחה גדולה
חתכה לי 15-20 דקות לכל כיוון ביוממות. אם בעבר הייתי חייב לנסוע אך ורק בקווי דן בגלל הטמטום של החופשי-חודשי המשולב שחל רק על דן, היום אני יכול לנסוע גם באגד, קווים ומטרופולין וכל זאת בתוספת מצחיקה של 21 ש"ח לחודש. אם בעבר ההסתמכות על קווי דן חייבה אותי לנסוע ברכבת עד תחנת השלום כי רק משם היו לי קווי דן לעבודה, היום אני יורד כבר בתחנת ההגנה ולוקח משם קווים באיזו חברה שלא תהיה. אם בעבר הייתי תלוי בשלושה קווים בלבד (51, 60, 54) שהם ורק הם הביאו אותי ישירות לעבודה, וכל היתר חייבו אותי ללכת מרחק משמעותי ברגל - היום אני משתמש בלא פחות מ-11 (!) קווים שונים שכל אחד מהם מביא אותי ישירות לעבודה. למעשה, מאז תחילת הרפורמה, כל חודש בממוצע אני מגלה עוד קו שמקשר בין תחנת ההגנה לבין העבודה... אז אולי יש יותר מ-11... כתוצאה מריבוי הקווים, אם בעבר חיכיתי לעתים 10-15 דקות לאוטובוס וכתוצאה מכך איחרתי לעבודה או לרכבת הביתה, היום אני מחכה לכל היותר 2 דקות בתחנה! למעשה, ברוב המקרים האוטובוס נכנס לרציף התחנה בדיוק כשאני מגיע, כך שאני לא מחכה בכלל. במקרים רבים מגיעים שלושה ואפילו ארבעה אוטובוסים, שכל אחד מהם מתאים לי, כך שאני יכול לבחור על איזה לעלות ונמנע מהצפופים. אם בעבר נזקקתי לשני אוטובוסים לפחות כדי להגיע ממקום עבודה אחד לשני (מה שדרוש לי 5-3 פעמים בחודש) ולעתים המתנתי כ-20 דקות לאחד מהם וסה"כ כ-30 דקות של המתנה בתחנות, היום יש לי 7 קווים שונים שמחברים ישירות את שני המקומות עם הליכה קצרה מאד ברגל בסוף הנסיעה, מה שאומר שאני מחכה רק 5-7 דקות. סה"כ הרפורמה מאד מוצלחת מבחינתי. הדבר היחיד שלדעתי בעייתי הוא מכשיר הרב קו, שמאריך את העצירה בתחנות בגלל הצורך של כל הנוסעים שמשתמשים בו (אני לא אחד מהם כמובן) להעביר אותו במכונה ולחכות למשיח (האור שנדלק). כמובן שהנהג לא ממשיך בנסיעה עד שכולם עלו וכולם קיבלו את אישור המכונה, אז לפעמים העצירה בתחנות ממש משמעותית. אולי כדאי למצוא דרך להפריד בין הנהג לבין המכשיר וכך לאפשר המשך הנסיעה והעברת הכרטיסים תוך כדי נסיעה.
הבדל בין הצלחת הרפורמה בתעריפים ובכרטוס, וגם
היא בערבון מוגבל, משום שהיא חלה רק על ארבע חברות ולא על כולן, לבין הקווים, הלו"ז והתדירות.
 
אני התייחסתי לשני התחומים

הבדל בין הצלחת הרפורמה בתעריפים ובכרטוס, וגם
היא בערבון מוגבל, משום שהיא חלה רק על ארבע חברות ולא על כולן, לבין הקווים, הלו"ז והתדירות.
אני התייחסתי לשני התחומים
וכפי שהראיתי, יש ביניהם קשר הדוק.
 

Kutaly

New member
צודק אבל

מבחינתי הרפורמה היא הצלחה גדולה
חתכה לי 15-20 דקות לכל כיוון ביוממות. אם בעבר הייתי חייב לנסוע אך ורק בקווי דן בגלל הטמטום של החופשי-חודשי המשולב שחל רק על דן, היום אני יכול לנסוע גם באגד, קווים ומטרופולין וכל זאת בתוספת מצחיקה של 21 ש"ח לחודש. אם בעבר ההסתמכות על קווי דן חייבה אותי לנסוע ברכבת עד תחנת השלום כי רק משם היו לי קווי דן לעבודה, היום אני יורד כבר בתחנת ההגנה ולוקח משם קווים באיזו חברה שלא תהיה. אם בעבר הייתי תלוי בשלושה קווים בלבד (51, 60, 54) שהם ורק הם הביאו אותי ישירות לעבודה, וכל היתר חייבו אותי ללכת מרחק משמעותי ברגל - היום אני משתמש בלא פחות מ-11 (!) קווים שונים שכל אחד מהם מביא אותי ישירות לעבודה. למעשה, מאז תחילת הרפורמה, כל חודש בממוצע אני מגלה עוד קו שמקשר בין תחנת ההגנה לבין העבודה... אז אולי יש יותר מ-11... כתוצאה מריבוי הקווים, אם בעבר חיכיתי לעתים 10-15 דקות לאוטובוס וכתוצאה מכך איחרתי לעבודה או לרכבת הביתה, היום אני מחכה לכל היותר 2 דקות בתחנה! למעשה, ברוב המקרים האוטובוס נכנס לרציף התחנה בדיוק כשאני מגיע, כך שאני לא מחכה בכלל. במקרים רבים מגיעים שלושה ואפילו ארבעה אוטובוסים, שכל אחד מהם מתאים לי, כך שאני יכול לבחור על איזה לעלות ונמנע מהצפופים. אם בעבר נזקקתי לשני אוטובוסים לפחות כדי להגיע ממקום עבודה אחד לשני (מה שדרוש לי 5-3 פעמים בחודש) ולעתים המתנתי כ-20 דקות לאחד מהם וסה"כ כ-30 דקות של המתנה בתחנות, היום יש לי 7 קווים שונים שמחברים ישירות את שני המקומות עם הליכה קצרה מאד ברגל בסוף הנסיעה, מה שאומר שאני מחכה רק 5-7 דקות. סה"כ הרפורמה מאד מוצלחת מבחינתי. הדבר היחיד שלדעתי בעייתי הוא מכשיר הרב קו, שמאריך את העצירה בתחנות בגלל הצורך של כל הנוסעים שמשתמשים בו (אני לא אחד מהם כמובן) להעביר אותו במכונה ולחכות למשיח (האור שנדלק). כמובן שהנהג לא ממשיך בנסיעה עד שכולם עלו וכולם קיבלו את אישור המכונה, אז לפעמים העצירה בתחנות ממש משמעותית. אולי כדאי למצוא דרך להפריד בין הנהג לבין המכשיר וכך לאפשר המשך הנסיעה והעברת הכרטיסים תוך כדי נסיעה.
צודק אבל
גם מבחינתי המחירים ירדו. אבל: א. זה בגלל המיקום שאני גר והמקומות שאני נוסע. מקרה פרטי (לא כל אחד נוסע לעבודה רק ב5 בערב) שלא ממש מעיד על המצב הכללי. ב. על שיטת הכרטוס אני לימדתי את הנהגים שלא קבלו שום הכשרה על שינויים בעקבות הרפורמה וברב המקרים התווכחו איתי וסרבו לתקן את הגביה (אני לא מאשים אותם, זאת ההכשרה שנתנו להם. בדקתי) כך שבעצם המחיר עלה בעוד נסיעה שלא היתה צריכה להיות שם + טרטור וויכוחים עם נהגים + במקרים מסויימים הורדה מהאוטובוס, שלא לדבר על ה"כרטיסיות" שאגד הכניסו למערכת ודן שמאוד אהבו לגנוב מהכרטיסיה ולהגיד שהם לא יכולים להחזיר כי זה "ניקוב" ולא "גביה של כסף". הצלחה?! על הנייר. בשטח לא ראיתי.
 
התגובה שלך לא ממש קשורה למה שכתבתי

צודק אבל
גם מבחינתי המחירים ירדו. אבל: א. זה בגלל המיקום שאני גר והמקומות שאני נוסע. מקרה פרטי (לא כל אחד נוסע לעבודה רק ב5 בערב) שלא ממש מעיד על המצב הכללי. ב. על שיטת הכרטוס אני לימדתי את הנהגים שלא קבלו שום הכשרה על שינויים בעקבות הרפורמה וברב המקרים התווכחו איתי וסרבו לתקן את הגביה (אני לא מאשים אותם, זאת ההכשרה שנתנו להם. בדקתי) כך שבעצם המחיר עלה בעוד נסיעה שלא היתה צריכה להיות שם + טרטור וויכוחים עם נהגים + במקרים מסויימים הורדה מהאוטובוס, שלא לדבר על ה"כרטיסיות" שאגד הכניסו למערכת ודן שמאוד אהבו לגנוב מהכרטיסיה ולהגיד שהם לא יכולים להחזיר כי זה "ניקוב" ולא "גביה של כסף". הצלחה?! על הנייר. בשטח לא ראיתי.
התגובה שלך לא ממש קשורה למה שכתבתי
ראשית, לא כתבתי שהמחירים ירדו אלא דווקא שהם עלו - אך רק ב-21 ש"ח לחודש. אז אי אפשר לכתוב בתגובה "גם מבחינתי המחירים ירדו". שנית, כל חוויה של משתמש תח"צ - שלילית או חיובית - היא מקרה פרטי. גם כל התלונות ששמעת על הרפורמה (ואני כלל לא טוען שאינן מוצדקות) הן מקרים פרטיים בהגדרה. שלישית, גם הדוגמאות שלי וגם שלך אינן הצלחה "על הנייר" אלא דווקא בשטח. לא אני ולא אתה התייחסנו לשום הצלחה על הנייר אלא רק לחוויות שחווינו בעצמנו - גם לחיוב וגם לשלילה. כך שדווקא כן ראית הצלחה בשטח (וגם אני), ולא ברור על איזו הצלחה על הנייר אתה מדבר.
 

Kutaly

New member
בוא נסביר את המושגים

התגובה שלך לא ממש קשורה למה שכתבתי
ראשית, לא כתבתי שהמחירים ירדו אלא דווקא שהם עלו - אך רק ב-21 ש"ח לחודש. אז אי אפשר לכתוב בתגובה "גם מבחינתי המחירים ירדו". שנית, כל חוויה של משתמש תח"צ - שלילית או חיובית - היא מקרה פרטי. גם כל התלונות ששמעת על הרפורמה (ואני כלל לא טוען שאינן מוצדקות) הן מקרים פרטיים בהגדרה. שלישית, גם הדוגמאות שלי וגם שלך אינן הצלחה "על הנייר" אלא דווקא בשטח. לא אני ולא אתה התייחסנו לשום הצלחה על הנייר אלא רק לחוויות שחווינו בעצמנו - גם לחיוב וגם לשלילה. כך שדווקא כן ראית הצלחה בשטח (וגם אני), ולא ברור על איזו הצלחה על הנייר אתה מדבר.
בוא נסביר את המושגים
על הנייר, המחיר ירד. בשטח, גובים ממני עוד מחיר נסיעה = מחיר כולל יותר יקר. על הנייר, יותר אוטובוסים בתדירות גבוהה. בשטח, יותר אוטובוסים שעוצרים בתחנות מרוחקות מכדי לרוץ מאחת לשניה כשהאוטובוס מגיע. זה ההבדל בין על הניר ובשטח יותר ברור?
 
ברור מאד!

בוא נסביר את המושגים
על הנייר, המחיר ירד. בשטח, גובים ממני עוד מחיר נסיעה = מחיר כולל יותר יקר. על הנייר, יותר אוטובוסים בתדירות גבוהה. בשטח, יותר אוטובוסים שעוצרים בתחנות מרוחקות מכדי לרוץ מאחת לשניה כשהאוטובוס מגיע. זה ההבדל בין על הניר ובשטח יותר ברור?
ברור מאד!
אבל גם כאן, מדובר במקרה פרטי כמובן. ממש כשם שהחוויה החיובית שלי אין פירושה שאחרים לא "נדפקו" עם הארגון מחדש של הקווים והמסלולים, כך גם הבעיה שציינת (תחנות מרוחקות וכו') אין פירושה שאין אחרים (כמוני) שבאותה תחנה ממש עוצרים להם 11 קווים שונים בלי שייאלצו ללכת מטר. כך שכל אחד ונסיונו הוא. הבעיה (הידועה גם מתחומים אחרים) היא שתמיד הנפגעים יצעקו חזק והנהנים יסתמו את הפה. זה כמובן מאפשר לתקשורת לצאת בכתבות צהובות בסגנון הידוע של "נוסעים רבים נפגעו מהרפורמה" בלי להזכיר נוסעים רבים שלא נפגעו ו/או הרוויחו ממנה... אבל לזה כבר התרגלנו.
 

barakbl

New member
הנקודה כאן שהרפורמה כושלת בכל

ברור מאד!
אבל גם כאן, מדובר במקרה פרטי כמובן. ממש כשם שהחוויה החיובית שלי אין פירושה שאחרים לא "נדפקו" עם הארגון מחדש של הקווים והמסלולים, כך גם הבעיה שציינת (תחנות מרוחקות וכו') אין פירושה שאין אחרים (כמוני) שבאותה תחנה ממש עוצרים להם 11 קווים שונים בלי שייאלצו ללכת מטר. כך שכל אחד ונסיונו הוא. הבעיה (הידועה גם מתחומים אחרים) היא שתמיד הנפגעים יצעקו חזק והנהנים יסתמו את הפה. זה כמובן מאפשר לתקשורת לצאת בכתבות צהובות בסגנון הידוע של "נוסעים רבים נפגעו מהרפורמה" בלי להזכיר נוסעים רבים שלא נפגעו ו/או הרוויחו ממנה... אבל לזה כבר התרגלנו.
הנקודה כאן שהרפורמה כושלת בכל
צורה שלא מסתכלים עליה. ברור שיש לחלק מהאנשים אחרי הרפורמה יותר אפשרויות להגיע מהר באמצעות האוטובוסים. זה גם המצב אצלי (ובחרתי חגור בבית ששרש התפשרות על דברים אחרים תמורת המגורים בקרבה לאזור מאוד מרכזי מבחינת האוטובוסים...). אלא מה, אי אפשר לבחון את הרפורמה באפן הזה, הבחינה צריכה להיות מול המטרות, העלויות והאופציות שעמדו. ובחינה כזו מראה על כשלון עצום. אם עשו מערכת כרטוס סופסוף אבל עדיין לוקח לנהג יותר מדי זמן לטפל בעולים לאוטובוס אי אפשר לקרוא לזה הצלחה. אם מספר הנוסעים התחבורה הציבורית לא עלה כנראה שאנשים עדיין לא מרגישים שיש כאן פתרון אמיתי, ולכן זה כשלון. אם הרבה מאוד אנשים מדווחים על זמני המתנה ארוכים שבסיומם מגיעים 2 אוטובוסים באותו המסלול, או שניים מאותו המזלג, ביחד, אז ברור שיש כאן כשלון. אם אחרי רפורמה שהופכת אותנו לנזקקים להחלפות של אוטובוסים כדי להתנייד בין אזורים (ואני בעד) עדיין אין שום דרך עובדת לדעת איך נכון להחליף וכמה זה יקח בערך (אתרי המובילים לא מספקים שירות כסה), אז מדובר בכשלון. אם השיפורים הם נקודתיים בקווים מסוימים, באזורים מסוימים אבל כל המערך עדיין איטי, מסורבל, לא יעיל, אז יש כאן כשלון. אם זו הוצאה של 200 מיליון שח ו 10 שנות תכנון צריך להיות עיוור או שקרן כדי לקרוא לזה הצלחה.
 
תודה על המחמאות אחי!


הנקודה כאן שהרפורמה כושלת בכל
צורה שלא מסתכלים עליה. ברור שיש לחלק מהאנשים אחרי הרפורמה יותר אפשרויות להגיע מהר באמצעות האוטובוסים. זה גם המצב אצלי (ובחרתי חגור בבית ששרש התפשרות על דברים אחרים תמורת המגורים בקרבה לאזור מאוד מרכזי מבחינת האוטובוסים...). אלא מה, אי אפשר לבחון את הרפורמה באפן הזה, הבחינה צריכה להיות מול המטרות, העלויות והאופציות שעמדו. ובחינה כזו מראה על כשלון עצום. אם עשו מערכת כרטוס סופסוף אבל עדיין לוקח לנהג יותר מדי זמן לטפל בעולים לאוטובוס אי אפשר לקרוא לזה הצלחה. אם מספר הנוסעים התחבורה הציבורית לא עלה כנראה שאנשים עדיין לא מרגישים שיש כאן פתרון אמיתי, ולכן זה כשלון. אם הרבה מאוד אנשים מדווחים על זמני המתנה ארוכים שבסיומם מגיעים 2 אוטובוסים באותו המסלול, או שניים מאותו המזלג, ביחד, אז ברור שיש כאן כשלון. אם אחרי רפורמה שהופכת אותנו לנזקקים להחלפות של אוטובוסים כדי להתנייד בין אזורים (ואני בעד) עדיין אין שום דרך עובדת לדעת איך נכון להחליף וכמה זה יקח בערך (אתרי המובילים לא מספקים שירות כסה), אז מדובר בכשלון. אם השיפורים הם נקודתיים בקווים מסוימים, באזורים מסוימים אבל כל המערך עדיין איטי, מסורבל, לא יעיל, אז יש כאן כשלון. אם זו הוצאה של 200 מיליון שח ו 10 שנות תכנון צריך להיות עיוור או שקרן כדי לקרוא לזה הצלחה.
תודה על המחמאות אחי!

אז מתסבר שיש כאן בשרשור לפחות שלושה עיוורים/שקרנים: אני, שהרפורמה מאד הצליחה מבחינתי; kutaly, שהרפורמה הצליחה מבחינתו; ו...אתה, שהרפורמה הצליחה מבחינתך, כמו שהודית בראשית הדברים. ההבדל ביני לביניכם הוא שאני מסוגל להכיר בהצלחה הזאת וליהנות ממנה, בעוד שאתם אמנם מציינים אותה, לצאת ידי חובה, אבל ממהרים להגיד ש"בעצם זה לא משנה כי הרפורמה היא למעשה כשלון". אז אם נסכם, שלושתנו עיוורים, אבל העיוורון שלי קצת פחות חמור משלכם... או שאולי הדמעות בעיניכם מוסיפות לכם עוד קצת עיוורון?
 

Kutaly

New member
אל תדבר בשמי!

תודה על המחמאות אחי!

אז מתסבר שיש כאן בשרשור לפחות שלושה עיוורים/שקרנים: אני, שהרפורמה מאד הצליחה מבחינתי; kutaly, שהרפורמה הצליחה מבחינתו; ו...אתה, שהרפורמה הצליחה מבחינתך, כמו שהודית בראשית הדברים. ההבדל ביני לביניכם הוא שאני מסוגל להכיר בהצלחה הזאת וליהנות ממנה, בעוד שאתם אמנם מציינים אותה, לצאת ידי חובה, אבל ממהרים להגיד ש"בעצם זה לא משנה כי הרפורמה היא למעשה כשלון". אז אם נסכם, שלושתנו עיוורים, אבל העיוורון שלי קצת פחות חמור משלכם... או שאולי הדמעות בעיניכם מוסיפות לכם עוד קצת עיוורון?
אל תדבר בשמי!
או לפחות תקרא מה שכתבתי לפני שאתה קובע שהרפורמה הצליחה מבחינתי.
 
הנה קראתי

אל תדבר בשמי!
או לפחות תקרא מה שכתבתי לפני שאתה קובע שהרפורמה הצליחה מבחינתי.
הנה קראתי
"צודק אבל גם מבחינתי המחירים ירדו". כלומר בתוך שורה אחת גם אמרת שאני צודק וגם אמרת שהמחירים ירדו. אתה יכול לנסות להתחבא אבל זה מהשכתבת ואבוד לך כבר. אז לדעתו של ראש משטרת המחשבות אתה עיוור או שקרן (כי כל מי שחושב אחרת ממנו הוא עיוור או שקרן). כנראה שמדובר בתלמיד של סטאלין והשלב הבא יהיה שכל מי שלא מסכים איתו יוגדר כמטורף ויישלח ל"טיפול" פסיכיאטרי בסיביר.
 

Kutaly

New member
בשורה השניה היה "אבל" ואז הסבר

הנה קראתי
"צודק אבל גם מבחינתי המחירים ירדו". כלומר בתוך שורה אחת גם אמרת שאני צודק וגם אמרת שהמחירים ירדו. אתה יכול לנסות להתחבא אבל זה מהשכתבת ואבוד לך כבר. אז לדעתו של ראש משטרת המחשבות אתה עיוור או שקרן (כי כל מי שחושב אחרת ממנו הוא עיוור או שקרן). כנראה שמדובר בתלמיד של סטאלין והשלב הבא יהיה שכל מי שלא מסכים איתו יוגדר כמטורף ויישלח ל"טיפול" פסיכיאטרי בסיביר.
בשורה השניה היה "אבל" ואז הסבר
לך תקרא שוב.
 
אוי, מסתבר שיש כבר 4 עיוורים/שקרנים...

הנקודה כאן שהרפורמה כושלת בכל
צורה שלא מסתכלים עליה. ברור שיש לחלק מהאנשים אחרי הרפורמה יותר אפשרויות להגיע מהר באמצעות האוטובוסים. זה גם המצב אצלי (ובחרתי חגור בבית ששרש התפשרות על דברים אחרים תמורת המגורים בקרבה לאזור מאוד מרכזי מבחינת האוטובוסים...). אלא מה, אי אפשר לבחון את הרפורמה באפן הזה, הבחינה צריכה להיות מול המטרות, העלויות והאופציות שעמדו. ובחינה כזו מראה על כשלון עצום. אם עשו מערכת כרטוס סופסוף אבל עדיין לוקח לנהג יותר מדי זמן לטפל בעולים לאוטובוס אי אפשר לקרוא לזה הצלחה. אם מספר הנוסעים התחבורה הציבורית לא עלה כנראה שאנשים עדיין לא מרגישים שיש כאן פתרון אמיתי, ולכן זה כשלון. אם הרבה מאוד אנשים מדווחים על זמני המתנה ארוכים שבסיומם מגיעים 2 אוטובוסים באותו המסלול, או שניים מאותו המזלג, ביחד, אז ברור שיש כאן כשלון. אם אחרי רפורמה שהופכת אותנו לנזקקים להחלפות של אוטובוסים כדי להתנייד בין אזורים (ואני בעד) עדיין אין שום דרך עובדת לדעת איך נכון להחליף וכמה זה יקח בערך (אתרי המובילים לא מספקים שירות כסה), אז מדובר בכשלון. אם השיפורים הם נקודתיים בקווים מסוימים, באזורים מסוימים אבל כל המערך עדיין איטי, מסורבל, לא יעיל, אז יש כאן כשלון. אם זו הוצאה של 200 מיליון שח ו 10 שנות תכנון צריך להיות עיוור או שקרן כדי לקרוא לזה הצלחה.
אוי, מסתבר שיש כבר 4 עיוורים/שקרנים...
עכשיו גם ארזS מדווח שהרפורמה ברעננה היא הצלחה גדולה. מה נעשה? מגיפת עיוורון חמורה משתוללת בפורום...
 

ארזS

New member
אנא ממך אל תכניס לי מילים לפה

אוי, מסתבר שיש כבר 4 עיוורים/שקרנים...
עכשיו גם ארזS מדווח שהרפורמה ברעננה היא הצלחה גדולה. מה נעשה? מגיפת עיוורון חמורה משתוללת בפורום...
אנא ממך אל תכניס לי מילים לפה
ולא למקלדת. יש הבדל גדול בין מה שאני כתבתי, שלא שייך במאומה ל"חרטופורמה הפעימתית" לבין מה שאתה משייך לי. וגם מה שכתבתי, לא כתבתי לראשונה, כך שגם ה"עכשיו" ממש לא מדוייק. אנא, השתדל לדייק להבא, בתודה מראש.
 
בבקשה, הנה הציטוט המדוייק:

אנא ממך אל תכניס לי מילים לפה
ולא למקלדת. יש הבדל גדול בין מה שאני כתבתי, שלא שייך במאומה ל"חרטופורמה הפעימתית" לבין מה שאתה משייך לי. וגם מה שכתבתי, לא כתבתי לראשונה, כך שגם ה"עכשיו" ממש לא מדוייק. אנא, השתדל לדייק להבא, בתודה מראש.
בבקשה, הנה הציטוט המדוייק:
"אני אישית לא נפגעתי כהוא זה מהחרטופורמה הפעימתית הדפוקה הזאת. אני גר ברעננה, עובד ברעננה, ונוסע מעט לערים אחרות. חזרתי בעבר ואחזור שוב כעת, שלמרות הסנטימנטים האישיים שיש לי ל"דן" הרי שברעננה ''מטרופולין'' עשתה שיפור עצום בשרות בעיר ומגיע להם שאפו ענק." מזהה את המילים ארז? כתב אותם אלמוני בשם "ארזS". וממש לא מזמן. אזצר לי, אבל לדעת ראש משטרת המחשבות אתה או שקרן או עיוור. אין אפשרות לחלוק על דעתו מבלי להיות שקרן או עיוור! אז צפה פגיעה, הכוחות המיוחדים בדרך אליך לעשות לך אינדוקטרינציה!
 

ארזS

New member
בגלל הסילופים שלך

בבקשה, הנה הציטוט המדוייק:
"אני אישית לא נפגעתי כהוא זה מהחרטופורמה הפעימתית הדפוקה הזאת. אני גר ברעננה, עובד ברעננה, ונוסע מעט לערים אחרות. חזרתי בעבר ואחזור שוב כעת, שלמרות הסנטימנטים האישיים שיש לי ל"דן" הרי שברעננה ''מטרופולין'' עשתה שיפור עצום בשרות בעיר ומגיע להם שאפו ענק." מזהה את המילים ארז? כתב אותם אלמוני בשם "ארזS". וממש לא מזמן. אזצר לי, אבל לדעת ראש משטרת המחשבות אתה או שקרן או עיוור. אין אפשרות לחלוק על דעתו מבלי להיות שקרן או עיוור! אז צפה פגיעה, הכוחות המיוחדים בדרך אליך לעשות לך אינדוקטרינציה!
בגלל הסילופים שלך
ובגלל שאתה מעוות את המציאות + כותב בצורה מגעילה, אני לא רוצה לענות לך יותר.
 
ועכשיו להפתעה הגדולה: מסתבר שגם ראש המשטרה

אנא ממך אל תכניס לי מילים לפה
ולא למקלדת. יש הבדל גדול בין מה שאני כתבתי, שלא שייך במאומה ל"חרטופורמה הפעימתית" לבין מה שאתה משייך לי. וגם מה שכתבתי, לא כתבתי לראשונה, כך שגם ה"עכשיו" ממש לא מדוייק. אנא, השתדל לדייק להבא, בתודה מראש.
ועכשיו להפתעה הגדולה: מסתבר שגם ראש המשטרה
עצמו הוא עיוור או שקרן. הנה תראו אלו מילות כפירה הוא העז לכתוב כאן: "ברור שיש לחלק מהאנשים אחרי הרפורמה יותר אפשרויות להגיע מהר באמצעות האוטובוסים. זה גם המצב אצלי". אוי ואבוי! עכשיו הוא ייאלץ לעצור את עצמו, לכבול את עצמו ולשלוח את עצמו לגולאג... ניפגש שם בתור ללחם יבש...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה