המגלומנית הזאת
אשמה בכל הצרה הצרוה שהפילה על הציבור שלא מבין כלום, ולכן היא, [כמו גם "המנהיג הגדול" אללה ירחמו בצפון קריאה] מבינה יותר טוב מהציבור מה טוב בשביל הציבור שלא מבין... הגיע הזמן שהיא תפנים שכאן זה לא צפון קוריאה וגם לא סוריה. כאן יש ציבור שמבין מה טוב עבורו ומה לא טוב.
המגלומנית הזאתלא נהוג לעשות שיתוף ציבור בתחבורה ציבורית
רותי אמיר, ראש מינהל תחבורה ציבורית בחברת נתיבי איילון והמתכננת של הרפורמה, הסבירה: "לא נהוג לעשות שיתוף ציבור בתחבורה ציבורית" לדעתי זה מסביר הכל. באמת, מה הקשר של הציבור לתחבורה הציבורית בכלל? באותה הזדמנות היא גם מתרצת ש"הפער בין ההסברה למה שקרה בפועל" זה עיקר הבעיה - - לא העובדה שהודיעו לציבור על עשרות קווים שמשנים את המסלול שבועיים בלבד מראש - לא העובדה שהנהגים לא קבלו הכשרה לאיך לתפעל את המכשיר שלא יגבה מחיר נסיעה נוסף במעברים (וחצי שנה אחרי זה עוד מספרים לי שזה עדיין בחיתולים) - לא מודיעין לקוי שבעצמם לא יודעים את מסלולי הקווים החדשים - לא שכונות שלמות שנותקו והרשימה עוד ממשיכה... מה שנותר הוא להקדיש שיר באהבה לרותי תמיר ובקשה קטנה: תני למישהו אחר את התפקיד.
אשמה בכל הצרה הצרוה שהפילה על הציבור שלא מבין כלום, ולכן היא, [כמו גם "המנהיג הגדול" אללה ירחמו בצפון קריאה] מבינה יותר טוב מהציבור מה טוב בשביל הציבור שלא מבין... הגיע הזמן שהיא תפנים שכאן זה לא צפון קוריאה וגם לא סוריה. כאן יש ציבור שמבין מה טוב עבורו ומה לא טוב.