דרנקן מרטינה

באנגלית - Drunken Martina דראנקן מרטינה זה עמוד שמישהו (שזהותו לא ידועה) פתח בט‏וויטר. הוא מציג את עצמו בתור האלטר אגו השיכור של מרטינה מקברייד (שמשום מה יצא לה שם של שיכורה בעולם הקאנטרי. בעיקר בזכות בלייק שלטון שתמיד טען שהיא משתכרת מידי יום) ושם הוא בוחר לרדת על כל אמני הקאנטרי באשר הם. גם מרטינה האמיתית סופגת מידי פעם בדיחות על חשבונה (בעיקר בדיחות גמדים כיוון שמרטינה נחשבת יחסית נמוכה ומתנשאת לגובה של 163 ס"מ). האמנים שסופגים הכי הרבה עלבונות הם ויינונה ג'אד מהצמד הג'אדז (בעיקר על המראה הגותי המפחיד שלה) וסולן להקת ראסקל פלאטס - גארי לבוקס (על כל דבר שהוא עושה בערך). גם ג'סטין מור זוכה ליחס מיוחד ממרטינה השיכורה בשל הגובה שלו - 168 ס"מ). העמוד נחשב מאוד פופולארי בין אמני הקאנטרי למרות שאף אחד לא יוצא בזול ואין אירוע שלא זוכה לסיקור, ירידה או זלזול. בגדול, אם אתם חובבי קאנטרי, לעשות לייק בפייסבוק או פולואו בטוויטר זה מומלץ. מידי פעם בפורום (כשאני לא מתעצלת
) אני פותחת שרשור פירושים לציוצים שלה כדי לעזור לכם להבין על מה היא מדברת.
 
ממש True Hollywood Story

יצא לך ממש מענין! מדהים אגב שאפילו שיצא כזה ארוך זה לא באמת נגע בכל הדברים הגדולים שהלהקה עשתה והשיגה... האמת שתיכננתי בעצמי לעשות עליהן ערך במהלך הסופ״ש כשיהיה לי קצת זמן אבל אני חושבת שבכל זאת אני אעשה ערך מתומצת! חפרת!! את שלך באמת תכניסי למאמרים. ונעשה אחד קצר יותר למילון
בלי שום קשר לזה- כל הכבוד על ההשקעה! מדובר באחת הלהקות הכי טובות בעולם ומגיע להן מקום של כבוד בהיכל התהילה של הפורום
 
אוי אופס. ככה זה כשמגיבים מהטאבלט

נגיעה אחת לא נכונה עם איזו אצבע סוררת ומגיבים למקום אחר. מתנצלת. התגובה מן הסתם הייתה מכוונת לדילן והדיקסי צ׳יקס.
 

LeAnnDylan

Well-known member
דיקסי צ'יקס
חפירה חלק 1

לקחו לי יומיים לכתוב הכל. מתנצלת על החפירה. זה לא היה אמור להיות כל כך ארוך
באנגלית – Dixie Chicks להקת קאנטרי אמריקאית מולטי מוכשרת הכוללת את נטלי מיינס - Natalie Maines (סולנית, גיטרה אקוסטית וחשמלית) –והאחיות: מרטי מגווייר - Martie Maguire (קולות רקע, כינור, ויולה, גיטרה, בס, מנדולינה) ואמילי רוביסון - Emily Robison (קולות רקע, בנג'ו, דוברו, גיטרה, אקורדיון, סיטר, באס. קצת היסטוריה – את הלהקה הקימו לורה לינץ' [בס] ורובין לין מייסי [גיטרה] (שאינן חברות בלהקה יותר) יחד עם האחיות לבית אירווין (מרטי ואמילי) בשנת 1989. את השם של הלהקה הן בחרו בעקבות שירו של לואל ג'ורג' – Dixie Chicken. בתחילתה, ניגנה הלהקה מוזיקת בלוגראס מסורתית עם נגיעות קאנטרי בעיקר בפסטיבלים ואירועים קטנים של מוזיקת בלוגראס. הן לא צברו פופולאריות רבה מידי בימים ההם. כל ארבע הבנות היו שרות אז אך האחיות לבית אירווין היו בעיקר מנגנות בזמן שלורה ורובין היו אחראיות לרוב קטעי השירה. בשנת 1990 הקליטו הבנות את אלבומן הראשון – Thank Heavens For Dale Evans (דייל הייתה זמרת/כותבת/תסריטאית/שחקנית ומשוררת אמריקאית שפרצה דרך להרבה נשים בתחילת שנות ה-30). באותה תקופה הבנות היו מתלבשות כמו קאוגירליות וקידמו את המראה הזה בכל הופעה שלהן ובכל תמונת קידום שצולמה בה אך עדין לא הצליחו לעשות גלים רבים מידי בעולם הקאנטרי. אפילו כשזכו בפרס הלהקה הטובה של ה- Telluride Bluegrass Festival ויצאו לסיבוב הופעות כמופע החימום של אמנים גדולים כמו גארת' ברוקס, ריבה מקנטייר וג'ורג' סטרייט- הן לא זכו להכרה גדולה מעיני הציבור. בשנת 1992 שיחררו הבנות את אלבומן השני (גם הוא אלבום עצמאי) Little Ol' Cowgirl שהסאונד שלו היה עכשווי יותר עם קריצה גדולה יותר למוזיקת הקאנטרי ופחות לבלוגראס. רובין לין מייסי לא אהבה את השינויים שהבנות עשו בסאונד והחליטה לפרוש מהלהקה כדי לעבוד על קריירת סולו שמוקדשת לטהרת הבלוגראס. באותה תקופה, אחד מנגני גיטרת הסטיל שניגן עם הלהקה, לויד מיינס, הכיר לבנות את בתו הקטנה – נטלי. לויד חשב שנטלי תתאים למלא את מקומה של רובין ושלח לשאר הבנות קלטות דמו של נטלי שזיכו אותה במלגה מלאה במכללת ברקלי למוזיקה. קולה המיוחד של נטלי שבה את מרטי ואמילי והן החליטו לקחת את הסיכון ולצרף אותה אליהן. חברות התקליטים לעומת זאת, לא היו משוכנעים שלקחת סיכון על להקת בנות ישתלם להם. כתב של הוושינגטון פוסט שצפה בהן בהופעה חשב אחרת כשכתב עליהן בביקורתו: "יהיו מפיקים מוזיקליים שיבעטו בעצמם בעתיד הקרוב כשהדיקסי צ'יקס יהפכו למלכות זירת ההונקי-טונק. אם ההופעה שלהן בבירצ'מור היא אינדיקציה למשהו- לבחורות הללו יש מה שצריך כדי להפוך לכוכבות ענקיות. אולם, שום חברת תקליטים לא מוכנה להחתים אותן עדין." לקראת סוף שנת 1994 אחרי אלבום שלישי עצמאי, כשהלהקה עדין לא הצליחה להרחיב את קהל המעריצים שלה מחוץ לגבולות נאשוויל וטקסס, המפיק החדש שלהן סיימון רנשואו, פנה לסקוט סימן, מפיק בכיר ב- Sony Music Entertainment שהסכים לקחת סיכון עם הבנות להחתים אותן על חוזה תקליטים עם סוני. החוזה הושלם בקיץ 1995 והבנות החליטו להחליף את לורה לינץ' בנטלי מיינס. (הבנות טענו שלורה רצתה לעזוב כבר לפניי שנה כדי לבלות יותר זמן עם בתה אך היא הסכימה להישאר עוד קצת כדי לעזור לחברותיה להקליט את אלבומן באולפן. יתר הבנות חשבו שזה ישלח לחברת התקליטים מסר שגוי והחליטו בהחלטה משותפת שעדיף שלינץ' תעזוב לפני הקלטת האלבום.) עם התוספת של נטלי מיינס ללהקה הסאונד שלהן הפך לעכשווי יותר, בנוסף נטשו הבנות את מראה הקאוגירליות שלהן. הסינגל הראשון שלהן עם סוני היה I Can Love You Better ששוחרר באוקטובר 1997 ונכנס למקום 7 במצעד הסינגלים. בינואר 1998 שיחררו הבנות את אלבומן הראשון בחברה – Wide Open Spaces כששלושת הסינגלים הבאים מתוכו (There's Your Trouble, Wide Open Spaces, You Were Mine) נכנסו ישר למקום הראשון במצעד הסינגלים. האלבום עצמו נכנס לטופ 5 בשני המצעדים – קאנטרי ופופ ומכר למעלה מ-12 מיליון עותקים (מה שהביא אותו למעמד דיאמונד). ב-1998 מכרו הדיקסי צ'יקס יותר אלבומים מכל להקות הקאנטרי הקיימות במשותף! אף אחד בעולם הקאנטרי לא נשאר אדיש אליהן אז וה-CMA מיהרו להעניק להן את פרס ה- Horizon Award (פרס האמן החדש) שפעם היה מכובד הרבה יותר ממש שהוא היום. ויחד עם שלל פרסים אחרים, זכו הבנות גם בגראמי על האלבום. בשנת 1999 שיחררו הבנות את אלבומן השני – Fly שנכנס הישר למקום הראשון במצעד האלבומים הכללי של בילבורד עם מכירות של למעלה מ-10 מיליון עותקים, דבר שהפך אותן ללהקת הקאנטרי וללהקת הבנות היחידה בעולם שהצליחה להגיע למעמד דיאמונד כפול (דיאמונד=מכירות של 10 מיליון עותקים). תשעה (!) סינגלים שוחררו מהאלבום. וחצי עשור לאחר שחרור האלבום הן עדין נכנסו לרשימת 50 האלבומים האמריקאיים הנמכרים ביותר בהיסטוריה. גם האלבום הזה זכה לשלל ביקורות מפרגנות, מספר לא מבוטל של פרסים בשלל קטגוריות כולל הגראמי המבוקש. אחרי הצלחת שני האלבומים הראשונים שלהן, נכנסו הבנות לסכסוך משפטי עם סוני, חברת התקליטים שלהן. הבנות טענו שסוני העלימה מהן הכנסות בסך 4 מיליון דולר, חברת התקליטים הכחישה והבנות בתגובה החליטו לעזוב את החברה. סוני החליטו לתבוע את הבנות על הפרת חוזה ובתגובה תבעו הבנות את סוני על העלמת הכנסות בסך 4.1 מיליון דולר. אחרי חודשים של משא ומתן, שני הצדדים הגיעו להסדר מחוץ לבית המשפט לפיו הבנות פתחו חברת תקליטים משלהן שנקראת Open Wide Records המאפשרת להן שליטה מלאה על החוזים שלהן ועל עשית האלבום בעוד שחברת סוני עדין אחראית על שיווק האלבומים העתידיים שלהן וכך זוכה גם באחוזים מן הרווחים.
 

LeAnnDylan

Well-known member
דיקסי צ'יקס
חפירה חלק 2

בשנת 2003 בזמן המלחמה של ארה"ב עם עיראק, הופיעו בנות הדיקסי צ'יקס בלונדון כחלק ממופע הפתיחה של סיבוב ההופעות העולמי שלהן. באמצע ההופעה בזמן הצגת השיר Travelin' Soldier אמרה נטלי מיינס (שיחד עם הבנות האחרות בלהקה, נולדה וגדלה בטקסס): "רק שתדעו, אנחנו בצד של הטובים אתכם. אנחנו לא רוצות את המלחמה הזו, האלימות הזו. ואנחנו מתביישות שהנשיא של ארה"ב הוא מטקסס." האמירה הזו גרמה לגלי שנאה אדירים בקרב קהילת חובבי הקאנטרי בארה"ב שקראו להחרים את הלהקה. התקשורת חגגה על המציאה ואנשים רבים טענו שחמורה יותר מההתבטאות של נטלי, הייתה העובדה שהיא התבטאה כך על "אדמה זרה". נטלי בתגובה אמרה "אמרתי את זה שם כי שם הייתי." באותו הזמן הסינגל של הדיקסי צ'יקס שצעד במצעדים היה Landslide, קאבר לשירה האגדי של סטיבי ניקס, סולנית פליטווד מק, ששהה במקום העשירי במצעד 100 הסינגלים של בילבורד, לפני ההתבטאות של נטלי. בתגובה חריפה להתבטאות, צנח הסינגל למקום 43 ובשבוע שלאחר מכן יצא לגמרי מהמצעד. בניסיון להבהיר את דבריה אמרה נטלי בתגובה: "אני מרגישה שהנשיא מתעלם מדעותיהם של אמריקאים רבים ומרחיק את שאר העולם ע"י בידוד האומה." התגובה של נטלי לא שינתה את פני הדברים מה שאילץ אותה למאת בהתנצלות פומבית בה טענה כי: "כאזרחית אמריקאית מודאגת, אני מתנצלת בפני הנשיא בוש כיוון שהאמירות שלי גבלו בזלזול וחוסר כבוד. אני מאמינה שלמי שעומד בראש הממשל מגיעה מלוא הכבוד והערכה. אנחנו נמצאות כרגע באירופה ועדות להתקפה אנטי-אמריקאית עצומה בעקבות הכרזת המלחמה והפלישה המהירה לעיראק. בזמן שהמלחמה נותרת אפשרות מעשית, כאֵם, אני רוצה לראות כל אפשרות אחרת מנוצלת לפני שחיי ילדים וחיילים אמריקאים אובדים במלחמה. אני אוהבת את ארצי. אני אמריקאית גאה." בזמן שהיו אנשים שהתאכזבו מההתנצלות, אחרים המשיכו לאבד תמיכה בלהקה (כולל הספונסרית של הלהקה – Lipton). באחר ממקרי האנטי-דיקסי צ'יקס המפורסמים התבקשו מעריצים לשעבר להביא את האלבומים של הבנות שרכשו לערימה גדולה אחת אותה ירסק בולדוזר ענק. בתחנת רדיו באטלנטה שערכה סקר ענו 76% מהנשאלים שאם היו יכולים היו מחזירים את האלבומים שקנו. ברוס ספרינגסטין ומדונה חשו צורך עז לצאת להגנת הבנות ולעמוד על זכותן להביע דעתן בחופשיות. אולם מדונה עצמה דחתה ושינתה את תאריך יציאת הסינגל שלה American Life לטובת עריכה מחדש של קטע בקליפ בו נראתה משליכה רימון יד לעבר דמות הנראית כמו בוש, אחרי שהייתה עדה להכפשות והשנאה לה זכו בנות הלהקה (צבועה
). זמר קאנטרי אחד שלא חשש להביע את דעתו ותמיכתו בבנות היה מרל האגרד האגדי שאמר: "אני אפילו לא מכיר את בנות הדיקסי צ'יקס אבל אני מוצא את זה כעלבון לכל הנשים והגברים שלחמו ונהרגו במלחמות קודמות כאשר מרבית התושבים באמריקה קופצים על חייהן של הלהקה שבסך הכל הביעה דעתה. זה היה כמו ציד מכשפות ולינץ' מילולי." באפריל 2003 הבנות יצאו בקמפיין פרסומי בו הן מסבירות את עמדותיהן. במהלך ראיון פריים טיים עם דיאן סויר נטלי מיינס אמרה שהיא עדין דובקת בטענתה הראשונית ומאמינה בה. הלהקה הופיעה גם בעירום (כשחלקי גופן המוצנעים מוסתרים) על הקאבר של Entertainment Weekly כשלגופן כתובות מילים שנזרקו לעברן, לטוב ולרע, מאז אמירותיה של נטלי - "Traitors", "Saddam's Angels", "Dixie Sluts", "Proud Americans", "Hero", "Free Speech", "Brave". בהמשך החודש, הנשיא בוש החליט להגיב על הדברים: "הדיקסי צ'יקס רשאיות להביע את דעתן בחופשיות. הן יכולות לומר מה שהן רוצות לומר. רגשותיהן לא צריכים להיפגע בגלל שאנשים מסוימים לא רוצים לקנות את האלבומים שלהם בגלל דברים שהן אמרו. החופש הוא דו סטרי. לא באמת אכפת לי מה הדיקסי צ'יקס אמרו. אני רוצה לעשות מה שנכון לעם האמריקאי ואם ישנם זמרים או כוכבים הוליוודים חשים צורך להתבטא, זה בסדר. זה הדבר הנהדר באמריקה – היא עומדת בניגוד מוחלט לעיראק." באותו זמן, איומים על חייהן של בנות הלהקה ובראשן נטלי החלו להגיע, דבר שאילץ את הלהקה להעמיד גלאי מתכות בכניסה למופעים שלהן. את סיבוב ההופעות שלהן פתחו הבנות בגרינוויל, דרום קרוליינה, מופע אליו נמכרו כל הכרטיסים מראש (לפניי האמירות של נטלי) וציפו לתגובות קשות נגדן אך הופתעו כשקיבל את פניהן קהל אוהד ותומך ברובו. אולם האיומים על חייהן לא פסקו והגיעו לרמה גבוהה בדאלאס טקסס, דבר שאילץ את המשטרה ללוות את הבנות ליווי צמוד מהבמה עד לשדרה התעופה. במאי הוכרזו המועמדים לקטגוריות השונות בטקס פרסי ה-ACM והדיקסי צ'יקס היו מועמדות לפרס החשוב של הערב - Entertainer of the Year award. את ההכרזה ליווי תגובות בוז, אותן ביטל וינס גיל (שהכריס על המועמדויות) והזכיר לקהל כי הבנות זכאיות לחופש הדיבור. האקדמיה בחרה להעניק את הפרס לטובי קית' ששנה קודם לכן זכה להתחכך עם נטלי מיינס כשקראה לטובי בעקבות הסינגל שלו "Courtesy of the Red, White, & Blue" בור [ignorant]. (לזכותה יאמר שזה אחד השירים הכי מטומטמים אבר). בטקס ה-ACM לבשה נטלי חולצת טי שירט עם ראשי התיבות FUTK עליה. יחצנים מטעם הלהקה טענו כי ראשי התיבות עומדים בשביל Friends United in Truth and Kindness. אבל כפי שכולנו יודעים המשמעות האמיתית של ראשי התיבות היא - Fuck You Toby Keith. מעריצים רבים של הלהקה הבינו גם הם את המשמעות האמיתית של ראשי התיבות והדרישה לחולצות כאלה הייתה גבוהה לאחר הטקס. מיינס שהודתה בחילוקי הדעות שהיו עם קית' אמרה מצידה שכשאר היא לבשה את החולצה היא "חשבה שאף אחד לא יבין את זה".
כמה חודשים לאחר מכן, חברת הלהקה מרטי מגווייר אמרה למגזין מוזיקה גרמני "אנחנו לא מרגישות חלק מעולם הקאנטרי יותר. אנחנו לא יכולות לקרוא לו "בית" יותר." בתגובתה היא התייחסה לחוסר הפרגון מאמני קאנטרי אחרים וההתעלמות מהן בטקס ה-ACM ב-2003. "במקום, זכינו בשלושה פרסי גראמי מול תחרות קשה הרבה יותר. אז עכשיו אנחנו מחשיבות את עצמנו חלק ממשפחת הרוק נ' רול הענקית." [ההפסד כולו שלנו... רפובליקנים מסריחים
] |קופצת כמה שנים קדימה כי זה לא יגמר לעולם| בשנת 2006 שיחררה הלהקה את הסינגל שלה Not Ready To Make Nice מתוך האלבום Taking The Long Way שהנושא שלו הוא כידוע, כל הבלגאן שקרה שלוש שנים לפני עם האמירה של נטלי על ממשל בוש. במילות השיר שכתבו בנות הלהקה יחד עם דן וילסון כי הן עדין כועסות בטירוף על מה שהיה ולא מוכנות לסלוח. בתגובה לאיומים שקיבלה לחייה כתבה נטלי בשיר: הצעתי את מיטתי וישנתי כמו תינוקת בלי כל חרטה/אך תסלחו לי שאני אומרת זה סיפור עצוב מאוד/שאמא מלמדת את בתה שהיא צריכה לשנוא זר מוחלט/ואיך בשם העולם המילים שאמרתי יכולות לדחוף מישהו אל הקצה/מספיק כדי לכתוב לי שמוטב שאשיר ואשתוק או שחיי יגיעו לקיצם. [את הליריקס המקורי אתם יכולים למצוא בחתימה של רווית
]
 

LeAnnDylan

Well-known member
דיקסי צ'יקס
חפירה חלק 3

את האלבום Taking The Long Way כתבו הבנות יחד עם כותבים ומפיקים שעבדו בעבר עם להקות רוק כמו רד הוט צ'ילי פפרס וסיסטם אוף א דאון. הסגנון המוזיקלי שלו כאמור לא כלל בתוכו מוזיקת קאנטרי. על שינוי הכיוון והאלבום בכללי אמרה מרטי מגווייר: "אני מעדיפה קהל מעריצים מצומצם של אנשים מגניבים שמבינים ענין שיגדלו ויתפתחו איתנו ויהיו מעריצים לכל החיים מאשר אנשים ששמים אותנו במערכת של חמישה דיסקים עם ריבה מקנטייר וטובי קית'. אנחנו לא רוצים מעריצים כאלה. את מגבילים את היכולות שלנו." נטלי מיינס שנותרה עדין זועפת מ-2003 הרגישה צורך להגיב על ההתנצלות הכפויה שלה לנשיא בוש ואמרה "התנצלתי על הזלזול וחוסר הכבוד לממשל הנשיא אך אני לא מרגישה כך יותר. אני לא מרגישה שהוא ראוי לכבוד כלשהו."
האלבום מכר בשבוע הראשון שלו חצי מיליון עותקים ונכנס הישר למקום הראשון במצעד אלבומי הפופ ואלבומי הקאנטרי [צבועים
] הסינגלים מתוך האלבום כמעט ולא זכו להשמעות בתחנות הרדיו שהיו מנגנות את השירים שלהן בעבר. אמילי רוביסון ניצלה את ההזדמנות להתבטא כנגד אמני קאנטרי אחרים שניצלו את הבלגאן שהיה עם הבנות לקידום הקריירות שלהם ואמרה "הרבה אמנים עשו קופה על היותם נגד הדברים שלנו בגלל שזה קידם את הקריירות שלהם. שזה דבר נוראי לעשות. קליפים של אמנים שונים הפכו סרסוריים והציגו תצוגה מחליאה של סמלי פטריוטיזם." נטלי המלכה הוסיפה "כל המדינה יכולה שלא להסכים איתי אבל אני לא מבינה את הצורך בפטריוטיות. בשביל מה צריך להיות פטריוט? על מה? הארץ הזו היא הארץ שלנו? למה? את יכול לאהוב את המקום בו אתה גר ולאהוב את חייך אבל כשזה מגיע ללאהוב את ~כל~ הארץ שלך... אני לא מבינה למה לאנשים אכפת כל כך מפטריוטיות." את סיבוב ההופעות של האלבום הבנות היו צריכות לשנות ולהזיז לא מעט פעמים בשל חוסר היענות במקומות מסוימים בארה"ב. בקנדה לעומת זאת היה ביקוש גדול לכרטיסים. שם גם האלבום עצמו הגיעה למעמד של חמש פלטינות. כשעלו לבמה קיבלו הבנות קבלה פנים חמה ואוהבת ומהמעריצים שם ונטלי החליטה להתבדח קצת ואמרה שהיא רוצה לחלוק עם הקהל משהו שהם לא שמעו בעבר ואז אמרה להם: "רק שתדעו, אנחנו מתביישות שהנשיא של ארה"ב הוא מטקסס." האמרה הזו התקבלה בהמון צחוק ותשואות רמות... וכאן הגיעה חפירת הדיקסי צ'יקס שלי לסיומה. אני לא מאמינה שחפרתי כל כך עליהן אבל היה לי מענין. אני לא מאמינה שיהיה מישהו מכם שיקרא את זה אבל אם כן מקווה שגם לכם יהיה מענין וזה סו הולך להיכנס למאמרים
ואם כבר הגעתם עד הסוף יש לי מקום לעוד שני שירים אז הנה שני השירים שלהן שאני הכי אוהבת - Easy Silence וגם זה - Cold Day In July
 

Guncrazy

New member
רק בגלל שלא הגבתי לפני וכן השקעת וזה אני רוצה

להגיד שהיה ממש מענין, המיוחד החלק השני. חידשת לי המון דברים. חשבתי שאני מכירה את הסיפור בכללי אבל היו המון דברים שלא ידעתי. זה היה ארוך וחופר בטירוף אבל לפחות היה מענין. אז תודה
 

LeAnnDylan

Well-known member
הילרי לינדזי

באנגלית - Hillary Lindsey הילרי היא כותבת שירים צעירה ומוכשרת שעובדת עם מיטב אמני הקאנטרי הנוכחיים. בין יתר היצירות שלה ניתן לראות שירים שכתבה לאמנים כמו פיית' היל, טים מקגרואו, מרטינה מקברייד, לי אן וומאק, שרה אוונס, ג'סיקה אנדרוז, ליטל ביג טאון, לייד אנטבלום, קרי אנדרווד, טרי קלארק, קרולין דאון ג'ונסון, טיילור סוויפט, קלי פיקלר, מישל בראנץ', ראסקל פלאטס, היידי ניופילד, ג'יימי אוניל, ג'ולי רוברטס, קריסטל שונדה, רונדה וינסנט ועוד. אחד ההישגים הגדולים שלה היה בזכות השיר Jesus Take The Wheel שכתבה לקרי אנדרווד שזיכה את הילרי בפרס הגראמי על שיר הקאנטרי הטוב ביותר לשנת 2007.
 
חן

מישהי שהייתה כותבת בפורום ועכשיו כבר לא
ידועה בעיקר בזכותה החיבה העזה שלה למשמשים, אלכסים ושאניקוות. אה כן. יש לה גם טעם מזה רע
אם תרצו לשמח אותה תצלמו לה את הרגליים של קרי (או ג'וליאן הוג'/האף או שוורצי) אם תרצו לעצבן אותה תשלחו לה תמונה של שערות הידיים של קרי מחבקות את אבא שלה (AKA רוני דאן) ואת תרצו לגרום לה להגיב פה תשתמשו במשפטים עם הרבה סלאט/כפרות/קרי/אבא של חן/משמש/טרשת. אה אגב את הבסט שמרתי לסוף! הכינוי שלה - West Doll למקרה שאי פעם תהיתם מה הא אומר אז לא מזמן גיליתי את הסוד הנכסף ועכשיו אני חולקת אותו עם העולם!!! |תופים| הווסט זה בגלל החיבה של חן לקניה ווסט
והדול זה מהחיבה ההזויה השניה לפוסיקט דולז
לסיכום- פקאצה
 

West Doll

New member
דיבורי שקר!

לא הכל, רק 10%. אני לא אוהבת משמשים
והדרך היחידה לגרום לי להגיב פה היא להגיד לצליל לשלוח לי הודעה להכנס לפורום בדחיפות (כמו מה שקרה כאן עכשיו) ואני לא מאמינה שהסגרת את הכינוי הפורומי שלי ככה לעיני כולם! פדיחה
 
מה, אז זה באמת הפירוש לכינוי שלך!

ואני חשבתי שאת סתם אוהבת קאנטרי<a target=_blank rel=nofollow>http://www.timg.co.il/tapuzForum/images/Emo3.gif>
 
למעלה