קטע 9 הימורים

../images/Emo103.gif קטע 9 הימורים ../images/Emo103.gif

זהו נגמרו המשחקים, ואנחנו עוברים לדבר האמיתי. מלחמת העולם בהרי ספרד סוף סוף מתחילה. הקטע היום 7 פסגות, וסיום בפסגה בקטגוריה H.C. הגיעה הזמן להתפוצצות של עיזי ההרים הספרדיים. והיום אני הולך על מנצח שלא מתחרה על הדרוג הכללי, הבאסקי רוברטו לאייסקה. היחידי שיכול להחזיר את הכבוד האבוד של הבאסקים השנה. רוכב נוסף שגם נמצא כנראה כבר מחוץ למרוץ וינסה לזכות בכבוד היום (לפני שהוא פורש ועובר להכנה לאליפות העולם), הוא דאמיינו קונאגו. ואני לא יופתע אם אוסקר סביליה ינסה לעשות מאמץ לסגור את הפער הגדול שנפתח בינו לבין המובילים, אבל אני לא מאמין שיש לו את הרגליים בשביל זה היום.
 

Sybh

New member
אני אסתכן

ואשאר נאמן, כנגד הסיכויים, לחוזבה בלוקי
 

ilan ulman

New member
היום יסגרו עניין בוואלטה!!!

השאלה מי? או שטיילר יתפוצצץ על ההרים סטייל לאנס ו5 ק"מ לסוף יחרוך את ההר כשיצא מאחורי מגן הרוח שיצרו בני קבוצתו, או שהדואר שלא עובד ביום ראשון יגיע היום באופן חד פעמי כדי לסגור את הבסטה... וואו איזה הימור פרוע ואני נשאר איתו!!! בסוף היום אחד משלושת הראשונים כרגע יהיה במרחק של שנות אור (2 דקות ומשהו קדימה) מלפני הבא בתור... ויש לי כבר כובע לאכול על תטרחו לשלוח לי.
 
אילן לפי קטעי ההרים שהיו...

השנה בגרנד טורס, הסיכוי שנראה רוכב מתפוצץ וסוגר עניין בקטע אחד נוסח: ארמסטרונג באלפ דו'אז (2001) או הראס באנגילרו 2002 (למרות שבסופו של דבר הוא לא זכה בוואלטה באותה שנה), הוא יחסית קטן. גם בג'ירו וגם בטור, קטעי ההרים הוכרעו בספרינט בין 2-5 רוכבים לפסגה. לדעתי יש סיכוי שזה יקרה גם היום, ואז היתרון הגדול ביותר הוא של ואלוורדה.
 

natyh

New member
יש בעיה בהימור שלך

והבעיה היא הקטע מחר : אותו קטע שניצח בו חוזה מריה ב98 ואלדיו ב שנת 2000 . את שמות המשפחה אתה מן הסתם יודע אותו שם משפחה לשניהם . ואם תתבונן היטיב תגלה שם שיפועים של 12 ו 17 אחוז . כלומר מי שיתפוצץ היום עלול להיות בבעיה מחר . מי ינצח : להמר היום זו פשוט התאבדות , מאחר והמועמדים הם : היראס בעזרת נוזאל ליברטי וכבר ראית אתמול שהיראס חזר , ציוני וגונזאלס פאסה , קוניגו ודי לוקה סאקו , פרדיגרו פיפולי בלוקי סניור דובאל , מנסבו ומנצוב בלאריס , וולוורדה חימנז או גרסייה קלמה . ססטרה שלא נראה טוב הפעם ובלטראן שגם אם ינצח זו תהיה הפתעה וכן לייסקה וגארזלי עשויים להפתיע. ברמה העקרונית ניצחון היום יהיה שלב חשוב להמשך אך לא יכריע את המירוץ . לא נראה לי שהמילטון סיביליה או לאנדיס יאימו על הקטע : המילטון הוריד אתמול ציפיות בריאיון בערוץ הספרדי הוא אמר שהוא פשוט התכונן לנג"ש באולימפידה ולא לוולטה , בעיקרון סיביליה לא חזר מהפציעה בטור ניתוח בברך ולא נראה לי שאחד מהם או לאנדיס ישרפו עצמם בקטע . אם המירוץ יתפתח לספרינט של מספר מובילים בסיום או בריחה של שני מובילים אזי היתרון של וולוורדה . אם הוא יתפתה לברוח כדי לשפר את הזמן מהמוביל הפסיד הרבה זמן אתמול ,אז וולוורדה לא ינצח . לגבי פליקס קרדינאס הוא עשוי לחזור היום ומאחר ואינני יודע כיצד יתפתח המירוץ קטונתי מלהמר .
 
נתי אני לא מסכים איתך בנוגע לססטרה

(אולי לא הבנתי אותך נכון), ססטרה הוא הרוכב שהכי הרשים אתמול בנג"ש (יחד עם מנשבו). הוא לא שען הוא מטפס והוא הצליח לעשות תוצאה מדהימה מבחינתו. כרגע לפני ההרים, הוא נראה מצוין וחזק חזק בתמונת "הארמדילו".
 

natyh

New member
הוא לא נראה טוב בטיפוס

כי מן הסתם הוא לבד , יאקשה עוד לא חזר לעצמו ,וולכן יש לו בעיה : או שהוא הולך על קטע ואז מותר על הדירוג או מותר על דירוג והולך על קטע , ולכן הוא מבחינתי מועמד לניצחון למרות שלא הרשים עד עכשיו בהרים אך אנו מכירים את היכולות שלו . ועכשיו הגישור של חימנז מזכיר את סיביליה וולוורדה בסיירה נבאדה בשנה שעברה
 

natyh

New member
ואתה כמובן צודק

בקשר לתוצאה נג"ש שלו , אגב מה דעתך על התוצאה של רובן פלזה ???
 
TVE מתחילים לשדר רק ב-16.50

בתור אחד שלא מבין ספרדית, לפעמים אני מעדיף לראות את השידורים בספרדית כי השדר שם מזהה את כל הרוכבים ומציין את שמות הרוכבים שנמצאים מקדימה כל הזמן. בקטע כמו היום שבדרך כלל בחבורה המובילה נשארים כ-20 רוכבים, השדרים של יורוספורט מזהים רק את אלה שהם מכירים טוב וגם מתקשים בזיהוי כשקורה משהו אמיתי ומישהו מנסה לברוח.
 
יש רק בעיה אחת עם השדר...

הספרדי. אני חושב שזה אותו שדר מהכדורגל, ותוך כדי ההתלהבות שלו. אני לפעמים מתבלבל ומחכה שהוא יצעק גולאסו של ראול, במקום התקפה של הראס.
 
הקטע היומי יצא לדרך...

ק"מ 23, ויש בריחונת של 3 רוכבים: 35 (MIHOLJEVIC Vladimir),98 (SCOTTO D'ABUSCO Michele),58 (VASSEUR Cיdric מיכאלוביץ הוא רוכב לא רע, בג'ירו השנה הוא הרשים בבריחה באחד מקטעי ההרים. יש לו יכולת לרכב לבד לאורך זמן.
 
למעלה