שרשור פרק הסיום!

student44

New member
תשובה?

אני חושבת שראש המוסד העביר כסף מכספו האישי למשפחתו של החוטף הראשי ובתמורה הוא מסר לו את הדיסק. את האמת, עם כזה סוף, שום דבר כבר לא ברור לי...
 
צפוי, מאכזב ובנוסף שיקרו לנו.

זה לא אמור היה להיות, "הפרק האחרון"
עונה שניה בערוץ ויוה רצוי. לכל תקופי הסידרה, צדקתם, לקחו נושא רגיש ועיבדו אותו לטלנובלה זולה.
 

idanoosh17

New member
מהההה?....

אבל... איך?.... אני דווקא מפחד שיעל תתאבד דווקא עכשיו כשגילו שהוא חי. העונה הבאה כל כך הולכת להיות "חיפוש אחר עמיאל". איש המוסד הזה ידע, המדינה ידעה שעמיאל חי- למה זה הוסתר. איך הסתירו את הגופה? כמה שאלות
 

Yotamie

New member
הנה התאוריה שלי.

ג'מאל נחטף על ידי השב"כ והם "הפכו" אותו להיות משתף פעולה. כשנחטפו החיילים, חיזבאללה נתנו לו לנהל את כל העסק, וכשנודע לישראל על כך, הם אמרו לו לעשות משהו ולהציל אחד מהם, רק אחד, כדי שהחוטפים ושאר הארגון (הערבי) לא יחשוד בו. אז הוא אמר לחוטפים להכריח את אחד השבויים להרביץ לאחד מהשניים האחרים, ושהוא (ג'מאל) יבצע וידוא הריגה ויחביא את הגופה. הוא הבריח אותו ללבנון, עשה אותו מוסלמי ושמר עליו כל השנים האלה. אני גאון.
 

Yotamie

New member
אה כן

וכן, ה"יהודי" זה ראש השב"כ והוא שילם למשפחה של ג'מאל בגלל שהוא עזר להם כל השנים. זו כנראה הייתה הבקשה של ג'מאל לפני שהפך לסמוי.
 

student44

New member
חובה לקרוא את התאוריה!!!!

זה כנראה הסוף האמיתי. אלה כנראה התשובות. מי שמחפש תשובות לפרק "הסיום" של היום, כנראה שימצא אותן כאן. איך לא חשבנו על זה קודם?
 

daniel9977

New member
עם כל הכבוד....

זה שאורי ונמרוד שמעו בדיסק כמה מילמולים של עמיאל אחרי שהם הוצאו מהחדר - זה עדיין לא אמור לגרום להם להבין שעמיאל בחיים. הוא יכול היה למלמל כמה מילים ולמות רק אחרי כמה שעות. על סמך כמה מילמולים מהקלטה הם הבינו שהוא חי??? נו באמת.... ועוד משהו: למה שעמיאל, חייל ישראלי יהודי, יסכים להפוך את עורו? כל העלילה הזו הזויה לגמרי!!!
 

Yotamie

New member
אה, זהו.

שלא הייתה לו ברירה, חביבי. זה הוא להפוך עורו עד שכל הדברים יסתדרו/למות.
 

mayabee55

New member
הזויה? לא ראית חדשות אתמול על גדאן בכיר בטאל

גדאן בכיר בטאליבן??? מה הזוי בכך? להתעורר
 

1אילת2

New member
רגע, זה לא הכל. (ספוילר, אם כי ספקולציה).

עמיאל, ביחד עם ג'מאל, ריגל כל השנים עבור ישראל. עכשיו כשג'מאל מת עמיאל יהפוך למודיע העיקרי של המוסד (מוסד, כן? לא שב"כ). כל מטרת החקירות של הקרח שלא יודע להגיד סמ"ך היתה כדי לוודא שהם לא לא יודעים שעמיאל חי. למעשה, כל המטרה של מבקר המשפחות (הגמד המתקרח עם השיער השחור שיוצא עם אחותו של עמיאל) היא לוודא שההיא לא עושה גלים לגבי עמיאל. איך תיגמר העונה השניה? תלוי. אם השניים שיחזרו יגלו שעמיאל חי בסוריה (או בלבנון. או במצרים. או בעיראק. או שאולי) כדאי שהמוסד יהרוג אותם. בכ"ז, בטחונה של מדינת ישראל וגו'. אם אנחנו בעניין של רייטינג, הם ידאגו להחזיר אותו הביתה ולא יחשפו את הסיפור האמיתי. הם זה יקרה לפני או אחרי שאחותו תתאבד? לא ידוע. אפשר היה לעשות את כל הסדרה בשני פרקים.הראשון- הרקע לחטיפה והחזרה. השני- הסוף. באמצע לא קרה כלום. אגב, מישהו שם לב לחולצת "ברק" שלבש ההוא? ויודע מי עוד שייך ליחידה ההיא? ושמתם לב לחייל הלא תקני שאם משטרה צבאית היו תופסים אותו היו מכניסים אותו ישר לכלא?
 

1אילת2

New member
וגם, אסי כהן ועיניו התכולות כערבי אמין כמעט

כמו יפתח קליין מפרסם בנק.
 

נ אוה

New member
למה אתה חושב שהעבירו אותו ללבנון?

אני חושבת שהוא עדיין בסוריה. הוא היה לצדו של הבחור שאורי לימד מתמטיקה כשנפרד מאביו המת או העומד למות. וחוץ מזה, בבית של ג'מאל בצפון, אורי ראה תמונה של אדם עם 2 ילדים קטנים שהחזירה אותו לבחור הזה. מה הקשר? יתכן שזה ג'מאל שעזר לעמי והגיע לסוריה יחד עם אחד הילדים שלו.... וחוץ מזה הפרק אתמול היה מאכזב מאד!!
 

icy tear drop

New member
לא בדיוק.....

אין צורך להחביא את הגופה. חיזבללא לא מחביא גופות, הוא משחית אותן. אין להם מפני מי להחביא.... זה לא בדיוק פשע שם לרצוח.
 

ri8

New member
שאלה...../images/Emo4.gif

מישהו הבין מה הקשר בין המשפחה של ג'מאל למשפחה של האיש מהמוסך? הראו את התמונה שתלויה על הקיר בשתי המשפחות - ועדיין לא הצלחתי להבין מה הקשר בינהן?
 

דמי1

New member
לפי דעתי

החוטף ובעלי המוסך הם בני משפחה. הם דברו על היהודי שהיה מביא להם כסף. אותו יהודי היה ראש המוסד (או שליחו) והוא בעצם עשה את זה כדי להגיע לשבויים (וכאן כבר נותנים לדמיון שלנו לפעול אבל כך הם הצליחו להאזין למה שקורה להם בשבי). כנראה שבסופו של דבר הם עלו על זה ולכן הפסיקו לקחת ממנו את הכסף. (בשלב הזה משאירים הרבה מקום לדמיון הצופים. אולי בסדרת ההמשך יבהירו יותר את הדברים)
 

MrHyde1

New member
שאלות, אשמח לתשובות

O: טוב, זה באמת היה מפתיע. לא ציפיתי, בטח לא לזה שהוא התאסלם. אבל לא הבנתי כלום - "היהודי" זה עמיאל? איך האיש שהשאיר את ההקלטה קשור? איך המשפחה קשורה? למה החוטף רצה שנמרוד יגיע למסקנה שעמיאל חי? ומה זו התמונה שאורי ראה גם בבית של המשפחה בכפר וגם בשבי? אלוהים, כמה שאלות פתוחות.
 

אילנית99

New member
התמונה

אומרת שהאבא לא נרצח. אלא עבר ללבנון/סוריה והוא גם האבא של ישמעיל הילד. הכסף, לא הסבירו אבל, כנראה בתמורה לזה שהוא השאיר את עמיאל בחיים.
 

yoursmoshe

New member
דקות סיום המביישים את הסדרה האיכותית

שלום, לא זה מה שציפינו מסדרהרצינית. בעספור בפרק הסיום גם קברו את המת אולם המת לא מת. אבל כן מדובר בסדרה רצינית לסידרת הומור וסדרה בידיונית שגם שםהמתים אינם מתים ("אבודים"). הסיום מבייש את כל הסדרה כולה שהייה ברה גבוהה. איפה נעלמה המקורייות?
 
פרשנות כמו שאני מבין....

גאמל הוא סוכן מוסד שהוחדר לאירגון החיזבאלה..... לפי מה שהבנתי הפיקו כאילו רצחו אותו או משהוא כזה בארץ והעבירו אותו בצורה כזו או אחרת ללבנון והחדירו אותו לארגון החיזבאלה..... לפי מה שאני מפרש כאשר גאמל הבין שהוא חולה ולא ידוע כמה שנים נשאר לו או משהוא כזה כנראה שבימו את החטיפה כדי להכניס את עמינאל ללבנון ולתת לגאמל זמן להכשיר את הקרקע בשבילו כדי להחליף אותו בבוא היום..... ראש המוסד דאג לתת כול חודש למשפחה כסף......... הדיסק לפי מה שאני חושב . גאמל שלך לראש המוסד כדי להוכיך שעמינאל חי והכול מתבצע לפי התוכנית או משהוא כזה...... ודבר נוסף אני לא מופתע שהיה עונה נוספת......
 
למעלה