אל ג'זירה

kryp

New member
אין דבר כזה.

תפסיק לנסות לספח אליכם את היהודים. אל תורידו אותנו למטה, בטח לא בפורום ישראלי. חצוף.
 
חחחחחחחחחחחחחחחחח לנסות לספח

את היהודים אליהם חחחחחחחחחחחחחחחחחח לא להוריד אותנו בכוח למטה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יותר ממה שכבר ירדנו ?! חחחחחחחחחחחחחחחחחחח הכיצד זה אפשרי / ייתכן ? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יוו.. זה היה טוב.
 
אם מרוקאי אז

אבות אבותיך הקדמונים היו שבט ברברי או פיניקי שקיבל על עצמו את דת משה, אחרי זה הערבים כבשו מחקו את מה שמחקו והשפה והתרבות הערבית שלטו באיזור הזה וכך ההורים שלך או הסבים שלך היו בני התרבות והלשון הערבית ואולי היה להם שמות ערביים, וכשעלו ארצה מחקו להם את השפה ואת התרבות כי נחשבה בעיניהם התרבות הערבית כנחותה לעומת התרבות האירופאית אשכנזית, תסכים איתי?
 
אז מדוע החליפו לאשכנזים את השפה ואת השמות?

(וגם את כל סממני התרבות שהיו מבוססים על השמות ועל השפות הקודמות) התשובה היא שרצו להביא את העם לתחושה של אחדות גורל ושותפות. בשום מקום לא דיברו עברית כשפת אם, ולכן הוחלט שהשפה תהיה עברית - כך אף אחד לא יהיה מקופח יותר מדי (את הערבים מן הסתם לא לקחו בחשבון)..
 

respecta1

New member
אם מרוקאי יהודי אז אבות ואבותי היו היהודים

או כמו שאתה אוהבת להגיד "דויד ושלמה המלך" לעומתך, אני מציג הוכחות, גנטיות. בניגוד אליך שמבסס את ההשערה על איזה מחקר פתטי שמבוסס על השערות בלבד של "היסטוריון חדש".
 
חחח ../images/Emo6.gif "מחקר פתטי של היסטוריון חדש" שאפילו

אינך יודע מי הוא (הם) ומה טיבו. לא קראת לא שמעת לא ידעת, לא הפרכת - אבל העיקר שאתה בטוח. מה שנקרא- ידע מבוסס
 

respecta1

New member
שלמה זנד, הספיק לי לראות קצת מדיבוריו.

וקישקושיו, אם בטלוויזיה בתוכנית שהוא התארח ואם בכתבות שונות.
 
../images/Emo13.gif לא שלמה זנד

ואגב שלמה זנד אם הזכרת, ברור שמה שהוא אמר לא התאים לך כי הוא לא ציוני כמוך. הרי האמת והידע והאובייקטיביות נמצאים אצל הציונים ביי דפינישן
 
שייכות להיסטוריון חדש או גילוי חדש

על ההתגיירות השבטים באפריקה כתוב בתלמוד ובגמרא, ותיעודים עתיקים יותר כתוב על המרד היהודי הגדול באפריקה בהנהגת המלך היהודי לוקואס או אנדריאס, באותו זמן היו קהילות יהודיות בארץ וגם התקיימו קהילות יהודיות ברחבי המזרח התיכון אסיה ואפריקה במיוחד, אין המצאות ואין היסטוריה חדשה, להביא יותר פרטים או שהגנטיקה שלך היא האמת המוחלטת?
 

respecta1

New member
גנטיקה היא בהחלט אמת מוחלטת

כי היא מוכיחה מעבר לכל ספק ובטח שיותר מכמה השערות היסטוריות.
 

respecta1

New member
גנטיקה גנטיקה גנטיקה.

קשר גנטי הדוק בין יהודים ממוצאים שונים, כזה שמראה שהאשכנזים מלבד אחוזים אחדים כולם יהודים שמוצאם במזרח התיכון באזור ישראל וכו' וכו'. הנה כתבה כוללת שדיי מסכמת את הקישקושים על מוצאם של היהודים לא? http://www.omedia.co.il/Show_Article.asp?DynamicContentID=16439&MenuID=851&ThreadID=1014022
 
למה אתה מתעלם

תתייחס למה שכתבתי, על ההתגיירות השבטים באפריקה כתוב בתלמוד ובגמרא, ותיעודים עתיקים יותר כתוב על המרד היהודי הגדול באפריקה בהנהגת המלך היהודי לוקואס או אנדריאס, באותו זמן היו קהילות יהודיות בארץ וגם התקיימו קהילות יהודיות ברחבי המזרח התיכון אסיה ואפריקה במיוחד, אין המצאות ואין היסטוריה חדשה. אין גן יהודי, וקרבה גנטית קיימת בין כל מיני אוכולסיות שונות בעולם, הנה לך ציטוט שמאמת את היות האשכנזים צאצאי הכוזרים: "נתון אחר שהתגלה במחקר מעורר מחדש תיאוריה שנויה במחלוקת על אודות מוצא היהודים האשכנזים. לפי תיאוריה זו, שמבוססת בעיקר על כתביו של המשורר בן ימי הביניים רבי יהודה הלוי, חלק מהאשכנזים הם צאצאי הכוזרים. הכוזרים היו שבט טורקי ממרכז אסיה, שהתיישב בדרום רוסיה ומזרח אוקראינה. בספרו, "ספר הכוזרי", מתאר יהודה הלוי כיצד המיר מלך הכוזרים את דתו ליהדות במאה ה-,9 ויחד אתו גייר את בני עמו. ממחקרים קודמים ידוע שהכרומוזום מסוג Eu19 מקורו מהאזור בו חיו הכוזרים. הוא עדיין שכיח בקרב לא-יהודים ממזרח אירופה. במחקר הנוכחי נמצאה שכיחות גבוהה יחסית של סוג כרומוזום זה גם ביהודים אשכנזים. "אפשרות מושכת העולה מהממצאים", כתבו החוקרים, "היא שאשכנזים הנושאים את המוטציה הם צאצאי הכוזרים".
 

respecta1

New member
כי זה לא ממש משנה.

אני לא הולך עכשיו להתעסק בכמה דברים שכתובים בתלמוד בלי אפילו לדעת את הציטוטים המדויקים והם לא ממש משנים כי התהליכים קרו ובגנטיקה היום הוכיחו זאת שהיהודים מכל המוצאים מקורם אחד ומאיפה בכלל הבאת את הפיסקה האחרונה? בכל מקרה, מתוך הכתבה. חילוקי הדעות לגבי מוצאם של יהודי מזרח אירופה יכלו להימשך ללא סוף מבלי יכולת הכרעה ברורה, עד שמדע הגנטיקה נכנס לתמונה. הגנטיקאי נתנאל מיכאל פירסון השתייך לצוות הגנטיקאים שמיפו את הגנום האנושי במסגרת "פרויקט מיפוי הגנום האנושי". פירסון אסף דוגמאות DNA בצפון הקווקז ובתורכיה והשווה אותם עם ה- DNA האישי שלו. הוא עשה זאת משום שמוצא משפחתו מאוקראינה והוא רצה לבדוק אם מוצאו כוזרי. הוא השווה את כרומוזום ה-Y שלו לאלה מצפון הקווקז ותורכיה ומצא התאמה המוכיחה את מוצאו התורכי- כוזרי. אבל במסגרת מיפוי הגנום האנושי התברר שרק אחוז קטן מתוך המדגם האשכנזי, שנאסף במסגרת הפרויקט, הוא בעל התאמה כזאת. הממצאים הגנטיים הוכיחו שרק מיעוט מיהודי מזרח אירופה הם ממוצא כוזרי. יהודים אלה הם בעלי עצמות לחיים מונגוליות ושיער בהיר. עפ"י הממצאים הגנטיים, יהודי מזרח אירופה מוצאם ממספר מקורות: יהודים כוזרים שהתמזגו ע"י נישואין עם יהודים שמיים, יהודים, שהגיעו מאיטליה ויהודים שהגיעו ממערב אירופה ,כולל, יהודים ספרדים ופורטוגזים. הגנטיקאי מיכאל המר פרסם במאי 2000 מחקר גנטי בו קבע שהיהודים האשכנזים קרובים מבחינה גנטית ליהודים מתימן, עיראק, ספרד, כורדיסטן ומדינות ערב. מחקר גנטי שנעשה לגבי יהודים ששמם כהן עפ"י מדגם של אשכנזים וספרדים ששמם כהן, גילה שאצל רוב הכוהנים יש תבנית גנטית דומה, הכוונה לכרומוזום הגברי Y. המחקר קבע, שלמרות העובדה שקבוצות של יהודים התפזרו על פני התבל והיו מופרדים אלה מאלה במשך אלפי שנים, הכרומוזום Y מוכיח שבעלי השם כהן, אשכנזים וספרדים, הם מאותו מוצא. מאחר שעל פי ההלכה היהודית נקבעת יהדותו של האדם עפ"י האם, נערך גם מחקר גנטי של הכרומוזום הנשי. נבדק מדגם של נשים אשכנזיות וספרדיות והתברר שיש ביניהן קרבה גנטית. קדחת הים התיכון היא מחלה אופיינית ליוצאי אזור הים התיכון. מחקר בקרב יהודים אשכנזים, ארמנים ותורכים מאנטוליה, שחלו במחלה הראה דמיון גנטי, מה שמוכיח שהיהודים האשכנזים הם מאזור הים התיכון. ד. רוזנגרטן מישראל השתתף ביולי 2002 בוועידה הבינלאומית ה-6 לחקר ה-DNA העתיק, והוא הביא מחקר על היהודים ההרריים בקווקז. הוא שלל את האפשרות שהם ממוצא כוזרי לאחר שמצא שיש להם דפוס גנטי משותף עם קהילות יהודיות אחרות, מה שמעיד על מוצאם הים-תיכוני.
 
למעלה