אל ג'זירה

אל תלך לשום מקום

דימיון וקשר גנטי אפשר למצוא בין המון אוכולסיות שונות ומשונות בעולם, בזמן שחיו יהודים בארץ התקיימו קהילות יהודיות באפריקה ובמזרח התיכון, יש היסטוריה כתובה ויש ממצאים ארכאולוגיים. המוטציה המיוחדת בכרומוזום Y קיימת אצל עוד המון עמים ולא רק כוהנים אשכנזים וספרדים, בכל מקרה ניסיתי למצוא משהו בערבית שקשור לגנטיקה ערבית או חיפוש אחרי גן ערבי או מוסלמי ולא מצאתי, להריץ גן יהודי בגוגל מעלה עשרות אם לא מאות תוצאות, המון כתבות שמאששות שההם דומים לההם וההם שונים מההם, ובאלה יש גן כזה ומטציה כזו ובאלה יש גם אותו דבר, מדענים ומחקרים ואלפי דולרים מושקעים לחיפוש אחרי שבטים אבודים וגן יהודי, טירוף של ממש, הגרמנים ניסו להוכיח שיש דבר כזה ולא הצליחו, לא לגביהם ולא לגבי הגזע היהודי, נראה לאן יובילו הניסיונות הללו, במיוחד אחרי שהחלטתי להשתתף באותם מאמצי חיפוש גן יהודי, אולי גם בגופי אני נושא מוטציה מסוימת שמקרבת אותי ליהודי ספרדים או אשכזנים, אדווח לכם כשאקבל את התוצאות.
 

respecta1

New member
אגב אכן יש הרבה קשרים בין אוכלוסיות

וזה מה שכתוב שם, זה מוכיח שהם מאותו מוצא, הכוונה למזרח התיכון ועל פי "ניל ריטץ מהמחלקה לגנטיקה של אוניברסיטת סטנפורד מסכים שהאשכנזים הם צאצאי גולים מארץ ישראל. הוא אמר ש"אם אתה מכין מפה גנטית של אירופה והמזרח הקרוב ומכניס לתוכה את היהודים האשכנזים, מתברר שמוצאם מאזור הים התיכון" הנה עוד כתבה על הגנטיקה http://www.omedia.co.il/Show_Article.asp?DynamicContentID=16886&MenuID=851&ThreadID=1014022 "המר כתב שהממצאים מתאימים להיפותזה שיהודי רומא היו אבות אבותיהם של היהודים האשכנזים. האשכנזים מוצאם מקבוצה של כ-10,000 יהודים מרומא. למרות התקופה הממושכת שהאשכנזים חיו באירופה, החותמת של הכרומוזום Y שלהם נשארה שונה מזו של שאר האירופאים. המחקרים מראים שמתגיירים ונשואים מעורבים מילאו תפקיד קטן בהיסטוריה של האוכלוסייה היהודית. כמו-כן מראים המחקרים שהיהודים הספרדים והאשכנזים קרובים אלה לאלה מבחינה גנטית יותר מאשר לא-יהודים שנבדקו במחקר. "
 

respecta1

New member
ועוד אגב.

בקשר ל"טירוף" אף אחד לא מדבר על זה, זה גם לא מעניין אף אחד חוץ מאולי כמה גנטקאים, זה עלה פה בעקבות ההכחשה שלכם על זה ש"היהודים שהיום הם לא אותם יהודים שמופיעים בתנ"ך"
 
כל מה שאתה כותב אינו הגיוני מבחינה מתמטית

התגיירות של שבטים/עמים אם היתה היתה מאד מאד מצומצמת. אני לא מכיר את הציטוט המקורי של התלמוד ואני לא מכיר את הקונטקסט המדוייק. המצאות גן כזה או אחרת אינה הופכת את האשכנזים לצאצאים של הכוזרים, מספיק שתהיה התבוללות ברמה כזו או אחרת המשך כמה מאות שנים כדי שהוא יהיה וזה מה שהיה. לא כל מי שהחליט על דעת עצמו להתגייר או לאמץ מנהגים יהודים הוא יהודי, יש גם בהודו כמה מיליונים שמקיימים חלק ממצוות היהדות ויש גם במקומות אחרים, זה לא הופך אותם ליהודים או לחלק מהעם היהודי.
 
הרבנים שלכם נמצאים בחיפוש מתמיד

בהודו ספרד ויערות דרום אמריקה אחרי אותם יהודים, שבטים אבודים, מגיירים אותם תוך כמה ימים ומזרזים את העלייה שלהם ארצה, יש מחסור ביהודים כפי שידוע לך וצריך להעלות אותם כמה שיותר מהר לפני שיקומו עלינו העמלקים, מי שמחליט שהוא יהודי הוא יהודי, ההתגיירות לא הייתה מצומצת, הייתה רחבה וגדולה וכללה המון שבטים, נא לקרוא על מרד התפוצות.
 
ההיפך הגמור, ה"רבנים שלנו" רק מקשים על גיור

ומתעלמים מכל מיני שבטים שהחליטו על דעת עצמם לאמץ מצוות יהודיות. הקריטריונים אצל הרבנים, במיוחד האורטודוקסים, הם קשים, אצל הרפורמים פחות רק שהרפורמים אינם נמצאים בעמדות כוח בישראל (בניגוד ליהדות ארה"ב). העליה הגדולה לישראל נגמרה כבר לפני 8 שנים. לא העלינו שום שבטים אבודים, לא מהודו, לא מספרד ולא מדרום אמריקה, המקרה האחרון הידוע זה הפלשמורה אותם לא מעלים בנתיים, אין לי מושג מאיפה את ממציא את השטויות האלה... אם היתה התגיירות רחבה מספרינו היום היה גדול כמו הדתות הגדולות - הוא לא, כלומר לא היתה התגיירות גדולה אלא מצומצמת.
 

מוחמד5

New member
תבין אקרא

אי אפשר לקורא ליהודי יהודי לא אם הוא שונא ערבים ובעד מלחמות נגד הערבים. כל מי שלא , הוא לא שייך לבני העם היהודי העכשווים. לגבי המחסור ,ראינו את גלי העליה האחרונים ,הביאו יהודים בכדי לשנות את המאזן הדימוגרפי.וכל מי שעלה ואינו יהודים הם מוכנים לגייר אותו ,כל כללי הגיור עברו "ריכוך" למען המטרה הציונית הנעלה . בשם הציונות אפילו תהליכים דתיים עוברים פז"ם
 
אני לא שונא ערבים ואני נגד מלחמות עם ערבים

ובאופן כללי נגד מלחמות. אני אדם שוחר שלום שמעוניין בפתרון של 2 מדינות ל2 עמים. פתרון של 2 מדינות ל2 עמים הוא פתרון של שלום, אפילו מרצ יגידו לך את זה והם בשמאל-שמאל קיצוני. מי ששוחר מלחמה הוא מי שרוצה שאני אוותר על הלאומיות שלי והמדינה שלי. מי שמתנגד למדינה יהודית. גליה העליה האחרונים היו יהודיים, ומי שלא היה יהודי לפי ההלכה היה עבר גיור כמו כולם. וכן הדמוגרפיה היהודית קדושה והרוב היהודי קדוש כי בלעדיו אין מדינה יהודית, אני מבין שזה מפריע לך, תתמודד עם זה. כללי הגיור עד היום קשים ונוקשים, הרבה יותר מכל דת אחרת, בטח ובטח באיסלאם והנצרות. המדינה לא חייבת לא לך באופן אישי ולא לערביי ישראל שום הסבר או הצתדקות בעיניין הזה מהסיבה הפשוטה שזה לא עיניינכם!
 

מוחמד5

New member
שוי שוי

הכל כתוב וברור בחתימה שלך,אין צורך לחזור על כך שנית. מי שמפריע לו זה אתה ,ולא אני , מפריע לך עד כדי כך שטרחת לכתוב זאת בחתימה שלך.מצטער אם נגעתי בנקודה די רגישה מבחינתך,לא היה לי כוונות להכאיב למישהו . להתמודד!! אני מתמודד. איך? לא חייב לתת הסבר, אך ההתמודדות שלי עכשיו היא נפלאה והתוצאות משביעות רצון.
 
החתימה שלי לא נוגעת או קשורה לשנאת ערבים

אין בחתימה שלי טיפת שנאה, היא נוגעת לרוב יהודי ולא נגד ערבים. זה שאני רוצה להנציח רוב יהודי במדינה שלי אין לזה שום קשר לשנאת ערבים, אלא רק לרצון שלי לשרוד והמדינה שלי תמשיך להיות מדינה שלי.
 
איזה תוצאות? הרי אתה לא יכול להשפיע בנושא

יש לך 2 ברירות או להשלים עם המצב או לא להשלים עם המצב, בכל מקרה המצב ישאר אותו הדבר בין אם תרצה או לא.
 

kryp

New member
אתה בור.

מספיק לכתוב דברים שאין לך מושג לגביהם. כל יהודי שגויר בישראל לאחר 1990 הולך להיחשב ל-לא יהודי לפני הרבנות. מאז ומתמיד היה קשה להצטרף ליהדות.
 

kryp

New member
רק האליטה הכוזרית התגיירה.

וממילא נכחדה, כך שהדברים שאתה מצטט (מבלי להבין אותך בכלל) הם חסרי ערך. תאוריה זאת הופרכה לפני זמן רב. יהודים היו ברחבי העולם לפני שהאליטה הכוזרית התגיירה. "אפשרות מושכת העולה מהממצאים", כתבו החוקרים, "היא שאשכנזים הנושאים את המוטציה הם צאצאי הכוזרים" באותה מידה אפשר לטעון שפשוט חיו יהודים באזור הזה ונוצרו מוטציות כתוצאה מתנאי אקלים, ועוד. זה גם יותר סביר.
 

Dexter5

New member
היו יהודים ברחבי המזרח התיכון עוד

הרבה לפני המרד הגדול. עד כמה שאני יודע, ספיציפית בקשר ליהודי מרוקו, רק היהודים מהרי האטלס הם כנראה צאצאי ברברים שהתגיירו.
 

primus solus

New member
יהודים גרו בצפון אפריקה

הרבה לפני שהערבים כבשו את האיזור, הם חיו בשלום עם המקומיים עד הכיבוש הערבי ותחילת העידן האיסלמי, אז החלו הההתנכלויות ,הרדיפות והפוגרומים ובסוף גם הנכבה הגדולה של יהודי צפון אפריקה, היום הם גרים בישראל, צרפת וקנדה, עד לשם רודפים אותם, מתנכלים להם, אותם אנשים שגירשו אותם ממרוקו מנסים לגרש אותם גם משם.
 
../images/Emo6.gif חחח נו ברור, כל מה שלא מסתדר עם התאוריה

של נדב סימן שהוא אוטומטי לא נכון. פשוט, לא?
קשה, קשה לדעת שהם צאצאי התושבים שהיו פה מאז ומתמיד...
 
מה לעשות שלא הפרכת את האמת הזאת ../images/Emo13.gif

ואם תמשיך כמו שעשית עד כה, אני גם לא מודאג לה כל-כך.
 
למעלה