(צולם בבית לפני יציאה לצפון... לא זוכר לאן) בתכלס, נכון, ההיגוי של הER פחות קליל וכייפי משל הGS, וגם הGPZ במהירות נמוכה יותר כבד ו"שוקע", אבל הGPZ עדיין הרגיש יותר כיפי. למרות שאני אהבתי יותר את הצורה של הGS והER. נו מילא, זה מאחוריינו כבר.
כן בטח למה לא. היה לי עז בעבר היום יש לי ER העז יותר טובה מבחינה שילדה מתלים ויותר קל לרכב איתו חזק,הER מפחיד אותי ולא משדל אותך לעשות שטויות ובכללי פחות מהנה בכביש מפותל. אבל המנוע של הER יותר כיפי,יותר חזק בסל"ד נמוך ובינוני,העז חלשה משמעותית בתחום זה ונותנת תחושה של "נו אז אתה עכשיו על 8K מה אתה רוצה שיקרה?" הER יותר חזק עם כוח שמתגבר במעלה הסל"ד. חוץ מזה שאין ויברציות מעצבנות כמו בעז שלפעמים גורמות לעצבי יתר,בER המנוע הרבה יותר חלק "וקליל" והסאונד שלו יפה יותר (לא כמו של 4 בשורה אבל בכל זאת). בימים חמים מאוד לעז קשה לזוז בקלילות ומתחת ל4K זה מורגש.
לא רכבתי מספיק על האיאה בשביל להכנס לתחושות מנוע, אבל הסאונד? על זה אני לא מסכים, כל עוד לא התעללו בעיזה מינית, ולא החליפו את מערכת הפליטה באיאה, לי אין ספק שהצליל של העז יותר יפה. השריקה הזאת יכולה להוציא אותי מהכלים.
עלה ER5 עלה GPZ שירד והניע בתל-אביב עלה R6 עם משאבת דלק תקולה עלה ראנר 200 מסיבה לא ידועה. עלה DL650 כי הרוכב לא הרגיש טוב ובהמשך ירד והניע. היה טיול מצויין.