חברה....לפתוח יומנים ולרשום

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
../images/Emo41.gifחברה....לפתוח יומנים ולרשום../images/Emo70.gif

חברה....לפתוח יומנים ולרשום

10/9/2005 מוצ"ש....תצא הרכבת הראשונה לדימונה
 

ה ו מ ר

New member
האם זה התאריך של שינויי סתו?

חברה....לפתוח יומנים ולרשום

10/9/2005 מוצ"ש....תצא הרכבת הראשונה לדימונה
האם זה התאריך של שינויי סתו?
איזה עוד שינויים צפויים לנו? כמה זמן תיקח הנסיעה לדימונה ברכבת מתל-אביב? כמה רכבות יגיעו לדימונה מדי יום? כיצד יגיעו הנוסעים מתל-אביב לתחנת באר-שבע מרכז? כיצד לדימונה?
 

fireman

New member
לא הבנתי את הכותרת שלך

האם זה התאריך של שינויי סתו?
איזה עוד שינויים צפויים לנו? כמה זמן תיקח הנסיעה לדימונה ברכבת מתל-אביב? כמה רכבות יגיעו לדימונה מדי יום? כיצד יגיעו הנוסעים מתל-אביב לתחנת באר-שבע מרכז? כיצד לדימונה?
לא הבנתי את הכותרת שלך
לי לא ידוע על שינויים מעבר לזה. לדימונה יגיעו 4 רכבות מידי יום ככל הידוע לי בשלב זה. הרכבות מדימונה ואליה יעצרו אך ורק בתחנת באר שבע האוניברסיטה מי שירצה להגיע למרכז או ממרכז לאוניברסיטה יצטרך להחליף רכבת או להשתמש בתחבורה ציבורית.
 

ManInBlack86

New member
רק 4 רכבות ביום??

לא הבנתי את הכותרת שלך
לי לא ידוע על שינויים מעבר לזה. לדימונה יגיעו 4 רכבות מידי יום ככל הידוע לי בשלב זה. הרכבות מדימונה ואליה יעצרו אך ורק בתחנת באר שבע האוניברסיטה מי שירצה להגיע למרכז או ממרכז לאוניברסיטה יצטרך להחליף רכבת או להשתמש בתחבורה ציבורית.
רק 4 רכבות ביום??
איך מצפים שהקו הזה יצליח אם הוא לא יוצא מב"ש מרכז (שזה אני מניח מסיבות טכניות), התחנה ממוקמת מחוץ לעיר לגמרי ויש רק 4 רכבות ביום?
 

traiNir

New member
אולי זה נועד לפשט את הקשר שבין

רק 4 רכבות ביום??
איך מצפים שהקו הזה יצליח אם הוא לא יוצא מב"ש מרכז (שזה אני מניח מסיבות טכניות), התחנה ממוקמת מחוץ לעיר לגמרי ויש רק 4 רכבות ביום?
אולי זה נועד לפשט את הקשר שבין
דימונה למרכז הארץ, ולא עם באר שבע. (כל זאת בתנאי שיהיה קשר טוב בין הרכבת מדימונה לבאר שבע אוניברסיטה עם הרכבת שתצא מבאר שבע מרכז לתל-אביב, דרך תחנת האוניברסיטה).
 
בכל זאת זה לא נשמע הגיוני...

אולי זה נועד לפשט את הקשר שבין
דימונה למרכז הארץ, ולא עם באר שבע. (כל זאת בתנאי שיהיה קשר טוב בין הרכבת מדימונה לבאר שבע אוניברסיטה עם הרכבת שתצא מבאר שבע מרכז לתל-אביב, דרך תחנת האוניברסיטה).
בכל זאת זה לא נשמע הגיוני...
הקו בין באר שבע ללוד הוא קו בודד, ולכן יש בעיות להוציא רכבות בתדירות גבוהה, לכן לא ממש נראה לי שתצא רכבת מדימונה, בלי לעבור בב"ש מרכז, ותתפוס מקום של רכבת אחרת על המסילה. לפי דעתי פשוט יהיו חילופי רכבות.
 

fireman

New member
תהיה כנראה החלפה בבאר שבע

בכל זאת זה לא נשמע הגיוני...
הקו בין באר שבע ללוד הוא קו בודד, ולכן יש בעיות להוציא רכבות בתדירות גבוהה, לכן לא ממש נראה לי שתצא רכבת מדימונה, בלי לעבור בב"ש מרכז, ותתפוס מקום של רכבת אחרת על המסילה. לפי דעתי פשוט יהיו חילופי רכבות.
תהיה כנראה החלפה בבאר שבע
האוניברסיטה. הרכבות מדימונה לא ייכנסו לתחנת באר שבע מרכז.
 

ManInBlack86

New member
עדיין אני לא מבין

תהיה כנראה החלפה בבאר שבע
האוניברסיטה. הרכבות מדימונה לא ייכנסו לתחנת באר שבע מרכז.
עדיין אני לא מבין
למה רק 4 רכבות ביום? באיזה עוד קו בארץ יש רק 4 רכבות ביום? זה כמו לא להציע את השירות הזה בכלל...
 

fireman

New member
הכל פונקציה של ביקוש והיצע

עדיין אני לא מבין
למה רק 4 רכבות ביום? באיזה עוד קו בארץ יש רק 4 רכבות ביום? זה כמו לא להציע את השירות הזה בכלל...
הכל פונקציה של ביקוש והיצע
גם בקו באר שבע בהחלתה (אחרי חידוש נסיעות רכבות הנוסעים) פעלו רכבות בודדות מידי שבוע.... היום יש 32 רכבות ועדיין לא עומדים בעומס.
 

mucool2

New member
נראה לי שהוא התכוון ללו"ז חדש

לא הבנתי את הכותרת שלך
לי לא ידוע על שינויים מעבר לזה. לדימונה יגיעו 4 רכבות מידי יום ככל הידוע לי בשלב זה. הרכבות מדימונה ואליה יעצרו אך ורק בתחנת באר שבע האוניברסיטה מי שירצה להגיע למרכז או ממרכז לאוניברסיטה יצטרך להחליף רכבת או להשתמש בתחבורה ציבורית.
נראה לי שהוא התכוון ללו"ז חדש
ולדעתי כל השינויים יבואו ביחד - כמו תמיד, כמעט... באותו יום אפשר לצפות לפתיחת תחנת כפ"ס מרכז (סוקולוב) ולעלאת התדירות בקו ת"א-כפ"ס (סיום הכפלת הקו לכפ"ס והוספת המסילה השלישית באיילון), שתתבטא בהפיכת ה"שאטל" רשל"צ-לוד לרכבת פרברית רגילה, כך שתהיה רכבת מ/אל כפ"ס כל 20 דקות. שינוי נוסף המתוכנן לאותו זמן הוא הכפלת קטע אשדוד-אשקלון והגברת תדירות הרכבות מ/אל אשקלון לשתיים בשעה (בשעות העומס).
 

OMER G17

New member
לא הבנתי בקשר ל"שאטל" המדובר

נראה לי שהוא התכוון ללו"ז חדש
ולדעתי כל השינויים יבואו ביחד - כמו תמיד, כמעט... באותו יום אפשר לצפות לפתיחת תחנת כפ"ס מרכז (סוקולוב) ולעלאת התדירות בקו ת"א-כפ"ס (סיום הכפלת הקו לכפ"ס והוספת המסילה השלישית באיילון), שתתבטא בהפיכת ה"שאטל" רשל"צ-לוד לרכבת פרברית רגילה, כך שתהיה רכבת מ/אל כפ"ס כל 20 דקות. שינוי נוסף המתוכנן לאותו זמן הוא הכפלת קטע אשדוד-אשקלון והגברת תדירות הרכבות מ/אל אשקלון לשתיים בשעה (בשעות העומס).
לא הבנתי בקשר ל"שאטל" המדובר
שכבר הוזכר כאן פעמים רבות..כיום אין רכבת מראשל"צ לת"א אלא רק רכבת ללוד שמשם מחליפים..האם זה פירוש ה"שאטל"?
 

urilei

New member
לא בדיוק

לא הבנתי בקשר ל"שאטל" המדובר
שכבר הוזכר כאן פעמים רבות..כיום אין רכבת מראשל"צ לת"א אלא רק רכבת ללוד שמשם מחליפים..האם זה פירוש ה"שאטל"?
לא בדיוק
יש שתי רכבות בשעה מראשון אחת לכפר סבא דרך תל אביב ואחת כמו שתיארת (כמובן לא בכל שעות היום)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה