האם זה התאריך של שינויי סתו?חברה....לפתוח יומנים ולרשום
10/9/2005 מוצ"ש....תצא הרכבת הראשונה לדימונה
לא הבנתי את הכותרת שלךהאם זה התאריך של שינויי סתו?
איזה עוד שינויים צפויים לנו? כמה זמן תיקח הנסיעה לדימונה ברכבת מתל-אביב? כמה רכבות יגיעו לדימונה מדי יום? כיצד יגיעו הנוסעים מתל-אביב לתחנת באר-שבע מרכז? כיצד לדימונה?
רק 4 רכבות ביום??לא הבנתי את הכותרת שלך
לי לא ידוע על שינויים מעבר לזה. לדימונה יגיעו 4 רכבות מידי יום ככל הידוע לי בשלב זה. הרכבות מדימונה ואליה יעצרו אך ורק בתחנת באר שבע האוניברסיטה מי שירצה להגיע למרכז או ממרכז לאוניברסיטה יצטרך להחליף רכבת או להשתמש בתחבורה ציבורית.
אולי זה נועד לפשט את הקשר שביןרק 4 רכבות ביום??
איך מצפים שהקו הזה יצליח אם הוא לא יוצא מב"ש מרכז (שזה אני מניח מסיבות טכניות), התחנה ממוקמת מחוץ לעיר לגמרי ויש רק 4 רכבות ביום?
בכל זאת זה לא נשמע הגיוני...אולי זה נועד לפשט את הקשר שבין
דימונה למרכז הארץ, ולא עם באר שבע. (כל זאת בתנאי שיהיה קשר טוב בין הרכבת מדימונה לבאר שבע אוניברסיטה עם הרכבת שתצא מבאר שבע מרכז לתל-אביב, דרך תחנת האוניברסיטה).
תהיה כנראה החלפה בבאר שבעבכל זאת זה לא נשמע הגיוני...
הקו בין באר שבע ללוד הוא קו בודד, ולכן יש בעיות להוציא רכבות בתדירות גבוהה, לכן לא ממש נראה לי שתצא רכבת מדימונה, בלי לעבור בב"ש מרכז, ותתפוס מקום של רכבת אחרת על המסילה. לפי דעתי פשוט יהיו חילופי רכבות.
תהיה כנראה החלפה בבאר שבע
האוניברסיטה. הרכבות מדימונה לא ייכנסו לתחנת באר שבע מרכז.
עדיין אני לא מביןתהיה כנראה החלפה בבאר שבע
האוניברסיטה. הרכבות מדימונה לא ייכנסו לתחנת באר שבע מרכז.
הכל פונקציה של ביקוש והיצעעדיין אני לא מבין
למה רק 4 רכבות ביום? באיזה עוד קו בארץ יש רק 4 רכבות ביום? זה כמו לא להציע את השירות הזה בכלל...
נראה לי שהוא התכוון ללו"ז חדשלא הבנתי את הכותרת שלך
לי לא ידוע על שינויים מעבר לזה. לדימונה יגיעו 4 רכבות מידי יום ככל הידוע לי בשלב זה. הרכבות מדימונה ואליה יעצרו אך ורק בתחנת באר שבע האוניברסיטה מי שירצה להגיע למרכז או ממרכז לאוניברסיטה יצטרך להחליף רכבת או להשתמש בתחבורה ציבורית.
לא הבנתי בקשר ל"שאטל" המדוברנראה לי שהוא התכוון ללו"ז חדש
ולדעתי כל השינויים יבואו ביחד - כמו תמיד, כמעט... באותו יום אפשר לצפות לפתיחת תחנת כפ"ס מרכז (סוקולוב) ולעלאת התדירות בקו ת"א-כפ"ס (סיום הכפלת הקו לכפ"ס והוספת המסילה השלישית באיילון), שתתבטא בהפיכת ה"שאטל" רשל"צ-לוד לרכבת פרברית רגילה, כך שתהיה רכבת מ/אל כפ"ס כל 20 דקות. שינוי נוסף המתוכנן לאותו זמן הוא הכפלת קטע אשדוד-אשקלון והגברת תדירות הרכבות מ/אל אשקלון לשתיים בשעה (בשעות העומס).
לא בדיוקלא הבנתי בקשר ל"שאטל" המדובר
שכבר הוזכר כאן פעמים רבות..כיום אין רכבת מראשל"צ לת"א אלא רק רכבת ללוד שמשם מחליפים..האם זה פירוש ה"שאטל"?
אוקיי...תודה רבהלא בדיוק
יש שתי רכבות בשעה מראשון אחת לכפר סבא דרך תל אביב ואחת כמו שתיארת (כמובן לא בכל שעות היום)
עוד אין רכת לדימונה?חברה....לפתוח יומנים ולרשום
10/9/2005 מוצ"ש....תצא הרכבת הראשונה לדימונה
מדובר על רכבת נוסעיםעוד אין רכת לדימונה?
חשבתי שיש....
עוד לא היית נוסעים?מדובר על רכבת נוסעים
רכבת משא לדימונה יש כבר עשרותעוד לא היית נוסעים?
אגב, מאיפה יביאו אלייה ציוד?
רכבות....רכבת משא לדימונה יש כבר עשרות
שנים, רכבת נוסעים לא..... מה ז"א מאיפה יביאו אליה ציוד? איזה ציוד?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.