תגובה לגופו של עניין...
ראנר 180 וראנר 200 דומים מאוד עד זהים, התרשמות מראנר 180 רלבנטית מאוד לראנר 200. אני החזקתי במשך שנה ו-15K ק"מ ראנר 180 שנקנה כחדש (נמכר לפני שבועיים). קטנוע מצויין, חזק מאוד, מכלולי שילדה ברמה הגבוהה ביותר. מיתלים קשים, אמנם ניתן לכוון אותם אבל עדיין מדבור בקטנוע קשה...לא בטוח שזה יפריע לך אם ירדת מאופנוע ספורטיבי. אמינות- בגדול, לא היו לי בעיות מיוחדות איתו, לפחות לא לפי הגדרתי. היו רק דברים קטנים כיאה לאיטלקי גיזעי כמו תיבת אויר משתחררת ומחזיר שמן על הנאבה של הציר האחורי שהוחלף. מעבר לכך לא היו בעיות, לא במנוע, לא במערכת החשמל, כלום. איכות הצביעה של ה-180 היא לא מהגבוהות, קטנוע שיעמוד הרבה בשמש יראה זאת על ציבעו, אני חושב שבראנר 200 המצב טוב יותר. נקודה נוספת חשובה לגבי הראנר, אחזקה יקרה, מחירי טיפולים גבוהים בכ-30% יותר מקטנוע דומה כמו ה-B&W250. לדעתי הוא שווה את זה, לדעתי.
ראנר 180 וראנר 200 דומים מאוד עד זהים, התרשמות מראנר 180 רלבנטית מאוד לראנר 200. אני החזקתי במשך שנה ו-15K ק"מ ראנר 180 שנקנה כחדש (נמכר לפני שבועיים). קטנוע מצויין, חזק מאוד, מכלולי שילדה ברמה הגבוהה ביותר. מיתלים קשים, אמנם ניתן לכוון אותם אבל עדיין מדבור בקטנוע קשה...לא בטוח שזה יפריע לך אם ירדת מאופנוע ספורטיבי. אמינות- בגדול, לא היו לי בעיות מיוחדות איתו, לפחות לא לפי הגדרתי. היו רק דברים קטנים כיאה לאיטלקי גיזעי כמו תיבת אויר משתחררת ומחזיר שמן על הנאבה של הציר האחורי שהוחלף. מעבר לכך לא היו בעיות, לא במנוע, לא במערכת החשמל, כלום. איכות הצביעה של ה-180 היא לא מהגבוהות, קטנוע שיעמוד הרבה בשמש יראה זאת על ציבעו, אני חושב שבראנר 200 המצב טוב יותר. נקודה נוספת חשובה לגבי הראנר, אחזקה יקרה, מחירי טיפולים גבוהים בכ-30% יותר מקטנוע דומה כמו ה-B&W250. לדעתי הוא שווה את זה, לדעתי.