עידכוני צהריים/ערב - יום 53 , ה- 23.10

tal061971

New member
תגידו מה שתגידו על וונסה

שהיא וולגרית, שיש לה פה גדול , שהיא צווחנית אבל... בי היא מעוררת המון סימפטיה, דווקא במיקרים שבאמת צריכים אותה, היא ידעה לאסוף את עצמה ולשכוח את הכעס כלפי איתי, וכן היא מצליחה לתת לו מה שאף אחד שם לא יכול, את האוזן הקשבת, את הליטוף, את התקווה לעתיד טוב יותר. ממש אהבתי את האינטימיות הזו בינייהם עכשיו, זה רק מראה שהיא אדם אמיתי , מראה על לב טוב וכן היא מצליחה מהבחינה הזאת להעביר לי מה שאף אחד אחר לא.
 

קאראט

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif אמת ויציב לגמרי מסכימה איתך

 

HilaZ1

New member
../images/Emo45.gif

האמת ש..היא באה ביציאות מציקות ממש עם כל הצעקות שלה והוולגריות.אבל בסך הכול היא מצחיקה בד"כ,יש לה אופי חיובי בסה"כ,וכשהיא לא מדברת על הסוסים שלה-אפילו כיף להקשיב לה
ממש לא הפייבוריטית שלי,אבל אשמח לראות אותה עוד
 

tal061971

New member
הדרך למיליון כנראה עוד ארוכה אבל..

אלו הרגעים הקטנים שמעוררים בנו חיבה כלפי מישהו/מישהיא בוילה, כי אלו רגעים שהכי קרובים לנו, למציאות שלנו , הרי כולנו היינו בסיטואציות שהיה לנו קשה וכן רצינו (והיה או שלא היה) מישהו שיחבק, שיעודד אותנו, שיגיד מילה טובה, שירים אותנו מהדאון הזה שבו אנו שרויים, והיא שם באותו מבט,ליטוף ומילה טובה הצליחה לעשות את זה יפה מאוד. כשלאומתה... המנדרג' נגד איתי בחוץ כבר התחיל,הקשר להדחתו של איתי התחיל להיקשר שם בחוץ ( לאון,רנין וצבר), וזה מה שאנחנו כקהל לא אוהבים לראות. מה שרואים מכאן כנראה שלא רואים משם.
 

shlomitgueta

New member
אני רוצה שרנין תעוף כבר! היא שי ממש לעומת

ונסה שמתחילת התוכנית לא איכזבה אותי אפילו לא פעם אחת
 

shlomitgueta

New member
ויוסי אכן עזר עוד מההתחלה והוא

באמת אומר כל הזמן שאיתי ילד טוב והוא בחר בו ללכת לסויטה :)
 

shlomitgueta

New member
כן... אבל אני עדיין לא מבינה איך זה שאין

לה מספיק מעריצים ולא מפרגנים לה מספיק?
 

shlomitgueta

New member
אני אוספת נתונים

בפיסבוק למשל יש לה רק 238 מעריצים בעוד שלבובליל 15509
 
אם מדברים על צריכה, שפרה לדעתי יותר צריכה

שפרה גידלה ומגדלת עדיין לבד את האחיות שלה. מאז שההורים התגרשו האב הקים משפחה חדשה והאם הקימה משפחה חדשה בקנדה והבנות גרות עם שפרה ושפרה היא כמו אמא בשבילן וכמו שאמרה חצי משכורת הולכת לשכר דירה... ונסה אומנם כאן עם אחותה אבל יש גב כלכלי איתן מההורים.
 

אכדית

New member
מותק - מצבה של שיפרה יותר טוב משלי

הן 3 בנות עובדות, משכורת מינימום היא 4,000 שקל (וברור שהיא מרוויחה הרבה מעל למינימום בתור דיילת אבל מילא) מ-12,000 להחזיק 3 נפשות זה יפה מאוד. משפחה ממוצעת של 4 נפשות שמשתכרת מינימום (זוג + 2 ילדים שמרוויחים 8,000 לצורך העניין) הייתה מתה להיות במצבן
שאני לא אתחיל להסביר כמה עולים טיטולים תחליפי חלב וגני ילדים, להן אין רבע מההוצאות הנ"ל. לא הייתי עושה ממנה מסכנה. ובכלל - לא הייתי נותנת את המיליון למי שהכי זקוק לו אלא למי שהכי מעניין אותי, זו לא תוכנית צדקה.
 
למעלה