אכן, ברור, אבל עדיין
יש פירושים מקובלים לפסוקים פשוטים. אמנם יש פסוקים שהפירושים בהם שנויים במחלוקת, אבל זה בהחלט לא אחד מהם. אלה שמנסים לפרש דווקא בצורה מסויימת לגבי פסוק שפירושו מובן ומוסכם כמעט על הכל, זה סתם. הם לא מנסים לפרש את הפסוק בגלל שהם גילו שימוש מקביל במילה מהפסוק במקום אחר בתנ"ך, או בגלל שהם חקרו את השפה העברית וגילו משהו חדש. הם סתם מנסים למצוא "אנשים כמוהם" באחד הספרים הקדושים ביותר בעולם כדי להרגיש יותר מיוחדים. אני בהחלט מסכים, אם משה, למשל, היה חרש, הייתי בהחלט חש גאווה, אבל אני לא אלך ואפרש בצורה מטופשת פסוק שמובנו דיי ברור, רק כדי לגרום לעצמי להאמין שמשה היה חרש. שוב, זה כבר נתון לבחירה אישית, איש איש ואמונתו.