שלום שלום!!!

JaneLame

New member
כולנו כאלו.

אם לא תהיי מניאקית, תאכלי חרא.
(באמת תהיתי למה האמוטיקון הזה משמש:
עד עכשיו). מי שלא מתווכח ומבקש מנהל ומאיים "תנתקו אותי! תנתקו אותי!" לא מקבל הנחה. אין שיוויון במדינה הזו. אין מחירון אחיד לכולם. זה כמו שוק שחור.
 

adi510

New member
זה לא "כולנו כאלו"

אלא ככה חינכו אותנו להיות.. ופה בדיוק הבעיה של השירות. זה לא שהלקוחות קשים, נוראים ומגעילים(למרות שיש גם כאלה) וזה לא שהנציגי השירות מעצבנים, לא אדיבים ואדישים(למרות שיש גם כאלה) המדיניות של החברות היא המובילה, "מחנכת", אותנו להתנהג ככה(מי פחות ומי יותר..) כנציגי שירות, ולא מעט אנשים עובדים כנותני שירות בשלב זה או אחר בחייהם, אנו רואים את זה עוד יותר, כמה פעמים יש לכם שיחה עם לקוח שדורש פיצוי,אם זה בצדק ואם לא, ואתם לא בסמכותכם לתת לו ואתם יודעים והוא יודע שכשיגיע למנהל יקבל את הפיצוי. או חיובים שהחברה מעבירה בתקווה שהלקוח לא יתלונן או יקבל את ההסבר(רציונל כפי שאוהבים לכנות את זה..)אבל אם יתעקש יזוכה או הנחות והטבות שמגיע ללקוח אך אם הוא לא פונה לא יזכה בהם ועוד ועוד בהחלט שוק שחור
 
שלום לך יקירתי... ../images/Emo119.gif

מה שאת אומרת מוכר לי מאוד... גם אני דורשת שירות איכותי כמו שאני נותנת... אני בדר"כ נחמדה, אבל אם מישהו עיצבן אותי... בואי נגיד שזה לא מומלץ... לפני כמה ימים הייתי באיזשהו מקום - באתי לקחת מוצר שזכיתי בו באיזושהי הגרלה. אותה מנהלת שהנציג קרא לה (בגלל ויכוח בעניין הטופס שאני צריכה לחתום עליו) הסבירה את עצמה בצורה שלא מקובלת עלי - צעקות... שאלתי אותה, בטון נמוך: "למה את צועקת עלי?" היא מייד הורידה טון והתנצלה. תראי, אני יודעת שהרגזתי אותה בשאלות שלי והיא הייתה מעדיפה שאני אחתום, אקח את המוצר ואלך - אבל זו לא סיבה להרים עלי את הקול... וזו רק אחת מלא מעט דוגמאות...
 
לפני הכל, צריך להיות בן אדם

בלי קשר לתפקיד שבו אני עוסקת - גם לפני שהייתי שם וגם אחרי שאעזוב (בחיים לא חוזרת לזה אח"כ) - אני לא אגרום למישהו אחר להרגיש לא בנוח שלא בצדק לא משנה באיזה עמדה הוא נמצא ובאיזו עמדה אני נמצאת. ולא משנה כמה דרכו עליי וכמה ידרכו עליי, אני לא מוציאה את זה על אנשים שלא אשמים בזה. כל דבר אפשר לעשות/להגיד גם בלי להיות ביץ', ובתור נציגת שירות אני משוכנעת שאת יודעת את זה. וזה בכלל לא קשור לשירות שאני נותנת ועד כמה אני יודעת שמשהו מגיע לי.
 

Mip Mip

New member
הלקוח הישראלי.... גם אנחנו כאלה???

למה? למה בכל פעם שישראלי רואה מישהו שישוב מאחורי דלפק הוא מחליט להתייחס אליו כמו אל זבל/סמרטוט/אשפה... או איך שלא תקראו לזה... תמיד הכל לא יהיה בסדר! תמיד השירות שלכם יהיה לא טוב! תודה לאל שעברתי לעבוד בשדה ועכשיו יש לי מינונים של לקוחות אמריקאיים/אירופיים וכו' שנותנים לי להרגיש טוב עם עצמי!!! והשאלה הנשאלת- האם גם אנחנו ככה שאנחנו מקבלים שירות???
 

סמלת

New member
לזה בדיוק התכוונתי...

יחס גורר יחס....
. . הפעם היחידה שבה אני לא מחשבנת זה עם מלצרים, בגלל שאני זוכרת יפה מאד מה זה לחיות על טיפים....
 
ואני בדיוק ההפך!

דווקא בגל שאני יודעת שבשביל טיפ צריך לעבוד ושום דבר לא יכול לתרץ שירות מנוכר וחובבני, אם השירות לא יניח את דעתי המלצרים לא יקבלו טיפ, אם הם יהיו בסדר ולא יותר מזה הם יקבלו בסביבות ה-10% ואם הם יהיו אחלה, הם יקבלו הרבה יותר. מאז שאני ממלצרת אגב אמות המידה שלי לגבי מלצרים רק עלו.
 

get well

New member
באמת לא תשאירי טיפ???

גם לא 10%?? במיוחד שאת יודעת שזה המשכורת של המלצרים? אני תמיד אשאיר את ה12% ואם המלצר היה נחמד אז מעל ל20% ברמנים תמיד מקבלים ממני לפחות 20% בכלל אני הייתי אומרת שאני משאירה טיפים ממש יפים מה לעשות מאמינה בקארמה ושהכל חוזר... גם אם מלצר לא משהו לכי תדעי מה עובר עליו...ובכל מקרה אני אשאיר שירות רק על זה שהוא הגיש לי את המנה ופינה לי אותה ולקח לי את ההזמנה כי מה לעשות המחיר לא כולל שירות!
 

סמלת

New member
תגידי את זה ...

לסטודנט שלומד בוקר, עובד ערב ונלחם להחזיק ראש מעל המים...... זה שבעלי מסעדות ופאבים הם חארות ולא נותנים משכורות למלצרים, זאת לא הבעיה של מי שנכנס לאכול/לשתות שם.... זה קל לנפנף בקריאת "זאת המשכורת שלי, איך אתה מרגיש עם זה שמנעת ממני אוכל?", אבל את יודעת מה? זאת לא אשמתו של אף לקוח שנכנס וזה לא צריך לרבוץ על מצפונו של אף אחד... העבודה הזאת היא מבחירה, תגידי מה שתגידי, אנשים אומרים שאין עבודה היום בשוק? בולשיט! אני עבדתי כמלצרית וקיבלתי משכורת בנוסף לטיפים וכן, אני מבינה בדיוק מה קורה בעולמם של המלצרים, אבל ברגע שההיי עבר לי והבנתי כמה מסריח לי להיות שם, קמתי והלכתי.... המצב היום לא קל ולא לכל אחד יש את ה20% "לבזבז" על מלצר שהגיש לו בירה..... אני מקווה שלא תיקחי את זה אישי מידי, זוהי רק דעתי...
 

get well

New member
אני בדעה שם יש לי כסף לאכול /לשתות

בחוץ אז להוסיף עוד 20% למלצר לא תיהיה בעיה הכל יחסי. אם אני שותה ב40 ש"ח אז מה זה 8 ש"ח יחסית ל40?? (מה גם ש20% מקבלים המלצרים הממש בסדר או הברמנים הקבועים בבר שאני הולכת אליו קבוע ותמיד דואגים לי..לתת טים בסוף יוצא משתלם
) אם המלצר הוא זוועת עולם אז אולי אני לא אשאיר טיפ אבל לא נראה לי . עד היום לא נתקלתי במצב שלא השארתי טים והיו מלצרים שהיו לא משהו.. לא יודעת אולי הבעיה היא אצלי אבל פשוט לא מסוגלת
 

Benjamin Turner

New member
למלצר כולירה, תשאירי טיפ?

(נניח, אחד כזה שמנסה להתנשא מעליך, או מעליב אותך, או לא יודעת מה) למלצר שלא מתייחס אליך או לטענות/מענות/בקשות שלך, תשאירי טיפ? אני לא. בודדים המלצרים שלא השארתי להם טיפ (שניים עד כה, כמדומני), אולם כן, בהחלט יש מקרים שלמלצר לא מגיע טיפ (שמעתי על מספיק כאלה בפורום ביקורת מסעדות, למשל). אגב, אני חושבת שאני משלמת מספיק כדי שבעל המסעדה ישלם משכורת למלצרים. אם הוא לא עושה זאת, שלא יעבדו שם. למה אני צריכה הרגיש מחויבת לממן אותם, גם כשהם עושים עבודה גרועה?
 
../images/Emo45.gif

דווקא בגלל שאני יודעת מה זה למלצר, אני לא אשאיר טיפ למלצר כולירה כמו שתיארה הכפית, ויש כאלו. עבר עליו יום קשה? חבל מאוד! אם הוא לא יודע להפריד בין העבודה לבין הצרות האישיות שלו, שלא יעבוד בעבודה שכוללת שירות! את הלקוח לא מעניין מה המלצר עבר, הוא רוצה וזכאי לשירות טוב ואדיב, ואם אני לא זוכה לשירות כזה אז המלצר לא יקבל טיפ - שיגרום לו לחשוב שהוא יכול להמשיך להתנהג ככה. טיפ זה פידבק על שירות, וכמו שאני לא אכתוב מכתב תודה לנציג שירות של פלאפון שהיה זוועתי (לא שזה קרה חלילה), אני לא אשאיר טיפ למלצר שהיה אנטיפת וחוצפן!
 
אני דווקא מאוד מבינה אותך

אצלי זה מתחלק לשניים, שיש נציג שנותן לי באמת שירות טוב ונחמד אני מאוד מחמיאה, אפילו שולחת מכתב הערכה לאותו נציג. אבל במידה ומישהו מסבן אותי או נותן לי רציונאלים שאני יודעת שזה סתם להאכיל אותי שטויות אז אני מתעצבנת. באופן כללי אני לקוחה קשה. לא יפה זה נכון, אבל גם אני בתור נציגה יודעת מתי להעביר לקוח למישהו בכיר יותר ומתי שווה להתעקש.
 

1Eliko1

New member
לדעתי ...

זה עינין של מודעות. אנו מודעים לכל הנושא של שירות וחשיבותו, ולכן מצפים לקבל את השירות המגיע לנו. גם אני כזה ...
 
ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא!!!!

דווקא, דווקא בגלל שאני יודע מה זה להיות "נותן שירות" ודווקא בגלל שאני יודע מה זה להיות מאחורי הדלפק, אני אף פעם אבל אף פעם לא "מתנכל" לאנשי שירות.
 
דווקא בגלל שאני מכיר את הלקוח הישרא

הישראלי כלכך טוב, אני לקוח נהדר. כל פיפס הכי קטן שאני מבקש באיזשהו מוקד שירות אני ישר שולח מכתב תודה, אני מאד סבלני עם הנציגים, מודה להם מקרב לב.... לא תמיד מגיע להם, ואז אני באמת לפעמים קצת עצבני, אבל ברוב המקרים הם מאד נדיבים (ולא מדובר בחברה ספיציפית כרגע) אז אני משיב להם באותה מטבעה ומתנהג הכי נחמד שאני יכול. אני זוכר בתור תומך שהיו אנשים שהיו מתנצלים על זה שהם התקשרו. חמודים. לרמה כזאת לא הגעתי, אבל חשוב לי שהנציגים שאני מדבר איתם יצאו עם הרגשה טובה שהם עזרו לי וגרמו לי להרגיש בהרגשה טובה.
 

blond ambition

New member
שלום גם לך! ולשאלתך...

ממש לא. עוד לפני שהתחלתי לעבוד [קופאית בבורגראנץ'] תמיד הייתי לקוחה נוחה יחסית [לא מצאתי מילה אחרת להדגיר] גם כי באופן כללי אני ממש לא מתעצבנת מהר, ולפעמים אני יכולה להיות ממש לא אסרטיבית... אבל דווקא היום, כשאני יודעת כמה לקוחות יכולים להיות מציקים, אני משתדלת להיות יותר נחמדה, יותר ברורה, אם אני מקבלת יחס נחמד אז לתת בחזרה יחס פי כמה נחמד. אני נוטה גם להשאיר טיפים ענקיים... זה מין דבר שאני והחבר תמיד עושים במסעדות מסיבה לא ברורה. משאירים טיפ של 30% באופן קבוע, לפעמים אפילו יותר. מה שבעיקר מביא אותי ללהתייחס ככה, זה שאני יודעת [זה תקף בעיקר לתחום של פאסט פוד או מלצרות לדעתי] שלא תמיד השירות הרע שניתן הוא באשמת המלצר / הקופאי במסעדה, אני יודעת שהרבה מאוד פעמים אני עושה את הכל כדי שהלקוח יקבל שירות טוב יותר ולפעמים הבעיה היא במטבח או שיש תקלה כלשהי וכו'. אני יודעת שהרבה פעמים קיבלתי צעקות מלקוחות על דברים שלא יכלתי למנוע ושלא היו באחריותי, וכל מה שיכלתי לעשות זה להתנצל ולקוות שהם יפתחו הגיון ויבינו שלפעמים טעויות קורות ושזו בטח לא אשמתי...
 

s h i r k u s h

New member
האמת שאני לקוחה ממש נחמדה...

פעם אחת כשהייתי בבית קפה עם חברות, הייתה מלצרית זועתית, שממש התייחסה אלינו בצורה מגעילה והחברות לא רצו להשאיר לה טיפ ואני התעקשתי כן להשאיר כי מה לעשות אני בנאדם נחמד מדי. קיבלתי שטיפה על זה כל הדרך... אל תשאלו!!! בכל מקרה, אני מאמינה בלהתנהג לאחרים איך שהייתי רוצה שיתנהגו אליי, לצערי לא כולם דוגלים בגישה הזאת אבל אני הולכת בדרכי שלי, אם מישהו רוצה להיות עצבני ודפוק שיהיה... מבליגה וממשיכה הלאה.
 

yuli c

New member
את ממש נחמדה...

אני בדר"כ משאירה טיפים מאוד נדיבים, אבל אם יש מלצרית ממש זוועתית כמו למשל: אני וחבר שלי הלכנו למסעדה די יוקרתית לחגוג חודש חברות. והמלצרית שם כל הזמן נדבקה לחבר שלי וניסתה להתחיל איתו, הוא לא ממש התייחס אליה והיא עוד ברוב חוצפתה שאלה אותו: "כמה זמן אתם חברים?" באותו רגע חטפתי את הקריז ןלמזלי היתה לי טבעת זהב על היד אז אמרתי לה בחיוך כזה "אנחנו לא חברים, אנחנו נשואים". לאחר מכן אני וחבר שלי החלטנו בהחלטה משותפת לא להשאיר לה טיפ בכלל. נכון, לא יפה, לא מנומס אבל אולי ככה היא תלמד לא להתחיל עם חברים של אחרות...
 
למעלה