שלום שלום!!!

אני ההיפך

אני ממש לא רעה אני מנומסת ואדיבה. בגלל שאני אישית לא יכולה להיות מניאקית ... אופי שכזה.
 

Rey De La Selva

New member
בדיוק להפך

בגלל שהייתי נותן שירות, אני מרגיש שאני יודע בדיוק מה עובר לנציג בראש, ואיזה לקוחות כבר עברו עליו היום. בגלל זה אני משתדל להיות כמה שיותר בסדר עם הנציג/ה, ולא לצעוק/להתעצבן ושאר ירקות. בסה"כ - איפה שהייתי בסדר קיבלתי שירות טוב מי שנתן לי שירות רע, ידע על זה באותו רגע, אבל ללא תלות בהתנהגות שלי.
 

כחלחל

New member
מ 0 ל150 בשניה וחצי

כנותן שרות ויועץ מעל 20 שנה גם אני רגיש לשירות טוב ואדיב ונוטה להחמיא ולהודות א ב ל שרק מישהו יזלזל או ינסה איזה קומבינה עלי אני עובר ממצב 0 למצב 150 קמ"ש בפחות משניה דוגמא מהשבוע: חב' ברק הבטיחה איזו מתנה למצטרפים לאינטרנט המהיר באיזה מבצע שלהם - עבר שבוע עברו שלשה שבועות ואין מתנה (לא שזה קריטי, אבל העיקרון אתם יודעים) מתקשרים לדנית המוקדנית": "שלחנו, נבדוק את הכתובת, מה הטלפון, נחזור אליך וכו' וכו' עוד שבוע: סיפורים וברבורים "אבל מחר חוזרים אליך ....סופית" לא חזרו ולא נעלים. התקשרתי, "דנית המוקדנית תהיה מחר" אומרת שרית השירותית ואין מה לעשות כאן העברתי הילוך והתחלתי להפגיז: והיא מקריאה לי מהדיסקט שתקעו לה מסכנה:מנהל שירות לקוחות לא נמצא, לא ניתן לדבר איתו ישירות השאר מספר והוא יחזור אליך וכו' אז ביקשתי מחלקת מנויים להפסקת המנוי והתנתקות מוחלטת, ואת המייל והטלפונים של מנהל שימור לקוחות ושלחתי מייל עם התראה לפני תביעה משפטית על הונאה בשיווק ורמאות בקשר לשי המזורגג שלהם עם הסבר על היחס החביב וגם רמזתי שאם יהיה לי מצב רוח אעשה סקר קטן לברר למי עוד עשו תרגיל שכזה ואולי בכלל נלך על תביעה יצוגית וראה זה פלא פתאום הכל אפשר וכולם נחמדים רק חבל שצריך לעבור את מסלול המכשולים הישראלי כדי לקבל שירות כמו באמריקה.
 

כחלחל

New member
ודוגמא הפוכה

הנה הערב ישבתי לנסח מכתב להנהלת אחד מבתי החולים הגדולים במרכז ולשבח מנהל וסגן מנהל מחלקה על יחס משפחתי ואוהב ודאגה ומסירות גם מעבר לענין הרפואי ממש באופן יוצא דופן יחסית לכל הרופאים והמחלקות שאנחנו מכירים שנתנו לזוגתי במהלך אישפוז ארוך עם ניתוח מסובך וטיפולים שלא נדע וכל זה בלי התחנפויות ופרוטקציות ובלי שאף אחד ביקש פשוט כשמגיע , מגיע
 
למעלה