LAG ו DC ארחי הPATCH

jeblesh

New member
LAG ו DC ארחי הPATCH

טוב אני מחובר דרך נטויז'ן ויש בעיות נוראיות עם הפורטים החדשים "World of Warcraft and its various tools can use a multiple of different ports. The main ports that are required are (TCP/UDP) port 1119 and 3724, in addition to those ports the following ports should also help if opened (TCP/UDP) 4000, 1120, 6112-6114 and 6881-6999. " יש כלי שמאפשר לעשות פינג לפורט מסוים בשם TCPING http://www.elifulkerson.com/projects/tcping.php איתו אני רואה באופן ברור שנטויג'ן קצת מזניחים את המהירות עלגבי פורטים מסוימים שWOW קרגה משתמש בהם אפשר ליראות אז זה בקובץ המצורף , התחברתי ל012 וגם שם חלק מהפורטים זוכים ללאג עצום הבעיה מיתבטאת בזה שלמעשה לפעמים WOW עובד חלק ונהדר ולפעמים ליטנסי נורעית יש מישהוא בארץ שאין לו את הבעיה הזאת ? אזה ספק , חבילת גיימרים ?
 

Nadavvitlam

New member
אם אתה באמת רוצה לבדוק ממה נובעת האטיות....

תעשה TraceRt לכתובת ip של השרת שאתה משחק בו , ככה תוכל לראות באיזה מההופים שלך אתה מקבל תגובה איטית יותר וזה המקור לבעיות ה"Lag" שלך. אם ההופ האיטי יותר עדיין בארץ ועדיין במערכת של Netvision (או כל ספקית אחרת זה לא ממש משנה) אז הבעיה היא אצלם אבל אם ההופ כבר הגיע לשרת שלך ורק שם זמן התגובה גבוה מהרגיל אז זה בעיה באחד או מספר דברים: הניתוב של הספקית שלך בחו"ל בעיה של Blizzard עם כתובת הIP שאתה כרגע נמצא בא בעיה עם פול הכתובות שאלו (ממש ממש בפסק לגבי זה) או עוד כמה דברים שאין טעם להיכנס אליהם :) במידה ואתה צריך עוד משהו לגבי הTrace תגיב פה או אפילו תפרסם פה את הTrace ואני אגיד לך מה הוא אומר הפקודה אם אתה לא יודע היא : c:/tarcert *ServersIpAdress*
 

jeblesh

New member
בבקשה

אבל הכול הרצינות , במקצוע אני מהנדס רשתות ונראה לי שאתה קצת מבובל מתומכים בורים של ספקיות איטרנט .... על כול פנין הינה טרייס משני החשבונות 012 ונטויג'ן Tracing route to 195.12.234.164 over a maximum of 30 hops 1 <1 ms <1 ms <1 ms home.gateway [10.0.0.138] 2 13 ms 10 ms 12 ms ASR-MR.01-lo0.bb.012.net.il [212.199.17.110] 3 12 ms 11 ms 13 ms CORE-1.MRK-tengig7-2-3221.bb.012.net.il [212.199.242.166] 4 13 ms 12 ms 13 ms 212.199.72.201 5 71 ms 71 ms 70 ms EDGE.FRA-02-RE1-so-2-3-0-0.bb.012.net.il [80.179.166.101] 6 81 ms 83 ms 82 ms TenGE5-4.br02.frf02.pccwbtn.net [63.218.15.49] 7 69 ms 67 ms 67 ms ffm-b3-link.telia.net [213.248.79.53] 8 71 ms 68 ms 68 ms ffm-b2-link.telia.net [80.91.251.226] 9 68 ms 71 ms 66 ms ffm-bb2-link.telia.net [80.91.246.118] 10 77 ms 86 ms 82 ms prs-bb2-link.telia.net [80.91.246.185] 11 80 ms 81 ms 80 ms prs-b4-link.telia.net [213.248.65.226] 12 * * * Request timed out. 13 ^C E:\Documents and Settings\JeBLeSH>tracert 195.12.234.164 Tracing route to 195.12.234.164 over a maximum of 30 hops 1 <1 ms <1 ms <1 ms home.gateway [10.0.0.138] 2 11 ms 13 ms 13 ms 46-116-64-1.bb.netvision.net.il [46.116.64.1] 3 11 ms 11 ms 11 ms coresw2-ptk-rb2-ctx-lns2.nv.net.il [212.143.25.141] 4 12 ms 12 ms 10 ms ge2-0.gw1.ptk.nv.net.il [212.143.10.209] 5 103 ms 105 ms 104 ms pos0-2-0.gw1.fra.nv.net.il [212.143.12.33] 6 106 ms 103 ms 104 ms ten3-1.brdr2.fra.nv.net.il [212.143.16.99] 7 125 ms 127 ms 126 ms 10.70.1.1 8 102 ms 105 ms 105 ms 212.162.5.161 9 123 ms 122 ms 120 ms telia-level3-10.Frankfurt1.Level3.net [4.68.62.130] 10 114 ms 115 ms 114 ms ffm-bb2-link.telia.net [80.91.251.127] 11 118 ms 120 ms 114 ms prs-bb2-link.telia.net [80.91.246.181] 12 122 ms 119 ms 114 ms prs-b4-link.telia.net [80.91.251.114] 13 * * * Request timed out. 14 * * * Request timed out. 15 * * * Request timed out. 16 ^C E:\Documents and Settings\JeBLeSH> כמו שאתה רואה אף אחד מהנטבים לא תחת עומס מה גם שאין שום קשר לתרייס ולעומס במידה ו TCP מוגדר כעדיפות גבוהה בנטב לעומת ICMP (הפרוטוקול שהפקודה שביקשתה משתמשת בו) הבעיה היא עם הגדרות QoS או מנגנון דומה בנטבים שבדרך לטליה (אני יודע שאין שום בעיה עם טליה מבדיקה מול אנשים בחו"ל) סביר להניח שאצל ספקיות האינטרנט עלמנת לטת לשרותים מסויימים כמו HTTP לזוז מהר יותר או אפילו למנוע מימך להוריד במהירות גבוהה ב P2P וכך לחסוך כסף על רוחב הפס שלהם על כול פנים אני מחפש ISP שמוכר חבילה שבה WOW עובד חלק עם לייטנסי מתחת לMS150 לפחות ...
 

Nadavvitlam

New member
אני לא מבולבל וממש קצת מבין ברשתות בעצמי...

לפי מה שאני יודע אין QOS או מנגנונים דומים בפנים הארץ כי ממש אין צורך בזה, ותיעדוף של HTTP על P2P או כל דבר אחר לא באמת ישפיע עליך כי כמות המידע שאתה מעביר ברוחב הפס שלך שאתה משחק לעומת שאתה מוריד משהו (p2p http ftp ) היא אפסית! מעבר לעובדה שאני יודע שספקיות כמו 012 ובב"ל תיעדפו את כל שרתי WOW לכל הלקוחות הפרטיים שלהם (פעם הייתי תומך בור והיה לי קשר לדברים האלה :) על כל מקרה לפי דעתי הבעיה שלך היא לא בתיעדוף או בספקית המלצה שלי תנסה את זה : http://www.wowinterface.com/downloads/info13581-LeatrixLatencyFix.html זה סקריפט שישנה לך את הגדרות הTCP במחשב ויסדר לך את הפינג ולגבי ההמלצה שביקשת אני כרגע מחובר לבזק ובב"ל על 8מגה (לא NGN ) והפינג שלי בימים רגילים עומד על פחות מ100 ב LB ובערך 140 בER , לפעמים זה יכול להגיע גם ל 200 או 300 אבל לא יותר ורק במקרים מיוחדים.
 

Test For Echo

New member
לא כל כך כדאי להסתמך על TRACERT

לבדיקת מהירות, הכלי נועד לבדוק ניתוב. כל בדיקה בו לא תהייה חד משמעית.
 

א ו ח נ ה

New member
../images/Emo207.gifהבנתי שהבעיות ממשיכות בארה"ב

גם לאחר התחזוקה השבועית מה שלא מעודד אותי לגבי הבעיות שיש לנו באירופה
 

Fanty S

New member
סבלנות ../images/Emo13.gif

ככה זה עובד. כשיוצא טלאי כזה מאסיבי שמכיל כל כך הרבה שינויים כולם צריכים להכין את עצמם לתקלות, זה כולל גם אותנו וגם את המפתחים, שאני מאמינה שעובדים קשה בימים האחרונים
. אני מקווה שרוב התקלות יסתדרו עד שישבת, אבל עדיף לשמור על ציפיות נמוכות ולהיות מופתע לטובה.
 

lizard

New member
אני בטוח שיש עכשיו המון אנשים עצבניים בבליזרד

אבל זה קצת מעצבן כי בכל זאת המשחק עולה כסף.
 

Fanty S

New member
בסדר, אבל זה לא משהו שקורה כל יום.

אז פעם בחצי שנה יש לך יומיים שקשה לשחק בהם, ופעם בשנה+ יש לך שבוע שקשה עד בלתי אפשרי לשחק בו. כל שאר השנה רוב השרתים של בליז עובדים מצוין (נכון שיש שרתים עם תקופות רעות כמו ER בזמנו, אבל רואים שבליז משתדלים לתקן את זה). אני בטוחה שהכסף זו לא הסיבה שאנשים מגיבים בחוסר סבלנות, אלא העובדה שהם צריכים את המנה היומית שלהם ;), ומי שמפריע לו הכסף יכול להקפיא את החשבון לפני הפטץ' ולהפשיר אותו אחרי שהוא רואה שהבעיות נפתרות. הרי הבעיות האלו לא באו בהפתעה לאף אחד.
 

dsa100

New member
זה נכון, אבל....

אם האינטרנט היה מתנתק לך לשבוע פעם בשנה ? או פעם בשבוע היה נעלם ל 6 שעות , היית עוברת על זה בשתיקה? כמובן שלא, נכון שזה הקצנה של המקרה. אבל בלזיארד לפי דעתי הלכו חזק מידי על מכירות ופחות מידי על QA. באגים כאלה לא צריכים לקרות.
 

BlackUnicorn

New member
עד כמה שזכור לי מההקפאה היחידה שעשיתי

ההקפאה היא לא מיידית אלא הוא נותן לך עוד זמן משחק עד סוף החודש ששילמת עליו. ולכן למעשה זה בכלל לא רלוונטי, אחרת הרבה אנשים (לפחות אני) היו מקפיאים את המשחק עד יעבור זעם... ותשמעי, מספיק שנותנים לך בחזרה חודש בשנה וזה כבר משהו. זה 70 ש"ח בערך, 3 וחצי שעות עבודה בשכר מינימום. כפול שנתיים שלוש, שכל אחד משחק - זה כבר יום עבודה שלם. תוסיפי את זה שהדברים האלה קורים לא רק בבליזארד אלא באופן כללי בחיים שלנו (ולחלקם אנחנו מקבלים פיצוי, למשל אם זה היה קורה באינטרנט עצמו, יכול להיות שהיית יכולה לקבל חודש מתנה. כנ"ל יס/הוט וכו') - וזה כבר מצטבר. לא שזה משנה, פעם אחרונה שזה קרה שלחתי מייל לבליזארד והם אפילו לא טרחו לענות לי עליו.
 

dsa100

New member
אני בכלל מאוכזב מהשרות שלהם,

אני יודע שאני לא היחיד שיש לו בעיות, אבל לסגור פניה בלי לדבר איתי? פעמיים?
 

Fanty S

New member
זה משהו יחסית חדש

גם לי הם עשו את זה, אז פתחתי אותה שוב ובפעם השניה הם ענו לי.
 

JaneLame

New member
זוכר שפעם GM היה ממש מדבר איתך?

היום כמעט ואין את זה, הם מחכים שתעשה לוג אוף ושולחים לך תשובה כתובה בתאגידית מדוברת, שלא אומרת כלום.
 

ailag

New member
אשכרה

לפני כמה זמן פתחתי פניה, הייתי הרבה זמן על הדמות שפתחה את הפניה, כמה דקות עברתי לדמות אחרת וכשחזרתי - "אנחנו מצטערים שלא יכולנו לתפוס אותך כשהיית מחוברת..." אבל מה שהעליתי בשרשור אחר זה לא תאגידית מדוברת! ומה הקטע עם ההודעה שכרגע יש אליהם הרבה פניות ויש עומס? הם בטח ניחשו שכולנו שמנו לב ש*תמיד* יש את ההודעה הזאת.. מה שכן, לפני כמה זמן GM ענה לי תוך איזה 5 דקות. נדמה לי שסיפרתי פה.
 

JaneLame

New member
זו יכולה להיות הצעת ייעול טובה:

שכשפותחים טיקט הוא יהיה ניתן לצפייה ולטיפול דרך כל הדמויות. אבל איך את אמרת פעם, הטיקטים לא עוזרים, רק מורידים את הבאפים שורה למטה.
 

JaneLame

New member
אה, זה גם אצלך?

חשבתי שזה רק ה-UI שלי שדפוק. אני משתמשת בתוסף למפה שנקרא Mappy וחשבתי שהוא עושה את זה. יא-אללה, הפאץ' הזה מגעיל את השועלים, כמה באגים!
 
למעלה