לא.
אתה שוגה בכשל לוגי (אני לא יודע אם בטעות או בכוונה) הטענה הנכונה היא: "אם מצאנו שעון על מאדים, הטענה כי לשעון היה מתכנן שאינו בר-מדידה, ונמצא מחוץ לטבע ולחוקיו אינה מדעית, כיון שלא ניתן לצפות, למדוד, או להבין אותו." אם נמצא שעון על המאדים, מה שנעשה בפועל הוא לא להניח שהוא נברא ע"י אל כלשהו, אלא נבדוק את השעון עצמו וננסה להסיק לגביו לגבי המתכנן האפשרי - מנין בא, מה הטכנולוגיה העומדת לרשותו, מתי השעון יוצר, וכן הלאה. זו ארכיאולוגיה. יש סיכוי שאפילו נגיע ליוצר בצורה הזו. זה בדיוק מה שעושים עם היצורים החיים בכדור-הארץ: הם נראים מתוכננים, אז ישבו הרבה אנשים ובדקו במשך הרבה זמן את המנגנונים שמאפשרים את החיים הללו - ובינתיים המסקנה היא די ברורה לגבי ההתפתחות שלהם... הבעיה בתיאוריית התכנון התבוני היא שאין לה שום דבר פרט להטלת ספק. אתה שואל: - אילוניבויים יש לתכנון התבוני? - מהם חוקי הטבע שעומדים בבסיס התכנון התבוני? - מהם היישומים| של תיאוריית התכנון התבוני? ומה שיש לתכנון התבוני הוא רק תשובות שליליות: "נצא כי אי-אפשר להסביר את...", "נראה שבלתי-אפשרי ל...." וכן הלאה. אנשי תכנון תבוני מעולם לא מנסים להבין מה החוקיות שלפיה פעול המתכנן התבוני (אתה עצמך שללת לא פעם כל מיני השערות בנוגע אליו), כך שהוא נותר בלתי-מפוענח ולמעשה מהווה סימן שאלה אחד גדול ותמידי. זה לא מדע, אלא תיאולוגיה. -