אז איך חנונים מבלים?

svety

New member
אז איך חנונים מבלים?

אחרי קריאה בפורום, שמתי לב למשהו - כל החיים קראו לי חנונית, יש לי לא מעט "סימני זיהוי" של חנונית, אבל, בשורה התחתונה, הבילוי המועדף עליי יכלול בדרך כלל מועדונים אפלוליים, מוזיקת מטאל ואלכוהול, לא משהו חנוני במיוחד. גם החברים החנונים שלי אוהבים לבלות. לא כולם, ולא באותה צורה, אבל גם הטרולים שחיים ב4chan לא יתנגדו למסיבה טובה... האם אנחנו מיוחדים? האם חנונים באמת לא אוהבים לבלות? האם חנונים אמיתיים יעדיפו לשחק D&D כל הלילה במקום לצאת לשתות בירה? האם נוכל לקבוע מפגש פורום במסיבת הניינטיז הבאה בסאבליים?
 

DDN

New member
אנחנו מיוחדים

חנונים אוהבים לבלות, אבל נהנים מדברים אחרים. D&D יכול להיות סוג של בילוי. מבחינתי זה אמנם לא עבודה, זו דרך שאני יכול להביא את היצירתיות שלי לידי ביטוי, לספר סיפור וכו', אבל אני לא אשב כל הלילה להריץ משחק מו"ד (למרות שכשחקן, אולי כן) אני אוהב לשבת עם חברים ולדבר לשבת עם חברים ולראות סרט לצאת עם חברים ולראות סרט לצאת עם חברים ולשבת ולדבר יש פה מוטיב חוזר. .. . אני לא אוהב לצאת למקום שבו אי אפשר לשבת לדבר. או שמעשנים עליך אני אוהב לטייל, לראות מקומות. אני לא אוהב לשתות בירה (אני לא שותה אלכוהול כמעט בכלל)
 

svety

New member
דווקא לטייל זה לא הקטע שלי

פחד גבהים+חוסר קואורדינציה. בשני הטיולים האחרונים ולדעתי הכמעט יחידים שהייתי בהם - סבלתי כל כך הרבה
 

Thumpers

New member
:(

בשנים האחרונות קשה לי יותר לטייל (בגלל שברי מאמץ ברגליים) - אבל אני עדיין מנסה לצאת ולטייל כמה שיותר, כי אני פשוט נהנית מזה. חוסר קואורדינציה זה מוכר ובעיה זוועתית, אבל הכי גרוע? נופלים. קמים, נופלים שוב - ואז שוב קמים!
 
תעופה יוגית בקבוצה ,

זה הבילוי המעדף עלינו. וגם ההרצאות המלוות את המפגש מעניינות אותנו. אבל לא כולנו חנונים.
 
חנונים מבלים בכל מיני דרכים

בפרק כלשהו בתכנית אמרתי שמבחינתי בילוי זה להיפגש עם המון חברים בבית שלי ולדבר איתם... ואז חתכו את המשפט, וחיברו אליו מילים שאמרתי בהקשר אחר: "על מתמטיקה". אבל בסה"כ זה די נכון - גם לפני התכנית וגם אחריה, אני מארגן מפגשים פעם בכמה שבועות בדירה שלי, עם המון אנשים (20? 30? 40? זה משתנה) ותמיד ממש כיף, כי האנשים הם טובים ומצחיקים ומעניינים. מצד שני, אין לי גם בעיה ללכת לפאב ולשתות קצת, או לכל מיני אירועים (המוסד הסגור, כמו שפירטתי, הופעות, ומישהו שמע על ה"Perfectly Marvelous Cabaret?). גם יש קבוצה גדולה של חנונים שאני מכיר שהולכים למסיבות ריקודים סלוניים - לינדי, בלוז, סלסה וכל אלה. לי עדיין לא יצא אבל בהחלט זה נראה לי כמו בילוי די חנוני.
 

svety

New member
+1 על להפגש ולדבר

הבילוי המועדף על החבר'ה שלי מהתיכון [חבורת גיקים מופלאה למדי], הוא לשבת במקום רנדומלי באריאל, לעשן המון נרגילה, ולקדוח עד שיצא נפט.
 

svety

New member
בתור מישהי שבילתה שם את כל התיכון...

אני חולקת עלייך.
 

גם אני6

New member
אני מצטערת:(

אולי המטען יותר לתקופה והתיכון:) הייתי שם רק תקופה- אבל באמת שהתאהבתי במקום. ממש. לא יותר מחיפה אהובתי, אבל בכ"ז:)
 

גם אני6

New member
תרתי משמע- את החבר דאז..

אבל מצאתי את עצמי
יותר חשוב!
 

svety

New member
הו, עכשיו זה מסקרן...

מי זה האקס שלך?
[מסר? אריאל עיר קטנה, אני בטוח מכירה
]
 

svety

New member
אה, סטודנטים מהמכללה לא ממש הכרתי...

חוץ מאיזה אחד-שניים. אם בא לך לקפוץ לאריאל את יכולה לתאם איתי ונסע יחד
 

matanbil

New member
עד כדי כך עורכים את התכנית?

זה כבר ממש מופרז ברמות קיצוניות
 
למעלה