אז איך חנונים מבלים?

Witchcrafts

New member
אתה לא פוקד את הכנסים שנערכים בארץ?

אני כ"כ מוכשרת בליזום שיחות או בנפנוף לשלום ובחיוכים לזרים, עד כדי כך שלפעמים אני צריכה להסביר להם (! או לחברים שלי שבוהים בי מהצד) שאנחנו לא באמת מכירים. מאוד משעשע, האמת. P= זה הכי מהנה בכנסים (מדבו"פ / אנימנגה) בגלל הכמות הנכבדת של המבקרים, אבל בעיקר בגלל שיתוף הפעולה.
 

Thumpers

New member
:p

תראה... זה לא שלא תיארתי לעצמי שעורכים את מה שהם אומרים - אבל להדביק חלקי משפטים כדי ליצור משפטים שלמים שלא נאמרו מעולם?! לא חשבתי שירדו לכאלו רמות. הייתי מתפלצת. יושבת בבית ומתחילה להתחרפן! שונאת שמעוותים דברים שנאמרים, אז להמציא?! זה בכלל.... גררר!!! (אכן, התמימות שלי התנפצה כליל.)
 

Thumpers

New member
לא אתה צריך להתנצל!

ההפקה צריכה לשלוח מכתבי סליחה, לנו הצופים ולכם המשתתפים. אני אחכה ליד תיבת הדואר, עד שהמכתב יגיע :p
 

גם אני6

New member
אבל זו טלוויזיה, רבאק

זו הצגה, סוג של אופרת סבון מבוימת ואנשים שהולכים לשם יודעים את זה הם יודעים לאן הם הולכים, יודעים את התנאים מראש יודעים לאיזה משחק הם הולכים ומוכנים לזה. הם גם מתוגמלים בהתאם(כספית, לא מוסרית), אל תדאג.
 

גם אני6

New member
עשיתם את זה בהתנדבות?

ו.. לא משתלם להיות טעטעלה של ההפקה? גם ההגיון וגם אתם עצמכם אומרים שכן..
 
למה את חושבת שאנחנו "יודעים את זה מראש"?

אני דיברתי עם כמה ממשתתפי העונה הקודמת והם אמרו לי לא מעט דברים שגרמו לי להיות יותר מפוכח משאר האנשים ועדיין ממש הופתעתי בסופו של דבר.
 

גם אני6

New member
אתה דווקא נשמע מאוד מפוכח, מפקפק, חשדן

ובעיקר- הכי לא תמים שיש. אז א-ת-ה לא היית מודע לאיזה משחק(על כל המשתמע) בוצי וביצתי אתה נכנס?
 

גם אני6

New member
טוב, אם לחשוב על זה..

"כשאני הייתי בגילך" גם אני הייתי תמימה הרבה יותר(ועליי גם היום רוב העולם ואישתו אומרים שאני תמימה הרבה יותר מדי) חכה שתגיע לגילי המופלג..
 

HouseAtreides

New member
קדייש עומרכ יא בנתי? ../images/Emo13.gif

אם עברת את אמצע שנות השלושים - עברת אפילו אותי.....
 

HouseAtreides

New member
משום מה פי אלף יותר מצחיק אותי ../images/Emo6.gif

לקרוא את זה כאן! (הקטע של "...ולדבר איתם |קאט| ...על מתימטיקה" לקח לי זמן להיזכר שהיה קטע כזה בתוכנית, מרוב ששם זה היה שגרתי להעמיד את המשתתפים באור כמה שיותר מגוחך.....
 

Cיון

New member
כל הבילויים "החנונים" האלו הם

הבילויים הכי מהנים. אני שונאת מועדונים ושונאת את כל אוירת הדפוק אותי המגעילה שנכנסה לאופנה, אלוהים יודע איך. בילויים שקטים עם חברים בקולנוע, בבית, בבית קפה או סתם הליכה בפארק הם THE BEST. ואני ממש ל-א חנונית, אני איכותית קיצונית שלא מתפשרת ומציק לי שאנשים איכותיים נקראים "חנונים" ומרגישים שהם צריכים להתנצל על מה שהם אוהבים או איך שהם מתנהגים ומנסים להשתנות ולעבור לצד השני. (כמו שמובא בתכנית הזאת למשל). הבנות בתכנית הן צריכות להתנצל על מה שהן ולהשתנות, אם כבר. זהו סיימתי, הייתי חייבת להוציא.
 
למעלה