אחרי שצחקנו הייתי רוצה להעלות לדיון

ציפי ג

New member
אמנם אני לא מוניתי לדבר בשמך

אבל גם את לא בשמי. במיוחד שאיני יודעת על מה את מדברת. אולי תבארי לי?
 

aviAb

New member
הבודדים שנסחפים מתוך העם יח..|חתול

יחשבו שזו המצאה שלהם(אי המילה). קומץ אנשים היו בעבר, ויהיו בעתיד. איןחדש תחת השמש. על העתיד איני יכול לנבא, אבל ההסטוריה מעידה שכל אותן קבוצות קטנות, שיצרו כל מיני כתות ביהדות, נשאבו ונפלטו החוצה. (דוגמה מאד מפורסמת בניו של הרצל חוזה המדינה לא נימולו מאותו רעיון ולצער כולנו התנצרו בגיל יותר מאוחר ונפלטו מתוך העם)דבר שאני מיצר עליו, ועלינו כעם. כידוע, איני מקבל עמלה, לא מהמועצה הדתית, ולא מהמוהלים. אני כותב כאן, משום הצורך שלי בעדוד האנשים, הפוסחים על שני הסעיפים. (היושבים על הגדר). אין פה שאלה אם צריך לעשות ברית מילה, או לא.הדיון חייב להיות מסביב הדרך, להקטנת הסיכון בברית המילה. כדי להקל על התינוק, ולמזער את הכאבים עד למינמום האפשרי.(כך לפי דעתי) שמחתי ומסכים אני עם ציפי, חזקי ואמצי. יישר כח. ועם כל זה אוהב אני את כולכם.
 
אוהוהו כמה שאתה טועה

1. כמה יהודים יש היום בעולם וכמה נוצרים, והאם הנצרות היא לא כת שיצאה מהיהדות ? 2. אתה אל תצטער על בניו של הרצל כי הוא בטח היה מצטער שהחלום שלו על מדינת היהודים הדמוקרטית והליברלית הולך ומתנפץ בגלל דמגוגים כמוך. 3. תגיד איך אתה מתייחס לדמוקרטיה, (אתה בכלל למדת משהו על זה) ? 4. אריה דרעי זכאי ?
 

aviAb

New member
ויקום הגזר ויכה את הגנן אליעזר....|

סבא אליעזר היקר. אופייני לך לשלוף מהשרוול, דברי הבל שאין להם שחר ותכלית.והשאר לאחרים, את מלאכת הרוח, שהם רחוקה ממך, כרחוק מזרח ממערב. חתימתך (הנחתום מעיד על עיסתו?) מעידה עליך אז תמשיך להתעסק בירקות. היות ןהנך מעוניין להרחיב את אופקיך אתייחס אליך הפעם הזו,לחלק מטענותיך. (לא אגרר לפרובוקציה שנית) לסעיף 1.בדוק היטב כמה מנתה הכת של ישו לפני שנפלט החוצה. לסעיף 2. מכירת ירקות? לסעיף 3.אני לקראת סיום תואר שני אם יש לך טענות תפנה אותן למשרד החינוך. לעיף 4.משוך בגזר סבא אליעזר (מה שייך המחט אל....) ובכל זאת אוהב אני את המעשיה על סבא אליעזר.
ובכל זאת אוהב אני את (המעשיה)על סבא אליעזר.
 
וקם הגנן ותקע לאביאב

1. אביאב היקר, תואר שני במדעי הפלצנות אינו נותן לך יתרון ברוח. לכל סטודנט שנה שלישית בפיסיקה יש יותר רוח (ויותר ידע) מאשר לדוקטורים במדעי הפלצנות. 2. הכת של ישו לא משנה כמה מנתה לפני ש"נפלט", מאין הוא נפלט ? חשבתי שאמרת שיהודים זה עם, אז איך אדם יכול להיפלט מעם ? ולכן היות ולא נפלטים מעם, אז אם קיים עם יהודי ישו היה יהודי אחרי ש"נפלט" ולכן הכת שלו שמונה 100 מונים מהיהודים היא כת יהודית. והייתי אף אומר שיהודים כאלו אני מעדיף על יהודים כמוך. בקיצור כל טיעון שתעלה, הוא טיעון רגשי-דתי, ולכן אין סיכוי שתצליח לשכנע אדם אינטליגנטי.
 

arifell

New member
בנוגע לנצרות, אחרי שהיא קמה, הוחלט

בתוכה, שהיא מקבלת אל תוכה גם לא-יהודים, ולכן, היא הוציאה עצמה מתוך כלל היהודים, לכן היא לא כת יהודית, היא התחילה שם, ונידתה עצמה מתוכינו, ואז האשימה אותנו בצרות שלה
 
זה לא מדוייק

1. בל נשכח שהיהודים הסגירו בשמחה נוצרים לידי הרומאים. 2. כל נוצרי קורא לעצמו בן-ישראל. 3. ביהדות כתוב במפורש לשנוא את בני עמלק כי הם רדפו את אבות העברים. לכן זה לגיטימי לנוצרי להאשים ולשנוא את מקור צרותיו. הרי הרדיפות נגד הנוצרים לא היו מתחילות אם לא היו היהודים מעוררים עניין נגד קבוצה משלהם.
 

aviAb

New member
סלט ירקות מטובל בחומוס מזרחי.../images/Emo178.gif

ידידי הנאור. קשה לי מאד, לראות יהודי יקר כמוך, הולך לגמרי לאבוד במבוך ההסטוריה של עמך? (אני מקוה). אולי פעם תשב, ותפתח
בנחת. למשל, 1. האם יש קשר בן עמלק לנצרות? 2. מתי הופיע עמלק בתנ"ך ולאיזה עם הוא משתייך? אני רוצה להבין אותך נכון. אתה טוען, היות וכתוב "זכור את אשר עשה לך עמלק בדרך בצאתך ממצריים". הנצרות, שהופיעה לפני כאלפיים שנים בלבד, הרבה דורות לאחר יציאת מצריים מאשימה את היהדות?זה לא רציני, ולא מכובד,זה זלזול באינטלגנציה של האנושות, ואנשי הפורום בפרט. לקרוא דבר שאין לו הגדרה, ומאד מבולבל. מה שכן יצא לך יופי של(סלט ירקות....
..). ידידך ןחבירך לעט אבי
 
כדאי לך לקרוא שנית:

כי הרבה הבנת הנקרא אין אצלך. 1. יש קשר אנאלוגי והוא: היהודים קראו לכל מי שעשה להם צרות בעבר עמלק או אדום, רומי למשל נקראה "מלכות אדום הרשעה". גם היום גרמנים נקראים עמלקים, ערבים נקראים עמלקים. אצל חלק מחוגי יהדות ספרד שופטי דרעי וחילונים נקראים עמלקים. ואצל יהודי אשכנז (אליעזר שך ודומיו) חילונים וקיבוצניקים נקראים עמלקים. לכן אם ליהודים מותר להאשים רבים בצרות שלהם, למה שלנוצרים יהיה אסור להאשים יהודים בצרות שלהם ? וזה גם נכון, כי רק היהודים הסגירו ברצון ובשמחה נוצרים לשלטון הרומי. פונטיוס פילאטוס בכלל לא רצה להרוג את ישו ורק בלחץ כהני בית המשרץ (אוי סליחה בית המקדש) עשה זאת. 2. מאין לך שהיתה יציאת מצריים ? 3. הנצרות לא הופיעה 2000 שנה לאחר היהדות אלא 1300-1400 שנה לאחר היהדות. 4. אינני יהודי אלא ישראלי עברי. כך ששמור נא את גינוני הכבוד המזוייפים שלך למי שהוא מספיק פתי ליפול בהם.
 

אורית ג.

New member
אבקש להפסיק את הדיון הזה

במיוחד לאור הטונים האישיים והלא נעימים שהגיע אליהם. גזר יקר - אם מישהו אומר לך שהוא אוהב אותך - אולי הוא לא מזוייף? ואבי החביב- לגזרק נטיה להתלהם ואני מציעה להמנע מהווכוח אתו. מנסיון - זה לא מוביל לשום מקום חוץ מאשר למסקנות הקבועות על ידי הגזר : שהיהודים אינם עם שאם הם עם - הוא לא חלק מהעם הזה תסכים אתי שמצד אחד זכותו לחשוב כך ומצד שני - אין מה להתרגש ולנסות לשכנע אותו. הויכוח עקר והוא גורר העלבות אישיות שכדאי הבחלט לוותר עליהן וטונים צורמים לעיתים משני הצדדים. נסו למצוא נושא אחר ואנא, גזר, המשך להשתדל לא להגרר לפסים אישיים - אני בהחלט מעריכה את מאמציך עד כה
 
סליחה אבל כשאדם כותב שהוא מצטער

1. על הדרך שבה הלכו בניו של חוזה המדינה אזי יש להעמידו במקום, זה הרי לא צער אמיתי אלא שמחה לאיד. 2. אם תקראי פה את הדיון אז תראי שלא אני נכנסתי פה לפסים אישיים. 3. כל עוד איננו פוגעים במישהו אחר זכותינו להמשיך את הדיון הזה כמה שנרצה. 4. יש לך משהו מושרש נגדי ?
 

aviAb

New member
צדקה אורית ../images/Emo45.gif מושטת לשלום.

אמשיך לכבד כל אדם, גם אם דעתו שונה מדעתי, כמו שנהגתי עד כה. מצטער שלא הצלחתי לשכנע בצדקת הדרך, אני זוקף זאת לחובתי. הדבר הטוב, ואת זה אני אומר מכל הלב. שאחדותו של העם נמדדת, ואת זה ניתן לראות, איך כל המחיצות נופלות, (אין מרצ אין ש"ס אין מפד"ל) בשעת צרה. (מלחמה) ואז כל הוויכוחים נעלמים, וכל אחד מגן על חבירו בחירוף נפש.(אני עד לדבר) אשריכם ישראל. מאחל לידידי אליעזר כל טוב ומי יודע אולי פעם נפגש על כוס קפה. בברכה אבי.
 

ordv

New member
../images/Emo32.gif יש לי שאלה (וסליחה על הבורות)

מה זה "שיטת חמש הדקות
 
סלחנו../images/Emo163.gif

זו שיטה שבה משכיבים את הילד (תינוק) בערב במיטתו, ואוטמים את האזניים למשך 5 דקות. נותנים לו לצרוח ואז ניגשים אליו, מרגיעים אותו ושוב יוצאים ל-5 דקות, וחוזר חלילה, למשך מס. שעות או לילות, עד שהילד נופל שדוד מבכי, יאוש ועייפות ונרדם. כך הילד לומד שאת ההורים שלו אי אפשר לתזז ונרדם בכוחות עצמו.
 

ordv

New member
אוי לא....

אני מכירה את השיטה הזו אבל לא ידעתי שזו "שיטה" לא אומר מה דעתי עליה...(אפנה לפורום המתאים
)
 
למעלה