איך המטוס ממריא?

B752Captain

New member
לא 400 קמ"ש!! אלא 250

רק הקונקורד נדמה לי ממריא(המריא
) ב-350 קמ"ש השאר ב-160 קשר שזה מקסימום 250 קמ"ש
 

efi2000

New member
250 קמ"ש הוא לא יכול להמריא כי

המטוס כבד, הוא חייבל להגיע ל 350- - 400 קמ"ש כדי להמריא. 250 בשבילי כלום, זה כמו אוטו
 

MrHankeY

New member
אחלה אוטו יש לך:)

ועכשיו ברצינות 400 קמש = 250 קשר 250 קשר זה כבר מהירות שיוט מתחת ל 10 אלף פיט מה שאומר שאין אפילו כבר מקום לפלאפס במהירות כזו. 150-160 קשר מהירות המראה נורמלית אפילו ל 747.
 

MrHankeY

New member
ד"א

תעשה ניסוי קטן בפלייט סימולטור תנסה להריץ מטוס על המסלול ב MTOW תראה אם תצליח להשאר על הקרקע ב 250 קשר עם פלאפס פתוחים והכל. אה ואל תשכח לכתוב trip report סבבה?
 

efi2000

New member
שיהיה לי זמן אז כן

אבל בנחיתה ידוע לי שבמהירות 350 קמ"ש המטוס כבר על המסלול נחיתה.
 

MrHankeY

New member
חס וחלילה:)

לא טס איתך יותר חח
מהירות נחיתה לא עולה על ה 170 קשר פלאפס פתוחים לגמרי לא יאהבו בכלל להיפגש עם 220 קשר :( מי אני שאני יתווכח עם הפלאפס?
 

B752Captain

New member
efi2000

אתה צריך קצת יותר להתעמק בנושא ואז לצבור את הביטחון אין מטוס שנוחת או ממריא ב-400 קמ"ש חוץ מהקונקורד (350 קמ"ש) רוב המטוסים ממריאים במהירות 260-300 קמ"ש מקסימום. אני יודע שצסנה ממריאה בערך במהירות 95-105 קמ"ש בואינג 747-400 בנחיתה הינו במהירות של 260 קמ"ש זה בדוק ATR72 VR=110 KIAS 200km/h Landing Speed=110 KIAS B752 VR=155 Landing=150 B772 VR=160 KIAS Landing=155 KIAS Cessna 172 VR=65 KIAS Landing=70 KIAS כאמור efi2000 אין שום מטוס תובלה אזרחי שממריא ב400 קמ"ש והרוב לא ממריאים אפילו ב-300 קמ"ש. לפני שאתה כל כך בטוח בעצמך תבדוק בספרות.
 

noyfb

New member
קשה....קשה....

1. מ"כ אינו "באמצע המטוס". במטוסי קרב הוא די מאחור וברגילים הוא די קידמי. 2. אפשר להמריא לא ב"דחף מקסימאלי". 3. במטוס עם זלזל גנב [
] , דווקא קודם דוחפים קצת , ע"מ להרים את הזנב בריצת ההמראה. רק במהירות הנכונה, מושכים בעדינות ע"מ לנתק מהמסלול, מאיצים עוד וניכנסים למצב של טיפוס. זה ההסבר על הרגל השנייה...
 

ny22

New member
מנהל
למה אף אחד לא ענה לי על השאלה?../images/Emo10.gif

 

noyfb

New member
זה מזה פשוט 22.

- הוא נוסע על המסלול ויש לו גלגל מתחת לכל כנף ומתחת לחרטום. - משהו לוחץ לו את הזנב למטה ... האף עולה ומצביע למעלה. - כשהאף עולה גם הכנפיים עולות מול הרוח, מתגבר העילוי והוא מתנתק מהמסלול. ת'ה רואה ? לא סיפור. אה ! כן , מה לוחץ לו את הזנב למטה ? החצי האחורי של הכנף האחורית [ או לעיתים אפילו כולה ] , יכול להסתובב על ציר , כמו דלת. כאשר חצי זה מסתובב על צירו כלפי מעלה , הרוח דוחפת אותו למטה ואז הזנב יורד והאף כאמור עולה. אה ! כן מס' 2 : כשהטייס מושך אליו את ה"הגה" , ה"דלת" הזו עולה וכשהוא דוחף , היא יורדת. ל"דלת" הזו קוראים "הגה-גובה}".
 
למעלה