באיזה רמה?
לא ברורה לי הבקשה שלך - "איני טייס" - אז באיזה רמה אתה מבקש פירוט? הבהרתי בסה"כ שמה ש NOYFB כתב כדרך יחידה, אינה כזאת. בגלגל זנב נתקלים פחות מ 5% לדעתי מכל מי שמקבל רישיון טייס. מדובר ברעיון ישן ו"מטופש", שגורם למטוס חוסר יציבות בסיסי ולטייס נדודי שינה... היתרונות הם: משקל/ביצועים, והמראה/נחיתה ב"שטח". כאמור יש הרבה טכניקות, כל אחת מתאימה למצב אחר, וצריך כ 100 שעות טיסה בכדי להתחיל להעריך/להבין את הנושאים השונים בגלגל זנב. יש לי הרבה ניסיון בגלגל זנב, בגלל שמטוסים אוירובטים באים עם גלגל זנב. אז אני חי עם זה ... אבל לא ממש מאושר. זה לא בנוי "לעזור לטייס" וזה סתם מסוכן ברוב הנחיתות. יש כאלו שיגידו ש"טייס אמיתי" טס עם גלגל זנב. אני לא מאמין בזה יותר ממה שאני מאמין שתוכנה אמיתית כותבים באסמלבי או בקובול. עשיתי את כולם, לא אהבתי את זה ...