שוב אתה מבלבל את המוח....
תראה, הסכמנו שטקן ואיאיקס עובדים על מערכות דומות נכון? עכשיו תקשיב, אני אחפש לך את האתר שבו יש ביקורת על איאיקס 3 ושם כתוב שהמנוע הגראפי שלו הוא אותו המנוע של טקן. איאיקס שונים זה בזה במשחקיות, אך זה לא אומר שטקן הוא משחק תלת מימדי אולטימטיבי ושאיאיקס נחשב לדו מימדי רק כי הוא במקור הגיע מסדרת משחקים דו מימדית. ב-96 טקן 3 בכלל לא היה בארץ. טקן 3 יצא ב-98 רק שתדע, הנה בינתיים אתר אחד שאומר את זה - http://www.gamegen.com/fightgen/games/tekken3.html ואני יכול להביא לך עוד אם תבקש. הרקע הוא חלק אינטגראלי מהקרב?! מה בדיוק?! שאתה נתקל באנשים והם נהיים שקופים פתאום? רק שתהיה בעניינים, בסטריט פייטר 2 היית יכול לזרוק את האויב על חבית נפט והוא היה מתפוצץ, ובקילר אינסטינקט 2 היית יכול להפיל את האויב שלך על ארגז חומר נפץ. כמו בהרבה משחקים, יש אלמנט אחד בקרב. בריל באוט פטאל פיורי היית יכול להעיף את האויב על אובייקט מסוים (לפעמים קורת עץ, לפעמים אנשים, לפעמים דלת של מעלית) אחרי כמה מכות האובייקט היה נשבר (או במקרה של האנשים נופל) ואז היית יכול להעיף את האויב מחוץ לזירה (למעלית, לים או לפסי רכבת) בפטאל פיורי 3 היית יכול להעיף את האויב מחוץ למסך או לכיוון איזור פנימי במסך (ים למשל) בעזרת מתקפת התלת מימד (ככה זה נקרא בזמנו). אתה כן אמרת שאתה מחשיב את דום לתלת מימדי ואתה שוב סותר את עצמך כבר בפעם המליון. אתה אמרת שבגלל שדום הוא משחק עם ספרייטים הוא משחק דו מימדי עם גרפיקה תלת מימדית שזה מושג טיפשי שאתה המצאת, איך משחק יכול להשתייך לשתי סוגי גרפיקה בו זמנית?! הגרפיקה של דום היא לא תלת מימד מלא, אבל היא נחשבת לתלת מימד. כל משחק שמעורב בו מנוע תלת מימדי הוא משחק תלת מימדי בין אם הוא כולל ספרייטים או לא! אתה אמרת שרייבל סקולס הוא "משחק דו-מימדי עם גרפיקה תלת-מימדית" איזה מושג חסר הגיון, שאתה אמרת. אין כזה דבר "משחקיות תלת מימדית" כמו שכבר אמרתי, אין שום חוק לגבי משחקים תלת מימדיים או דו מימדיים ועל אחת כמה וכמה שלא אתה תקבע כזה חוק. אין כזה דבר תלת מימד "אמיתי" או "מזויף" יש תלת מימד! וזהו! כל משחק שנעשה בו שימוש בתלת-מימד הוא תלת-מימדי נקודה! רואים שלא שיחקת בסאבסטאנס אף פעם! בעוד המשחק הזה קיבל שבחים על הגרפיקה שלו, המבקרים של טקן 4 היו מאוכזבים מהירידה בגרפיקה! אז אל תקבע סתם עובדות! וה"סיבות" שלך לא מעניינות! אין תירוץ לכך שהגרפיקה במשחק הזה ירודה! אם המשחק הזה היה יוצא לפני 4-5 שנים אז הייתי מצדיק אותך, אבל אנחנו מדברים על משחק יחסית חדש (באומדן של משחקי מכות קלאסיים). האיטיות בלתי נסבלת. בגלל החומרה יש במשחק הזה בסך הכל 12 דמויות בערך שזה מספר עלוב! בטקן אין מורכבות, אגרוף בעיטה, תפיסה, מספר קומבואים שרובם הם גרסאות שונות של אותה מתקפה. אני הוכחתי לך כבר שטקן 4 איטי אפילו ביחס למשחקים אחרים בתלת-מימד, ושליטה מורכבת מדי סתם מכבידה על הקלילות של המשחק, תחשוב שבזמן משחק לשחקן אין אפשרות להשתמש ב100000 אופציות במכה, אלא במספר מובטל שלהם. כל הקטע של האופציות חסרות השימוש האלה שתיארת מקודם, הוא רק בשביל הקטע הפלאשי של המשחק. יש קומבואים בטקן, אבל לא קומבואי שרשרת, אקסמן ורסוס סטריט פייטר שבור? חה! באקסמן ורסוס סטריט פייטר אתה יכול לבצע קומבואי שרשרת זורמים! ובטקן הקומבואים הולכים ביחידות נפרדות! עכשיו, תגיד מה שבא לך, אתה לוקה בעיוורון שגורם לך להגן על טקן 4 ולעשות אותו למשחק המכות המושלם! אז תדע משהו, אפילו הציון הכי טוב שטקן קיבל בביקורות, לא היה מושלם! בניגוד אליו, יש הרבה מאוד משחקים שקוטלגו כמושלמים (גילטי גיר איקס איקס, סטריט פייטר 3 ט'יירד סטרייק,סטריט פייטר אלפא 3 ועוד). אז התגובות שלך חסרות כל תוכן, כלומר, הן לא מחדשות, אתה חוזר על אותן טענות, ומבטל כל טענה נגד טקן 4 או מתעלם מהן. אחרי זה אתה מעביר ביקורת על כושר שיפוט המשחקים שלי. רק שתדע - מבקר טוב צריך לדעת להעמיק ולחפש את החסרונות במשחק לפני שהוא מוצא את היתרונות. כשמציגים בפניך חיסרון ברור, אתה מוצא לו תרוצים, במקום להתנגד אל מה שאני אומר כל הזמן, תנסה להפנים משהו, אולי אתה לא רואה בי מקור מידע, או שאולי אתה חושב שאני מדבר שטויות, או שאולי אתה חושב שאנלא מבין מהחיים שלי, או שאני סתם אדיוט שנטפל לטקן כי משעמם לי (זכותך לחשוב). הויכוח הזה חסר טעם, תגיב, לא תגיב, זה כבר לא משנה.... אם אתה רוצה תחשוב שניצחת בויכוח, אתה רוצה לעשות ויכוח יותר טוב? תפתח נושא, שבו עוד אנשים יקחו חלק בדיון, ושינמקו את דעתם כמו שאני מנמק את דעתי ומבסס אותה לפי עובדות קיימות. ככה אני אשמח להמשיך את הויכוח (אל תעלב או משהו אחי, מה שאני אומר זה רק כדי שלא נוציא שנינו אנרגיות מיותרות, אם אתה רוצה תפנים את זה, אם אתה רוצה אל תעשה עם זה כלום, הבחירה בידיך....)